Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 22

Θέμα: Δίλλημα ... η μάλλον, ΤΡΙΛΛΗΜΑ !

  1. #1

    Δίλλημα ... η μάλλον, ΤΡΙΛΛΗΜΑ !

    Καλησπέρα και πάλι ...


    Μετά απο αρκετό ψάξιμο και αρκετό προβληματισμό καταλήγω και πάλι εδώ για να με προβληματίσετε ακόμα περισσότερο αλλά νομίζω ότι είμαστε αρκετά κοντά στο να καταλήξουμε κάπου.

    Κουρτίνα No 1 : Transalp 600cc μοντ. 99-01
    Κουρτίνα Νο 2 : BMW F 650 Gs μοντ. 01-02
    Κουρτίνα Νο 3 : Kawasaki KLE μοντ. 05-07

    Και στις τρείς κουρτίνες είναι μηχανάκια με την ίδια ακριβώς τιμή και πάνω κάτω με τα ίδια (extra) επάνω. Βαλίτσα, καγκελάκια μπρος πίσω, χούφτες, προστασία κινητήρα κάτω. Τα χιλιόμετρα πείπου στα ίδια (αν μπορείς να κρίνεις χιλιομετρικά, αλλά ας πιστέψουμε ότι λένε και αλήθεια αν και δεν είναι αυτό το θέμα σε μεταχειρισμένο όσο η καλή συντήρηση)

    Οι γνώμες διίστανται για το που κρύβεται το ΖΟΝΚ . Κάποιοι είναι ορκισμένοι εχθροί του KLE (χωρίς ιδιαίτερο επιχείρημα, γιατί έτσι όπως όταν έχουν περίοδο οι γυναίκες) , άλλοι ότι το Honda αυτής της χρονολογίας λόγω κατασκευής στην Ιταλία και όχι στον φίλο μας τον Κινέζο δεν ήταν τόσο αξιόπιστο ( που αρνούμαι να το πιστέψω για Honda, αλλά δεν ξέρω οπότε δε το παίζω και έξυπνος), και άλλοι λένε πώς το BMW παντρεύεσαι το συνεργείο γιατί ή θα σου βγεί σκυλί ή πατάτα ( αναρωτιέμαι μήπως αυτό ισχύει και για όλα τα μηχανάκια γιατί είναι θέμα παρτίδας). Ο καθένας βέβαια, όντας υποστηρικτής του ενός κράζει αντίχτοιχα το άλλο και εγώ ο έρμος που είμαι άσχετος έχω μπλέξει τα μπούτια μου ( που είναι και μεγάλα - 1,93 ύψος και 120 κιλά) κατέληξα σε αυτές τις επιλογές για ένα μηχανακι του κάθε μέρα που να με βγάλει και άνετα ένα ταξιδάκι χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις απο ταχύτητα, να είναι εύκολο στο service του, και να καίει "σχετικά" λίγο. Budget δυστυχώς μέχρι 2000 και αυτό με το ζόρι εδώ που φτάσαμε.

    Το μόνο που ξεχωρίζει απο τη λίστα είναι ότι το KLE είναι πολύ πιο πρόσφατο μοντέλο το οποίο γεννάει το ερώτημα χάνει απλά σε μεταπωλητική αξία ή μήπως παίζει κάτι άλλο ?

    Κάθε γνώμη και κάθε άποψη δεκτή (ειδικά απο ιδιοκτήτες)

    Ευχαριστώ πολύ.
    Themistoklis

  2. #2
    ειμαι ιδιοκτητης ενος f 650 gs.σε αντιθεση με τα αλλα δυο,πρεπει να το προσεχεις στη συντηρηση του.δεν ειναι χοντα,που ειχα παλιοτερα και δεν με απασχολουσε.σε οδικη συμπεριφορα ομως το μπεμπε ειναι το καλυτερο ολων,γνωμη μου.για μενα,με κινδυνο να γινω γραφικος,παρε ενα αφρικανακι να ξεμπερδευεις

  3. #3
    Boy Is Back in Town Το avatar του/της soter3gm
    Εγγραφή
    31/03/2005
    Μηνύματα
    681
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tommy dakar Προβολή μηνύματος
    ειμαι ιδιοκτητης ενος f 650 gs.σε αντιθεση με τα αλλα δυο,πρεπει να το προσεχεις στη συντηρηση του.δεν ειναι χοντα,που ειχα παλιοτερα και δεν με απασχολουσε.σε οδικη συμπεριφορα ομως το μπεμπε ειναι το καλυτερο ολων,γνωμη μου.για μενα,με κινδυνο να γινω γραφικος,παρε ενα αφρικανακι να ξεμπερδευεις
    Μωρέ να πάρει Αφρικάνα αλλά στο service τι θα κάνει ? που θα το πλερώσει ένα σκασμό φράγκα ? και αν του το κάνουν σωστό ? (το αυτό και για το ΤΑ) έτσι κατά τη γνώμη μου μένουν τα άλλα δύο.
    Το μπεμβε έχει καλλίτερη συμπεριφορά αλλά τα service πονάνε και αυτά (εκτός και αν μη εξουσιοδοτημένο) το καραβασαράκι είναι γρηγορότερο αλλά δεν το εμπιστεύομαι και τόσο στα κρατήματα του και στης αβαρίες που έχει.
    SOTER3GM
    "Ride hard live forever"
    soter3gm

    ----------------

  4. #4
    Τρεις διαφορετικές προτάσεις για το ίδιο θέμα... Και οι τρεις πολύ αξιόλογες...

    Λόγω σωματότυπου, το τρως το φαί σου κι εσύ, θα σου πρότεινα το ροπάτο μονοκύλινδρο της BMW το οποίο θα σε ξελασπώνει πιο εύκολα, είναι καλό για ταξιδάκια και πολύ καλό για την πόλη...

    Αν θα ταξιδεύεις συχνά το HONDA θα σε πάει παντού με αξιοπρέπεια, ξεκούραστα και με καλές μ.ω.τ.

    Για να γράψω κάτι καλό για το KAWASAKI θα πω πως είναι πιο καινούργιο μοντέλο...
    Ποτέ δεν μου άρεσε πως αποδίδει το μοτέρ του, δεν μιλάω για απόλυτα νούμερα αλλά για τον τρόπο που τα βγάζει...

    Τελευταία φορά που τα οδήγησα η βενζίνη δεν με απασχολούσε γιατί είχε μερικές δραχμές ή λίγα λεπτά του ευρώ οπότε από κατανάλωση ότι διαβάσεις το net ή σου πουν άλλοι...

    Εύκολα service εννοείς από εσένα ή από συνεργεία... άρα φθηνή εργατώρα/ανταλλακτικά;

    Καλή επιλογή!!!

  5. #5
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TZANNSPY Προβολή μηνύματος

    Εύκολα service εννοείς από εσένα ή από συνεργεία... άρα φθηνή εργατώρα/ανταλλακτικά;

    Καλή επιλογή!!!
    Εύκολα όσον αφορά το συνεργείο σε κάτι σύνθετο ( να μη μου πιάσουν το κώλο που είναι και μεγάλος και πιάνεται εύκολα) και εύκολο απο μένα σε στύλ να αλλάξω κανα λάδι να βιδώσω καμια βίδα αντί να πάω στο συνεργείο και να μου πούν "καλώς τα παιδία 3-0 "


    Πάντως το Kawasaki βλέπω δεν μαζεύει εύκολα φίλους παρόλο που είναι και νεότερο μοντέλο απο τα άλλα δύο και πίστευα ότι τεχνολογικά ίσως και καλύτερο.
    Κατανάλωση βενζίνης είναι και λίγο σχετικό με το πόσο το τραβάς το γκαζάκι και εγώ ευτυχώς δεν είμαι τόσο λάτρης της ταχύτητας όσο της ξεκούραστης βόλτας.

    Νομίζω ότι η Αφρικάνα δε θα με βολέψει στη πόλη τόσο πολύ και απο τα υπόλοιπα νομίζω λόγω παλαιότητας θα ζητάει περισσότερα, και ρουφάει νομίζω και περισσότερο ( και δεν έχω και μεγάλη εμπειρία για τόσο μεγάλο όγκο νομίζω μηχανής)
    Themistoklis

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της yannis24
    Εγγραφή
    21/02/2005
    Μηνύματα
    586
    Απαντώ χωρίς επιχειρηματολογία για το τι θα έπαιρνα εγω : Transalp 600, και θα το παλευα για το 650 λίγο παραπάνω.....

    «Αυτούς που χόρευαν τους είπαν τρελούς εκείνοι που δεν μπορούσαν να ακούσουν την μουσική»

  7. #7
    Ρε παιδες, δε μπορει το 2012 να προτεινετε ακομα Αφρικα. Με το που την παρει θα πρεπει να περασει ΚΤΕΟ.
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Cpt. Haddock Προβολή μηνύματος
    Ρε παιδες, δε μπορει το 2012 να προτεινετε ακομα Αφρικα. Με το που την παρει θα πρεπει να περασει ΚΤΕΟ.
    So what? Αυτό την κάνει λιγότερη καλή; Και οι τρεις επιλογές του δεν είναι και "νεολαία" ...

  9. #9
    Συγκαμένο μέλος Το avatar του/της Drake Ramore
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    329
    Στα 2000 ευρω το GS που θα βρεις θα ειναι απο τα πιο φθηνά. Θα θέλει μαζέματα. Αντίθετα τα 2000 ευρω ειναι πάρα πολλά για ΤΑ600. Βρισκεις με πολύ πολύ λιγότερα. Με 2000 ευρω όμως κοιτάς και τα ΤΑ650, που το θεωρώ πιο λογική επιλογή για το ποσο που διαθέτεις. Αρα εγω προτείνω ή ΤΑ650 ή 650 GS. Το ΤΑ600 δεν εχει να ζηλέψει τιποτα βεβαια απο τα δυο παραπάνω (εκτος απο το ABS του GS) αλλά οχι για 2000 ευρω. Για 1500-1600 ευρω ειναι πιο νορμάλ νουμερο, αλλά να μην θέλει πολλά μαζέματα.

    Για το KLE δεν γράφω γιατι δεν ξέρω. Δεν το έχω συναντησει σε ταξίδια, δεν το έχω συναντησει στα χώματα, δεν έχω πάει ταξίδια με ανθρώπους που έχουν τέτοια. Οσους ξέρω με KLE, πέρα δωθε στην πόλη τα δουλευουν και όταν τους λες για ταξιδάκι σου λένε οτι έχει στενό φέρινγκ και φυσάει πολύ, οτι έχει άβολη σέλα, οτι κάπως δεν βολεύει στο ταξίδι κλπ. Τελικά δεν ακολουθούν...
    Μια φορά που το οδηγησα πάντως μου άρεσε. Ευκολο μηχανάκι.

  10. #10
    Για τα 2000 εννοούσα ότι κυμαίνονται οι επιλογές κάπου εκεί. Για το GS η αλήθεια είναι ότι βρίσκω απο 2000 μέχρι 2600 ( με σκοπό να πέσουν σε ενδεχόμενο παζάρι).
    Για το ΤΑ 600 (μοντ/ 99 - 01 με το διπλό δισκόφρενο) έχω βρεί σε καλή κατάσταση με όλα τα extraδάκια ( βαλίτσα, καγκελάκια, χούφτες, ψηλή ζελατίνα) και με 1600 που μου δίνει αέρα στα 2000 να πάρω και τον εξοπλισμό ( κράνος - μπουφάν). Για το Kawasaki καταλαβαίνω ότι : "τίμιο μηχανάκι", "μετριότητα" και αυτό για τη σέλα μέχρι και έμπορος στη Kawasaki μου είπε ... " αν το πάρεις θα αλλάξεις σέλα αν δεν έχει αλλάξει ο προηγούμενος". Αλλά θα ήθελα πολύ να ακούσω γνώμη απο κάποιον που το έχει για να το αποκλείσω.

    Για ΤΑ 650 κάτω απο 2500 - 2800 ( με τα extraδάκια πάνω) δε πέφτει κανείς ( ΟΥΤΕ CENT φώναξε ένας και μου το έκλεισε... τον νιώθω βέβαια γιατί είπαμε να πουλήσουμε και όχι να σκοτώσουμε " πουτάνα κρίση"). Αλλά όπως και να έχει δύσκολα να ανέβω τόσο ψηλά ( και στα 2000 όπως είπα είμαι δύσκολα)

    Ευχαριστώ πάντως για τις απαντήσεις
    Themistoklis

  11. #11
    ολα σου δειχνουν τρανσαλπ,ειδικα στα χρηματα που διαθετεις.

  12. #12
    Συγκαμένο μέλος Το avatar του/της Drake Ramore
    Εγγραφή
    25/08/2012
    Μηνύματα
    329
    Χτυπα ένα ΤΑ600 του 98-99 με το διπλό δισκόφρενο. Στα 1300-1500 ευρω κυκλοφορούν διαμαντάκια εκεί έξω. Με τα υπόλοιπα κάνε του ένα καλό σέρβις και καινούρια πατούμενα και τέλος.
    Ειναι το ίδιο ακριβώς μηχανακι με το ΤΑ650. Ιδιο βημα, ίδιος κινητήρας αλλά υπερκυβισμένος κατα 50 κυβικα, ίδιες λύσεις στα περιφερειακά, και διαφορετικό κοστούμι. Η μονη τους διαφορά είναι το HISS στο ΤΑ650 που ειναι κάτι που έτσι κι αλλιώς δεν θέλεις, πιστεψε με. Το ιμομπιλάιζερ δηλαδή στην ουσία, που όμως δουλευει όταν θέλει και μπορεί και να σου μουλαρώσει ξαφνικα.

    Αν δεν σε πειράζει να έχεις "το παλιό" μοντέλο και ψάχνεις την ουσία που μπορεί να σου προσφέρει, το ΤΑ600 είναι πολύ καλή λύση. Σε τιμή κινέζικου παπιού τα δίνουν πια...

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    γιατι καθεσαι και το παιδευεις μαζευοντας ιντερνετικες γνωμες και δεν πας να κανεις κανενα test ride και τα 3??

    θελω να πω οτι, παλια μηχανακια ειναι, ολο και καποιος θα εχει να σου δωσει ενα να το τεσταρεις για κανα τεταρτακι...
    ακομα και αυτοι που πουλανε, αν τους πεις να καβαλησουν πισω, θα μπορεσεις να πας μια αξιοπρεπη βολτιτσα...

    οτι και να σου πουν εδω μεσα, θα ειναι υποκειμενικο...ειτε γιατι το εχουν, ειτε γιατι το εχουν οδηγησει απο τον κολλητο τους και θα τους αρεσε...

    αλλιως θα τα δεις εσυ...αλλιως θα σε βολεψει ή θα σε ξεβολεψει το καθενα (εισαι και κομματι δυσκολος με τις διαστασεις σου), αλλιως θα δεις την συμπεριφορα τους με εσενα πανω παρα να σου πει καποιος εδω μεσα πως του φανηκαν οι αναρτησεις του ταδε και να ειναι 75 κιλα...

    η γνωμη μου ειναι πως μαζι με τα τηλεφωνα για τα παζαρια, να κανεις και ερωτηση για test ride και σιγουρα θα βρεις και απο τα 3 σοβαρους "αντιπροσωπους" της καθε μαρκας για να μπορεσεις να βγαλεις ακρη...

    my 2 cents...

    υ.γ: ααα, εγω γνωμη δεν εχω αλλα εχω ακουσει καλα λογια και για τα 3..εμφανισιακα και μονο θα επελεγα το BMW...

  14. #14
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    650GS σύγχρονο μηχανάκι, αξιόπιστο, φτηνή συντήρηση

  15. #15
    και τα 3 τα ειχα και τα απολαυσα.
    το gs650 και ta600 θα τα ξαναπερνα ευχαριστως.το kle500 δεν θα το ξαναεπερνα,οχι οτι ειναι κακο μοτο αλλα το θεωρω υποδηεστερο απο τα αλλα 2.
    κατα σειρα καλυτερου απο θεμα επιδοσεων-κρατηματα-καταναλωση-σερβις.
    bmw f650gs
    transalp600
    kle500
    λογω των κυβικων ομως που εχεις,θα σε βολεψει καλυτερα το transalp.
    και τα 3 αμα τα συντηρεις σωστα ειναι σκυλια.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μαλλον ενδιαφερον(carb diagrams)
    από gcrook στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 16/08/2005, 01:21
  2. Kύπελο και ΑΕΚ-ΟΣΦΠ (μάλλον) δεύτερος γύρος...
    από Gandalf dr685sm στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 17/03/2005, 13:09
  3. Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 04/06/2004, 08:28
  4. Μάλλον μιλάω πολύ
    από NLS στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 16/02/2004, 11:59
  5. Ηθικόν Δίλλημα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    από code στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 25/11/2003, 15:08

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF