paidia kalhspera exv ena f650 monokylindro kai thelv na parn to dykylindro 2 ervthmata 1)exv ycos 1.70protinetai opoiis jerei xamhlh mhxanh apo mama h xamhlh sela duratec 2 yparxei thema ajiopistias me to dykylindro
paidia kalhspera exv ena f650 monokylindro kai thelv na parn to dykylindro 2 ervthmata 1)exv ycos 1.70protinetai opoiis jerei xamhlh mhxanh apo mama h xamhlh sela duratec 2 yparxei thema ajiopistias me to dykylindro
STRATAKAS
Σχετικά με τήν αλλαγή εχω να σού πώ τα παρακάτω:
1)θέμα ύψους δέν νομίζω να υπάρχει αλλά καλού-κακού πήγαινε σε μία έκθεση και καβάλατο να δείς καί μόνος σου , νομίζω έχεις τήν επιλογή από τήν αρχή να επιλέξεις αν το θέλεις με την κοντή σέλλα της BMW (πιθανότατα στήν αλλάζει δωρεάν)
2)Δέν εχει ακουστεί κάτι γιά θέματα αξιοπιστίας,πέρα από κάτι ανακλήσεις στά πρώτα μοντέλα.
Ειναι ΠΟΛΥ οικονομικό στήν κατανάλωση του
Εχει πολύ καλή ροπή (γιατί στήν ουσία είναι ενα f800 <κομμένο>)
Ρώτα στήν αντιπροσωπεία αν στήν αδεια κυκλοφορίας γράφετε σάν 650 η 800 (νομίζω ισχύει το δεύτερο μάλλον οπότε πληρώνεις ανάλογα τέλη και ασφάλειες.
Αντε καί καλές βόλτες.![]()
800 γράφετε, εννοείται, αλλά τα τέλη δεν πρέπει να έχουν διαφορά με το 650. Η ασφάλεια τώρα είναι ανάλογα τον ασφαλιστή κ την εταιρία.Αρχικά δημιουργήθηκε από G/S
Σχετικά με τήν αλλαγή εχω να σού πώ τα παρακάτω:
1)θέμα ύψους δέν νομίζω να υπάρχει αλλά καλού-κακού πήγαινε σε μία έκθεση και καβάλατο να δείς καί μόνος σου , νομίζω έχεις τήν επιλογή από τήν αρχή να επιλέξεις αν το θέλεις με την κοντή σέλλα της BMW (πιθανότατα στήν αλλάζει δωρεάν)
Είναι ένα ελάχιστο πιο ψηλό από το μονοκύλινδρο. Όταν ρώτησα για το "κόντεμα" μου είπανε πληρώνω κατιτίς αλλά δε θυμάμαι πόσο. Πάντως έχει δίκιο ο G/S πήγαινε κ κάτσε πάνω![]()
2)Δέν εχει ακουστεί κάτι γιά θέματα αξιοπιστίας,πέρα από κάτι ανακλήσεις στά πρώτα μοντέλα.
Ειναι ΠΟΛΥ οικονομικό στήν κατανάλωση του
Εχει πολύ καλή ροπή (γιατί στήν ουσία είναι ενα f800 <κομμένο>)
Ρώτα στήν αντιπροσωπεία αν στήν αδεια κυκλοφορίας γράφετε σάν 650 η 800 (νομίζω ισχύει το δεύτερο μάλλον οπότε πληρώνεις ανάλογα τέλη και ασφάλειες.
Αντε καί καλές βόλτες.![]()
Κι εγώ αυτό "χαλβάδιαζα" αλλά τελικά πήρα το μονοκύλινδρο γιατί ήταν πιο φτηνό κ πιο ωραίο κατά τη γνώμη μου![]()
Με το καλό !!!![]()
Φύγαμε...
όταν την παραγγέλνεις έχεις την επιλογή για χαμηλή σέλα χωρίς χρέωση. Γιατί να σκάσεις 300+ ευρώ στη τούρατεκ??? δεν υπάρχει λόγος...Αρχικά δημιουργήθηκε από STRATAKAS
paidia kalhspera exv ena f650 monokylindro kai thelv na parn to dykylindro 2 ervthmata 1)exv ycos 1.70protinetai opoiis jerei xamhlh mhxanh apo mama h xamhlh sela duratec 2
όχι μέχρι τώρα (κάποιες ανακλήσεις στα πρώτα που βγήκαν απο τη παραγωγή, that's all)Αρχικά δημιουργήθηκε από STRATAKAS
2 yparxei thema ajiopistias me to dykylindro
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
Μια χαρα μοτο..εχω κανει καμια 700 χιλ με ενος φιλου τωρα που το στρωνει κιολας και θα το φτανεις παροτι 1,70.
μια ερωτηση κ απο μενα τωρα..για να γινει σα το αλλο το γληγολο το 800 τι πρεπει να αλλαξουμε?
Μπέκ ψεκασμού , Ρύθμιση εκκεντροφόρων( στίς μοίρες-βύθισμα) ,χαρτογράφηση ανάφλεξης , και ένα reset στόν εγκέφαλο.Αυτά μου είχαν πεί κάποια στιγμή που είχα ρωτήσει πληροφοριακά ,δέν ξέρω αν όντως ισχύουν η θέλει καί κάτι άλλοΑρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
Μια χαρα μοτο..εχω κανει καμια 700 χιλ με ενος φιλου τωρα που το στρωνει κιολας και θα το φτανεις παροτι 1,70.
μια ερωτηση κ απο μενα τωρα..για να γινει σα το αλλο το γληγολο το 800 τι πρεπει να αλλαξουμε?![]()
αααΑρχικά δημιουργήθηκε από G/S
Μπέκ ψεκασμού , Ρύθμιση εκκεντροφόρων( στίς μοίρες-βύθισμα) ,χαρτογράφηση ανάφλεξης , και ένα reset στόν εγκέφαλο.Αυτά μου είχαν πεί κάποια στιγμή που είχα ρωτήσει πληροφοριακά ,δέν ξέρω αν όντως ισχύουν η θέλει καί κάτι άλλο![]()
..
μονο αυτα??![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ααα
..
μονο αυτα??![]()
και κεφαλη αν θυμαμαι καλα μιας και εχουν διαφορετικες...σε συνδιασμο με τις τιμες καταλογου bmw εχεις περασει ηδη τα διπλα λεφτα του γληγορου 800, και μετα θα σου μενουν και φρενα, αναρτησεις, πλαστικα και χρωμα για να το κανεις ιδιο
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
καλα μονο για μοτερ ενδιαφερθηκα μιας κ νομιζα οτι θα ταν τιποτα απλο κ φτηνο και το ειπα στο φιλο..τωρα ας κατσει με οτι εχει .Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
και κεφαλη αν θυμαμαι καλα μιας και εχουν διαφορετικες...σε συνδιασμο με τις τιμες καταλογου bmw εχεις περασει ηδη τα διπλα λεφτα του γληγορου 800, και μετα θα σου μενουν και φρενα, αναρτησεις, πλαστικα και χρωμα για να το κανεις ιδιο
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
καλα μονο για μοτερ ενδιαφερθηκα μιας κ νομιζα οτι θα ταν τιποτα απλο κ φτηνο και το ειπα στο φιλο..τωρα ας κατσει με οτι εχει .
htan το πρωτο πραγμα που σκεφτηκαν ολοι οταν βγηκε το 650...![]()
ξερεις τη πραγματικη τους διαφορά σε αλογα?Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
htan το πρωτο πραγμα που σκεφτηκαν ολοι οταν βγηκε το 650...![]()
καμιά 10αριά στη ρόδα η οποία φαίνεται στις ψηλές rpm μόνοΑρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ξερεις τη πραγματικη τους διαφορά σε αλογα?
απο ροπές είναι σχεδόν τα ίδια, μάλιστα το "650" μπορεί να είναι και λίγο πιο γεμάτο χαμηλά
2012: 150 ημέρες στη νότια Αμερική
2010: Βόρειο Ακρωτήρι, 2009: Πυρηναία, Χώρα Βάσκων, Άλπεις, 2008: Άλπεις
καλα μονο στις ψηλες στροφες ρε φιλε θα χε που θα χε στο ρελαντι και στη νεκρα?Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
καμιά 10αριά στη ρόδα η οποία φαίνεται στις ψηλές rpm μόνο
απο ροπές είναι σχεδόν τα ίδια, μάλιστα το "650" μπορεί να είναι και λίγο πιο γεμάτο χαμηλά
και εκει χρειαζεται κατι παραπανω οντως το 650..που "μενει" νωρις απο τραβηγμα.
Noμίζω γύρω στά 12-14 άλογα διαφορά (ονομαστική) αλλά έχουν καί διαφορά στήν ροπή , άρα καί στήν άμεση απόδοση τών αλόγων στόν δρόμο.Πάντως το 650 μία χάρα εργαλείο είναι και νομίζω πιό <φιλικό>σε σχέση με το f800(υψος).
Να κοιτας τον κινητήρα για λαδια...Αρχικά δημιουργήθηκε από STRATAKAS
2 yparxei thema ajiopistias me to dykylindro
Ξέρω δύο που χάνουν (το ένα μετα απο σερβις κιόλας)
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais