Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 4 από 4

Θέμα: Exc 250 4t λάδι και φίλτρο λαδιού

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/01/2025
    Μηνύματα
    2

    Exc 250 4t λάδι και φίλτρο λαδιού

    Για λάδι αντί για Motorex ( προτείνει η KTM ) μου είπαν καλύτερα τα Silkolene Fuchs πλέον .
    Για φίλτρο λαδιού κάποια πρόταση σε συγκεκριμένο brand ; Πρέπει να κοιτάξω κάτι συγκεκριμένο για την επιλογή του ;
    Ευχαριστώ

  2. #2
    Boys and their toys! Το avatar του/της grharris
    Εγγραφή
    07/03/2012
    Μηνύματα
    222
    Πάρα πολύ καλό λάδι το Silkolene και θα το καταλάβεις και στις ταχύτητες.

    Για φίλτρο λαδιού, λένε το καλύτερο είναι το γνήσιο αλλά εγώ βάζω HiFlo και το αλλάζω συχνότερα

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/01/2025
    Μηνύματα
    2
    Σε ευχαριστώ
    Από συντήρηση σχολαστική τι προτείνεις από λιπαντικά κλπ ; ( γρανάζια,αλυσίδα,αναρτήσεις,ηλεκτρικά , τροχούς κλπ ) αρχάριος αν δεν το κατάλαβες

  4. #4
    Boys and their toys! Το avatar του/της grharris
    Εγγραφή
    07/03/2012
    Μηνύματα
    222
    Τα πιο βασικά είναι τα ακόλουθα,
    α) το καλό καθάρισμα και λάδωμα του φίλτρου αέρα σε κάθε βόλτα όπου φυσικά φροντίζεις να καθαρίζεις και το φιλτροκούτι και να είσαι σίγουρος ότι το φίλτρο έχει πατήσει καλά στο κούμπωμα
    β) η αλλαγή λαδιών κάθε 8 με 10 ώρες ανάλογα την χρήση με καθάρισμα σε όλα τα φιλτράκια-σίτες που έχει. Το φίλτρο λαδιού το αλλάζω σχεδόν κάθε φορά μαζί με τα λάδια. Μια στο τόσο και αν αλλάξω λάδια στις 8ώρες, μπορεί να μην το αλλάξω.
    γ) το γρασάρισμα της αλυσίδας πριν από κάθε βόλτα με ειδικό off road σπρέι και τσεκάρεις το τέντωμα.

    Επιπλέον, σε πιο αραιά διαστήματα,
    -Καλό καθάρισμα και γρασάρισμα με αδιάβροχο γράσο (τώρα έχω ένα της BellRay) σε άξονες τροχών και πίσω ανάρτησης, ανάλογα τις ώρες που κάνεις, εγώ το κάνω μια φορά το χρόνο.
    -Αναρτήσεις, κάνω σέρβις πιο αραιά γιατί δεν κάνω πολλές ώρες κάθε χρόνο. Το μόνο που κάνω κάθε φορά πριν την βόλτα, είναι εξαερισμό στις μπροστά.
    -Αν θες να είσαι πολύ σχολαστικός, ρίχνεις και λίγο σπρέι επαφών μια φορά το χρόνο στις φίσες.
    -Να έχεις το νου σου να τσεκάρεις τα υγρά των φρένων, περισσότερο στο χρώμα γιατί καμιά φορά παίρνουν μέσα λάσπες και χώματα και χρειάζονται αλλαγή
    -Τακτικό τσεκάρισμα στις βίδες για χαλάρωση λόγω κραδασμών
    -Έλεγχος στα υγρά του ψυγείου μετά από βόλτες σε ζεστές μέρες και βρασίματα

    Νομίζω με αυτά θα είσαι καλυμμένος για την βασική συντήρηση.

Παρόμοια θέματα

  1. xj900 λαδι και φιλτρο αλλαγη λιγη βοηθεια
    από eXJey στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2009, 21:46
  2. Σκουπίδια στο φίλτρο λαδιού.
    από spiros_klr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 20/06/2006, 22:28
  3. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ CBR 1000RR - εξάτμιση και φίλτρο
    από biglebowski στο forum Honda CBR series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 15/03/2006, 20:49
  4. Ktm Exc 250 '03
    από SOUZILIS στο forum KTM
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 06/02/2006, 17:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF