Παραειναι σκληρη στο hornet μου και λεω να αλλαξω την ρυθμιση.
Η ερωτηση ομως ειναι αλλη..
Πως οι ρυθμισεις στην πισω αναρτηση αλλαζουν την συμπεριφορα της μοτο στις στροφες??
Παραειναι σκληρη στο hornet μου και λεω να αλλαξω την ρυθμιση.
Η ερωτηση ομως ειναι αλλη..
Πως οι ρυθμισεις στην πισω αναρτηση αλλαζουν την συμπεριφορα της μοτο στις στροφες??
In Thrust We Trust
Turn To Burn
Mε μαλακωμα της προφορτισης ελατηριου πισω πετυχαινεις το μαλακωμα της αναρτησης. Κατα ενα-2 χλστ θα πρεπει να μαλακωσεις την προφορτιση και μπροστα, αλλιως θα μεταφερθει περισσοτερο βαρος πισω στη μηχανη και θα ειναι το μπροστινο πιο επιρρεπες σε γλιστρηματα σε σχεση με το πισω μερος.
Δεν τσιμπάω..... !!!Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Mε μαλακωμα της προφορτισης ελατηριου πισω πετυχαινεις το μαλακωμα της αναρτησης.
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Και καλά κάνεις. Αυτή τη φορά είμαι μαζί σουΑρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Δεν τσιμπάω..... !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Ρε άντε απαντήστε στον Bing Bong και αφήστε με ήσυχο !!!
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Άντε να το κάνω εγώ γιατί ο παππούλης δεν θα το κάνει![]()
Με την προφόρτιση αλλάζουμε το sag της ανάρτησης και OXI το πόσο σκληρή ή μαλακή θα είναι....
Εκεί παίζεις με συμπίεση και επαναφορά (εάν έχεις αναρτήσεις που έχουν όλες τις ρυθμίσεις)....
Περισσότερα επί του θέματος υπάρχουν εδώ μέσα, με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Sniper το μανουαλ του zx10 γραφει οτι αυξανοντας την προφορτιση σκληραινουμε την αναρτηση.Το ιδιο και το μανουαλ του VTR SP2.
H εξηγηση που εχει δωσει Αμερικανος ειδικος των ελατηριων ειναι οτι δεν υπαρχουν ελατηρια σταθερης σκληροτητας ,οτι ολα τα ελατηρια εχουν ενα τμημα τους λιγο μαλακοτερο λογω εστω κατασκευαστικης αστοχιας.
Φυσικα και η προσωπικη εμπειρια στα ανωτερω μηχανακια το εχει επιβεβαιωσει πανυγηρικα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από b_bong12
....
Δες εδώ
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Έτσι "στεγνά" δίνουμε τους συνδιαχειριστές ???Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Δες εδώ
(Εκείνη η Omerta πάει περίπατο ...???)
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Έτσι "στεγνά" δίνουμε τους συνδιαχειριστές ???
(Εκείνη η Omerta πάει περίπατο ...???)
![]()
![]()
![]()
Στεγνά γιατί πλάκωσαν τα μανιουάλια.... και θα χάσουμε την μπαλα (μέρες που είναι)
![]()
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Τι να πιάσεις και τι να αφήσεις τώρα ...???Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
H εξηγηση που εχει δωσει Αμερικανος ειδικος των ελατηριων ειναι οτι δεν υπαρχουν ελατηρια σταθερης σκληροτητας ,οτι ολα τα ελατηρια εχουν ενα τμημα τους λιγο μαλακοτερο λογω εστω κατασκευαστικης αστοχιας.
![]()
![]()
![]()
Αν η προσωπική σου εμπειρία έχει επιβεβαιώσει (πανηγυρικά μάλιστα...) τα παραπάνω, τότε είναι καιρός να αλλάζεις εμπειρίες...Αρχικά δημιουργήθηκε από kinhsh
Φυσικα και η προσωπικη εμπειρια στα ανωτερω μηχανακια το εχει επιβεβαιωσει πανυγηρικα.
Υ.Γ.
ΔΕΝ προτίθεμαι να αντιπαρατεθώ με κανέναν (πόσο μάλλον να αρχίσουν συζητήσεις του τύπου: "είσαι ξερόλας και μας μειώνεις-προσβάλεις", αλλά δεν πρέπει και εγώ να διατηρήσω "σώας τα φρένας" μου ???
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Η "σκληρότητα της ανάρτησης" δεν έχει να κάνει τίποτα με την σκληρότητα του ελατηρίου.
Αν προφορτίσεται το ελατήριο παραπάνω απλά σηκώνεται το μηχανάκι.
Και αν δεν υπήρχε μοχλισμός στην ανάρτηση θα την σηκώνατε ακριβώς όσο την προφορτίζεται, χωρίς καν να συμπιεστεί το ελατήριο.
Αν μηδενίσετε το sag απλά θα πάρεται στο σώμα τα ισόποσα κιλά προφόρτισης πρίν φιλοτιμηθεί το ελατήριο να συμπιεστεί.