Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 24

Θέμα: Μπουζι Ιριδιου???

  1. #1
    Καταραμένε! Το avatar του/της VLADx
    Εγγραφή
    09/05/2007
    Μηνύματα
    100

    Μπουζι Ιριδιου???

    Ρε παιδια βλεπω πολλους που μιλανε για Μπουζι Ιριδιου αλλα δεν ξερω τιποτα σχετικα.
    Εχει διαφορα απο τα απλα μπουζι που βρισκουμε στα βενζιναδικα της γειτονιας;

    Επισης εχουν διαφορα στην συμπεριφορα/αποδοση σε διχρονους και τετραχρονους κινητηρες;

  2. #2
    Italian Μελος Το avatar του/της Xrider
    Εγγραφή
    09/05/2006
    Μηνύματα
    1.134
    Proti fora to akouo
    if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law

  3. #3
    Τα μπουζί ιριδίου θεωρητικά δημιουργούν καλύτερη καύση μείγματος,οικονομικότερη λειτουργία συνεπώς και έχουνε και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής με αυξημένο φυσικά κόστος σε σχέση με τα απλά μπουζί.Το πόσο μεγάλη διαφορά στην απόδοση έχουνε στην πραγματικότητα δεν το γνωρίζω,αυτό όμως που γνωρίζω είναι ότι χρειάζεται προσοχή στην επιλογή της θερμοκρασίας του μπουζί.Πρέπει να προσέξεις να μην επιλέξεις μπουζί θερμότερης κλίμακας από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής, γιατί αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ανέβει η θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης, να υπερθερμανθεί η κεφαλή του εμβόλου και να έχουμε τα γνωστά και αποτελέσματα
    Fortis Fortuna Adiuvat

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.705
    Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
    Πρέπει να προσέξεις να μην επιλέξεις μπουζί θερμότερης κλίμακας από αυτό που ορίζει ο κατασκευαστής, γιατί αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να ανέβει η θερμοκρασία στο θάλαμο καύσης, να υπερθερμανθεί η κεφαλή του εμβόλου και να έχουμε τα γνωστά και αποτελέσματα
    Ενώ αν επιλέξει "ψυχρότερης" κλίμακας όλα θα είναι μέλι-γάλα ...
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Καταραμένε! Το avatar του/της VLADx
    Εγγραφή
    09/05/2007
    Μηνύματα
    100
    Ξερει κανεις στην Αττικη που ακριβως μπορουμε να τα βρουμε;
    Και οταν λετε οτι ειναι πιο ακριβα, ποσο πιο ακριβα;
    Εγω το μπουζι για το μηχανακι μου (NGK BR9ES) το αγοραζω το πολυ 4€.

  6. #6
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    04/12/2002
    Μηνύματα
    19
    Ριξε μια ματια εδω:

    http://www.kawasaki-bikers.gr/core/i...1-15&Itemid=18


    Οσο για το BR9ES που φορας εσυ με 4 ευρω.......Το αντιστοιχο ιριδιου εχει απο 12 εως και 18-20 ευρω.

    Ξενερωσες;;;;;;

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ενώ αν επιλέξει "ψυχρότερης" κλίμακας όλα θα είναι μέλι-γάλα ...

    Δεν γνωρίζω τί θα συμβεί αν βάλει ψυχρότερης.Πες μας να μαθαίνουμε,γι'αυτο σε έχουμε εδώ
    Fortis Fortuna Adiuvat

  8. #8
    ...ο θεατής μου !!! Το avatar του/της AVATOS
    Εγγραφή
    06/11/2007
    Μηνύματα
    119
    Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
    Δεν γνωρίζω τί θα συμβεί αν βάλει ψυχρότερης.Πες μας να μαθαίνουμε,γι'αυτο σε έχουμε εδώ

    +9999
    ...που να στα λέω κύριε πρόεδρε!

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της yannis24
    Εγγραφή
    21/02/2005
    Μηνύματα
    588
    €16 κανουν για το CBR

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ενώ αν επιλέξει "ψυχρότερης" κλίμακας όλα θα είναι μέλι-γάλα ...

    Τα μπουζί έχουν νούμερα που δείχνουν τη διαβάθμηση της θερμοκρασίας στην οποία μπορούν να λειτουργούν...

    σωστά?? 5,6,7,8,9

    π.χ. BR9ES σημαίνει ότι το 9 είναι για χώρες με μεγάλη θερμοκρασία (όπως η ελλάδα..)
    που συνεπάγεται ότι έχουν παχύτερη ακίδα για να αντέχει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία...

    κατ'αρχάς...αυτά που γράφω παραπάνω είναι ερώστηση για να τσεκάρω άν είμαι σωστός...

    και η συνέχεια της ερώτησης... "όταν λές ψυχρότερης κλίμακας εννοείς με μικρότερο ή μεγαλύτερο νούμερο??"

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.705
    Αρχικά δημιουργήθηκε από siakattackj
    Τα μπουζί έχουν νούμερα που δείχνουν τη διαβάθμηση της θερμοκρασίας στην οποία μπορούν να λειτουργούν...
    σωστά??
    Λάθος ...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από siakattackj
    ΤBR9ES σημαίνει ότι το 9 είναι για χώρες με μεγάλη θερμοκρασία (όπως η ελλάδα..)
    που συνεπάγεται ότι έχουν παχύτερη ακίδα για να αντέχει σε μεγαλύτερη θερμοκρασία...
    Σε "Δημοκρατική" χώρα ζούμε, οπότε ότι θέλουμε λέμε ...


    Το νούμερο του μπουζί είναι ένας κατά σύμβαση αριθμός και ΔΕΝ εκφράζει απολύτως τίποτε (από μόνος του..).

    Η ικανότητα του κάθε μπουζί να απάγει την θερμότητα εξαρτάται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από το μήκος του μαστού (το κομμάτι από την βάση της ακίδας μέχρι το κυρίως σώμα..) και πρέπει να γίνεται με συγκριτικό τρόπο (εξ' ου και η διαβάθμιση με νούμερα..).

    Ένα "ψυχρό" μπουζί σημαίνει ότι έχει μεγαλύτερη ικανότητα απαγωγής θερμότητας από ένα "θερμότερο", άρα είναι καταλληλότερο για έναν κινητήρα που παράγει περισσότερη θερμότητα στον θάλαμο καύσης στην μονάδα του χρόνου από έναν άλλον που παράγει λιγότερη...
    (δεδομένου ότι μιλάμε για ίδιες συνθήκες λειτουργίας: καύσιμο μίγμα, προπορεία ανάφλεξης, σύστημα ψύξης, συνθήκες περιβάλλοντος κ.λ.π. )

    Η επιλογή του θερμοκρασιακού συντελεστή του μπουζί θα πρέπει να γίνεται σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή του κινητήρα (αν υπάρχουν) και σύμφωνα με την "κοινή λογική" (αν υπάρχει) !!!

    Κοινώς, αν έχουμε ένα μοτέρ που "ξυρίζει" τα ξημερώματα του Φλεβάρη στον Μπράλο, ας μην του ζητήσουμε να "ξυρίσει" με το ίδιο μπουζί το μεσημέρι του Αύγουστου στην Κωπαϊδα ...
    (εκτός αν γουστάρουμε τα τρύπια πιστόνια για πρες-παπιέ ..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

    Κοινώς, αν έχουμε ένα μοτέρ που "ξυρίζει" τα ξημερώματα του Φλεβάρη στον Μπράλο, ας μην του ζητήσουμε να "ξυρίσει" με το ίδιο μπουζί το μεσημέρι του Αύγουστου στην Κωπαϊδα ...
    (εκτός αν γουστάρουμε τα τρύπια πιστόνια για πρες-παπιέ ..)
    M αρέσει που ποτέ δεν το τελειώνεις!

    Tωρα η επόμενη ερώτηση θα είναι φυσικά πότε να βάζουμε πιο 'θερμό' και πότε πιο 'ψυχρό', εννοείται στην ίδια μοτό με ίδιες ρυθμίσεις.

    Δηλαδή αν ειχα βάλει πιο ψυχρό στο SR500 το καλοκαίρι του 90 που ανέβηκα Θεσσαλονίκη τον Ιούλιο τέρμα γκάζι ολη την διαδρομή δεν θα ειχα τωρα τασάκι???
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.705
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Δηλαδή αν ειχα βάλει πιο ψυχρό στο SR500 το καλοκαίρι του 90 που ανέβηκα Θεσσαλονίκη τον Ιούλιο τέρμα γκάζι ολη την διαδρομή δεν θα ειχα τωρα τασάκι???
    Ρε μπαγάσα ...

    Αξίζει τέτοιας μεταχείρισης το SR ...???

    (καλά, δεν έπαιρνες γραμμή το γνωστό κροτάλισμα - ή αλλιώς, την "κόμπρα της γκαζιάς" ???)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.224
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Ρε μπαγάσα ...

    Αξίζει τέτοιας μεταχείρισης το SR ...???

    (καλά, δεν έπαιρνες γραμμή το γνωστό κροτάλισμα - ή αλλιώς, την "κόμπρα της γκαζιάς" ???)
    Δεν ακουγόνταν και πολλά εκτός απο την εξάτμιση φασόλι στις 6500 με 7000 , ενταξει εκοβε λίγο, βάραγε πειράκια του σκοτωμού, αλλά εγω ειχα τον σκοπό μου και πήγαινα τέρμα.

    Δεν ηταν σωστή μεταχείριση αλλά ήμουν συναισθηματικά φορτισμένος εκείνο το καλοκαίρι.
    Κι εχω 2 τέτοια τασακια, γιατί ειμαι ευαίσθητο παιδί.....

    Τελικά το παντρευτηκα το κορίτσι απο τη Θεσαλλονίκη και με αρέσει

    Αλλά και το SR εδω και 3 χρόνια με το 2 ρεκτιφιέ αισθάνεται πολύ καλύτερα


    Ηθικόν δίδαγμα:
    Aν εχετε κα%$ες καλοκαιριάτικα και δη αν το μηχανάκι σας είναι αερόψυκτο, καλό θα ηταν να βάλετε ενα βαθμό ψυχρότερο μπουζί.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  15. #15
    Να καταργηθει η οπισθεν ! Το avatar του/της tifoefs
    Εγγραφή
    26/10/2002
    Μηνύματα
    3.563
    Αν βαλεις αυτα τα μπουζι και δεις και ποσο κανουν η "οικονομια" που θαχεις ειναι 0 !!

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Μπουζί Ιριδίου για Daytona 675
    από m1ke στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2007, 16:33
  2. Μπουζι Ιριδιου Denso - Ngk - Bosch - Champion
    από vaskunito στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 21/01/2007, 01:41

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF