Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 60

Θέμα: R1250R 2019-

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990

    BMW R1250R 2019-

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	20241011_225855.jpg 
Προβολές:	293 
Μέγεθος:	102,4 KB 
ID:	459408

    Το περασμένο Ιούλιο απέκτησα τη παραπάνω μαύρη καλλονή, η οποία σήμερα μετράει μόλις κάτι περισσότερο από 2000 χλμ και είναι μοντέλο του ιδίου έτους 2024 (τα μοντέλα 2023 & 2024 διαφοροποιούνται από τα 2019-2020-2021 κατά βάση σε ένα face lifitng που αφορά το σύστημα στο μπροστινό φανάρι και κάποια πραγματάκια που εδραιώθηκαν στον στάνταρ εξοπλισμό ενώ παλαιότερα έπρεπε να τα πληρώσεις ως έξτρα).

    Λίγα λόγια για τις εντυπώσεις των πρώτων μηνών συμβίωσης μαζί της αν και τα χιλιόμετρα είναι πολύ λίγα, ακόμη και σε σύγκριση με τους μόλις 6 μήνες κατοχής. Ελπίζω πως η σχετικά μακρόχρονη πείρα των 36 ετών στον μοτοσυκλετισμό με βοηθάνε για να έχω και να μεταφέρω κάποια πρώτα ασφαλή συμπεράσματα.

    Ξεφεύγοντας για λίγο από τα συνήθη τυπικά τεχνικά χαρακτηριστικά που αφορούν απόδοση, επίδοση και εξοπλισμό θα σταθώ στην πρώτη εντύπωση που αποκόμισα παραλαμβάνοντας την από την Πάτρα για να την φέρω οδηγώντας στην Αθήνα. Σοβαρό μηχάνημα. Αυτή ήταν η πρώτη μου σκέψη λες και σηκώθηκε κάποια ασπίδα αδιαφορίας για οποιαδήποτε άλλη μοτοσυκλετιστική ανησυχία, από αυτές που μας απασχολούνε συνήθως. Προφανώς σε αυτό συνετέλεσε και το γεγονός ότι μέχρι σήμερα το ταβάνι μου ήταν τα 900cc έχοντας προϋπηρεσία σε δυο TDM (850 & 900) και ένα Nuda 900R αν και κάτω από αυτή τη κατηγορία κυβισμού έχουν περάσει συνολικά άλλες έντεκα μοτοσυκλέτες με την R1250R να είναι η no15.

    Θα αποφύγω οποιαδήποτε σύγκριση -θεωρητική ή πραγματική- με άλλες γυμνές μοτοσυκλέτες καθώς απλά αυτές δεν μπορούν να βρουν έδαφος με πρακτική εφαρμογή μιας λογικής head-to-head. Η μόνη μοτοσυκλέτα με την οποία θα μπορούσε να συγκριθεί το R1250R θα ήταν μια φαντασιακή "γυμνή" έκδοση του V100 Mandello (μακάρι να το δούμε και αυτό κάποτε).
    Τελευταία τροποποίηση από STF; 11/01/2025 στις 20:03.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Πρόκειται για μια γυμνή μοτοσυκλέτα σε ρόλο πολυσουγιά που αναλόγως από ποια γωνία την κοιτάς μπορείς να δεις μια "φουσκωμένη" brutal μοτοσυκλέτα ή μια εξαιρετικά compact κατασκευή. Είναι η γυμνή μοτοσυκλέτα του πενηντάρη plus... η οποία μπορεί να σε βολτάρει στο κέντρο της πόλης (είναι αρκετά ευέλικτη), μπορεί να σε συντροφεύσει σε μικρές αποδράσεις αλλά με έξτρα εξοπλισμό μπορείς να γυρίσεις μαζί της όλη την Ευρώπη και ιδιαιτέρως αναπαυτικά μάλιστα!

    Αναλόγως από ποια κατηγορία μοτοσυκλέτας προέρχεσαι θα πρέπει να αντιμετωπίσεις μια χρονική περίοδο προσαρμογής καθώς boxer κινητήρας σε γυμνό με 17άρηδες τροχούς είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση, ειδικά όταν το σύνολο σπρώχνουν 136 άλογα και σχεδόν 14,5 κιλά ροπής σε μόλις 6250 στροφές. Τη κλασική φράση "μακραίνει χέρια" δεν την έζησα από την γραμμή εκκίνησης σε κάποιο φανάρι με 1η στο κιβώτιο αλλά... με την 6η κουμπωμένη και "ταξιδεύοντας" από τα 150 στα 230 χλμ....

    Μια πρωτόγνωρη αίσθηση για μένα ήταν ότι το μοτέρ αρέσκεται όχι μόνο να έχει μια και δυο ταχύτητες κουμπωμένες πάνω στο κιβώτιο (προφανώς λόγω της τερατώδους ροπής) αλλά και μια ταχύτητα κάτω. Ανεξήγητο για εμένα αλλά αληθινό, χωρίς να ξέρω αν για αυτήν την ιδιαιτερότητα ευθύνεται ο boxer ή ο άξονας.

    Στρίψιμο. Χμ, εδώ τα πράγματα θέλουν χρόνο για εξοικείωση. Στις αρχές -ειδικά- στις εναλλασσόμενες στροφές "πέφτοντας" από τα αριστερά προς τα δεξιά (ή και ανάποδα) η αδράνεια των δυο πιστονιών που ταξίδευαν στους "απέναντι" κυλίνδρους με έκαναν να αισθάνομαι μια ανασφάλεια καθώς υπήρχε μπόλικη "πληροφορία". Με τον καιρό το εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους αποκατέστησε αυτό το αίσθημα και πλέον περνάω όμορφες στιγμές σε καλούς επαρχιακούς δρόμους που προσφέρονται για "παιχνίδι". Νομίζω εδώ κάπως είχα αδικήσει το R1250R προερχόμενος από το NUDA900R που ήταν μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλέτας και οι γρήγοροι επαρχιακοί ήταν τα τερέν της.

    Φρένα πραγματικά φανταστικά και άμεσα συγκρίσιμα με αυτά του NUDA, με την διαφορά ότι έχουν να σταματήσουν περισσότερα από 50 κιλά διαφοράς οπότε της αξίζουν πολλά θετικά θαυμαστικά σε αυτόν τον τομέα.

    Αναρτήσεις ενεργητικές που ακούνε αισθητά καθώς αλλάζεις τα modes και προσαρμόζουν ηλεκτρονικά την σκληρότητα και τις αποσβέσεις τους αναλόγως του χάρτη που θέλεις να επιλέξεις. Δεν έχω να πω πολλά παρά μόνον πως σε συνθήκες δρόμου έχουν συμπεριφερθεί άψογα ακόμη και όταν πίεσα στο μέτρο των δικών μου δυνατοτήτων με την σημείωση πως η εμπειρία μου από "πίστα" είναι μηδενική αλλά μου αρέσει ενίοτε να οδηγώ γρήγορα σε στροφιλίκια με σκοπό την προσωπική απόλαυσή και μόνον.

    Η δική μου μοτοσυκλέτα φοράει τα πακέτα COMFORT και DYNAMIC ενώ απουσιάζει το TOURING και μαζί με αυτό απουσιάζει το Cuise Control και η προετοιμασία του συστήματος πλοήγησης της BMW. Επίσης απουσιάζουν το κεντρικό stand και οι βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες αλλά για αυτά τα δυο έχω φροντίσει ήδη εγώ αφού τα έχω παραγγείλει ήδη. Για την πλοήγηση φροντίζει η Samsung με ένα Smartphone από την γκάμα της. Πέρα από τα πακέτα COMFORT και DYNAMIC, ως έξτρα είναι τοποθετημένο το σύστημα Adaptive Headlight που μιμείται περισσότερο τεχνολογία φωτισμού από τα αυτοκίνητα παρά από τις μοτοσυκλετές. Δηλαδή δεν έχουμε φωτισμό που ανάβει σταδιακά και σε κλίμακα στο εσωτερικό της στροφής αλλά σταθερό φωτισμό που στρίβει προς το εσωτερικό της στροφής όσο η μηχανή πλαγιάζει. Διαθέτει Quick Shifter που δεν του αρέσουν οι 3 πρώτες ταχύτητες αλλά η χρήση του συμπλέκτη και το κιβώτιο έχουν πραγματικά βουτυρένια αίσθηση που αντισταθμίζουν ακόμη και την απουσία του Cruise Control με την αλαφριά γκαζιέρα να λειτουργεί επίσης ως συμπλήρωμα βοήθειας στο να διατηρείται ο δεξιός καρπός ξεκούραστος.

    Η κατανάλωση καυσίμου μπορεί να πέσει κάτω από τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα αλλά αν πιέζεις το μοτέρ μπορεί να φλερτάρει εύκολα και με τα 7 λίτρα. Γύρω στο 5,8 θα έβαζα την μικτή κατανάλωση.

    Χειριστήρια και menu είναι πολύ εύκολα στη χρήση και χωρίς να διαβάσεις λέξη από το manual καθώς επίσης και η οθόνη μου αρέσει πολύ και είναι ευανάγνωστη.

  3. #3
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    18/08/2021
    Μηνύματα
    520
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Πρόκειται για μια γυμνή μοτοσυκλέτα σε ρόλο πολυσουγιά που αναλόγως από ποια γωνία την κοιτάς μπορείς να δεις μια "φουσκωμένη" brutal μοτοσυκλέτα ή μια εξαιρετικά compact κατασκευή. Είναι η γυμνή μοτοσυκλέτα του πενηντάρη plus... η οποία μπορεί να σε βολτάρει στο κέντρο της πόλης (είναι αρκετά ευέλικτη), μπορεί να σε συντροφεύσει σε μικρές αποδράσεις αλλά με έξτρα εξοπλισμό μπορείς να γυρίσεις μαζί της όλη την Ευρώπη και ιδιαιτέρως αναπαυτικά μάλιστα!

    Αναλόγως από ποια κατηγορία μοτοσυκλέτας προέρχεσαι θα πρέπει να αντιμετωπίσεις μια χρονική περίοδο προσαρμογής καθώς boxer κινητήρας σε γυμνό με 17άρηδες τροχούς είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση, ειδικά όταν το σύνολο σπρώχνουν 136 άλογα και σχεδόν 14,5 κιλά ροπής σε μόλις 6250 στροφές. Τη κλασική φράση "μακραίνει χέρια" δεν την έζησα από την γραμμή εκκίνησης σε κάποιο φανάρι με 1η στο κιβώτιο αλλά... με την 6η κουμπωμένη και "ταξιδεύοντας" από τα 150 στα 230 χλμ....

    Μια πρωτόγνωρη αίσθηση για μένα ήταν ότι το μοτέρ αρέσκεται όχι μόνο να έχει μια και δυο ταχύτητες κουμπωμένες πάνω στο κιβώτιο (προφανώς λόγω της τερατώδους ροπής) αλλά και μια ταχύτητα κάτω. Ανεξήγητο για εμένα αλλά αληθινό, χωρίς να ξέρω αν για αυτήν την ιδιαιτερότητα ευθύνεται ο boxer ή ο άξονας.

    Στρίψιμο. Χμ, εδώ τα πράγματα θέλουν χρόνο για εξοικείωση. Στις αρχές -ειδικά- στις εναλλασσόμενες στροφές "πέφτοντας" από τα αριστερά προς τα δεξιά (ή και ανάποδα) η αδράνεια των δυο πιστονιών που ταξίδευαν στους "απέναντι" κυλίνδρους με έκαναν να αισθάνομαι μια ανασφάλεια καθώς υπήρχε μπόλικη "πληροφορία". Με τον καιρό το εξαιρετικά χαμηλό κέντρο βάρους αποκατέστησε αυτό το αίσθημα και πλέον περνάω όμορφες στιγμές σε καλούς επαρχιακούς δρόμους που προσφέρονται για "παιχνίδι". Νομίζω εδώ κάπως είχα αδικήσει το R1250R προερχόμενος από το NUDA900R που ήταν μια πολύ ιδιαίτερη περίπτωση μοτοσυκλέτας και οι γρήγοροι επαρχιακοί ήταν τα τερέν της.

    Φρένα πραγματικά φανταστικά και άμεσα συγκρίσιμα με αυτά του NUDA, με την διαφορά ότι έχουν να σταματήσουν περισσότερα από 50 κιλά διαφοράς οπότε της αξίζουν πολλά θετικά θαυμαστικά σε αυτόν τον τομέα.

    Αναρτήσεις ενεργητικές που ακούνε αισθητά καθώς αλλάζεις τα modes και προσαρμόζουν ηλεκτρονικά την σκληρότητα και τις αποσβέσεις τους αναλόγως του χάρτη που θέλεις να επιλέξεις. Δεν έχω να πω πολλά παρά μόνον πως σε συνθήκες δρόμου έχουν συμπεριφερθεί άψογα ακόμη και όταν πίεσα στο μέτρο των δικών μου δυνατοτήτων με την σημείωση πως η εμπειρία μου από "πίστα" είναι μηδενική αλλά μου αρέσει ενίοτε να οδηγώ γρήγορα σε στροφιλίκια με σκοπό την προσωπική απόλαυσή και μόνον.

    Η δική μου μοτοσυκλέτα φοράει τα πακέτα COMFORT και DYNAMIC ενώ απουσιάζει το TOURING και μαζί με αυτό απουσιάζει το Cuise Control και η προετοιμασία του συστήματος πλοήγησης της BMW. Επίσης απουσιάζουν το κεντρικό stand και οι βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες αλλά για αυτά τα δυο έχω φροντίσει ήδη εγώ αφού τα έχω παραγγείλει ήδη. Για την πλοήγηση φροντίζει η Samsung με ένα Smartphone από την γκάμα της. Πέρα από τα πακέτα COMFORT και DYNAMIC, ως έξτρα είναι τοποθετημένο το σύστημα Adaptive Headlight που μιμείται περισσότερο τεχνολογία φωτισμού από τα αυτοκίνητα παρά από τις μοτοσυκλετές. Δηλαδή δεν έχουμε φωτισμό που ανάβει σταδιακά και σε κλίμακα στο εσωτερικό της στροφής αλλά σταθερό φωτισμό που στρίβει προς το εσωτερικό της στροφής όσο η μηχανή πλαγιάζει. Διαθέτει Quick Shifter που δεν του αρέσουν οι 3 πρώτες ταχύτητες αλλά η χρήση του συμπλέκτη και το κιβώτιο έχουν πραγματικά βουτυρένια αίσθηση που αντισταθμίζουν ακόμη και την απουσία του Cruise Control με την αλαφριά γκαζιέρα να λειτουργεί επίσης ως συμπλήρωμα βοήθειας στο να διατηρείται ο δεξιός καρπός ξεκούραστος.

    Η κατανάλωση καυσίμου μπορεί να πέσει κάτω από τα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα αλλά αν πιέζεις το μοτέρ μπορεί να φλερτάρει εύκολα και με τα 7 λίτρα. Γύρω στο 5,8 θα έβαζα την μικτή κατανάλωση.

    Χειριστήρια και menu είναι πολύ εύκολα στη χρήση και χωρίς να διαβάσεις λέξη από το manual καθώς επίσης και η οθόνη μου αρέσει πολύ και είναι ευανάγνωστη.
    Μηχαναρα αλλα και το χρώμα της απίστευτο,έχω δει από κοντά στο gs το triple black και πραγματικά σκοτωνει

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Nomand Προβολή μηνύματος
    Μηχαναρα αλλα και το χρώμα της απίστευτο,έχω δει από κοντά στο gs το triple black και πραγματικά σκοτωνει
    Ευχαριστώ!

    Η αλήθεια είναι πως προσωπικά προτιμώ την σπορ εκδοχή με το μπλε-άσπρο-κόκκινο αλλά ήταν εύκολος συμβιβασμός και το μαύρο Triple Black!

  5. #5
    the Overlord Το avatar του/της karellen
    Moderator
    Εγγραφή
    27/07/2010
    Μηνύματα
    3.198
    Ωραίο το ριβιού σου Στέφανε και αναλυτικότατο.
    Πρόκειται για μοτοσυκλέτα πολυσουγιάς,όπως το πες,την είχα οδηγήσει το 19 στα Μέγαρα και παρότι εξοικειωμένος με τα μπόξερ (GS 1200) το R μού είχε αφήσει άριστες εντυπώσεις με την ομαλότητα στη λειτουργία του.

  6. #6
    custom freak Το avatar του/της doctor_john
    Εγγραφή
    06/08/2019
    Μηνύματα
    4.629
    Συγκινήθηκα πρωϊνιατικο...
    Να σας δεις όπου ποθείς!

  7. #7
    Μέλος Το avatar του/της sam4g
    Εγγραφή
    15/05/2014
    Μηνύματα
    490
    Πολύ ωραία μηχανή να τη χαρείς και να κάνεις πολλά όμορφα χιλιόμετρα!

    Στην Ελλάδα, δυστυχώς, δεν πολυκυκλοφορεί αντιθέτως με το r nineT που βλέπω πιο συχνά στο δρόμο. Τον λόγο βέβαια δεν τον καταλαβαίνω, αφού κι αυτή είναι πανέμορφη.

  8. #8
    Σιδεροφαγος... Το avatar του/της DoctoR_k6
    Εγγραφή
    18/09/2006
    Μηνύματα
    4.290
    Πολύ ωραίο review.
    Επίσης πολύ όμορφη η μοτο.
    Σε ψήνει για χλμ και μόνο που την βλέπεις.
    Πολλά και καλά χλμ Στέφανε.
    Ride(s) the wind of change...

  9. #9
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Κουκλα και πολυ αγρια μαζι σε look.
    Καλα χιλιομετρα!
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  10. #10
    hercooligan Το avatar του/της doctoras
    Εγγραφή
    10/10/2007
    Μηνύματα
    5.051
    Καλορίζικο στέφανε είναι πολύ όμορφο!
    Μεγάλη διαφορά θεωρώ στο ρόστερ της η προσθήκη usd αντί του τελεβελερ τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά!

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της ratamahatta
    Εγγραφή
    26/04/2015
    Μηνύματα
    1.011
    Βάλε καμιά φωτό ακόμα να την χαζέψουμε
    Του ποζερα η μάνα δεν έκλαψε ποτέ

  12. #12
    ΟΡΓΙΣΜΕΝΟ ΜΕΛΟΣ Το avatar του/της AUFGEBRACHT
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    4.009
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Διαθέτει Quick Shifter που δεν του αρέσουν οι 3 πρώτες ταχύτητες αλλά η χρήση του συμπλέκτη και το κιβώτιο έχουν πραγματικά βουτυρένια αίσθηση που αντισταθμίζουν ακόμη και την απουσία του Cruise Control με την αλαφριά γκαζιέρα να λειτουργεί επίσης ως συμπλήρωμα βοήθειας στο να διατηρείται ο δεξιός καρπός ξεκούραστος..
    Δεν ξέρω σε άλλα μοντέλα, αλλά και στο δικό μου, το quick shifter το βρίσκω περιττό, και δεν είναι κι η καλύτερη υλοποίηση από τη BMW, είναι αρκετά απότομο, ιδιαίτερα στις 3 πρώτες ταχύτητες, όπως αναφέρεις, καλύτερα να είχε standard cruise control, παρά αυτό...

    Καλόβολτη, πολύ όμορφο naked!

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.100
    Όσο το δυνατόν περισσότερα όμορφα χιλιόμετρα και από εμένα Στέφανε!

    Πολύ χαίρομαι που "δέσατε" και την ευχαριστιέσαι στο μέγιστο τη BMWδάρα σου

  14. #14
    Πολύ μπρουταλ εργαλείο
    Βάλε καμιά φωτό ακόμα Στέφανε
    Καλόβολτη!!


  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.819
    Παρά πολύ όμορφη!

    Καλά, πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα εύχομαι μαζί της Στέφανε.

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. BMW R1250R και R1250RS 2019
    από lleonidas στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 10/11/2022, 18:43
  2. ΚΤΜ 690Ε-690SMC 2019
    από Λευκάδιος στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 11/11/2020, 11:34
  3. Honda CRF 450L 2019
    από ggs στο forum Honda
    Απαντήσεις: 117
    Τελευταίο μήνυμα: 08/10/2018, 11:35
  4. New Husqvarna TC και FC 2019
    από lleonidas στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2018, 18:21
  5. new busa 2019
    από ZX14 στο forum Suzuki Hayabusa
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 12/01/2018, 12:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF