Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 32

Θέμα: Moto Guzzi V7 2021

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lleonidas
    Εγγραφή
    31/03/2010
    Μηνύματα
    2.056

    Moto Guzzi V7 2021

    Moto Guzzi V7 2021
    Ο δικύλινδρος κινητήρας των 850cc προέρχεται από το V85 και έχει ισχύ 65 hp / 6.800RPM(52hp το απερχόμενο μοντέλο) και ροπή 7,44kgm/5.000rpm. Νέο πλαίσιο, LED φώτα, traction control, φαρδύτερο πίσω λάστιχο, Kayba πίσω αμορτισέρ.
    Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, Stone(μαύρο, μπλε, πορτοκαλί) και Special(μπλε, γκρι). Θα υπάρχει και φιμωμένη έκδοση για διπλώματα Α2.

    Πηγή

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	motoguzzi_v7_2021_14122020_1.jpg 
Προβολές:	475 
Μέγεθος:	39,2 KB 
ID:	423591

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	motoguzzi_v7_2021_14122020_2.jpg 
Προβολές:	475 
Μέγεθος:	38,9 KB 
ID:	423592

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	B_moto-guzzi-v7-stone-7.jpg 
Προβολές:	485 
Μέγεθος:	86,4 KB 
ID:	423595

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	motoguzzi_v7_2021_14122020_6.jpg 
Προβολές:	476 
Μέγεθος:	35,5 KB 
ID:	423593

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	motoguzzi_v7_2021_14122020_4.jpg 
Προβολές:	476 
Μέγεθος:	40,3 KB 
ID:	423594

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nitse3
    Εγγραφή
    15/11/2016
    Μηνύματα
    831
    +13 άλογα το φάγε το μπονεβιλ

  3. #3
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.938
    Ταυλα!!
    το βελτίωσαν κιάλλο αισθητικά! μαρέσει
    you rise you fall you're down then you rise again

  4. #4
    Μέλος Το avatar του/της BabisStinson
    Εγγραφή
    11/05/2013
    Μηνύματα
    456
    Δεν μας αφήνεις ν' αγιάσουμε ρε Guzzi..!

  5. #5
    μπου Το avatar του/της giorgosb
    Moderator
    Εγγραφή
    06/01/2014
    Μηνύματα
    1.407
    Πολύ όμορφο, ειδικά η έκδοση Special. Αισθητικά του πάει πολύ το φαρδύτερο πίσω λάστιχο. Στέκονται ακριβώς απέναντι από Street twin και Τ100..

  6. #6
    Αχ, αυτό το κατίμαυρο!

  7. #7
    ποσο θα παει το μαλλι στην δυση στην ανατολη???

  8. #8
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.938
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από giorgosb Προβολή μηνύματος
    Πολύ όμορφο, ειδικά η έκδοση Special. Αισθητικά του πάει πολύ το φαρδύτερο πίσω λάστιχο. Στέκονται ακριβώς απέναντι από Street twin και Τ100..

    you rise you fall you're down then you rise again

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της lleonidas
    Εγγραφή
    31/03/2010
    Μηνύματα
    2.056
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    ποσο θα παει το μαλλι στην δυση στην ανατολη???
    9.100€ το V7 Stone και 10.100€ το V7 Special. Τιμές Γερμανίας.
    Διαθέσιμο από Φεβρουάριο.

  10. #10
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.204
    Πολύ καλή κίνηση απο την Guzzi που έβαλε το μοτέρ του V85.
    Το σημαντικό μειονέκτημα του παλιου V7 ηταν οτι ηταν πολύ ψόφιο και τώρα διορθώνεται.
    Επίσης βλέπω πολλές άλλες αλλαγές προς το καλύτερο πέραν των εμφανισιακών αλλαγών..
    πχ τα αμορτισέρ έχουν αποκτήσει αρκετή κλίση πλέον για να αποκτήσει μεγαλύτερη διαδρομή πίσω.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  11. #11
    Πάντως το βαθύ μπλε Special με την καφέ σέλα και τους ασημένιους ακτινωτούς τροχούς είναι λουκούμι!!!

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Parking
    Εγγραφή
    17/12/2019
    Μηνύματα
    1.410
    65 άλογα 200 κιλά είχαν οι γιαπωνέζοι στα 80ς
    με τα 550 ή κάνω λάθος ?
    Ωραίο σίγουρα είναι αλλά για μένα όχι
    (για μένα)
    Σε 50 χρόνια που θα πάρω σύνταξη θα το σκεφτώ

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Parking Προβολή μηνύματος
    65 άλογα 200 κιλά είχαν οι γιαπωνέζοι στα 80ς
    με τα 550 ή κάνω λάθος ?
    Ωραίο σίγουρα είναι αλλά για μένα όχι
    (για μένα)
    Σε 50 χρόνια που θα πάρω σύνταξη θα το σκεφτώ
    τι θα παρεις σε 50 χρονια ειπαμε ?????

  14. #14
    εγω δεν καταλαβα γιατι στα χυτοζαντα εχει φυσουνες στο πηρουνι,και στο ακτινωτο οχι.

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Parking
    Εγγραφή
    17/12/2019
    Μηνύματα
    1.410
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    τι θα παρεις σε 50 χρονια ειπαμε ?????
    παπουδιέρα και σύνταξη (ελπίζω)
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    εγω δεν καταλαβα γιατι στα χυτοζαντα εχει φυσουνες στο πηρουνι,και στο ακτινωτο οχι.
    Δεν έχεις αρκετό πασιόνε για αυτό δεν μπορείς να καταλάβεις
    τη λεπτή τέχνη των Ιταλών

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Moto Guzzi V7 Classic
    από Dekaoxtouros στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 10/09/2012, 08:50
  2. Moto Guzzi V7
    από apav στο forum Ιστορία & κλασικές μοτοσικλέτες
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 10/05/2009, 20:19
  3. Moto Guzzi V7 Cafe Classic
    από el_hymador στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 42
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2008, 21:10
  4. Moto guzzi V7
    από el_hymador στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 26/11/2007, 22:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF