Μπουσα(Κ4) φίλου τρικυλινδρίζει.
Βγάζει μπεκ, τα ξαναβάζει και σταματάει.
Τα ξαναβγάζει, τα πάει για καθάρισμα (όχι ομως ογκομέτρηση).
Δουλεύει κανονικά.
Με ζεστό μοτέρ και κανονική οδήγηση συνεχίζει και δουλεύει κανονικά.
Όταν όμως το ΄πλακώσει', αρχίζει και βαστάει ρελαντί στις 1800σαλ (αντί 1100-1200).
Επίσης διαπιστώνει στην εθνική ότι δεν μπορεί να περάσει νορμάλ Blackbird με μεγαλόσωμο οδηγό ενώ κανονικά θα έπρεπε (ο φίλος είναι αρκετά μαζεμένων διαστάσεων).
Μετρά παροχή-πίεση αντλίας καυσίμου, είναι οΚ.
Την μοτό δεν την έχω δει από κοντά (ίσως το ΠΣΚ).
Καμμιά ιδέα?