Θυμίστε μου λίγο....
το 950 τι γρανάζι φοράει μπροστά κανονικά ? Απ'οτι θυμάμαι στο δικό μου είχε βάλει ο gixxer 16άρι.
Και ποια η διαφορά που επιτυγχάνεται μεταξύ των δύο ?
Θυμίστε μου λίγο....
το 950 τι γρανάζι φοράει μπροστά κανονικά ? Απ'οτι θυμάμαι στο δικό μου είχε βάλει ο gixxer 16άρι.
Και ποια η διαφορά που επιτυγχάνεται μεταξύ των δύο ?
- So, what do you do for a living ?
- I'm into murders and executions.
- I'm sorry ?
- I said, I'm into mergers and acquisitions.
Patrick Bateman
-------------------------------------
Bikepics Photo Album
Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan
Κανονικά φοράει 17άρι.
Απ' ότι μου έχουν πει με το 16αρι γεμίζει καλύτερα το μοτερ χαμηλά.
σκέφτομαι να κάνω την αλλαγή και εγώ
Μάιστα....
δεν το έχω οδηγήσει με 17άρι ώστε να εντοπίσω τη διαφορά![]()
Thanx πάντως![]()
- So, what do you do for a living ?
- I'm into murders and executions.
- I'm sorry ?
- I said, I'm into mergers and acquisitions.
Patrick Bateman
-------------------------------------
Bikepics Photo Album
Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan
Δες σχόλια και εδώ
όπως θα δεις ένας από τους λόγους της αλλαγής είναι ότι στα χωμάτινα κομμάτια χρειάζεται να χρησιμοποιείς λιγότερο τον συμπλέκτη και ζορίζεται λιγότερο η μηχανή.
http://www.advrider.com/forums/showt...highlight=16th
http://www.advrider.com/forums/showt...light=sprocket
http://www.advrider.com/forums/showt...light=sprocket
Σε χώμα με 2α και χαμηλές ταχύτητες πολλές φορές θα πρέπει να αλλάξεις σε 1η. Με το 16αρι γρανάζι συνεχίζεις με 2α χωρίς σκορτσαρίσματα.
Επίσης με το 16άρι οι σχέσεις γεμίζουν πιο γρήγορα και η τελική πέφτει κοντά στα 200 νομίζω