Γεια σας παίδες,
Εχθές παρέλαβα το R1 του 06 προς αντικατάσταση
του ανάξια απωλεσθέντος R1 του 03...
τεσπα, σε βόλτα για στρωσιματάκι εχθες το
απόγευμα λοιπόν, και ενώ όλα εβαιναν καλώς,
παρατηρώ ότι το τεπόζιτο είναι υπέρ του
δέοντος ζεστό και εχω σκάσει...θερμοκρασία
κινητήρα από το ψηφιακό μεταξύ 98-104
εντάξει...έκανε ζέστη..είχε και κίνηση.. μέχρι να βγω λίγο πιο ανοιχτά...
σε κάποιες φάσεις ένιωθα το τεπόζιτο να με
καίει κυριολεκτικά και έδινα κάποια ευθύνη
στο ότι τα τελικά βρίσκονται πίσω κάτω από
τη σέλα και οι σωλήνες περνάν πολύ πιο
κοντά στο τεπόζιτο από ότι αυτή του 03
που περναγε από κάτω και έβγαινε στο πλάι με το τελικό...
φτάνοντας με το τέλος τη βόλτας στο σπίτι, παρατήρησα ότι από το σφίξιμο
των μηρών πάνω στο τεπόζιτο.. σε εκείνο
το σημείο, έχω καεί κυριολεκτικά...
Οσοι έχετε την ίδια μοτο ρε παίδες για πείτε...
έτσι είναι και στα δικό σας?
ή είναι υπερβολικό να είναι τόσο ζεστό το τεπόζιτο...
τίθεται θέμα ασφάλειας λόγω του καυσίμου? Σε εσάς τι ισχύει?...
Το έγκαυμα πάντως τώρα το καλοκαίρι
μόνο με bagster το γλυτώνω (που θα βαζα
ούτως ή άλλως)...
Περιμένω και την δική σας εμπειρία
για να δω τι στο καλό συμβαίνει...
Ευχαριστώ

ΜΗΝ ΤΟ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙΣ μεσα στην κινηση τωρα που το στρωνεις δεν του κανει καλο η υπερβολικη ζεστη στο στρωσιμο,οσο για την θερμοκρασια ολοι εμεις οι supersportακηδες τα ιδια τραβαμε με την ζεστη απο το μοτερ μεσα στην κινηση οποτε μην ανησυχεις