ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ!ΠΟΣΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΒΙΔΕΣ ΤΟΥ ΜΕΙΓΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΤΟΥ ΦΑΖΕΡ;TO MANUAL ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ 2 ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ;
ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ!ΠΟΣΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΒΙΔΕΣ ΤΟΥ ΜΕΙΓΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΤΟΥ ΦΑΖΕΡ;TO MANUAL ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ 2 ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ;
ξεκίνα με 2 και αν δεν κρατάει σταθερό ρελαντί την ψάχνεις παραπέρα.Αλλά αυτή η βίδα αφορά μόνο το ρελαντι τίποτα άλλο.
ΤΙΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ 4 ΒΙΔΕΣ ΑΠΟ 2 ΟΤΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΣΩΣΤΗ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΔΟΥΛΕΥΕ ΡΟΛΟΙ ΧΘΕΣ ΟΜΩΣ ΕΚΑΝΕ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ 3°!ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΝΩ ΟΛΕΣ ΜΙΣΗ ΤΗΣ ΜΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!
Δεν είναι παράλογο αυτό που σκέφτεσαι (θα γίνει λίγο πιο πλούσιο στο ρελαντί), αλλά σε γενικές γραμμές είναι ...ολίγον πρόχειρο. μην ξεχνάς ότι έχεις τετράδα, μπορεί να οφείλεται και σε - έστω μικρό- πρόβλημα συγχρονισμού.
Έχεις καμμία άλλη αλλαγή σε εισαγωγή - εξαγωγή?
Ο ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ!ΤΟΝ ΕΧΩ ΤΣΕΚΑΡΕΙ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ!ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΜΟΛΙΣ ΠΑΤΑΩ ΜΙΖΑ ΣΒΗΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ!
Τώρα αν γίνει πλούσιο η φτωχό είναι ανάλογα με το καρμπ.
Σιγά και ήρεμα ...Αρχικά δημιουργήθηκε από HELLSPIRIT
...ΜΟΛΙΣ ΠΑΤΑΩ ΜΙΖΑ ΣΒΗΝΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟΙ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ!
Δες πρώτα τα "ηλεκτρικά" σου και μετά περνάς στην ρύθμιση των καρπυρατέρς !!!
Αν και, άσχετα με τις standard βόλτες που λέει το manul, πρέπει να ρυθμίσεις και τον "αέρα" ...
(Πάντως, η "διαφορά" στην απόδοση για την κλίμακα της θερμοκρασίας που αναφέρεις, είναι μάλλον υπερβολική...).
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
ΟΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΜΙΛΑΩ ΤΟΣΗ ΩΡΑ!ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΤΟΥ ΚΟΥΤΙΟΥ ΤΟΝ 10/'03 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ '01 ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΡΩΤΑΩ ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΣΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΚΑΙ Η ΠΗΓΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ!
Βρε Στέφανε...Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Για τον αέρα λέει old
Η ρύθμιση του ρελαντί (συνήθως) γίνεται από 2 βίδες:
Του αέρα και της βενζίνης (αυτήν που λέμε "μίγματος").
Τώρα, το Fazer αν έχει ΜΟΝΟ μία βίδα...
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Ωραία μια μικρή διαφορά στην ορολογία το ίδιο λέμε όλοι.
Το ρελαντί ρυθμίζεται από τη βίδα ρελαντί που αλλάζει το ύψος του slide.
H άλλη βίδα που βρίσκουμε στο εξωτερικό του καρμπ, είναι η βίδα ρύθμισης του μίγματος.
Από όσο γνωρίζω, στα μεν δίχρονα η βίδα είναι πρίν το λεκανάκι και ρυθμίζει την δίοδο αέρα στο κύκλωμα ρελαντί, στα δε τετράχρονα είναι μετά το λεκανάκι και ρυθμίζει την παροχή βενζίνης στο κύκλωμα ρελαντί.
Συνεπώς στην πρώτη περίπτωση δίνοντας στροφές από τέρμα βιδωμένο το κάνουμε πιό φτωχό ενώ στην δεύτερη (τετράχρονα) πιο πλούσιο.
Άρα δεν είναι θέμα ορολογίας αλλά συνεννοήσεως.:rotflmao:
Επίσης ο συγχρονισμός των καρμπς γίνεται με υποπιεσόμετρα. Υποθέτω ότι έτσι το έχεις κάνει.
Κατά τα άλλα συμφωνώ με τον γεράνθρωπο ότι πρέπει να κοιτάξεις τα ηλεκτρικά σου.
TO FAZER ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΒΙΔΑ ΣΤΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ Η ΟΠΟΙΑ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΤΙΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΕΣ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΔΑΣ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΖΕΙ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ!ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΚΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΒΙΔΑΚΙ (ΣΥΝΟΛΟ 4)ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΕΡΑΣ,ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΑΕΡΑ-ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΛΠ...ΤΟΝ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΟΝ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΥΠΟΠΙΕΣΟΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΤΟ ΙΔΙΟ!![]()
![]()
![]()
![]()
Λοιπόν Gentlemen...
Ας ονoμάσει ο καθένας όπως γουστάρει τις βίδες (δικιές του είναι εξάλλου..).
Γενικός Κανόνας
(με ζεστό κινητήρα)
Φέρνουμε το ρελαντί στις 1.400 - 1.500 σ.αλ με την βίδα (συνήθως χειρόβιδα...) που ρυθμίζει τις στροφές (αυτή που "ανεβοκατεβάζει" το stop του slide ...
Γυρίζουμε δεξιόστροφα την βίδα που ρυθμίζει το μίγμα (του ρελαντί...) ώσπου να αρχίσουν να "πέφτουν" οι στροφές...
(Θυμόμαστε την θέση !!!)
Γυρίζουμε αριστερόστροφα την ίδια βίδα μέχρι να ξαναπέσουν οι στροφές...
(Θυμόμαστε και αυτήν την θέση !!!).
Βρίσκουμε το σημείο μεταξύ των 2 προηγούμενων θέσεων που οι στροφές είναι ψηλότερες (και αφήνουμε ήσυχη πλέον αυτήν την βίδα !!!) (*)
Φέρνουμε τις στροφές του ρελαντί στο επιθυμητό όριο με την πρώτη βίδα !!!
(*) Αν έχουμε "αγωνιστικές" βλέψεις, γυρίζουμε την βίδα κατά 1/4 προς το "φτωχότερο" μίγμα (και δεν χρειαζόμαστε Hot Start Button)
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ!ΣΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;;ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ;Η ΜΗΠΩΣ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΑ ΜΠΟΥΖΟΚΑΛΩΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ;;;:rotflmao: