Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 23

Θέμα: Αλλαγή F650 με δικύλινδρο

  1. #1

    Wink alagh f650 me dykylindro

    paidia kalhspera exv ena f650 monokylindro kai thelv na parn to dykylindro 2 ervthmata 1)exv ycos 1.70protinetai opoiis jerei xamhlh mhxanh apo mama h xamhlh sela duratec 2 yparxei thema ajiopistias me to dykylindro
    STRATAKAS

  2. #2
    Σχετικά με τήν αλλαγή εχω να σού πώ τα παρακάτω:
    1)θέμα ύψους δέν νομίζω να υπάρχει αλλά καλού-κακού πήγαινε σε μία έκθεση και καβάλατο να δείς καί μόνος σου , νομίζω έχεις τήν επιλογή από τήν αρχή να επιλέξεις αν το θέλεις με την κοντή σέλλα της BMW (πιθανότατα στήν αλλάζει δωρεάν)
    2)Δέν εχει ακουστεί κάτι γιά θέματα αξιοπιστίας,πέρα από κάτι ανακλήσεις στά πρώτα μοντέλα.
    Ειναι ΠΟΛΥ οικονομικό στήν κατανάλωση του
    Εχει πολύ καλή ροπή (γιατί στήν ουσία είναι ενα f800 <κομμένο>)
    Ρώτα στήν αντιπροσωπεία αν στήν αδεια κυκλοφορίας γράφετε σάν 650 η 800 (νομίζω ισχύει το δεύτερο μάλλον οπότε πληρώνεις ανάλογα τέλη και ασφάλειες.
    Αντε καί καλές βόλτες.

  3. #3
    στα ίχνη του καλάντουρα.. Το avatar του/της foogr01
    Εγγραφή
    05/05/2010
    Μηνύματα
    1.677
    Αρχικά δημιουργήθηκε από G/S
    Σχετικά με τήν αλλαγή εχω να σού πώ τα παρακάτω:
    1)θέμα ύψους δέν νομίζω να υπάρχει αλλά καλού-κακού πήγαινε σε μία έκθεση και καβάλατο να δείς καί μόνος σου , νομίζω έχεις τήν επιλογή από τήν αρχή να επιλέξεις αν το θέλεις με την κοντή σέλλα της BMW (πιθανότατα στήν αλλάζει δωρεάν)

    Είναι ένα ελάχιστο πιο ψηλό από το μονοκύλινδρο. Όταν ρώτησα για το "κόντεμα" μου είπανε πληρώνω κατιτίς αλλά δε θυμάμαι πόσο. Πάντως έχει δίκιο ο G/S πήγαινε κ κάτσε πάνω

    2)Δέν εχει ακουστεί κάτι γιά θέματα αξιοπιστίας,πέρα από κάτι ανακλήσεις στά πρώτα μοντέλα.
    Ειναι ΠΟΛΥ οικονομικό στήν κατανάλωση του
    Εχει πολύ καλή ροπή (γιατί στήν ουσία είναι ενα f800 <κομμένο>)
    Ρώτα στήν αντιπροσωπεία αν στήν αδεια κυκλοφορίας γράφετε σάν 650 η 800 (νομίζω ισχύει το δεύτερο μάλλον οπότε πληρώνεις ανάλογα τέλη και ασφάλειες.
    Αντε καί καλές βόλτες.
    800 γράφετε, εννοείται, αλλά τα τέλη δεν πρέπει να έχουν διαφορά με το 650. Η ασφάλεια τώρα είναι ανάλογα τον ασφαλιστή κ την εταιρία.

    Κι εγώ αυτό "χαλβάδιαζα" αλλά τελικά πήρα το μονοκύλινδρο γιατί ήταν πιο φτηνό κ πιο ωραίο κατά τη γνώμη μου


    Με το καλό !!!
    Φύγαμε...

  4. #4

    Re: alagh f650 me dykylindro

    Αρχικά δημιουργήθηκε από STRATAKAS
    paidia kalhspera exv ena f650 monokylindro kai thelv na parn to dykylindro 2 ervthmata 1)exv ycos 1.70protinetai opoiis jerei xamhlh mhxanh apo mama h xamhlh sela duratec 2
    όταν την παραγγέλνεις έχεις την επιλογή για χαμηλή σέλα χωρίς χρέωση. Γιατί να σκάσεις 300+ ευρώ στη τούρατεκ??? δεν υπάρχει λόγος...


    Αρχικά δημιουργήθηκε από STRATAKAS
    2 yparxei thema ajiopistias me to dykylindro
    όχι μέχρι τώρα (κάποιες ανακλήσεις στα πρώτα που βγήκαν απο τη παραγωγή, that's all)

  5. #5
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Μια χαρα μοτο..εχω κανει καμια 700 χιλ με ενος φιλου τωρα που το στρωνει κιολας και θα το φτανεις παροτι 1,70.

    μια ερωτηση κ απο μενα τωρα..για να γινει σα το αλλο το γληγολο το 800 τι πρεπει να αλλαξουμε?

  6. #6
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    Μια χαρα μοτο..εχω κανει καμια 700 χιλ με ενος φιλου τωρα που το στρωνει κιολας και θα το φτανεις παροτι 1,70.

    μια ερωτηση κ απο μενα τωρα..για να γινει σα το αλλο το γληγολο το 800 τι πρεπει να αλλαξουμε?
    Μπέκ ψεκασμού , Ρύθμιση εκκεντροφόρων( στίς μοίρες-βύθισμα) ,χαρτογράφηση ανάφλεξης , και ένα reset στόν εγκέφαλο.Αυτά μου είχαν πεί κάποια στιγμή που είχα ρωτήσει πληροφοριακά ,δέν ξέρω αν όντως ισχύουν η θέλει καί κάτι άλλο

  7. #7
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από G/S
    Μπέκ ψεκασμού , Ρύθμιση εκκεντροφόρων( στίς μοίρες-βύθισμα) ,χαρτογράφηση ανάφλεξης , και ένα reset στόν εγκέφαλο.Αυτά μου είχαν πεί κάποια στιγμή που είχα ρωτήσει πληροφοριακά ,δέν ξέρω αν όντως ισχύουν η θέλει καί κάτι άλλο
    ααα
    ..

    μονο αυτα??

  8. #8
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    ααα
    ..

    μονο αυτα??

    και κεφαλη αν θυμαμαι καλα μιας και εχουν διαφορετικες...σε συνδιασμο με τις τιμες καταλογου bmw εχεις περασει ηδη τα διπλα λεφτα του γληγορου 800, και μετα θα σου μενουν και φρενα, αναρτησεις, πλαστικα και χρωμα για να το κανεις ιδιο

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

  9. #9
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    και κεφαλη αν θυμαμαι καλα μιας και εχουν διαφορετικες...σε συνδιασμο με τις τιμες καταλογου bmw εχεις περασει ηδη τα διπλα λεφτα του γληγορου 800, και μετα θα σου μενουν και φρενα, αναρτησεις, πλαστικα και χρωμα για να το κανεις ιδιο

    :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
    καλα μονο για μοτερ ενδιαφερθηκα μιας κ νομιζα οτι θα ταν τιποτα απλο κ φτηνο και το ειπα στο φιλο..τωρα ας κατσει με οτι εχει .

  10. #10
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    καλα μονο για μοτερ ενδιαφερθηκα μιας κ νομιζα οτι θα ταν τιποτα απλο κ φτηνο και το ειπα στο φιλο..τωρα ας κατσει με οτι εχει .

    htan το πρωτο πραγμα που σκεφτηκαν ολοι οταν βγηκε το 650...

  11. #11
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    htan το πρωτο πραγμα που σκεφτηκαν ολοι οταν βγηκε το 650...
    ξερεις τη πραγματικη τους διαφορά σε αλογα?

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
    ξερεις τη πραγματικη τους διαφορά σε αλογα?
    καμιά 10αριά στη ρόδα η οποία φαίνεται στις ψηλές rpm μόνο

    απο ροπές είναι σχεδόν τα ίδια, μάλιστα το "650" μπορεί να είναι και λίγο πιο γεμάτο χαμηλά

  13. #13
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547
    Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
    καμιά 10αριά στη ρόδα η οποία φαίνεται στις ψηλές rpm μόνο

    απο ροπές είναι σχεδόν τα ίδια, μάλιστα το "650" μπορεί να είναι και λίγο πιο γεμάτο χαμηλά
    καλα μονο στις ψηλες στροφες ρε φιλε θα χε που θα χε στο ρελαντι και στη νεκρα?
    και εκει χρειαζεται κατι παραπανω οντως το 650..που "μενει" νωρις απο τραβηγμα.

  14. #14
    Noμίζω γύρω στά 12-14 άλογα διαφορά (ονομαστική) αλλά έχουν καί διαφορά στήν ροπή , άρα καί στήν άμεση απόδοση τών αλόγων στόν δρόμο.Πάντως το 650 μία χάρα εργαλείο είναι και νομίζω πιό <φιλικό>σε σχέση με το f800(υψος).

  15. #15

    Re: alagh f650 me dykylindro

    Αρχικά δημιουργήθηκε από STRATAKAS
    2 yparxei thema ajiopistias me to dykylindro
    Να κοιτας τον κινητήρα για λαδια...

    Ξέρω δύο που χάνουν (το ένα μετα απο σερβις κιόλας )
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 08/04/2008, 11:22
  2. Αλλαγή FZ1s με......... FZ1s
    από xtapodias στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2008, 11:04
  3. Αλλαγή ελαστικών με συνέπειες στα φρένα
    από vstromgr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 27/09/2006, 07:31
  4. Αλλαγή κινητήρα με κάποιον τετράχρονο
    από nikolaevits στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2006, 14:50

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF