Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 36

Θέμα: DNA Φίλτρο Αέρος aftermarket mod

  1. #1

    DNA Φίλτρο Αέρος aftermarket mod

    Σκέφτομαι να προχωρήσω στην τοποθέτηση aftermarket φίλτρου αέρος στο XT660Z. Η μηχανή "κατοικεί" σε περιοχή με ιδιαίτερα πολή υγρασία και κινείται σε χώμα συχνά και παρατεταμένα.


    Τα πάντα ξεκινάνε απο το τι θέλω. Αυτό λοιπόν που θέλω είναι να δώσω την ροπή να ξεκινά 500-700rpm πιο χαμηλά και να τονίσω όσο είναι εφικτό τις μεσσαίες. Φυσικά με ενδιαφέρει να "ακούγεται" και να αισθάνομαι πιο ομαλό και "πρόθυμο" το δούλεμα του κινητήρα.
    Να σημειώσω ότι ΔΕΝ θέλω να τοποθετήσω κάποιο Power Commander.


    Μιλώντας πριν μερικές μέρες με τον κο Νικολαϊδη υπεύθυνο της DNA Filters στο τηλέφωνο, μου συνέστησε οφείλω να πω με άρτια τεκμηρίωση, και φυσικά αν κατάλαβα καλά, τα παρακάτω:

    DNA Filter => Stage1 + το Καπάκι του Stage2 + έναν ειδικό περιοριστή (μάλλον μειώνει την διάμετρο εισαγωγής αέρα???). Εδώ να "ζητήσω συγγνώμη" αν δεν μεταφέρω σωστά, αλλά αυτά μου έμειναν απο την κουβέντα πού είχα μαζί του.


    Απο την μέρα που συζήτησα τα παραπάνω με τουλάχιστο 2 ευρύτερα γνωστούς και ιδιαίτερα καταξιωμένους μηχανικούς/αγωνιζόμενους του χώρου αλλά και άλλους απλά φίλους που αποδεδειγμένα το "κατέχουν τεχνικά" εισέπραξα αντιφατικές γνώμες.

    Γνώμη 1 (Μηχανικός): "Καλό. Να το κάνεις. Δεν θα δεις τρελλή διαφορά (που δεν το περιμένω άλλωστε) αλλά θα δουλέψει καλύτερα, ομαλότερα, προθυμότερα και σίγουρα ζημιά δεν θα κάνεις."

    Γνώμη 2 (Μηχανικός): "Καλό αλλά μήν το κάνεις (!!!), ειδικά αν θα πηγαίνεις αρκετό χώμα (Θα πηγαίνω). Όχι λοιπόν αν θες έναν κινητήρα που να ζήσει πολλά και απροβλημάτιστα χρόνια. Τα φίλτρα αυτά όσο να ναι αφήνουν μικρά σωματίδια και με τον καιρό "μικρο"φθίρουν το πιστόνι με ότι αυτό συνεπάγεται, πτώση συμπίεσης αυξημένη κατανάλωση κλπ. Να σημειώσω ότι τα ίδια μου είχε πει παλιότερα για τα Κ&Ν τότε μηχανικός όταν τον ρώτησα για να έβαζα στο οικογενειακό αυτοκίνητο"

    Γνώμη 3. (Γνωστός): "Καλό αλλά φοβάμαι μην έχουμε σχετικά φτωχό μίγμα που δεν μπορεί να ισοσκελίσει ο ψεκασμός (ειδικά καθώς πηγαίνεις σε υψόμετρα 1000+) και με αποτέλεσμα κραδασμούς, "τραχύ" δούλεμα κινητήρα και πιθανόν ακόμα και σπασμένο πιστόνι. Πρόσεξε πολύ, ο μάστορας να είναι καλός και να ξέρει τι κάνει..."


    Και ρωτάω φίλοι μου. Εγώ που δεν είμαι μηχανικός, ως απλός αναβάτης που αγαπώ την μοτοσυκλέτα μου σα γκόμενα και θέλω να την προσέχω για να με προσέχει τι πρέπει να καταλάβω μετά απο αυτά???

    Για το κόστος δεν συζητάμε είναι αστείο. ~80ευρώ. Έσω πληρώσει 80άρια...

    Το πρόβλημα είναι μήπως κάνω ζημιά μακροπρόθεσμα στη μηχανή αντί καλό?

    Αλήθεια θα ήταν πράγματι ενδιαφέρον να μπορούσα να μάθαινα τι πραγματικά λέει η YAMAHA-MotoΔυναμική για το συγκεκριμένο θέμα.

    Και βέβαια κάτι ακόμα. Επηρεάζει η παραπάνω επέμβαση την εγγύηση της μηχανής?
    2€ η αμόλυβδη. Μάλιστα...

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443

    Re: DNA Φίλτρο Αέρος aftermarket mod

    Αρχικά δημιουργήθηκε από tzarot
    Σκέφτομαι να προχωρήσω στην τοποθέτηση aftermarket φίλτρου αέρος στο XT660Z. Η μηχανή "κατοικεί" σε περιοχή με ιδιαίτερα πολή υγρασία και κινείται σε χώμα συχνά και παρατεταμένα.


    Τα πάντα ξεκινάνε απο το τι θέλω. Αυτό λοιπόν που θέλω είναι να δώσω την ροπή να ξεκινά 500-700rpm πιο χαμηλά και να τονίσω όσο είναι εφικτό τις μεσσαίες. Φυσικά με ενδιαφέρει να "ακούγεται" και να αισθάνομαι πιο ομαλό και "πρόθυμο" το δούλεμα του κινητήρα.
    Να σημειώσω ότι ΔΕΝ θέλω να τοποθετήσω κάποιο Power Commander.


    Μιλώντας πριν μερικές μέρες με τον κο Νικολαϊδη υπεύθυνο της DNA Filters στο τηλέφωνο, μου συνέστησε οφείλω να πω με άρτια τεκμηρίωση, και φυσικά αν κατάλαβα καλά, τα παρακάτω:

    DNA Filter => Stage1 + το Καπάκι του Stage2 + έναν ειδικό περιοριστή (μάλλον μειώνει την διάμετρο εισαγωγής αέρα???). Εδώ να "ζητήσω συγγνώμη" αν δεν μεταφέρω σωστά, αλλά αυτά μου έμειναν απο την κουβέντα πού είχα μαζί του.


    Απο την μέρα που συζήτησα τα παραπάνω με τουλάχιστο 2 ευρύτερα γνωστούς και ιδιαίτερα καταξιωμένους μηχανικούς/αγωνιζόμενους του χώρου αλλά και άλλους απλά φίλους που αποδεδειγμένα το "κατέχουν τεχνικά" εισέπραξα αντιφατικές γνώμες.

    Γνώμη 1 (Μηχανικός): "Καλό. Να το κάνεις. Δεν θα δεις τρελλή διαφορά (που δεν το περιμένω άλλωστε) αλλά θα δουλέψει καλύτερα, ομαλότερα, προθυμότερα και σίγουρα ζημιά δεν θα κάνεις."

    Γνώμη 2 (Μηχανικός): "Καλό αλλά μήν το κάνεις (!!!), ειδικά αν θα πηγαίνεις αρκετό χώμα (Θα πηγαίνω). Όχι λοιπόν αν θες έναν κινητήρα που να ζήσει πολλά και απροβλημάτιστα χρόνια. Τα φίλτρα αυτά όσο να ναι αφήνουν μικρά σωματίδια και με τον καιρό "μικρο"φθίρουν το πιστόνι με ότι αυτό συνεπάγεται, πτώση συμπίεσης αυξημένη κατανάλωση κλπ. Να σημειώσω ότι τα ίδια μου είχε πει παλιότερα για τα Κ&Ν τότε μηχανικός όταν τον ρώτησα για να έβαζα στο οικογενειακό αυτοκίνητο"

    Γνώμη 3. (Γνωστός): "Καλό αλλά φοβάμαι μην έχουμε σχετικά φτωχό μίγμα που δεν μπορεί να ισοσκελίσει ο ψεκασμός (ειδικά καθώς πηγαίνεις σε υψόμετρα 1000+) και με αποτέλεσμα κραδασμούς, "τραχύ" δούλεμα κινητήρα και πιθανόν ακόμα και σπασμένο πιστόνι. Πρόσεξε πολύ, ο μάστορας να είναι καλός και να ξέρει τι κάνει..."


    Και ρωτάω φίλοι μου. Εγώ που δεν είμαι μηχανικός, ως απλός αναβάτης που αγαπώ την μοτοσυκλέτα μου σα γκόμενα και θέλω να την προσέχω για να με προσέχει τι πρέπει να καταλάβω μετά απο αυτά???

    Για το κόστος δεν συζητάμε είναι αστείο. ~80ευρώ. Έσω πληρώσει 80άρια...

    Το πρόβλημα είναι μήπως κάνω ζημιά μακροπρόθεσμα στη μηχανή αντί καλό?

    Αλήθεια θα ήταν πράγματι ενδιαφέρον να μπορούσα να μάθαινα τι πραγματικά λέει η YAMAHA-MotoΔυναμική για το συγκεκριμένο θέμα.

    Και βέβαια κάτι ακόμα. Επηρεάζει η παραπάνω επέμβαση την εγγύηση της μηχανής?
    Θα σου πω καποια πραγματα απο τα λιγα που γνωριζω...

    1)Τα aftermarket φιλτρα ΟΝΤΩΣ δεν παρεχουν τοσο καλη προστασια στον κινητηρα απο μικροσωματιδια του περιβαλλοντος και σε βαθος χρονου θα "μικρο" φθιρουν τον κυλινδρο σου.
    Αρα,συμφωνω σιγουρα με τον 2ο μηχανικο.
    Ο 3ος μηχανικος εχει και αυτος μια σωστη σκεψη που πρεπει να λαβεις σοβαρα υποψιν σου,αλλα δεν εχω το μηχανακι σου για να σου πω εγγυημενα πως θα δουλεψει...

    2)Σχετικα με την εγγυηση,πιστευω οτι αν σου κατσει κατι στραβο στον κινητηρα θα ριξουν το φταιξιμο στην μετατροπη.Δεν ειμαι σιγουρος,αλλα νομιζω δεν θα περνα απο την εγγυηση.
    Για να εισαι 100% σιγουρος παρε τηλ την YAMAHA και ρωτα...

    Τωρα,θα σου πω τι πιστευω εγω...
    Απο φιλτρο μονο ΑΠΛΑ θα χαλασεις 80Ε.ΔΕν θα δεις καμια διαφορα και πιθανον να τρεχεις και για ρυθμισματα κλπ κλπ.
    Αν θες να μπεις σε αυτο το τριπακι, καλυτερα να πας σε πιο ολοκληρωμενη λυση εξατμιση+φιλτρο+power commander.
    Εκει σιγουρα θα δεις μια διαφορα αν γινουν ολα σωστα.Κ θα πιασουν τοπο τα χρηματα σου...


  3. #3
    Τα καλύτερα έρχονται Το avatar του/της christostr
    Εγγραφή
    08/08/2009
    Μηνύματα
    552

    Re: Re: DNA Φίλτρο Αέρος aftermarket mod

    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    ...
    Τωρα,θα σου πω τι πιστευω εγω...
    Απο φιλτρο μονο ΑΠΛΑ θα χαλασεις 80Ε.ΔΕν θα δεις καμια διαφορα και πιθανον να τρεχεις και για ρυθμισματα κλπ κλπ.
    Αν θες να μπεις σε αυτο το τριπακι, καλυτερα να πας σε πιο ολοκληρωμενη λυση εξατμιση+φιλτρο+power commander.
    Εκει σιγουρα θα δεις μια διαφορα αν γινουν ολα σωστα.Κ θα πιασουν τοπο τα χρηματα σου...

    ΣΩΣΤΟΟΟΟΣ!!!

    Μόνο με φίλτρο ΔΕΝ θα κάνεις τίποτα... καλό!
    Φεύγω... πάω ταξίδι να επισκευτώ τον εαυτό μου...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    tzarot επειδη απο οτι καταλαβα χρησιμοποιεις πολυ την μηχανη στο χωμα και θες να βελτιωσεις τις μεσαιες να σου προτεινω κατι αλλο???

    Γτ δεν παιζεις με διαφορετικο γραναζωμα???Θελει κ αυτο ψαξιμο αλλα ουτε ζημια θα κανεις,δεν επηρρεαζει την εγγυηση και ειναι εγγυημενη λυση...
    Ισως,αν το κοντινεις λιγο να παρεις αυτο που θες.
    Ετσι κι αλλιως δε σε ενδιαφερουν οι τελικες στο βουνο...

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    tzarot επειδη απο οτι καταλαβα χρησιμοποιεις πολυ την μηχανη στο χωμα και θες να βελτιωσεις τις μεσαιες να σου προτεινω κατι αλλο???

    Γτ δεν παιζεις με διαφορετικο γραναζωμα???Θελει κ αυτο ψαξιμο αλλα ουτε ζημια θα κανεις,δεν επηρρεαζει την εγγυηση και ειναι εγγυημενη λυση...
    Ισως,αν το κοντινεις λιγο να παρεις αυτο που θες.
    Ετσι κι αλλιως δε σε ενδιαφερουν οι τελικες στο βουνο...
    Σωστό 1-2 δόντια περισσότερα πίσω δεν σκότωσαν κανένα. Απλά είναι που λέμε να το ψάξω λίγο.
    Thanks πάντως...
    2€ η αμόλυβδη. Μάλιστα...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tzarot
    Σωστό 1-2 δόντια περισσότερα πίσω δεν σκότωσαν κανένα. Απλά είναι που λέμε να το ψάξω λίγο.
    Thanks πάντως...
    Noμιζω οτι ειναι πολυ πιο συμφερουσα λυση και σιγουρη

    Μπορεις να αλλαξεις κ το μπροστινο αν θες με -1 δοντι ...Που ειναι ακομη πιο οικονομικο(20Ε περιπου) και δεν χρειαζεται να αλλαξεις αλυσιδα κ πισω γραναζι αν δεν τα εχεις πολλα χιλιομετρα...


  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
    Noμιζω οτι ειναι πολυ πιο συμφερουσα λυση και σιγουρη

    Μπορεις να αλλαξεις κ το μπροστινο αν θες με -1 δοντι ...Που ειναι ακομη πιο οικονομικο(20Ε περιπου) και δεν χρειαζεται να αλλαξεις αλυσιδα κ πισω γραναζι αν δεν τα εχεις πολλα χιλιομετρα...


    βασικα οσα χιλιομετρα και να εχεισ κανει με την αλυσιδα μπορεισ να βαλεισ ενα πιο μικρο γραναζι φτηνο ειναι για να δεισ αν σου αρεσει και οταν χαλασουν και τα υπολοιπα (αλυσιδα και πισω γραναζι)το ξαναλλαζεισ.
    εσυ πηγαινεσ για 80 στα 20ευρω θα κολησουμε

  8. #8
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αντι να βαλεις φιλτρο, αρχικα μπορεις να βγαλεις το snorkel στο ηδη υπαρχον. Θα δεις μια μικρη βελτιωση στην ευστροφια και την ροπη χαμηλα.
    Η αμεσως πιο ακριβη λυση ειναι να αλλαξεις το γραναζωμα.
    Απο κει και πανω πας για stage 1 & 2 και power commander.

    Δυο-τρια βασικα πραγματα.

    1) Η ΔΝΑ ισχυριζεται οτι παρ'ολο που τα φιλτρα της ειναι πιο ελευθερης ροης, το φιλτραρισμα δεν υστερει του μαμα φιλτρου. Εχει και διαγραμματα να το αποδειξει. Απο προσωπικη πειρα με δικο τους φιλτρο παντως, εχω να πω οτι ποτε δεν ειδα δειγματα σκονης στο φιλτροκουτι.

    2) Το τενερε εχει προβλημα στην στεγανοποιηση του φιλτροκουτιου, κατι που πρεπει να το κοιταξεις και ενδεχομενως να χρησιμοποιησης σιλικονη.

    3) Το καλλιτερο που μπορεις να κανεις για τη ποιοτητα φιλτραρισματος, ειναι βαλεις stage 1 & 2 φιλτρα, διοτι αυξανεται κατα πολυ η ενεργος επιφανεια φιλτραρισματος και κατα συνεπεια μειωνεται δραστικα η ταχυτητα της ροης του αερα μεσα απο το υλικο του φιλτρου, που εχει σαν συνεπεια την καλλιτερη κατακρατηση των σωματιδιων. Σε αυτη τη περιπτωση θελεις οπωσδηποτε και power commander.

    Ακομα, το τενερε ειναι μηχανη πνιγμενη κυριως στην εισοδο και οχι στην εξατμιση, οποτε το τελευταιο που χρειαζεται να κανεις για παραπανω ισχυ ειναι να αλλαξεις εξατμιση. Αν ημουνα στη θεση σου, θα εβαζα ασυζητητι σταδια 1&2 και power commander. Ο κινητηρας πραγματικα ξυπναει και αισθανεσαι επιτελους οτι οδηγεις μονοκυλινδρο 650.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  9. #9
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    και κατι αλλο, εχω μιλησει προσωπικα με γνωστο δυναμομετρα της μοτοδυναμικης στη δαφνη για το αν η εγγυηση καταργηται με φιλτρο+μειγμα+εξατμιση για το τενερε και η απαντηση ηταν ΟΧΙ.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Σε πάνω απο 100κ που έχει το xr δεν είδα πρόβλημα απο το KN που φοράω και είναι παρόμοιας τεχνολογίας με τα dna.
    Καμιά σοβαρή διαφορά δεν είδα ψηλά χαμηλά κάτι λέει παραπάνω.
    Αν το μαμά είναι χάρτινο συμφέρει και οικονομικά.
    Ο ψεκασμός πρέπει να δουλεύει και χωρίς φίλτρο και με μπουκωμένο φίλτρο και στην κορυφή του Ολύμπου.Φίλτρο βάζεις δεν βάζεις τούρμπο.

  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    Αντι να βαλεις φιλτρο, αρχικα μπορεις να βγαλεις το snorkel στο ηδη υπαρχον. Θα δεις μια μικρη βελτιωση στην ευστροφια και την ροπη χαμηλα.
    Η αμεσως πιο ακριβη λυση ειναι να αλλαξεις το γραναζωμα.
    Απο κει και πανω πας για stage 1 & 2 και power commander.

    γ\
    1)Να βγει το snorkel η να κοπεί??Δεν γνωριζω ,για αυτο ρωταω...
    2)Αν εχει καποιος stage1&2 φιλτρο και εξατμισεις πρεπει να βαλει και power commander gia να δει μεγαλη διαφορα???ΜΕ το power commander den φθειρετε ο κινιτηρας????
    Four wheels move the body, two wheels move the soul.


  12. #12
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Αρχικά δημιουργήθηκε από thoukis
    γ\
    1)Να βγει το snorkel η να κοπεί??Δεν γνωριζω ,για αυτο ρωταω...
    2)Αν εχει καποιος stage1&2 φιλτρο και εξατμισεις πρεπει να βαλει και power commander gia να δει μεγαλη διαφορα???ΜΕ το power commander den φθειρετε ο κινιτηρας????
    Δεν γνωριζω αν βγαινει χωρις να κοπει, αλλα θα ψαξω σχετικο λινκ και θα στο στειλω.
    Το power commander με σωστο χαρτη ειναι οτι καλλιτερο μπορεις να κανεις για τη μακροζωια του κινιτηρα σου, γιατι απο το εργοστασιο ειναι ρυθμισμενοι με οριακα φτωχο μειγμα. Φτωχο μειγμα = προωρη φθορα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  13. #13
    The Firestarter Το avatar του/της jimtarasxt660x
    Εγγραφή
    04/09/2008
    Μηνύματα
    1.215
    Το snorkel βγαίνει χωρίς να κοπεί....δεν χρειάζεται να το κόψεις
    Βοηθός Ταμία (το 23% που λεγαμε)

    Αυτονομία SV (εγγύηση λεμε )

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
    ...Απο προσωπικη πειρα με δικο τους φιλτρο παντως, εχω να πω οτι ποτε δεν ειδα δειγματα σκονης στο φιλτροκουτι.
    Μακάρι..

    [Το τενερε εχει προβλημα στην στεγανοποιηση του φιλτροκουτιου, κατι που πρεπει να το κοιταξεις και ενδεχομενως να χρησιμοποιησης σιλικονη.
    Έτσι μου είπανε απο την DNA και εμένα.

    Πάντως PC δεν σκέφτομαι να βάλω. Ακόμα τουλάχιστον.

    Thanks
    2€ η αμόλυβδη. Μάλιστα...

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    ...δεν είδα πρόβλημα απο το KN που φοράω και είναι παρόμοιας τεχνολογίας με τα dna.]
    Καλό αυτό επίσης

    thanks
    2€ η αμόλυβδη. Μάλιστα...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Φίλτρο Αέρος
    από Acanthor στο forum Honda VFR's
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 04/01/2009, 00:26
  2. Φίλτρο αέρος
    από $py στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 08/05/2008, 15:16
  3. Φιλτρο Αερος Dna
    από PortisHead στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 21/10/2006, 09:40
  4. Dna φιλτρο ΑΕΡΑ
    από lc8ergr1 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/09/2006, 12:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF