Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: ΑΓΟΡΑ HONDA CB 400N H CM400?

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/04/2023
    Μηνύματα
    12

    ΑΓΟΡΑ HONDA CB 400N H CM400?

    Καλημέρα σας και χρόνια πολλά! Έχω στην κατοχή μου ένα suzuki gn 250 μοντέλο 1992 δεύτερο χέρι .Δεν αντιμετωπίζω προβλήματα με την εν λόγω μηχανή. Απλά θέλω να ανέβω λίγο σε κυβικά και είμαι χρόνια ερωτευμένος με το Honda cb 400n αλλά και με το Honda cm400(δεν είναι βέβαια καλό δύο έρωτες.....αλλά τι να κάνω..).Ο λόγος που σκέφτομαι αυτήν την αλλαγή είναι ότι θέλω να μπορώ να πηγαίνω λίγο πιο γρήγορα, λίγο πιο άνετα και να μπορώ να κάνω ένα ταξιδάκι κοντινό όταν μου την σβουράει! χωρίς να σκέφτομαι ότι ταλαιπωρώ εμένα και την μηχανή. Το suzuki μου δεν είναι για πολλά πολλά στην εθνική...καθ ότι 250.Είμαι αποφασισμένος με οποιοδήποτε κόστος (και σαφώς δεν αναφέρομαι μόνο στο οικονομικό) να πάρω κάτι απο τα δύο. Ξέρω είναι παλιά μοντέλα αλλά οι έρωτες οι πρώτοι δεν ξεχνιούνται. Μην μακρυγορώ άλλο λοιπόν.Τι θα λέγατε?

    Υ.Γ. Νομίζω χρειάζεται να αναφέρω και την ηλικία μου. Αισίως 59.

  2. #2
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Moderator
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.505
    Να τα 100σεις! Ότι βρεις σε καλή κατάσταση πάρτο, όμως μη πουλήσεις το σουτζούκι, μαζί να κάνουν παρέα και εσυ να τα βλέπεις και να τα καμαρώνεις!
    you rise you fall you're down then you rise again

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/04/2023
    Μηνύματα
    12
    Ευχαριστώ για τις ευχές!θα ήταν ωραία να κρατήσω και το σουζουκακι αλλά είναι αδύνατον οικονομικά να ανταπεξέλθω.

  4. #4
    O Γαμωbowler Το avatar του/της Bowleno
    Moderator
    Εγγραφή
    29/12/2009
    Μηνύματα
    6.222
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από johnybak1 Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα σας και χρόνια πολλά! Έχω στην κατοχή μου ένα suzuki gn 250 μοντέλο 1992 δεύτερο χέρι .Δεν αντιμετωπίζω προβλήματα με την εν λόγω μηχανή. Απλά θέλω να ανέβω λίγο σε κυβικά και είμαι χρόνια ερωτευμένος με το Honda cb 400n αλλά και με το Honda cm400(δεν είναι βέβαια καλό δύο έρωτες.....αλλά τι να κάνω..).Ο λόγος που σκέφτομαι αυτήν την αλλαγή είναι ότι θέλω να μπορώ να πηγαίνω λίγο πιο γρήγορα, λίγο πιο άνετα και να μπορώ να κάνω ένα ταξιδάκι κοντινό όταν μου την σβουράει! χωρίς να σκέφτομαι ότι ταλαιπωρώ εμένα και την μηχανή. Το suzuki μου δεν είναι για πολλά πολλά στην εθνική...καθ ότι 250.Είμαι αποφασισμένος με οποιοδήποτε κόστος (και σαφώς δεν αναφέρομαι μόνο στο οικονομικό) να πάρω κάτι απο τα δύο. Ξέρω είναι παλιά μοντέλα αλλά οι έρωτες οι πρώτοι δεν ξεχνιούνται. Μην μακρυγορώ άλλο λοιπόν.Τι θα λέγατε?

    Υ.Γ. Νομίζω χρειάζεται να αναφέρω και την ηλικία μου. Αισίως 59.

    Όπως ο ίδιος είπες, είναι παλιά μοντέλα (για την ακρίβεια, ΠΟΛΥ παλιά....) μιλάμε για άνω των 35 ετών μοτό, με ότι αυτό συνεπάγεται στην δυσκολία εύρεσης ανταλλακτικών όσο και το κόστος που λογικά θα έχουν, διότι ότι και να βρεις (ΑΝ βρεις κιόλας) θα είναι ταλαιπωρημένο κάργα και όλο θα ζητάει (κοινώς, βαρέλι χωρίς πάτο)
    Εφόσον ο ίδιος λες ότι δυσκολεύεσαι να ανταπεξέλθεις οικονομικά, σκέψου ότι αν πάθει κάποια ζημιά (λογικό λόγω ηλικίας) θα το βλέπεις να κάθεται.
    Αν μετά από όλα αυτά, επιμένεις, απέφυγε το CM, ΔΕΝ κάνει για "ταξιδάκια στην εθνική" θα σε κουράσει πολύ! Το είχα οδηγήσει για κάποια φεγγάρια, (ενός φίλου) και ήταν ότι πιο άβολο είχα οδηγήσει (είμαι 2 χρόνια μικρότερός σου )

    Να είσαι (είμαστε) καλά να καβαλάς/με ως τα βαθιά γεράματα!
    εγώ άθεος; ισα-ισα, εχω τρεις: το μυαλό μου, τα χέρια μου και τα πόδια μου

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/04/2023
    Μηνύματα
    12
    Πολυ πολύ ενδιαφέροντα όλα τούτα...έχω βρει κάποια cb και εδώ Ελλάδα και Γερμανία(άλλο μπέρδεμα η εισαγωγή,αλλά ας μην μπλέξω ΚΑΙ με αυτό....)Το θέμα το οικονομικό αφορούσε στο ότι δεν μπορώ να κρατήσω και το Σουζούκι το οποίο θα πουληθεί εννοείται.Τωρα για το θέμα των ανταλλακτικών,των ζημιών κλπ σαφώς και έχεις δίκιο και με προβληματίζει και εμένα έντονα....αλλα.....ο έρωτας μου ξεπερνάει την λογική μου.....εκτός αυτού το Σουζούκι το πήρα με την πρώτη ματιά!!

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της panavour
    Εγγραφή
    07/01/2006
    Μηνύματα
    4.092
    Από την μια μας λες ότι δεν φειδεσαι χρημάτων για την αγορά,από την άλλη μεριά μας λες ότι δεν αντέχεις και τα δύο και θα πουλήσεις το Σουζούκι.Ποσα λες να πιάσεις από το Σουζούκι του 92???Κανά 300αρι ευρώ;;;.
    Φίλε καλές οι παλιές αγάπες, ,αλλά αφού σου λείπουν (εξ αυτών που είπες 300-500 ευρώ) μην πάρεις τα παλιοχρεπια 40ετιας, γιατί μετά λόγω τρυπιου βαρελιού που είναι όλα αυτά τα μηχανάκια,θα σου λείψουν πολύ περισσότερα.Φιλικη συμβουλή αφού σε περνάω και 5 χρόνια σε ηλικία και σε κατανοώ για τις παλιές σου αγάπες.Αν είχες ευχέρεια οικονομική να το κάνεις,όμως απ' ότι μας είπες ΔΕΝ έχεις.

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/04/2023
    Μηνύματα
    12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Από την μια μας λες ότι δεν φειδεσαι χρημάτων για την αγορά,από την άλλη μεριά μας λες ότι δεν αντέχεις και τα δύο και θα πουλήσεις το Σουζούκι.Ποσα λες να πιάσεις από το Σουζούκι του 92???Κανά 300αρι ευρώ;;;.
    Φίλε καλές οι παλιές αγάπες, ,αλλά αφού σου λείπουν (εξ αυτών που είπες 300-500 ευρώ) μην πάρεις τα παλιοχρεπια 40ετιας, γιατί μετά λόγω τρυπιου βαρελιού που είναι όλα αυτά τα μηχανάκια,θα σου λείψουν πολύ περισσότερα.Φιλικη συμβουλή αφού σε περνάω και 5 χρόνια σε ηλικία και σε κατανοώ για τις παλιές σου αγάπες.Αν είχες ευχέρεια οικονομική να το κάνεις,όμως απ' ότι μας είπες ΔΕΝ έχεις.
    συγνωμη αλλα εχεις παρανοησει πληρως το κειμενο μου......μια απλη παραθεση της αποψης σου(οπως κανεις στο τελος του κειμενου σου) ειναι αρκετη πιστευω και το κλεινω εδω

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    2.783
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από johnybak1 Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα σας και χρόνια πολλά! Έχω στην κατοχή μου ένα suzuki gn 250 μοντέλο 1992 δεύτερο χέρι .Δεν αντιμετωπίζω προβλήματα με την εν λόγω μηχανή. Απλά θέλω να ανέβω λίγο σε κυβικά και είμαι χρόνια ερωτευμένος με το Honda cb 400n αλλά και με το Honda cm400(δεν είναι βέβαια καλό δύο έρωτες.....αλλά τι να κάνω..).Ο λόγος που σκέφτομαι αυτήν την αλλαγή είναι ότι θέλω να μπορώ να πηγαίνω λίγο πιο γρήγορα, λίγο πιο άνετα και να μπορώ να κάνω ένα ταξιδάκι κοντινό όταν μου την σβουράει! χωρίς να σκέφτομαι ότι ταλαιπωρώ εμένα και την μηχανή. Το suzuki μου δεν είναι για πολλά πολλά στην εθνική...καθ ότι 250.Είμαι αποφασισμένος με οποιοδήποτε κόστος (και σαφώς δεν αναφέρομαι μόνο στο οικονομικό) να πάρω κάτι απο τα δύο. Ξέρω είναι παλιά μοντέλα αλλά οι έρωτες οι πρώτοι δεν ξεχνιούνται. Μην μακρυγορώ άλλο λοιπόν.Τι θα λέγατε?

    Υ.Γ. Νομίζω χρειάζεται να αναφέρω και την ηλικία μου. Αισίως 59.
    Προσωπικά, ανάμεσα σε αυτά τα δύο, θα προτιμούσα το Ν. Πιο μοτοσυκλέτα, με πιο λογική θέση οδήγησης, το σε στυλ τσοπερ ψηλό μπροστά χαμηλό πίσω CM δεν μου αρεσει καθόλου.

    Γούστα ειναι αυτά βέβαια.

    Tα CB400N γίνονται και ωραίες διασκευές τύπου cafe racer, οχι οτι σε ενδιαφέρει αυτό, αλλά υπάρχει σαν δυνατότητα
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  9. #9
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/04/2023
    Μηνύματα
    12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος
    Προσωπικά, ανάμεσα σε αυτά τα δύο, θα προτιμούσα το Ν. Πιο μοτοσυκλέτα, με πιο λογική θέση οδήγησης, το σε στυλ τσοπερ ψηλό μπροστά χαμηλό πίσω CM δεν μου αρεσει καθόλου.

    Γούστα ειναι αυτά βέβαια.

    Tα CB400N γίνονται και ωραίες διασκευές τύπου cafe racer, οχι οτι σε ενδιαφέρει αυτό, αλλά υπάρχει σαν δυνατότητα
    σ ευχαριστω πολυ για την αποψη σου.και εγω βλεπω να πηγαινω σε αυτην την επιλογη που αναφερεις και εσυ.

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    3.756
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από panavour Προβολή μηνύματος
    Από την μια μας λες ότι δεν φειδεσαι χρημάτων για την αγορά,από την άλλη μεριά μας λες ότι δεν αντέχεις και τα δύο και θα πουλήσεις το Σουζούκι.Ποσα λες να πιάσεις από το Σουζούκι του 92???Κανά 300αρι ευρώ;;;.
    Φίλε καλές οι παλιές αγάπες, ,αλλά αφού σου λείπουν (εξ αυτών που είπες 300-500 ευρώ) μην πάρεις τα παλιοχρεπια 40ετιας, γιατί μετά λόγω τρυπιου βαρελιού που είναι όλα αυτά τα μηχανάκια,θα σου λείψουν πολύ περισσότερα.Φιλικη συμβουλή αφού σε περνάω και 5 χρόνια σε ηλικία και σε κατανοώ για τις παλιές σου αγάπες.Αν είχες ευχέρεια οικονομική να το κάνεις,όμως απ' ότι μας είπες ΔΕΝ έχεις.
    Ενα προσεγμενο GN250 σε καμια περιπτωση δεν κανει 300€. Αυτη ειναι τιμη για μηχανακι χωρις χαρτια για ανταλλακτικα.

    Το δικο μου το ειχα πουλησει 1100€ επι καραντινας (που δεν ηταν και οι πιο ευκολες εποχες για αγοραπωλησιες) και μαλιστα η πωληση εγινε βιαστικα γιατι ειχα ηδη αγορασει το επομενο. Ανετα θα μπορουσα να το ειχα δωσει κανα κατοσταρικο παραπανω με λιγη υπομονη. Το δικο μου ηταν ενα προσεγμενο μηχανακι μεν, με καποιες ελλειψεις δε. Υπαρχουν προφανως περιπτωσεις μηχανων που το ποσο θα μπορουσε να ειναι μεγαλυτερο.

    Στον νηματοθετη να πω οτι μου αρεσει πολυ το γουστο σου στις μηχανες. Το gn το αγαπουσα πολυ και εξακολουθω να το θεωρω πολυ ωραιο εργαλειο. Αν και δεν εχω πρακτικα εμπειρια με κανενα απο τα 400αρια, προσωπικα θα με κεντριζε περισσοτερο το Ν και μονο για την αλλαγη απο το ψευτοτσοπερ που εχεις τοσα χρονια. Ο,τι κι αν παρεις καλες αγορες και κρατα μας ενημερους.

  11. #11
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Moderator
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.505
    Μου αρέσουν τα μηχανακια των 80ties, για να σε βοηθήσω, είσαι γνώστης της δεκαετίας και θέλεις "μηχανή του χρόνου" να γυρίσεις πίσω στην εποχή? ή τώρα εισέρχεσαι στον χώρο της μοτοσυκλέτας και θέλεις κάτι απο την εποχή να σου θυμίζει τα νεανικά σου χρόνια?

    Να διαφοροποιηθώ απο τους αγαπητούς απο πάνω και να πω πως αρκετά γιαπωνεζικα μοντέλα των 80ties μπορούν να γυρίσουν 2-3 γενιές αναβατών άνετα χωρίς προβλήματα αρκεί να έγινε επαρκής συντήρηση απο τους κατόχους και να μη βανδαλίστηκαν(στην γερμανία υπάρχουν πολλά μοντέλα απο συλλέκτες σε στοκ κατάσταση).
    Ομως για να διατηρηθούν σε καλή λειτουργική κατάσταση κινητήρα και περιφερειακών όσο περισσότερα χλμ έχουν διανύσει τόσο πιο σχολαστική θα πρέπει να γίνει η συντήρηση τους χωρίς απαραίτητα ακριβή αν πιάνουν τα χέρια σου σε βασικές μηχανολογικές εργασίες.

    Αν τα παραπάνω σου φαίνονται δύσκολα να υλοποιηθούν
    Θα μπορούσες να πας μια/δύο δεκαετίες μετά και να δεις νεότερα μοντέλα με επιρροές απο το παρελθόν πάνω κάτω στα ίδια λεφτά και ανα εμπορικότητα με περισσότερα διαθέσιμα ανταλλακτικά
    παράδειγμα:
    GS500,
    CB500,
    ER5

    Το μπάτζετ που είναι? 2-2,5k να υποθέσω? Υπάρχουν επιπλέον διαθέσιμα λεφτά για να επανέλθει σε καλή κατάσταση στην περίπτωση που πας σε κάτι πιο απαιτητικό?
    you rise you fall you're down then you rise again

  12. #12
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/04/2023
    Μηνύματα
    12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Ενα προσεγμενο GN250 σε καμια περιπτωση δεν κανει 300€. Αυτη ειναι τιμη για μηχανακι χωρις χαρτια για ανταλλακτικα.

    Το δικο μου το ειχα πουλησει 1100€ επι καραντινας (που δεν ηταν και οι πιο ευκολες εποχες για αγοραπωλησιες) και μαλιστα η πωληση εγινε βιαστικα γιατι ειχα ηδη αγορασει το επομενο. Ανετα θα μπορουσα να το ειχα δωσει κανα κατοσταρικο παραπανω με λιγη υπομονη. Το δικο μου ηταν ενα προσεγμενο μηχανακι μεν, με καποιες ελλειψεις δε. Υπαρχουν προφανως περιπτωσεις μηχανων που το ποσο θα μπορουσε να ειναι μεγαλυτερο.

    Στον νηματοθετη να πω οτι μου αρεσει πολυ το γουστο σου στις μηχανες. Το gn το αγαπουσα πολυ και εξακολουθω να το θεωρω πολυ ωραιο εργαλειο. Αν και δεν εχω πρακτικα εμπειρια με κανενα απο τα 400αρια, προσωπικα θα με κεντριζε περισσοτερο το Ν και μονο για την αλλαγη απο το ψευτοτσοπερ που εχεις τοσα χρονια. Ο,τι κι αν παρεις καλες αγορες και κρατα μας ενημερους.
    το ιδιο πιστευω και εγω για την τιμη που πιανει το suzuki.

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/04/2023
    Μηνύματα
    12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Μου αρέσουν τα μηχανακια των 80ties, για να σε βοηθήσω, είσαι γνώστης της δεκαετίας και θέλεις "μηχανή του χρόνου" να γυρίσεις πίσω στην εποχή? ή τώρα εισέρχεσαι στον χώρο της μοτοσυκλέτας και θέλεις κάτι απο την εποχή να σου θυμίζει τα νεανικά σου χρόνια?

    Να διαφοροποιηθώ απο τους αγαπητούς απο πάνω και να πω πως αρκετά γιαπωνεζικα μοντέλα των 80ties μπορούν να γυρίσουν 2-3 γενιές αναβατών άνετα χωρίς προβλήματα αρκεί να έγινε επαρκής συντήρηση απο τους κατόχους και να μη βανδαλίστηκαν(στην γερμανία υπάρχουν πολλά μοντέλα απο συλλέκτες σε στοκ κατάσταση).
    Ομως για να διατηρηθούν σε καλή λειτουργική κατάσταση κινητήρα και περιφερειακών όσο περισσότερα χλμ έχουν διανύσει τόσο πιο σχολαστική θα πρέπει να γίνει η συντήρηση τους χωρίς απαραίτητα ακριβή αν πιάνουν τα χέρια σου σε βασικές μηχανολογικές εργασίες.

    Αν τα παραπάνω σου φαίνονται δύσκολα να υλοποιηθούν
    Θα μπορούσες να πας μια/δύο δεκαετίες μετά και να δεις νεότερα μοντέλα με επιρροές απο το παρελθόν πάνω κάτω στα ίδια λεφτά και ανα εμπορικότητα με περισσότερα διαθέσιμα ανταλλακτικά
    παράδειγμα:
    GS500,
    CB500,
    ER5

    Το μπάτζετ που είναι? 2-2,5k να υποθέσω? Υπάρχουν επιπλέον διαθέσιμα λεφτά για να επανέλθει σε καλή κατάσταση στην περίπτωση που πας σε κάτι πιο απαιτητικό?
    εξαιρετικη προσεγγιση φιλε μου.λοιπον να ξεκαθαρισω καποια πραγματα που ισως φταιω και εγω που δεν τα ανελυσα επαρκως.
    1.πουλαω το suzuki σε οσο το δυνατον καλυτερη τιμη.το εχω σε πυλωτη και ειναι σε εξαιρετικη κατασταση.ας πουμε λοιπον οτι πιανει 1200 ευρω.
    2.διαθετω ενα ποσον ακομα εως -ισως και 1200 ευρω-περιπου και κοιταω να παρω ενα ας πουμε cb400
    3.δεν εισερχομαι τωρα στο χωρο της μοτοσυκλετας.απο μικρος παντα κατι οδηγουσα(απο ciao piaggio,vespa,παπακια,yamaha sr 500,yamaha sr 250,ξανα παπακια,beverly κλπ)
    4.μου αρεσει η προσεγγιση για την "μηχανη του χρονου"!!!
    5.ρε γμτ δεν μ αρεσει κανενα απο τα παραπανω μοντελα που αναφερεις!
    6.ας πω και μια τελευταια ιδεα για να απλωσω λιγο ακομα την κουβεντα.....honda gl500 silverwing interstate...
    Τελευταία τροποποίηση από johnybak1; 06/05/2024 στις 21:57.

  14. #14
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Moderator
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.505
    Κατάλαβα είσαι μερακλής!

    Τώρα για τα μοντέλα που έβαλες, μια γρηγορη έρευνα στο car.gr έχει ένα cb400n μπλε στη Δράμα, και ένα cm400T κόκκινο στο Ίλιον. Που θα πρέπει να τσεκαριστούν για να δεις αν αξίζουν.
    Για μενα τα cm400t είναι αισθητικά πιο άρτια στα μάτια μου. Και με ένα ίσιο τινονακι γίνεται εύκολα στριτ. Όμως περισσότερες περιπτώσεις θα βρεις στο mobile.de
    Πάντως τα μοτερ τους ήταν αλεξίσφαιρα.

    Για το silverwing που έβαλες μου αρέσει αισθητικά αλλά δεν έχω καμία πληροφορία για το εγκάρσιο μοτερ
    Εδώ και μια παραλλαγή, μάλλον κοντά σου
    https://www.car.gr/s/q89cc5vq/



    Επίσης σε ότι καταλήξεις θα πρέπει να υπολογίσεις ένα έξτρα μπατζετ για να το επαναφέρεις σε όσο δυνατό πιο λειτουργική κατάσταση γίνεται

  15. #15
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.494
    Καλησπέρα, εγώ θα έπαιρνα το CM με μοναδικό κριτήριο το ότι μου αρέσει .
    Από εκεί και πέρα καθαρά για καφενειακή κουβέντα θα έβλεπα και μερικά λίγο νεώτερα π.χ
    Honda steed 400, Yamaha virago 400/535 και γιατί όχι και αυτό το Eliminator 400 στα 2.200.καλές βόλτες με ότι και να πάρεις και μέχρι τότε με το σουζουκάκι !!
    when life gets complicated... i ride.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αξιζει η αγορα Honda CB 900 f Hornet του 2003?
    από sotiris_geo στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 03/06/2013, 07:42
  2. Agora Honda CB-1 400
    από MARK στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2004, 21:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF