Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 26

Θέμα: Λάδι από το φίλτρο???

  1. #1
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857

    Λάδι από το φίλτρο???

    Καλημέρα σε όλους!!

    Τεχνική ερώτηση...

    Την Παρασκευή ξεκίνησα για Πάτρα με το Tenere (600 το μπλέ κίτρινο του 88! )
    όλα καλά ευτυχώς!! Μόλις έφτασα και πάρκαρα κοιτάω και όλο το πάνω μέρος του μοτέρ και πίσω αμορτισέρ ήταν γεμάτα από λάδι...

    Το έψαξα λίγάκι.. Από το σωληνάκι αναθυμιάσεων του μοτέρ (που πηγαίνει στο φιλτροκούτι) πρέπει να ανεβαίνουν και λάδια τα οποία λυμνάζουν !!! μέσα και μετά στάζουν κάτω!!!

    Ο μάστορα πρέπει να έβαλε περισσότερο λάδι μέσα... Τί κάνω??


    Tnx!

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Βγάλε λίγο λάδι αν όντως έχει περισσότερο.......

  3. #3
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Περισσότερο λάδι???
    Μακάρι!!!
    Του έχεις κάνει καθόλου επισκευή???
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  4. #4
    απο το σωληνακι αναθυμιασεων παντα βγαινουν λιγα λαδια σαν ατμοι που κρυωνουν και πεφτουν εκει κοντα στο σωληνακι αλλα να ειναι γεματο λαδι ειναι ανησυχητικό.

    οντως,, σερβις απο πότε?

  5. #5
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Καλημέρα παιδιά!

    Tnx για τις απαντήσεις!
    Το περίεργο είναι ότι έχει μόλις 1700~1800km από επισκευή και full service!!
    Επισκευή φλάτζας κεφαλής (αλλαγή φλάτζας, 2 από τα 4 μπουζόνια ΚΑΙ σφίξιμο με δυναμόκλειδο...)
    Το μοτέρ μέσα είναι σχεδόν καινούργιο, αφού πιστόνι, μπιέλα, γρανάζια κιβωτίου έχουν περίπου 2000~3000 km...
    Επειδή την πλένω συχνά για να παρακολουθώ, δεν χάνει από τη φλάτζα. Ελάχιστο λάδι βγαίνει από την "πίπα" παροχής ηλεκτρισμού της μίζας (φαίνεται να έχει ξεραθει).

    Ευχαριστώ!

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.066
    Πρέπει να υπάρχει μια βαλβιδούλα στην αναπνοή του κάρτερ που ελέγχει την πίεση στο κάρτερ.Ισως να θέλει αλλαγή.
    Δεν ξέρω να σου πώ περισσότερα για το που όπως δεν ξέρω και αν βάζανε τέτοιες στο τενερε αλλά ρίξε μια ματιά.

  7. #7
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Δεν το ήξερα!
    Θα το ψάξω καλύτερα..
    Αν αφήσω το λάδι ως έχει μέχρι το επόμενο service θα έχω πρόβλημα με το φίλτρο?
    (ή περισσότερο λάδι = προβλήματα - μοκροχρόνια - στο μοτέρ? τσιμούχες, φλάτζες κτλ...)

    Ευχαριστώ και πάλι!

  8. #8
    ΕγώοΜικρόςοΑμνόςΤουΘεού Το avatar του/της jtoros
    Εγγραφή
    29/03/2004
    Μηνύματα
    277
    Χμ... Αλλαγή σε 2 από τα 4 μπουζόνια; Δεν ακούγεται φρόνιμο. Ή όλα ή κανένα, έτσι έχω διαβάσει στο περιοδικό R&D. Ξέρει κανείς περισσότερα; Για πείτε...
    Αν δεν κοιτάς εκεί που θέλεις να πας, θα πας εκεί που κοιτάς.

    Nothing is Impossible!


  9. #9
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jtoros
    Χμ... Αλλαγή σε 2 από τα 4 μπουζόνια; Δεν ακούγεται φρόνιμο. Ή όλα ή κανένα, έτσι έχω διαβάσει στο περιοδικό R&D. Ξέρει κανείς περισσότερα; Για πείτε...
    Εντάξει είναι καλύτερα να αλλαχθούν όλα, έτσι κι αλλιώς 4 μπουζονάκια είναι, αλλά αν είναι σε καλή κατάσταση τα 2 και σφιγκόντουσαν και σωστά δεν είναι και τόσο απαραίτητο.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  10. #10
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
    Καλημέρα παιδιά!

    Tnx για τις απαντήσεις!
    Το περίεργο είναι ότι έχει μόλις 1700~1800km από επισκευή και full service!!
    Επισκευή φλάτζας κεφαλής (αλλαγή φλάτζας, 2 από τα 4 μπουζόνια ΚΑΙ σφίξιμο με δυναμόκλειδο...)
    Το μοτέρ μέσα είναι σχεδόν καινούργιο, αφού πιστόνι, μπιέλα, γρανάζια κιβωτίου έχουν περίπου 2000~3000 km...
    Επειδή την πλένω συχνά για να παρακολουθώ, δεν χάνει από τη φλάτζα. Ελάχιστο λάδι βγαίνει από την "πίπα" παροχής ηλεκτρισμού της μίζας (φαίνεται να έχει ξεραθει).

    Ευχαριστώ!
    Αν έχει γίνει σωστή η επισκευή που λες μένει η αναπνοή του κάρτερ, όπως λέει και ο Στέφανος.
    Διαφορετικά, κάποια "οικονομία" έγινε στην επισκευή.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  11. #11
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Καλημέρα!

    Η επισκευή μάλλον έγινε εντάξει...(εύχομαι δηλαδή, μιάς και το μοτέρ είναι ΟΚ, δεν χάνει λάδια από φλάτζες, δεν σκάει κ.α.)
    "Η αναπνοή του κάρτερ" από το σωληνάκι αναθυμιάσεων...?
    Μέσα στη πόλη δεν μου βγάζει τόσο πολύ..Στάζει ίσα ίσα το φίλτροκούτι.
    Στο ταξιδάκι με 4000σ.α.λ. και 110km/h μου το έκανε έτσι...

    Θα κοιτάξω την επόμενη φορά στην αλλαγή λαδιών να μπεί η σωστή ποσότητα..

    Ευχαριστώ παιδιά!

  12. #12
    Thirty(One) Dirty Το avatar του/της motaba
    Εγγραφή
    08/05/2006
    Μηνύματα
    857
    Καλημέρα!

    Λοιπόν σε συνέχεια του post...

    Άλλαξα λάδια σε μάστορα εμπιστοσύνης στο Tenere. Το manual λέει 2,4lt. Μου έβαλε 3lt!

    Ξανάμανά τα ίδια με τη διαρροή από το φίλτροκούτι... του λέω γιατί....?

    Μου λέει ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΗ..

    Μα του λέω την έφτιαξα...από τις αναθυμιάσεις είναι...

    Όχι μου λέει από την ΚΕΦΑΛΗ...

    Τελικά τράβηξα σωληνάκι από το φιλτροκούτι κάτω από την ποδιά και λύθηκε το πρόβλημα...

    Κρίμα όμως γιατί έπεσε στην εκτήμηση μου...

    Καλά εννοείτε ότι τα επόμενα λάδια θα τα αλλάξω μόνος μου!!!
    Δυο βίδες ξεβίδωσε, 25 euro μου είπε..

  13. #13
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
    Το manual λέει 2,4lt. Μου έβαλε 3lt!
    Ξανάμανά τα ίδια με τη διαρροή από το φίλτροκούτι... του λέω γιατί....?
    Γιατί "περισσεύουν" 600 cc !!!

    Πάντως, αν συνεχίσεις να έχεις πολλές αναθυμιάσεις ΚΑΙ με την σωστή ποσότητα λαδιού, δοκίμασε να αλλάξεις τύπο και ιξώδες ...

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  14. #14
    Ιδιο προβλημα εχει φιλος με ΖΖR400

    Στην αρχη νομιζε οτι εβαλε παραπανω λαδι και ετσι ξαναεκανε αλλαγη αυτη την φορα πιο προσεκτικα ...

    Τα ιδια ....

    Μολις περασει την ταχυτητα των 100χλμ/ωρα του κανει το μηχανακι μουσκεμα στα λαδια ....
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jtoros
    Χμ... Αλλαγή σε 2 από τα 4 μπουζόνια; Δεν ακούγεται φρόνιμο. Ή όλα ή κανένα, έτσι έχω διαβάσει στο περιοδικό R&D. Ξέρει κανείς περισσότερα; Για πείτε...
    Ετεροχρονισμένη απάντηση...

    Συνήθως υπάρχει προδιαγραφή μήκους για τα μπουζόνια.

    Δλδ., εάν τα μεταχειρισμένα την τελευταία φορά που είχαν σφιχτεί είχαν υποστεί πλαστική παραμόρφωση, θα είχαν επιμηκυνθεί. Εάν όχι, τότε μπορούν να ξαναχρησιμοποιηθούν.

    Πάντως δεν αξίζει τον κόπο (σε σχέση με το κόστος) να μην τα αλλάξεις.
    Και βέβαια αμφιβάλλω αν ο μάστορας τα μέτρησε.....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. "Εξαφανίζεται" το λάδι από το FMX!!!
    από fmx650 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2013, 16:41
  2. Απαντήσεις: 32
    Τελευταίο μήνυμα: 06/03/2013, 11:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF