Κοίταγα τον συμπλέκτη των zx636 και Ζ650 που έχουν slip μηχανισμούς και μου μπήκε η ιδέα πως
σε μια μοτό που είναι πολύστροφη και ανεβάζει γρήγορα με φορτίο, υπάρχει μικρό περιθώριο να αυξηθεί το βάρος
του βολάν.
Έψαξα λίγο και είδα πως είναι κοινό ανταλλακτικό και το κάνουν πολλοί σε μικρά ΜΧ δίχρονα που θέλουν
να χρησιμοποιήσουν για enduro.
Τι μπορεί να προσφέρει όμως ένα λίγο βαρύτερο βολάν;
Θεωρητικά χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να πετύχει τις ίδιες στροφές λειτουργίας.
Ακολούθως αυξάνεται η ενέργεια που παράγει το σύστημα του βολάν με τον συμπλέκτη.
Που εκφράζεται η παραπάνω ενέργεια;