Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: BMW Roadshow 2025

  1. #1
    Μέλος Το avatar του/της aris19
    Εγγραφή
    25/01/2021
    Μηνύματα
    294

    BMW Roadshow 2025

    Καλησπέρα, κατά τη διάρκεια του Μαρτίου η BMW διοργανώνει test ride περιοδεία με 22 μοντέλα συμπεριλαμβανομένων των M1000R και M1000XR. Δυστυχώς δεν θα έχουν το S1000RR, που αν και προφανώς δεν θα έκανα και τίποτα ακραίο σε test ride, θα ψηνόμουν έστω να το κάνω μια βόλτα. Απ' όσο κατάλαβα από το άρθρο που διάβασα στο motomag.gr ίσως να υπάρξει πλοηγός, σε προκαθορισμένη διαδρομή. Δηλώσεις συμμετοχής εδώ: https://bmwroadshow.bike/

  2. #2
    Μέλος
    Εγγραφή
    01/03/2022
    Μηνύματα
    217
    Ωραίος!
    Έκλεισα το S1000XR και το R18

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.936
    Έκλεισα και εγώ μια. Εγώ πήγα για τα γυμνά, 900 και 1000.
    Πλάκα θα έχει.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.718
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Taz Προβολή μηνύματος
    Ωραίος!
    Έκλεισα το S1000XR και το R18
    Κι εγώ για R18!
    Σαββατο φυσικά. Την κυριακή έχει βολτα.

  5. #5
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.537
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από motojojo Προβολή μηνύματος
    Κι εγώ για R18!
    Σαββατο φυσικά. Την κυριακή έχει βολτα.
    Πού θα πάμε;

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.936
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος
    Πού θα πάμε;
    Στη παρέα μου αυτό λέγετε, σφηνόπτσα…
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  7. #7
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.537
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sanctusan Προβολή μηνύματος
    Στη παρέα μου αυτό λέγετε, σφηνόπτσα…
    Στο φόρουμ λέγεται, "κανονιζετε αλλά δεν ποσταρετε"

  8. #8
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.718
    Ουπς, λάθος, στις 16 εχει βολτα

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THRESH
    Εγγραφή
    12/09/2005
    Μηνύματα
    1.184
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από aris19 Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα, κατά τη διάρκεια του Μαρτίου η BMW διοργανώνει test ride περιοδεία με 22 μοντέλα συμπεριλαμβανομένων των M1000R και M1000XR. Δυστυχώς δεν θα έχουν το S1000RR, που αν και προφανώς δεν θα έκανα και τίποτα ακραίο σε test ride, θα ψηνόμουν έστω να το κάνω μια βόλτα. Απ' όσο κατάλαβα από το άρθρο που διάβασα στο motomag.gr ίσως να υπάρξει πλοηγός, σε προκαθορισμένη διαδρομή. Δηλώσεις συμμετοχής εδώ: https://bmwroadshow.bike/
    Ωραίο,θενκς

    Με βλέπω στη Θεσσαλονίκη

  10. #10
    Νέο μέλος Το avatar του/της soulismafia
    Εγγραφή
    27/09/2016
    Μηνύματα
    11
    Ευχαριστω για τη ενημέρωση, έκλεισα για το S1000R και m1000xr στη Θεσσαλονίκη.

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της motojojo
    Champion 2ης Βουνίσιας
    Εγγραφή
    22/06/2010
    Μηνύματα
    1.718
    Σήμερα είχε βολτα με βαπόρια:
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	0-02-05-5037fee413ca674de8f97aab79e27a05e2ae384845c9c30c3e0587da2649b460_85f0f00cf9d4258b.jpg 
Προβολές:	231 
Μέγεθος:	101,5 KB 
ID:	460551

    Από τη φόρμα είχα κλεισει μόνο το R18. To 1600gt διπλα μου το πρότειναν εκεινη τη στιγμή που ήταν διαθέσιμο και φυσικά δέχτηκα. Οπότε τα καβάλησα και τα δυο back to back.


    Για το R18 τι να πω.... Είχα λίγο αγχος πως να το κουμαντάρω, είναι μεγάλο και βαρύ, πολύ βαρύ. Χαμηλη θέση αλλά αρκετά φαρδιά, τα πόδια ανοιγουν αρκετά για να πατήσουν κάτω. Τα ποδοστήρια είναι σχεδόν κάτω από τους κυλινδρους και ο χώρος σχετικά περιορισμένος, παρόλο που έχει πατουρα αντι για μαρσπιέ. Με το μποτάκι δεν με βόλεψε πολύ, τόσο ο λεβιές των ταχυτήτων όσο και του φρένου, φοβόμουν ότι ευκολα δεν θα τα εβρισκα όταν θα έπρεπε. Ο λεβιες των ταχυτητων είναι σαν απο παπάκι, μπορείς να τον πατήσεις και με τη φτέρνα. Ευτυχως οι ταχύτητες κουμπώνουν πανευκολα, αρκεί ένα άγγιγμα στο λεβιέ.

    Από την πρώτη μιζιά κιόλας με τρόμαξε λίγο, πήρε μπρος με ένα καλό τράνταγμα. Καταλαβαίνεις από την αρχή ότι πρόκειται για ράθυμο μοτέρ αλλά με ροπή τρακτέρ. Ξεκινάει πολύ μαλακά, δεν χρειάζεται γκάζι, ακόμα και με ρελαντί. Φορτηγίσια κλιμάκωση κιβωτιου, με 1η και 3000σαλ έχει 50 στο κοντέρ! Γενικά με οποιαδήποτε σχεση μπορουσε να ρολάρει με 2000. Προφανως δεν σου τραβουσε τα χέρια στις επιταχύνσεις αλλά δεν ζοριζόταν κιολας.
    Σε ανοιχτες καμπές πήγαινε καλα (τι άλλο να περιμένεις βέβαια), στις κλειστές με ζόριζε λίγο. Πες το βάρος, πες το τεραστιο τιμόνι, δεν ενοιωθα ανετα. Στις ευθείες όμως ήταν απόλαυση και ένοιωθα ολοι να με κοιτάνε.
    Μπρος τα κάλη όμως τι ειναι ο πόνος; Και που είναι αυτος ο πόνος; Από τις 2500 και μέχρι περιπου τις 3000 είχε έντονους κραδασμούς στο τιμονι. Όταν γυρισαμε από τη βόλτα (μισή ώρα περιπου) πονουσαν οι καρποί μου.

    Όπως είπα και στην αρχη, μετά με ρώτησαν αν ήθελα να κάνω και δευτερη βόλτα. Τελικά κανένα από τα μηχανακια που με ενδιέφεραν (nineT ή οποιοδήποτε GS1300) δεν ήταν διαθέσιμο και μου είπαν αν θελω το Κ1600. Το βλεπω που ήταν κι αυτό τροφαντό και καλοαναθρεμένο και λέω γιατί όχι;

    Το άλλο άκρο. Καμία σχέση. Εκει που στο άλλο μουδιαζαν τα χερια από τους κραδασμούς, αυτο είτε σβησμένο είτε αναμένο δεν είχε καμια διαφορά, μόνο ακουστική. Εδώ ο ήχος με ξενέρωσε λίγο, μου θυμισε ηλεκτρικό μιξερ. Κατά τα άλλα μοτερουκλα, ευστροφο και ροπή παντου, από το ρελαντί μέχρι.... ε μέχρι τις μεσαίες που το άνοιξα δεν κομπιαζε πουθενά, ότι σχέση και να είχα μέσα. Κυριολεκτικά ηλεκτρικό το μοτέρ και σε ήχο και σε απόδοση.
    Κατά τα άλλα παρά τον όγκο του και το βάρος του σε αυτό προσαρμόστηκα πιο γρήγορα. Ένοιωσα αμέσως άνετα ήδη από το πρώτο χιλιόμετρο σαν να το είχα καιρό. Πρακτικά αυτό με πήγαινε, δεν το πήγαινα εγω. Ήμουν απλά μια γλάστρα που κρατουσε το τιμόνι.

    Μετά από αυτα τα καράβια, ανέβηκα στο δικό μου και μου φάνηκε..... μικρό! Πρώτη φορά ένοιωθα σα να στριμώχνομαι!


    Γενικά η διοργάνωση για τα δικα μου γουστα ήταν αρκετά καλή. Τα γραμματειακά γίνονταν γρήγορα, το πρόγραμμα τηρουνταν αυστηρά και η βόλτα θεωρώ ήταν αρκετά ικανοποιητική. Και λέω βόλτα γιατί έτσι μας την παρουσίασαν κι έτσι το βίωσα εγω, δεν ήταν test ride. Είχε διάρκεια μισής ώρας περιπου και η διαδρομή περιελάμβανε σχεδόν τα πάντα, λίγο κλειστό στροφιλικι, λιγο πιο ανοιχτο, ένα κομμάτι στεναδουρα κλπ. Δεν ηταν δηλαδή ενα μπρος πισω του τεταρτου. Το γκρουπ συνόδευαν 3 άτομα, ο ένας πλοηγός μπροστά και οι αλλοι δυο στη μέση και πίσω να επιτηρουν τη ροή ενώ σε κάθε διασταύρωση φρόντιζαν να κοβουν την κίνηση για να περάσουμε όλοι μαζί και με ασφάλεια. Η ταχύτητα ήταν ξεκάθαρα τουριστική, ουτε πολύ γρήγορα αλλά ουτε και αργα. Με τα δικά μου δεδομένα ήταν ότι πρέπει ακριβως για μια ευχαριστη βόλτα με ένα πανάκριβο μηχανάκι χωρίς να φέρω σε δυσκολη θέση ουτε εμένα ούτε το μηχανακι από άποψη ρίσκου.


    Εν τέλει πέρασα πολύ όμορφα, οδήγησα ένα μηχανάκι που δεν θα αγόραζα ποτέ (αν δεν ειχα λεφτά για πέταμα) αλλά είχα περιέργεια να νοιωσω πως είναι. Τελικά άξιζε τον κόπο.

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sanctusan
    Εγγραφή
    25/10/2017
    Μηνύματα
    1.936
    Δεν ήρθα τελικά ενώ είχα κλείσει 2 γυμνά για βόλτα.
    Πέρασα το ΣΚ στο Πήλιο και το έχασα.
    arvala παν στην εκκλησιά arvala προσκυνάνε.......

  13. #13
    Μέλος Το avatar του/της aris19
    Εγγραφή
    25/01/2021
    Μηνύματα
    294
    Χθες πήγα και εγώ στο event. Εντυπώσεις:

    Οργάνωση: Οι κοπέλες στη γραμματεία ήταν ευγενέστατες, εξυπηρετικές και ταχύτατες. Απλά έδινες το όνομα σου, επιβεβαίωνες τις "κρατήσεις σου" και τέλος. Ακριβώς δίπλα είχε χώρο αναμονής με τραπεζάκια-καρέκλες, μηχανή για καφέ και παστελάκια για κέρασμα. Εγώ είχα κλείσει το S1000R και το R12 nineT αλλά οι κοπέλες σε παρότρυναν να δοκιμάσεις και άλλα εφόσον υπήρχε διαθεσιμότητα, οπότε δοκίμασα και το Μ1000R. Ακολουθούσε ενημέρωση από τους πλοηγούς για τις ιδιαιτερότητες των μοτοσυκλετών (πχ keyless), για τους κανόνες ασφαλείας κατά τη διάρκεια της βόλτας και κατόπιν ξεκινούσε η βόλτα.

    Διαδρομή: Αρκετά καλή διαδρομή, διάρκειας 45-50 λεπτών υπό κανονικές συνθήκες. Είχε ικανοποιητικό στριφτερό κομμάτι 5+5 χιλιομέτρων πήγαινε-έλα και επιστροφή στη αντιπροσωπεία από περιφερειακό για 1-2 ανοίγματα. Για το μέγεθος του event προσωπικά έμεινα πολύ ικανοποιημένος, αντίστοιχες ενέργειες άλλων εταιρειών ήταν στην καλύτερη μέτριες ως και απαράδεκτες (βόλτα αποκλειστικά εντός πόλης).

    Μοτοσυκλέτες: Ξεκινάω με τα S1000R-M1000R. Παρόλο που είμαι ψηλός για τέτοια μηχανάκια, μου άρεσε πολύ η θέση οδήγησής τους. Το σώμα είχε ελαφρά κλίση προς τα εμπρός και μου έδινε καλή αίσθηση για το μπροστινό και η οποία θεωρώ ότι δεν θα είναι πολύ κουραστική ακόμα και σε μεγαλύτερες βόλτες/εκδρομές (με μικρή επιφύλαξη για το M1000R, καθώς η θέση οδήγησης είναι λίγο πιο "σκυφτή"). Πολύ εύκολα στις αλλαγές κατεύθυνσης και για τα δεδομένα της συγκεκριμένης βόλτας καρφωμένα στον δρόμο και στη γραμμή που τους έδινες. Με το Μ1000R είχα κάτι γλιστρήματα που θεωρώ ότι οφείλονταν στα track ελαστικά του (Bridgestone RS11) που προφανώς θέλουν άλλη προσπάθεια για να ζεσταθούν και να δουλεύουν σωστά συγκριτικά με τα S22 του S1000R. Σωστή επιλογή καθώς το M1000R ανήκει ξεκάθαρα στην πίστα, το μηχανάκι στροφάρει ως τις 14000 και στις μικρές ευθείες της διαδρομής δεν νομίζω ότι πήγα πάνω από 10000, σε βαθμό που να μην σου δίνει την αίσθηση ότι οδηγείς μοτοσυκλέτα με 210 άλογα. Το S1000R ήταν ό,τι πρέπει για τέτοιες διαδρομές και προσωπικά πιστεύω ότι δεν χρειάζεται παραπάνω δύναμη για αυτή τη χρήση. Κορυφαία φρένα και φοβερή ανάρτηση και στα δυο μηχανάκια. Τέλος, θα ήθελα να σημειώσω κάτι για τους bar-end καθρέφτες. Ναι μεν είναι ωραίοι για τη μόστρα αλλά από κάποιες στροφές και υψηλότερα δεν έβλεπες τίποτα λόγω κραδασμών, φαινόμενο πολύ πιο εμφανές στο M1000R. Και μιλάμε για τους εργοστασιακής τοποθέτησης καθρέφτες και όχι για χαμηλού κόστους aftermarket.

    Το R12 nineT είναι ένα μηχανάκι που θα μπορούσα να έχω μελλοντικά. Πολύ όμορφο με ρετρό χαρακτηριστικά (μου άρεσαν πολύ τα συμβατικά κοντέρ), άφθονη ροπή από τον boxer κινητήρα για οτιδήποτε του ζητήσεις να κάνει και ανάρτηση με καλό συμβιβασμό άνεσης/κρατήματος. Προφανώς δεν έστριβε σαν τα γυμνά αλλά ένιωθα ότι μπορούσε να πλαγιάσει ακόμα περισσότερο από όσο του ζήτησα εγώ στη δοκιμή. Θα ήθελα τα φρένα του να είναι λίγο πιο δυνατά αλλά το μηχανάκι προορίζεται για διαφορετική χρήση. Γενικά είναι μηχανάκι με χαρακτήρα, μου άρεσε ακόμα και το ότι το shifter "κλωτσούσε" λίγο στις αλλαγές ταχυτήτων σε σύγκριση με τα γυμνά στα οποία γίνονταν αβίαστα.

    Ευτράπελα: Δυστυχώς, είχαμε περιστατικά ενδεικτικά έλλειψης οδικής-μοτοσυκλετιστικής παιδείας. Εμφανίστηκαν άτομα (που δυστυχώς δεν ήταν 1-2) απλά με ένα κράνος, χωρίς ούτε καν μοτοσυκλετιστικά μπουφάν-γάντια και ενώ οι πλοηγοί στην ενημέρωση τόνισαν ότι τα παραπάνω είναι τα απολύτως απαραίτητα. Επιπλέον, αντί να το αποδεχτούν και να πουν "εντάξει, μαλακία έκανα" ή να ζητήσουν από κάποιον άλλον/από τη διοργάνωση (άλλωστε είχαν και κάποια ράφια-κρεμάστρες με εξοπλισμό) δανεικά, αντ' αυτού προσπάθησαν εκ του πονηρού να ανέβουν στα μηχανάκια μήπως δεν τους πάρουν χαμπάρι. Το αποκορύφωμα στα παραπάνω είναι ότι στην πλατφόρμα που δηλώνεις συμμετοχή αναφέρονται όλα τα παραπάνω, αλλά εντάξει, δεν θα μας πουν οι άλλοι τι θα κάνουμε.

    Κατά τη διάρκεια της διαδρομής, ορισμένοι βιάζονταν να χωθούν μπροστά σου (ειδικά στα φανάρια) ενώ μετά στο στριφτερό μέρος της διαδρομής έστριβαν με 30 και στις μικρές ευθείες το άνοιγαν και κάθονταν στη μέση του δρόμου μην τους περάσεις κιόλας. Ρε άνθρωπε, το κομμάτι σου ήρθες να κάνεις ή να δοκιμάσεις μοτοσυκλέτες; Άσε κάποιον πιο γρήγορο να περάσει, να χαρείς και εσύ τη βόλτα σου και να χαρεί και αυτός τη δική του. Τα ίδια άτομα, στην επιστροφή από τον περιφερειακό, σε κάποιο άνοιγμα σε περνούσαν, έμπαιναν μπροστά σου και τσιμπούσαν και λίγο φρένα, όλα αυτά με ταχύτητες 140-150 km/h. Τουλάχιστον δεν είχαμε ατυχήματα από επικίνδυνη οδήγηση.

    Πάντως στην πρώτη βόλτα είχαμε ένα ατυχηματάκι, όχι λόγω επικίνδυνης οδήγησης βέβαια. Στη μέση του στριφτερού κομματιού που περιμέναμε τους υπόλοιπους για να γυρίσουμε πίσω, ένα 1300GS είχε στατική πτώση και παρέσυρε ένα άλλο GS που ήταν σταματημένο δίπλα του.

    Συνολικά, μου έμειναν πολύ θετικές εντυπώσεις από τη συγκεκριμένη διοργάνωση. Υπόλοιπες εταιρείες ακούτε;
    Τελευταία τροποποίηση από aris19; 24/03/2025 στις 21:05.

  14. #14
    Lock up the wolves Το avatar του/της harris_x
    Administrator
    Εγγραφή
    27/03/2008
    Μηνύματα
    11.537
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από aris19 Προβολή μηνύματος
    [...]

    Συνολικά, είχα πολύ θετικές εντυπώσεις από τη συγκεκριμένη διοργάνωση. Υπόλοιπες εταιρείες ακούτε;
    Έλα - έλα, το έκανε μια φορά η BMW και βγάλαμε γλώσσα;

    Η KTM το κάνει κάθε χρόνο και παλιότερα το έκανε και η HD.
    H Χονδαδεσπαειδεχαλάει είχε κάνει ένα πολύ ωραίο event στα Μέγαρα αλλα απο τότε έχουν περάσει 15 χρόνια... γέρασα ρε πστμ...

    Κατα τα άλλα.... αν θυμάμαι καλά, τίποτα....

    Μια πολύ καλή πρωτοβουλία είχε πάρει το motomag αλλα μάλλον ατόνησε και αυτή...

  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/04/2008
    Μηνύματα
    4.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από harris_x Προβολή μηνύματος


    Μια πολύ καλή πρωτοβουλία είχε πάρει το motomag αλλα μάλλον ατόνησε και αυτή...
    δεν τους εδιναν μηχανακια. ηθελαν να το ξανακανουν αλλα με ολες τις φιρμες και σε μια ημερομηνία δεν μπορουσαν να παρουν ταυτοχρονα απο ολους μοτοσυκλέτες. λογω κρισης κτλ.
    αυτα τα event ειναι πολυ ωραια κυριως οταν εχουν ΚΑΛΗ οργανωση. ωραια ηταν και στο λαυριο περσι, φετος δεν πηγα.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. BMW R 1300 RT (2025)
    από giorgosb στο forum BMW
    Απαντήσεις: 28
    Τελευταίο μήνυμα: 29/05/2025, 20:13
  2. BMW θέμα #2 (νέα μοντέλα)
    από NLS στο forum Νέα
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 25/01/2004, 09:13
  3. Ρε πάρτε BMW να μπορείτε
    από NLS στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 09/01/2004, 15:59
  4. BMW θέμα #1 (650GS)
    από NLS στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 31/12/2003, 18:03
  5. BMW RULEZ ρεεεεεεεεεεε !!!!!!
    από SeNNinhA στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 18/11/2003, 13:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF