Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: 2025 KTM 390 Enduro R

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    28/02/2014
    Μηνύματα
    4.161

    2025 KTM 390 Enduro R

    Αποκαλύφθηκαν και οι λεπτομέρειες για το endurο 390. 159 κιλά χωρίς καύσιμο (9lt).

    https://www.ktm.com/en-int/models/du...0-enduror.html

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20250121_183604.jpg 
Προβολές:	215 
Μέγεθος:	102,5 KB 
ID:	459651

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	IMG_20250121_183634.jpg 
Προβολές:	213 
Μέγεθος:	61,6 KB 
ID:	459652

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.552
    πως γινετε να ειναι 30+ κιλα παραπανω απο το wr250r μου? αν δεν ειχα οχημα πολης, επειδη μου αρεσουν πολυ τα ον οφφ στην πολη θα το κοιτουσα. για χωμα δεν νομιζω.

  3. #3
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.652
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ptc Προβολή μηνύματος
    Αποκαλύφθηκαν και οι λεπτομέρειες για το endurο 390. 159 κιλά χωρίς καύσιμο (9lt).
    Όσο ένα ΧΤ600 του 1995 δηλαδή το βάρος, πρόοδος μιλάμε (το χτ ήταν και λίγο ελαφρύτερο ).
    κατά τα άλλα το όχημα gamay ,αν υπάρχει και τρόπος να φύγει η εξάτμιση από εκεί κάτω ακόμα καλύτερα.
    when life gets complicated... i ride.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.076
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από basilis_k6 Προβολή μηνύματος
    πως γινετε να ειναι 30+ κιλα παραπανω απο το wr250r μου? αν δεν ειχα οχημα πολης, επειδη μου αρεσουν πολυ τα ον οφφ στην πολη θα το κοιτουσα. για χωμα δεν νομιζω.
    Με βενζίνη για χωρίς, ή δουλεύει δίχως καύσιμο και το δικό σου;

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.978
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Tsber Προβολή μηνύματος
    Με βενζίνη για χωρίς, ή δουλεύει δίχως καύσιμο και το δικό σου;
    Το WR250R είναι 132 κιλα πλήρες υγρων.
    Φυσικά το βοηθαει το μικρότερο μοτερ η απουσία ABS και ηλεκτρονικών καθώς και το μικροτερο ντεπόζιτο τον 7,4 λίτρων.
    Στον αντίποδα, συμπεριλαμβάνει στα κιλά του μια πολύ βαρια εξατμιση, της οποιας το τελικό -μαζι με τους σερβομηχανισμους του (τυπου exup)- αγγίζει τα 9 κιλά... Απο εκεί μόνο, μπορείς να γλιτώσεις επιπλέον. 4 κιλά εύκολα.
    Επίσης να σημειώσω πως εχεί ανάποδα τη διαταξη πλαισίου/υποπλαισίου συγκριτικά με τα περισσότερα on/off ΚΤΜ, το αλουμινενιο πλαίσιο (απο YZ) και ατσάλινο υποπλαίσιο.

    Βασικά όπως λένε οι Αυστραλοί αυτό το μηχανακι βγηκε απο λαθος στη παραγωγή, το ήθελαν οι μηχανικοί και οι σχεδιαστες της Yamaha και ειχαν αποκοιμηθεί οι του μαρκετινγκ!
    Τελευταία τροποποίηση από STF; 21/01/2025 στις 18:54.

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.070
    Στην κατηγορία καθημερινό εντουράκι πάντως δεν βλέπω ανταγωνιστή που να μπορεί να σταθεί σοβαρά δίπλα του.

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tsber
    Εγγραφή
    13/06/2019
    Μηνύματα
    2.076
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Βασικά όπως λένε οι Αυστραλοί αυτό το μηχανακι βγηκε απο λαθος στη παραγωγή, το ήθελαν οι μηχανικοί και οι σχεδιαστες της Yamaha και ειχαν αποκοιμηθεί οι του μαρκετινγκ!

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.615
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από stefanos Προβολή μηνύματος
    Στην κατηγορί.α καθημερινό εντουράκι πάντως δεν βλέπω ανταγωνιστή που να μπορεί να σταθεί σοβαρά δίπλα του.
    DRZ400?

    Για ανταγωνιστή του 390. Το wr250r είναι μια κατηγορία μόνο του

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nostradamus
    Εγγραφή
    29/08/2007
    Μηνύματα
    1.800
    Βλέπω τον Βαγγέλη να το "ψηνει".

  10. #10
    Riding On The Wind Το avatar του/της grinderx
    Εγγραφή
    15/04/2024
    Μηνύματα
    700
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Το WR250R είναι 132 κιλα πλήρες υγρων.
    Φυσικά το βοηθαει το μικρότερο μοτερ η απουσία ABS και ηλεκτρονικών καθώς και το μικροτερο ντεπόζιτο τον 7,4 λίτρων.
    Στον αντίποδα, συμπεριλαμβάνει στα κιλά του μια πολύ βαρια εξατμιση, της οποιας το τελικό -μαζι με τους σερβομηχανισμους του (τυπου exup)- αγγίζει τα 9 κιλά... Απο εκεί μόνο, μπορείς να γλιτώσεις επιπλέον. 4 κιλά εύκολα.
    Επίσης να σημειώσω πως εχεί ανάποδα τη διαταξη πλαισίου/υποπλαισίου συγκριτικά με τα περισσότερα on/off ΚΤΜ, το αλουμινενιο πλαίσιο (απο YZ) και ατσάλινο υποπλαίσιο.

    Βασικά όπως λένε οι Αυστραλοί αυτό το μηχανακι βγηκε απο λαθος στη παραγωγή, το ήθελαν οι μηχανικοί και οι σχεδιαστες της Yamaha και ειχαν αποκοιμηθεί οι του μαρκετινγκ!
    Όταν ενώνουμε τις δυνάμεις μας, μπορούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο - Γιαννάκης
    Never say never, because limits, like fears, are often just an illusion - Jordan

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.137
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από STF Προβολή μηνύματος
    Το WR250R είναι 132 κιλα πλήρες υγρων.
    Φυσικά το βοηθαει το μικρότερο μοτερ η απουσία ABS και ηλεκτρονικών καθώς και το μικροτερο ντεπόζιτο τον 7,4 λίτρων.
    Στον αντίποδα, συμπεριλαμβάνει στα κιλά του μια πολύ βαρια εξατμιση, της οποιας το τελικό -μαζι με τους σερβομηχανισμους του (τυπου exup)- αγγίζει τα 9 κιλά... Απο εκεί μόνο, μπορείς να γλιτώσεις επιπλέον. 4 κιλά εύκολα.
    Επίσης να σημειώσω πως εχεί ανάποδα τη διαταξη πλαισίου/υποπλαισίου συγκριτικά με τα περισσότερα on/off ΚΤΜ, το αλουμινενιο πλαίσιο (απο YZ) και ατσάλινο υποπλαίσιο.

    Βασικά όπως λένε οι Αυστραλοί αυτό το μηχανακι βγηκε απο λαθος στη παραγωγή, το ήθελαν οι μηχανικοί και οι σχεδιαστες της Yamaha και ειχαν αποκοιμηθεί οι του μαρκετινγκ!
    https://youtu.be/eklSI6zXiXE?feature=shared

    Τέλειο timing θα πω...

  12. #12
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.552
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από McGyver Προβολή μηνύματος
    https://youtu.be/eklSI6zXiXE?feature=shared

    Τέλειο timing θα πω...
    τρελλο timing και με θαψιμο στην κτμ το βιντεο λολ. μας διαβαζει το fortnine?

  13. #13
    270° firing order
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.652
    Μπράβο στην ΚΤΜ πάντως,όλα τα καινούργια 390ρια είναι πολύ όμορφα, έβλεπα μόλις το Adventure 390 του 2025
    και είναι πολύ όμορφο χωρίς αισθητική τρομοκρατία και σαφώς βελτιωμένο στον χωμάτινο προσανατολισμό από τα προηγούμενα.
    when life gets complicated... i ride.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Nitse3
    Εγγραφή
    15/11/2016
    Μηνύματα
    853
    Ωραίο είναι αλλά πέρα από την εξάτμιση που την έχει και αυτό από κάτω όπως τα υπόλοιπα, το βγαλαν με το 9λιτρο ρεζερβουάρ των άλλων δύο.

  15. #15
    μπου Το avatar του/της giorgosb
    Moderator
    Εγγραφή
    06/01/2014
    Μηνύματα
    1.421
    Τα νέα μοντέλα αναμένονται στην Ελλάδα στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2025 αλλά οι προ-παραγγελίες έχουν ήδη ανοίξει στο επίσημο πανελλαδικό δίκτυο συνεργατών της ΚΤΜ.

    Οι προτεινόμενες τιμές λιανικής τους θα είναι:

    KTM 125 ENDURO R MY25 // 5.550€
    KTM 390 ENDURO R MY25 // 6.590€


    Από motomag.gr


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	662298_MY25 KTM 390 ENDURO R R-Static- Cat B_02_STATIC_KTM 125 _ 390 ENDURO R.jpg 
Προβολές:	99 
Μέγεθος:	101,5 KB 
ID:	459686
    Πικρή μπύρα, γλυκιά ζωή..

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. KTM 390 SMC R 2025
    από giorgosb στο forum KTM
    Απαντήσεις: 69
    Τελευταίο μήνυμα: 23/01/2025, 16:52
  2. test ride KTM 690 enduro
    από TOMASKTM στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 17/10/2008, 14:14
  3. KTM 690 enduro R
    από Free Filip στο forum KTM
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2008, 11:35

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF