Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 18

Θέμα: Fantic trial 240 Seven days 80s

  1. #1
    Μέλος Το avatar του/της geioann
    Εγγραφή
    08/09/2019
    Μηνύματα
    331

    Fantic trial 240 Seven days 80s

    Φίλος στο εξοχικό στο βουνό έχει τη μηχανή του τίτλου παρατημένη εδώ και πάνω από 10 χρόνια. Ήταν του πεθερού του. Είπαμε να το ξανακάνουμε λειτουργικό να κάνουμε καμιά βόλτα εκεί στα ιταλικά κατσαβραχα. Αυτές τις μέρες θα είμαστε στο εξοχικό για να γιορτάσουμε την πρωτοχρονιά και σκεφτήκαμε μήπως του ρίξουμε μια ματιά. Σε 1η φάση λέμε να προσπαθήσουμε να το βάλουμε μπροστά να δούμε αν δουλεύει και πώς δουλεύει. Αναλογα τι θα δούμε και ακούσουμε θα κινηθούμε για τη 2η φάση.

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20241229_155304.jpg 
Προβολές:	224 
Μέγεθος:	98,6 KB 
ID:	459048

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20241229_155250.jpg 
Προβολές:	222 
Μέγεθος:	108,2 KB 
ID:	459049

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20241229_155237.jpg 
Προβολές:	222 
Μέγεθος:	84,5 KB 
ID:	459050

    Εξωτερικά φαίνεται αρκετά καθαρό δεδομένου της ηλικίας του και της ακινησίας του για πάνω από 10 χρόνια.

    Θα εκτιμούσα πολύ την βοήθεια από γνώστες και μη του συγκεκριμένου μοντέλου ή/και γενικά δίχρονων εκείνης της εποχής για το τι να προσέξουμε και πώς να κινηθούμε γενικά. Λέμε να του ρίξουμε απλά λίγη βενζίνη με λάδι μίξης και να δοκιμάσουμε να το βάλουμε μπροστά .

  2. #2
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.995
    Θα άλλαζα ένα μπουζί θα αφαιρούσα το ρεζερβουάρ και θα το κερνουσα βενζίνη απευθείας,
    Αν δεν, θα άνοιγα προσεκτικά το καρμπ για καθαρισμό

    Αν έχει πλατίνες, θα τσέκαρα και αυτές, αν έχει ηλεκτρονική και το μηχανάκι δούλευε πριν την ακινησία λογικά θα πρέπει να πάρει μπροστά

  3. #3
    Μέλος Το avatar του/της geioann
    Εγγραφή
    08/09/2019
    Μηνύματα
    331
    Νομίζω έχει ηλεκτρονική χωρίς να είμαι απολύτως βέβαιος. Ο φίλος μου είπε πως δούλευε πριν την ακινησία έχοντας όμως κάποιο πρόβλημα με το καρμπυρατέρ. Ψιλό μπερδευε αλλά δεν θυμόταν λεπτομέρειες.
    Έχω βρει μαγαζί έξω απ' το Μιλάνο (στα προάστια της λίμνης Κόμο όπου βρισκόταν και το εργοστάσιο της φαντικ κάποτε) που έχει τα πάντα από ανταλλακτικά για το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά δυστυχώς αυτές τις μέρες είναι κλειστά λόγω γιορτών. Έχω σκεφτεί να πάρω ένα kit επισκευής του καρμπυρατέρ αλλά αν δεν καταφέρω να βρω μέχρι αύριο απόγευμα που θα ξεκινήσουμε για το βουνό θα πρέπει να περιμένει την επόμενη φορά.

  4. #4
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    4.995
    Νομίζω πως για την σπανιότητα του μοντέλου αξίζει να περιμένεις να το κάνεις αργά και σωστά

    Από τις φωτογραφίες που έβαλες φαίνεται σε πολύ καλή κατάσταση λογικά ο χώρος αποθήκευσης ήταν εκτός υγρασίας

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.062
    Το καρμπ είναι ένα απλό dellorto δεν παίζει να χρειάζεται κάτι εκτός από καλό λεπτομερές καθάρισμα.

  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.223
    Πολυ ωραίο μηχανάκι, να το φτιάξετε να το καβαλήσετε.
    Δεν νομιζω να ειναι και πολυ δυσκολο, ειναι απλό διχρονο και φαινεται να ειναι μια χαρα εμφανησιακα.
    Καλη συνέχεια!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.041
    Αυτό που θα επιχειρήσετε είναι κάτι που θέλω να κάνω εδώ και καιρό και νομίζω ότι αξίζει 1000% - μακάρι να πάνε όλα καλά και να το κάνετε όσο καλύτερο μπορείτε

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.004
    Τι θα έκανα εγώ :

    - Καθάρισμα καρμπυρατέρ
    - Έλεγχος στάθμης και κατάστασης λαδιού. (Αντικατάσταση του ιδανικά).
    - Έλεγχος μπουζί (αντικατάσταση ή καθαρισμός αν δεν υπάρχει καινούργιο) και τσεκ ότι έρχεται ρεύμα.
    - Έλεγχος ντεπόζιτου για σκουριές.
    - Έλεγχος κολάρου εισαγωγής για εμφανείς ρωγμές σχισίματα.
    - Έλεγχος φίλτρου αέρα. Λογικά μετά από τόσα χρόνια θα έχει "αποσυντεθεί".
    - Έλεγχος στο σωληνάκι καυσίμου.
    - Ένα κουταλάκι διχρονόλαδο από την τρύπα του μπουζί στο κύλινδρο και έπειτα κάνα δυο μανιβελιές να λιπανθεί ο κύλινδρος και να επιβεβαιωθεί ότι έχουμε συμπίεση.
    - Φρέσκο καύσιμο και καλό λαδάκι στη σωστή αναλογία.
    - Τέλος απόπειρα εκκίνησης.
    Oldfarts never die

  9. #9
    Μέλος Το avatar του/της geioann
    Εγγραφή
    08/09/2019
    Μηνύματα
    331
    Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

    Ερώτηση παντελώς άσχετου με δίχρονα...
    Τα δίχρονα μοτέρ έχουν Κάρτερ για λάδι?? Δηλαδή αλλάζουμε λάδια όπως κάνουμε στα τετράχρονα?? Ή λιπαίνονται μόνο με το λάδι μίξης?? Δεν κατάφερα να βρω κάτι. Διάβασα μόνο για λάδι του σασμάν.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.062
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από geioann Προβολή μηνύματος
    Διάβασα μόνο για λάδι του σασμάν.
    Σωστά διάβασες μόνο στο κιβώτιο, τα υπόλοιπα τα λαδώνει το βενζινόλαδο.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της SeniorCanardo
    Εγγραφή
    22/08/2018
    Μηνύματα
    1.004
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από geioann Προβολή μηνύματος
    Σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

    Ερώτηση παντελώς άσχετου με δίχρονα...
    Τα δίχρονα μοτέρ έχουν Κάρτερ για λάδι?? Δηλαδή αλλάζουμε λάδια όπως κάνουμε στα τετράχρονα?? Ή λιπαίνονται μόνο με το λάδι μίξης?? Δεν κατάφερα να βρω κάτι. Διάβασα μόνο για λάδι του σασμάν.
    Αν κατάλαβα σωστά την ερώτηση...

    Γενικά...

    Σασμάν, καμπάνα, γρανάζια μανιβέλας (αν υπάρχει), γρανάζι στροφάλου, γρανάζι αντλίας νερού (αν μιλάμε για υδρόψυκτο) κλπ λιπαίνονται με λάδι αντίστοιχο με τα τετράχρονα.

    Μπιέλα, στρόφαλος (και τα αντίστοιχα ρουλεμάν τους), κύλινδρος, βαλβίδα ροπής (αν υπάρχει) λιπαίνονται από το διχρονόλαδο που βρίσκεται στο μείγμα.
    Oldfarts never die

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2014
    Μηνύματα
    1.859
    Μιας και είναι δίχρονο αερόψυκτο ,το να ανοίξεις κύλινδροπιστονα θα πάρει 10 λεπτά, για να δεις κατάσταση μην έχει πάρει νερά,υγρασία μέσα, σε τι κατάσταση είναι κύλινδρος και στρόφαλος...
    Αν πχ έχει χαρακιές- φθορά σε κύλινδρο πιστόνι θα ήταν ρίσκο να το δουλέψεις να φρακαρει και ενδεχόμενος να χαλάσει και τον στρόφαλο...

    Οι τσιμουχες στρόφαλου θα θέλουν ελενχο η αλλαγή,, η αριστερή παίρνει αέρα μέσα το μοτέρ( υψηλό ρελαντί, φτωχό μίγμα-κολλημα). Η δεξιά παίρνει λάδια σασμάν καμπάνας μέσα,, λαδωμένα μπουζί, φθορά παντού από γρεζια και απωλεια λυπανσης,,).

    Καθαρισμό καρμπυρατέρ, και λογικά θα πάρει, καλός ελενχος αντλίας λαδιού αν έχει

  13. #13
    Μέλος Το avatar του/της geioann
    Εγγραφή
    08/09/2019
    Μηνύματα
    331
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από doctoras Προβολή μηνύματος
    Από τις φωτογραφίες που έβαλες φαίνεται σε πολύ καλή κατάσταση λογικά ο χώρος αποθήκευσης ήταν εκτός υγρασίας
    Μου έκανε και εμένα εντύπωση διότι στο βουνό έχει αρκετή υγρασία.

    Το καρμπ είναι ένα απλό dellorto δεν παίζει να χρειάζεται κάτι εκτός από καλό λεπτομερές καθάρισμα.
    Το ελπίζω! Βασικά δεν διάβασα και τα καλύτερα για τα dellorto. Βγάζουν συνέχεια προβλήματα λένε.

    Πολυ ωραίο μηχανάκι, να το φτιάξετε να το καβαλήσετε.
    Δεν νομιζω να ειναι και πολυ δυσκολο, ειναι απλό διχρονο και φαινεται να ειναι μια χαρα εμφανησιακα.
    Καλη συνέχεια!
    Να σαι καλά! Σε ευχαριστούμε!

    Αυτό που θα επιχειρήσετε είναι κάτι που θέλω να κάνω εδώ και καιρό και νομίζω ότι αξίζει 1000% - μακάρι να πάνε όλα καλά και να το κάνετε όσο καλύτερο μπορείτε
    Είναι κάτι που ήθελα και εγώ εδώ και πολύ καιρό Παντελή!! Ακόμα και αν δεν τα καταφέρουμε τουλάχιστον θα έχουμε μάθει 2-3 πραγματακια παραπάνω!

    Αν κατάλαβα σωστά την ερώτηση...

    Γενικά...

    Σασμάν, καμπάνα, γρανάζια μανιβέλας (αν υπάρχει), γρανάζι στροφάλου, γρανάζι αντλίας νερού (αν μιλάμε για υδρόψυκτο) κλπ λιπαίνονται με λάδι αντίστοιχο με τα τετράχρονα.

    Μπιέλα, στρόφαλος (και τα αντίστοιχα ρουλεμάν τους), κύλινδρος, βαλβίδα ροπής (αν υπάρχει) λιπαίνονται από το διχρονόλαδο που βρίσκεται στο μείγμα.
    Σωστά κατάλαβες και εξηγησες πολύ ωραία! Τώρα κατάλαβα και εγώ!

    Μιας και είναι δίχρονο αερόψυκτο ,το να ανοίξεις κύλινδροπιστονα θα πάρει 10 λεπτά, για να δεις κατάσταση μην έχει πάρει νερά,υγρασία μέσα, σε τι κατάσταση είναι κύλινδρος και στρόφαλος...
    Αν πχ έχει χαρακιές- φθορά σε κύλινδρο πιστόνι θα ήταν ρίσκο να το δουλέψεις να φρακαρει και ενδεχόμενος να χαλάσει και τον στρόφαλο...

    Οι τσιμουχες στρόφαλου θα θέλουν ελενχο η αλλαγή,, η αριστερή παίρνει αέρα μέσα το μοτέρ( υψηλό ρελαντί, φτωχό μίγμα-κολλημα). Η δεξιά παίρνει λάδια σασμάν καμπάνας μέσα,, λαδωμένα μπουζί, φθορά παντού από γρεζια και απωλεια λυπανσης,,).

    Καθαρισμό καρμπυρατέρ, και λογικά θα πάρει, καλός ελενχος αντλίας λαδιού αν έχει
    Κώστα τώρα μου βάζεις δύσκολα! Σίγουρα είναι το ιδανικό αλλά θα ήθελα να το αποφύγω. Ας παίξουμε λίγο αυτές τις μέρες να δούμε τι θα γίνει και μετά αν χρειαστεί ανοίγουμε και τον κύλινδρο!

  14. #14
    Μέλος Το avatar του/της geioann
    Εγγραφή
    08/09/2019
    Μηνύματα
    331
    Δεν φαίνεται να φέρνει ρεύμα στο μπουζί...

  15. #15
    Μέλος Το avatar του/της geioann
    Εγγραφή
    08/09/2019
    Μηνύματα
    331
    Επίσης μόλις θυμήθηκε πως τελευταία φορά τον άφησε στο δρόμο και από τότε δεν ξαναπήρε!!
    Λογικά είναι η μπομπίνα του βολάν?
    Για την ώρα το πρότζεκτ αναβάλλεται. Την επόμενη φορά θα έρθω πιο προετοιμασμένος!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Sepang GP Test Day 3
    από vassilis88 στο forum Αγωνιστικά νέα
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 15/02/2005, 08:37
  2. Valentine Day
    από GST στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 15/02/2005, 08:02
  3. lovely day..!!!
    από Μικρή Λουλού στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 51
    Τελευταίο μήνυμα: 12/11/2004, 23:42
  4. Εξατμιση Σε Τdr 80
    από NERGAL στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/01/2004, 09:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF