Υπο το όνομα Asus Cross X 125 παρουσιάζεται μια αντιγραφή του Honda CT 125, του Offroad παπιού που προσωπικά θα ήθελα πάρα πολύ να αποκτήσω αλλά δυστυχώς δεν έρχεται ευρώπη.
Ως άτομο που θέλει να ξεκινήσει στο χώμα, πάντα είχα στο μυαλό μου 2-3 πράγματα που θα ήθελα απο την μηχανή που θα χρησιμοποιούσα.
1) Χαμηλό βάρος για να μην μου βγει η μέση (ότ)αν πάει να μου πέσει
2) Χαμηλό ύψος σέλας, έτσι ώστε να μπορώ να κάνω κωπηλατική με τα πόδια μου σε περίεργες καταστάσεις εδάφους
3) Αυτόματο/Ημι-αυτόματο κιβώτιο για να μην χρειάζεται να ασχολούμαι με συμπλέκτη.
4) Ιδανικά να μην χρειάζεται άπειρη συντήρηση ούτε να κοστίζει πάρα πολύ.
Προφανώς το να έχει μία άλφα απόσταση απο το έδαφος και μεγάλους αρκετά τροχούς τα θεωρώ προφανή.
Αυτά όλα τα έβλεπα στο Honda CT 125. Ένα μηχανάκι που θα μπορούσα να χρησιμοποιώ μέσα στην πόλη, θα μπορούσα να κάνω μια κοντινή εκδρομούλα με ταχύτητες 80-90, αρκετά ελαφρύ έτσι ώστε να πάει σε μονοπάτια που πιο βαριές adventure δυσκολεύονται (ή μάλλον οι αναβάτες τους δυσκολεύονται) και συντήρηση αραιά και χαλαρά.
Αλλά απο την μία δεν τα φέρναν ελλάδα και απο την άλλη έκανε..... 5-6-7 χιλιάρικα? Κάτι τέτοιο.
Και πετυχαίνω χθές αυτό το άρθρο.
https://www.bikeit.gr/nea-montela-di...tis-apaitiseis
Offroad παπί με 18άρες ζάντες και τιμή 2150 ευρώ.
Γύρω στα 9 άλογα, σέλα στα 760mm, απόσταση απο το έδαφος στα 180mm (όσο περίπου ενα CB500X) και 115 κιλά στεγνό.
Μία γρήγορη αναζήτηση στο google δείχνει ότι κυκλοφορεί στην Μαλαισία απο τον Δεκέμβριο του 23 υπό το όνομα Aveta Ranger Max Explorer.
Δυσκολεύομαι να βρώ λόγους που θα το εμποδίσουν να γίνει ανάρπαστο.
Παραθέτω και παλαιότερο άρθρο του BikeIt
https://www.bikeit.gr/nea-montela-di...a-eksaplonetai
Να σημειώσω πως συγκριτικά με το Aveta το Asus όπως πωλείται εδώ έχει δισκόφρενο πίσω αντί για ταμπούρο και ηλεκτρονικό ψεκασμό.
Πώς σας φαίνεται?