Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Motard help!!

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2006
    Μηνύματα
    17

    Motard help!!

    Geia sas paidia.Edw kai ligo kairo apofasisa na psaksw ena metaxeirismeno motard gia na to xrisimopoiw stis metakinhseis mou toso entos polis oso kai gia kenena taxidaki.Ta xrhmata pou borw na diathesw einai mexri 6000 euro.Apokleiwntas gia diaforous logous modela opws XT660,DR-Z kai ta Husaberg katelhxa telika sta exhs:KTM 640 LC4,Honda XR650,Yamaha TTR600 kai WR400 ola modela apo 03 kai panw.Epeidh sthn arxh eixa deiksei megalytero endiaferon pros ta KTM rothsa kapoious sxetika kai mou eipan oti theloun diarkws synthrhsh kai oti parousiazoun syxna provlhmata protrepwntas me na strafw pros thn iapwnikh agora,kathws mou tonisan oti gia ta sygekrimena mhxanakia"Tha prepei na akoubaw synexws".Tha 'thela,an ginetai kai th dikh sas gnwmh panw sta modela pou exw epilexei kai kyriws sta Honda kai Yamaha(katanalwsh,synthrhsh,axiopistia klp),pou den exw akousei polla etsi wste na kanw thn kalyterh dynath epilogh...
    Euxaristw prokatavolika

  2. #2
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Καταρχήν καλώς ήρθες!
    Καλό θα ήταν να γράφεις ελληνικά για να είναι ευκολοδιάβαστα.
    Τώρα για τα μοντέλα...όλα είναι ίδια με κάτι ψιλοδιαφορές μόνο. Κοίτα ποιό σου αρέσει περισσότερο και σε ποιό κάθεσαι καλύτερα και πάρτο.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  3. #3
    σου γραΦΩ, πρώτον γιατί θα πρέπει να καταλάβεις πως το πιό σωστό είναι να διαλέξεις βάση της δικιάς σου αισθητικής...


    και δεύτερον, για να βοηθησω την ευρωπαϊκη εταιρεία να ξαναμπεί στο παιχνίδι επιλογής (πίστεψε με θα με ευγνωμονείς)


    να σου πώ, πώς αν κανεις εναν σωστό έλεγχο στο μεταχειρο ΚΤΜ που θες να παρεις, αν ο προηγουμενος ιδιοκτητης φαινεται νοικοκυρης, με βιβλιαρακι σερβις σε εξουσιοδοτημενα

    το μόνο που χρειαζεται το μηχανακι είναι

    κάθε 2500 λάδια κόστος 25 λαδια, 15 εργασια


    κάθε 5000 ρύθμιση βαλβίδες, φίλτρα λαδιού, κόστος 100 ευρω περιπου

    το μηχανακι στρίβει υποδειγματικά


    αν το σεβεσαι, δε το σπας στις ευθειες, και δε το αφηνεις να σκορτσάρει πολύ χαμηλά δε θα εχεις κανενα πρόβλημα...


    το μοτορι
    είναι τόσο καλό, που σαν αναβάτης συνήθως βελτιώνεσαι κατακόρυφα και εχεις την ψευδαίσθηση πώς χρειάζεσαι και άλλο, οπότε αρχίζεις τα πειραγματα

    και οσο πειραζεις μπορει να αρχισει να σε δαγκωνει...

    με αμμα μηχανακι δε θα εχεις ακνενα προβλημα

    το νερακι του να κιτας συχνα και να το αγαπας

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
    σου γραΦΩ, πρώτον γιατί θα πρέπει να καταλάβεις πως το πιό σωστό είναι να διαλέξεις βάση της δικιάς σου αισθητικής...


    .....με αμμα μηχανακι δε θα εχεις ακνενα προβλημα

    το νερακι του να κιτας συχνα και να το αγαπας

    Εδώ άρχισε να σε "πιάνει" το ποτό???? κοφτο το ρημάδι... σε χαλάει... χικ...

    Να πώ και εγώ την γνώμη μου (κάτοχος ΚΤΜ εδώ και 4 μήνες)...

    Κατ' αρχήν ο katanas έχει δίκιο... όσον αφορά την συμπεριφορά των ΚΤΜ είναι απλά υποδειγματική... στρίβει, φρενάρει, επιταχύνει... απλά άψογο... η συντήρηση έιναι λίγο πιό απαιτητική αλλά σε αποζημιώνει και με το παραπάνω...

    Οσον αφορά τώρα την χρήση για ταξίδια δεν ξέρω αν είναι η ιδανικη επιλογή μιάς και δεν πολυγουστάρει το μοτέρ τα "τσιτόματα" στις ευθείες (συν τους κραδασμούς που έχει) το οποίο ίσως σε κουρασει λίγο...

    Θα σου πρότεινα να τα οδηγήσεις όλα και να δείς πιό σου "κάθεται" καλύτερα... διοτι όπως λέει και ο σοφός ελληνικός λαός: Αλλα τα μάτια του λαγού.... και άλλα της κουκουβάγιας...


    "It is better to die on your feet than to live on your knees!"--Emiliano Zapata

  5. #5
    KTM 2ετιας θα βρεις πολλα και σε τιμες εκει που θες.Το μονο που πρεπει να κανεις ειναι να το ψαξεις γιατι εχουν ακουστει πολλα για την αξιοπιστια των μοτερ ειδικα αμα τα εχει κανενας κανιβαλος και δεν τα προσεχει.Για πειτε λιγο ποσο πανε τα μπροστινα τακακια γιατι κατι ακουσα για 80ευρα

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από mats8282
    Για πειτε λιγο ποσο πανε τα μπροστινα τακακια γιατι κατι ακουσα για 80ευρα




    απο 15 εως 23 ευρα

  7. #7
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2006
    Μηνύματα
    17
    Ευχαριστω παιδια για τις πληροφοριες σας σχετικα με τα ΚΤΜ.Αληθεια,τι καταναλωση εχουν;Οσον αφορα τα ΧR650 και TTR600 γνωριζει κανεις λεπτομερειες;Επισης,σημερα ακουσα για τα WR400 οτι χρειαζονται αρκετη "φροντιδα" μιας και ειναι "αγωνιστικου στυλ".

  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Tash
    Ευχαριστω παιδια για τις πληροφοριες σας σχετικα με τα ΚΤΜ.Αληθεια,τι καταναλωση εχουν;Οσον αφορα τα ΧR650 και TTR600 γνωριζει κανεις λεπτομερειες;Επισης,σημερα ακουσα για τα WR400 οτι χρειαζονται αρκετη "φροντιδα" μιας και ειναι "αγωνιστικου στυλ".

    an einai na pareis WR450F σα της ΤΑΤΙ θέλει κάθε 700χλμ λαδια

    και κάθε 5000 ή λιγότερο βαλβίδες...




    το LC4 me MIKUNI καρμπυρατέρ, δίχως πείραγμα βγάζει απο 20 χιλιομετρα το λίτρο μέχρι 15... ανάλογα την οδήγηση


    η ΚΤΜ λέει 18χλμ/λιτρο οποτε ειναι μέσα!


    αλλά γενικά τα μονοκυλινδρα ειναι τα πιο οικονομικα!

  9. #9
    Ο KaTaNaS τα λεει μια χαρα.

    Να προσθεσω οτι δεν υπαρχει συγκριση στην οδηγικη συμπεριφορα/απολαυση μεταξυ του XR και του LC4! Εχω οδηγησει αρκετα το XR κι ειμαι κατοχος ενος LC4 του 02. Τα θεματα αξιοπιστιας KTM εχουν λυθει (στο μεγαλυτερο βαθμο) απο το 01 και μετα...

    Τωρα, με τα 6 χιλιαρικα που δινεις παιρνεις σιγουρα 02-03 μοντελα. Επίσης, η ελλινμοτο εχει/ειχε προσφορες για καποια LC4 (του 04 αν θυμαμαι καλα), γυρω στα 7 χιλιαρικα, τσεκαρε το, μιλαμε για καινουρια μηχανακια.

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dez
    Επίσης, η ελλινμοτο εχει/ειχε προσφορες για καποια LC4 (του 04 αν θυμαμαι καλα), γυρω στα 7 χιλιαρικα, τσεκαρε το, μιλαμε για καινουρια μηχανακια.
    σωστο...
    τραβα μια βολτα απο τα κεντρικα στην ελευσινα, Αφων μουρικη!


    παιζουν προσφορες σε στοκ



    www.hellinmoto.gr



  11. #11
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2006
    Μηνύματα
    17
    Και εγω στην αρχη πιο πολυ για ΚΤΜ ενδιαφερομουν αλλα μ'αυτα που ακουσα σχετικα με τη συντηρηση και τα συχνα προβληματα τους με εκαναν να σκεφτω και εναλλακτικες λυσεις.Το 640SM '04 καινουργιο εχει 7480 αλλα δυσκολα να φτασω εκει μιας και τα 6000 που μπορω να διαθεσω ειναι "ταβανι" Αν βγαλουμε το ΚΤΜ, που ειναι "αλλου επιπεδου" μηχανη,εσεις μεταξυ ΤΤR και XR ποιο θα διαλεγατε;

Παρόμοια θέματα

  1. Eduro/motard 50cc (help)
    από DasMakis στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 09/07/2009, 14:32
  2. metatroph se motard help!
    από dac στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2006, 11:00
  3. help gia metatropi se motard
    από axelt32 στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 19/05/2006, 11:24
  4. help me!!!!
    από kdxsakias στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 26/10/2004, 19:05
  5. Admins help.. (διευκρίνηση)
    από DEMINIO στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2003, 23:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF