Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: Help-me!!

  1. #1

    Help-me!!

    Παιδια γεια σας ειμαι νεος εδω και θα ηθελα την βοηθεια σας.
    εχω ενα παλιο στρογυλοφαναρο ,ενταξει κατι παει και του εκανα
    ενα <<test drive>> δηλ. νεες φλαντζες και ενα καθαρισμο σε πιστονι και κεφαλη.το παπι ειναι C50 72cc.ενω τα εκανα ολα ρολοι
    στο λυσιμο και στο δεσιμο μολισ το εβαλα μπροστα ακουγα κατι
    να χτυπαει απο μεριας κεφαλης τι φταιει γι αυτο?μηπως θελει χρονισμα και αν ναι επειδη ειμαι ασχετος σε αυτο μου λετε τι να κανω??

  2. #2
    sto profil sou ida oti ise 16...

    distixos den borw na analavw euthini na se voithisw (pragma to opoio einai poli diskolo meso net)

    to pio sinithes einai na exeis xronisei ton ekedroforo lathos or na exeis afisei kati lasko (to endexomeno na exeis jexasei kapio adikimeno mesa ston kefali den thelw oute na to skeutomai...

    kai egw sta 15 jekinisa na peirazw ena 6v strogilofanaro tou patera mou alla sorry den analamvanw tin euthini...

    kai auta sta lew gia na min nomiseis oti se snobaroume or oti den theloume na voithisoume...

    PIGENE TO SE ENA MASTORA KAI PES TOU NA SOU DIJEI TI EXEIS KANEI LATHOS..


  3. #3
    Ενταξει φιλος ειμαι 16 ουτε μικρος ουτε μεγαλος!το να εχω ξεχασει αντικειμενο στν κεφαλη σε διαβεβαιω πως οχι.εγω πιστευω πως θα εχω χρονισει τον εκκεντροφορο λαθος.Σε παρακαλω πεσ τουλαχιστον πωσ να τον χρονισω γιατι για να το παω σε μαστορα
    δεν το βρισκω και σωστο διοτι θελω να μαθω καπιοα πραγματα πανω σε αυτο!!!
    Σε ευχαριστω παντως!!!

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Αν παίρνει μπροστά κανονικά δεν είναι χρονισμός.
    Το παπί δεν έχει πολλά περιθώρια λάθος λόγω αλυσίδας.
    Παρόλα αυτά άνοιξε στην κεφαλή το καπάκι του γραναζιού του εκκεντροφόρου.Βγάζοντας το καπάκι βλέπεις γρανάζι.
    Εχει στην περιφέρεια του ένα σημαδι χαραγμένο (μικρός κύκλος).
    Η κεφαλή επείσης έχει μια εγκοπή στην περίμετρο του κενού που αφήνει το καπάκι όταν το βγάζεις.
    Ο σφόνδυλος της γεννήτριας έχει κάτι εγκοπές επείσης με γραμματα επάνω, και μια εγκοπή η κάσα απο πάνω απο το στροφαλο.
    Γυρνάς το σφόνδυλο και φέρνεις την εγκοπή ευθεία με το σημάδι Τ.
    Σε αυτή τη θέση το σημάδι στο γρανάζι του εκεντροφόρου πρέπει να είναι πάνω στο σημάδι της καφαλής.
    Αν συμβαίνουν όλα αυτά είσαι οκ.
    Αν οχι τότε ρίχνεις μια στροφή στο σφονδυλο και ξαναελέγχεις τα σημάδια.
    Κάνε αυτό τον έλεγχο και αν δεν είναι οκ, ρίξε ποστ να περάσουμε στο χρονισμό.

  5. #5
    Φιλε stefane το παπι παιρνει κανονικα μπροστα αλλα μολισ ανοιγω γκαζι κατι χτυπαει μεσα στην κεφαλη .Παντως σε ευχαριστω .Θα με ικανοποιουσεσ αν μου ελεγες και για χρονισμα μπορει να εχεισ
    δικιο και να μην χρειαζετε αλλα θα ηθελα να μαθω.
    Σε ευχαριστω προκαταβολικα!!!

  6. #6
    ta papia pernoun brosta kai me ena dodi lathos xronismo...
    (to dax mou toulaxiston pernei )
    alla den anevazoun strofes kai akougode perierga...

    mipos stravose valvida kai akougete? lew mipos...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.081
    Λοιπόν ο χρονισμός των βαλβίδων είναι ακριβώς η διαδικασία που περιέγραψα νωρίτερα.
    Οπως καταλαβαίνεις δεν υπάρχει δυνατότητα μικρορυθμίσεων.
    Και για να υπάρξει πρόβλημα χρονισμού θα είναι απο λάθος στο δέσιμο.
    Λοιπόν στην περίπτωση λάθους.
    Βάζεις το σημάδι Τ στην ίδια ευθεία με το σημάδι στο καρτερ.
    Ξεβιδώνεις τις τάπες στην κεφαλή απο όπου ρυθμίζεις βαλβίδες, και ελέγχεις αν είναι κλειστές οι βαλβίδες, αν δεν είναι ρίχνεις μια πλήρη περιστροφή στο βολάν και το ξαναβάζεις στο Τ ξανα ελέγχεις αν είναι κλειστές οι βαλβίδες και μετά κοιτάς αν το σημάδι του γραναζιού του εκκεντροφόρου είναι σε ευθεία με το σημάδι στην κεφαλή.
    Ουπς δεν είναι
    Ξεβιδώνεις τις 3 βίδες του γραναζιού προσεκτικά μην πέσει καμιά ΜΕΣΑ στον κινητήρα.
    Βγάζεις την αλυσίδα πάνω απο το γρανάζι προσεκτικά μη σου πέσει μέσα στον κινητήρα.
    Βάζεις πάλι το γρανάζι στον εκκεντροφόρο και βιδώνεις πρόχειρα με το χέρι ίσα που να γυρίσεις τον εκκεντροφόρο και να βάλεις τα σημαδάκια στην ίδια ευθεία.
    Ξαναβγάζεις το γρανάζι περνας την αλυσίδα στο γρανάζι προσεκτικά βιδώνεις τις βιδούλες και είσαι εντάξει.

    Αντε καλή τύχη.
    Αν σκοπεύεις να ασχοληθείς με το παπί πάρε manual γιατί όπως καταλαβαίνεις χωρίς εικόνα δεν κάνεις τίποτα.

  8. #8
    Οκ φιλοσ!!Σε ευχαριστω!!Που θα βρω manual ξερεισ?

  9. #9
    Φιλε sonic22 βαλβιδες δεν εχουν στραβωσει ειμαι βεβαιος.ο ηχοσ παλι ακουγετε μια χαρα αν εξεραισεις αυτο που χτυπα στν κεφαλη
    ..

  10. #10
    den pisteuw na exeis valei pio leptes fletzes kai na vriskei to pistoni stin kefali?

    to exw pathei egw... to mixanaki xanei se apodosi alla borei kai anevazei strofes kai genika pigenei mexri na sou paradosei tin korona (tou pistoniou) sta xeria (to ipolipo pistoni ginete komfeti mesa ston strofalo )

    dio erwtiseis...
    aspros kapnos vgenei apo tin ejatmisi?
    giati to elises to mixanaki arxika? eixe xalasei kati? ti alajes?



    ade patera kai an telika pame filaki na vrethoume mesa na ta poume :rotflmao: :rotflmao:


    p.s. min psaxneis gia owners manual... xreiazese workshop manual...
    exei sigoura sto no-limits poli kala tou haynes (ftina den einai pados )

  11. #11
    pare mia fwto gia meleti kai provlimatismo..


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	aad.jpg 
Προβολές:	449 
Μέγεθος:	31,9 KB 
ID:	31041

  12. #12
    Βασικα το ελυσα για να αλλαξω κεφαλη ,εκκεντροφορο ,κοκορακια και γραναζι καδενας.Μν φανταστεις δν τα αγορασα μου τε εδωσαν απο ενα αλο στογγυλο.
    Κεφαλη αλλαξα επειδη οι τρυπες υποδοχησ τωβιδων καρμπυρατερ και εξατμισης ηταν φαγωμενες και επι ευκαιριας αλλαξα και φλαντζες.Για τν καπνο δν μπορεις να πεισ οτι ειναι ασπρος αλλα
    ουτε μαυρος πιστευω πως ειναι μια χαρα!Γτ με ρωτας για τν καπνο τι μπορει να ειναι δηλαγη?

  13. #13
    Λοιπον αν δν σας κανει κοπο εχω αλλες δυο ερωτησεισ!!
    1η πως ρυθμιζεισ ενα καρμπυρατερ,βεβαια ξερω ενα τροπο ο οπιοσ δν ειναι απολυτος αλλα θα ηθελα και τη απαντηση σας.
    2η πως βγαζεισ μια στροφαλομπιελα?Δν θελω να βγαζω αλλα ενημερωτικα για να ξερω!
    Ευχαριστω!!

  14. #14
    1. den ta rithmizeis...
    aditheta psaxneis kinitira pou na doulevei kala me to carb pou exeis... einai pio eukolo..:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

    2. gia strofalo den borw na sou pw alla exw ena kalo tutorial gia na vgazeis vazelous (lagous) apo kapela....

    VRES TO MANUAL TOY HAYNES!!!


    auta pou psaxneis sikonoun 4 selides analisi kai pali den tha sinenoithoume...

    alla gia na min les oti eimai kakos kai se vasanizw
    fuel system
    ekei pas sto technics-tuning guide-the fuel system...
    kopiaresi to keimeno sto word kai to diavazeis polels fores mazi me tin voithia enos kalou lejikou...

    kali diaskedasi...


    p.s paizei kaim to klasiko honda-heaven alla ekei ginete xamos kai thelei psajimo to thema...

  15. #15
    Ευχαριστω και παλι.Θα κοιταξω τις διευθυνσεις!!Και εγω βαζελος ειμαι κ δν ντρεπομαι εσυ?>

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. neo melos neos anabaths help me
    από Xrysippos στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 50
    Τελευταίο μήνυμα: 28/12/2004, 15:04
  2. help me ΚΟΥΦΑΛΕΣ..
    από DUKASII στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 28/11/2004, 06:59
  3. help me!!!!
    από kdxsakias στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2004, 19:05
  4. help me!!!mhza provlima
    από wolfman13 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 08/06/2004, 12:20
  5. help me!!!!!!!mixaniko provlima
    από wolfman13 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 16/05/2004, 11:25

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF