Ρε παιδια βλεπω πολλους που μιλανε για Μπουζι Ιριδιου αλλα δεν ξερω τιποτα σχετικα.
Εχει διαφορα απο τα απλα μπουζι που βρισκουμε στα βενζιναδικα της γειτονιας;
Επισης εχουν διαφορα στην συμπεριφορα/αποδοση σε διχρονους και τετραχρονους κινητηρες;![]()
Ρε παιδια βλεπω πολλους που μιλανε για Μπουζι Ιριδιου αλλα δεν ξερω τιποτα σχετικα.
Εχει διαφορα απο τα απλα μπουζι που βρισκουμε στα βενζιναδικα της γειτονιας;
Επισης εχουν διαφορα στην συμπεριφορα/αποδοση σε διχρονους και τετραχρονους κινητηρες;![]()
Proti fora to akouo![]()
if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law
Τα μπουζί ιριδίου θεωρητικά δημιουργούν καλύτερη καύση μείγματος,οικονομικότερη λειτουργία συνεπώς και έχουνε και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής με αυξημένο φυσικά κόστος σε σχέση με τα απλά μπουζί.Το πόσο μεγάλη διαφορά στην απόδοση έχουνε στην πραγματικότητα δεν το γνωρίζω,αυτό όμως που γνωρίζω είναι ότι χρειάζεται προσοχή στην επιλογή της θερμοκρασίας του μπουζί.Πρέπει να προσέξεις να μην επιλέξεις μπουζί θερμότερης κλίμακας από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής, γιατί αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ανέβει η θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης, να υπερθερμανθεί η κεφαλή του εμβόλου και να έχουμε τα γνωστά και αποτελέσματα![]()
Fortis Fortuna Adiuvat
Ενώ αν επιλέξει "ψυχρότερης" κλίμακας όλα θα είναι μέλι-γάλα ...Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Πρέπει να προσέξεις να μην επιλέξεις μπουζί θερμότερης κλίμακας από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής, γιατί αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ανέβει η θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης, να υπερθερμανθεί η κεφαλή του εμβόλου και να έχουμε τα γνωστά και αποτελέσματα![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Ξερει κανεις στην Αττικη που ακριβως μπορουμε να τα βρουμε;
Και οταν λετε οτι ειναι πιο ακριβα, ποσο πιο ακριβα;
Εγω το μπουζι για το μηχανακι μου (NGK BR9ES) το αγοραζω το πολυ 4€.
Ριξε μια ματια εδω:
http://www.kawasaki-bikers.gr/core/i...1-15&Itemid=18
Οσο για το BR9ES που φορας εσυ με 4 ευρω.......Το αντιστοιχο ιριδιου εχει απο 12 εως και 18-20 ευρω.
Ξενερωσες;;;;;;
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ενώ αν επιλέξει "ψυχρότερης" κλίμακας όλα θα είναι μέλι-γάλα ...![]()
Δεν γνωρίζω τί θα συμβεί αν βάλει ψυχρότερης.Πες μας να μαθαίνουμε,γι'αυτο σε έχουμε εδώ![]()
Fortis Fortuna Adiuvat
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Δεν γνωρίζω τί θα συμβεί αν βάλει ψυχρότερης.Πες μας να μαθαίνουμε,γι'αυτο σε έχουμε εδώ![]()
+9999
...που να στα λέω κύριε πρόεδρε!
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ενώ αν επιλέξει "ψυχρότερης" κλίμακας όλα θα είναι μέλι-γάλα ...![]()
Τα μπουζί έχουν νούμερα που δείχνουν τη διαβάθμηση της θερμοκρασίας στην οποία μπορούν να λειτουργούν...
σωστά?? 5,6,7,8,9
π.χ. BR9ES σημαίνει ότι το 9 είναι για χώρες με μεγάλη θερμοκρασία (όπως η ελλάδα..)
που συνεπάγεται ότι έχουν παχύτερη ακίδα για να αντέχει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία...
κατ'αρχάς...αυτά που γράφω παραπάνω είναι ερώστηση για να τσεκάρω άν είμαι σωστός...
και η συνέχεια της ερώτησης... "όταν λές ψυχρότερης κλίμακας εννοείς με μικρότερο ή μεγαλύτερο νούμερο??"
Λάθος ...Αρχικά δημιουργήθηκε από siakattackj
Τα μπουζί έχουν νούμερα που δείχνουν τη διαβάθμηση της θερμοκρασίας στην οποία μπορούν να λειτουργούν...
σωστά??![]()
Σε "Δημοκρατική" χώρα ζούμε, οπότε ότι θέλουμε λέμε ...Αρχικά δημιουργήθηκε από siakattackj
ΤBR9ES σημαίνει ότι το 9 είναι για χώρες με μεγάλη θερμοκρασία (όπως η ελλάδα..)
που συνεπάγεται ότι έχουν παχύτερη ακίδα για να αντέχει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία...![]()
Το νούμερο του μπουζί είναι ένας κατά σύμβαση αριθμός και ΔΕΝ εκφράζει απολύτως τίποτε (από μόνος του..).
Η ικανότητα του κάθε μπουζί να απάγει την θερμότητα εξαρτάται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από το μήκος του μαστού (το κομμάτι από την βάση της ακίδας μέχρι το κυρίως σώμα..) και πρέπει να γίνεται με συγκριτικό τρόπο (εξ' ου και η διαβάθμιση με νούμερα..).
Ένα "ψυχρό" μπουζί σημαίνει ότι έχει μεγαλύτερη ικανότητα απαγωγής θερμότητας από ένα "θερμότερο", άρα είναι καταλληλότερο για έναν κινητήρα που παράγει περισσότερη θερμότητα στον θάλαμο καύσης στην μονάδα του χρόνου από έναν άλλον που παράγει λιγότερη...
(δεδομένου ότι μιλάμε για ίδιες συνθήκες λειτουργίας: καύσιμο μίγμα, προπορεία ανάφλεξης, σύστημα ψύξης, συνθήκες περιβάλλοντος κ.λ.π. )
Η επιλογή του θερμοκρασιακού συντελεστή του μπουζί θα πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή του κινητήρα (αν υπάρχουν) και σύμφωνα με την "κοινή λογική" (αν υπάρχει) !!!![]()
Κοινώς, αν έχουμε ένα μοτέρ που "ξυρίζει" τα ξημερώματα του Φλεβάρη στον Μπράλο, ας μην του ζητήσουμε να "ξυρίσει" με το ίδιο μπουζί το μεσημέρι του Αύγουστου στην Κωπαϊδα ...
(εκτός αν γουστάρουμε τα τρύπια πιστόνια για πρες-παπιέ ..)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
M αρέσει που ποτέ δεν το τελειώνεις!Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Κοινώς, αν έχουμε ένα μοτέρ που "ξυρίζει" τα ξημερώματα του Φλεβάρη στον Μπράλο, ας μην του ζητήσουμε να "ξυρίσει" με το ίδιο μπουζί το μεσημέρι του Αύγουστου στην Κωπαϊδα ...
(εκτός αν γουστάρουμε τα τρύπια πιστόνια για πρες-παπιέ ..)![]()
![]()
Tωρα η επόμενη ερώτηση θα είναι φυσικά πότε να βάζουμε πιο 'θερμό' και πότε πιο 'ψυχρό', εννοείται στην ίδια μοτό με ίδιες ρυθμίσεις.
Δηλαδή αν ειχα βάλει πιο ψυχρό στο SR500 το καλοκαίρι του 90 που ανέβηκα Θεσσαλονίκη τον Ιούλιο τέρμα γκάζι ολη την διαδρομή δεν θα ειχα τωρα τασάκι???![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Ρε μπαγάσα ...Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Δηλαδή αν ειχα βάλει πιο ψυχρό στο SR500 το καλοκαίρι του 90 που ανέβηκα Θεσσαλονίκη τον Ιούλιο τέρμα γκάζι ολη την διαδρομή δεν θα ειχα τωρα τασάκι???![]()
Αξίζει τέτοιας μεταχείρισης το SR ...???![]()
![]()
(καλά, δεν έπαιρνες γραμμή το γνωστό κροτάλισμα - ή αλλιώς, την "κόμπρα της γκαζιάς" ???)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Δεν ακουγόνταν και πολλά εκτός απο την εξάτμιση φασόλι στις 6500 με 7000Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ρε μπαγάσα ...
Αξίζει τέτοιας μεταχείρισης το SR ...???![]()
![]()
(καλά, δεν έπαιρνες γραμμή το γνωστό κροτάλισμα - ή αλλιώς, την "κόμπρα της γκαζιάς" ???)![]()
, ενταξει εκοβε λίγο, βάραγε πειράκια του σκοτωμού, αλλά εγω ειχα τον σκοπό μου και πήγαινα τέρμα.
Δεν ηταν σωστή μεταχείριση αλλά ήμουν συναισθηματικά φορτισμένος εκείνο το καλοκαίρι.
Κι εχω 2 τέτοια τασακια, γιατί ειμαι ευαίσθητο παιδί.....
Τελικά το παντρευτηκα το κορίτσι απο τη Θεσαλλονίκη και με αρέσει
Αλλά και το SR εδω και 3 χρόνια με το 2 ρεκτιφιέ αισθάνεται πολύ καλύτερα
Ηθικόν δίδαγμα:
Aν εχετε κα%$ες καλοκαιριάτικα και δη αν το μηχανάκι σας είναι αερόψυκτο, καλό θα ηταν να βάλετε ενα βαθμό ψυχρότερο μπουζί.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Αν βαλεις αυτα τα μπουζι και δεις και ποσο κανουν η "οικονομια" που θαχεις ειναι 0 !!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: