Η Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΜΟΤΟΕ) ιδρύθηκε το 1984, με βασικό σκοπό την ανάπτυξη των αγώνων μοτοσυκλέτας. Οι προσπάθειές της επικεντρώθηκαν στην αλλαγή του νομικού πλαισίου που καθόριζε τον τρόπο διεξαγωγής των αγώνων μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα και που αποτελούσε τροχοπέδη στην περαιτέρω ανάπτυξη του αθλήματος.
Μέχρι το 1999 οι προσπάθειες της ΜΟΤΟΕ δεν είχαν φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα, γιατί προσέκρουαν στην αδιαλλαξία, την αδιαφορία ή και την αδυναμία των αρμοδίων οργάνων να αλλάξουν το υπάρχον νομικό πλαίσιο.
Μετά την ψήφιση του αθλητικού νόμου 2725/1999, την ένταξη της μοτοσυκλέτας ως άθλημα πλέον στις διατάξεις του και τις προεκλογικές (στις εκλογές του 2000) υποσχέσεις των κ.κ. Ανδρέα Φούρα (τότε Υφυπουργού Αθλητισμού) και Τάσου Μαντέλη (τότε Υπουργού Μεταφορών και Επικοινωνιών), πιστέψαμε ότι κάτι έχει αλλάξει στον τρόπο αντιμετώπισης των μοτοσυκλετιστών από την πολιτεία.
Κινήθηκε λοιπόν η διαδικασία τροποποίησης των Καταστατικών των Σωματείων μας, ώστε να γίνουν σύννομα με τον αθλητικό νόμο ως αθλητικά πλέον σωματεία.
Αφού τέλειωσαν όλες οι τυπικές διαδικασίες και σε επαφή που είχαμε με στελέχη της Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, μας υποδείχθηκε η δημιουργία μιας αμιγώς Αθλητικής Ομοσπονδίας, γιατί η ΜΟΤΟΕ ήταν ταυτοχρόνως, η μόνη δευτεροβάθμια, αθλητική και συνδικαλιστική οργάνωση των μοτοσυκλετιστών.
Ιδρύθηκε λοιπόν η «Αθλητική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδας», με σκοπό «τη μεταξύ των σωματείων Π μελών αυτής, οργάνωση, διάδοση και ανάπτυξη των αθλημάτων της μοτοσυκλέτας, με τις αρχές και αξίες του φίλαθλου πνεύματος, σΥ όλη τη χώρα», η οποία, πληρώντας όλες τις προϋποθέσεις που ορίζει ο αθλητικός νόμος, κατέθεσε στις 18-9-2003 και με αριθμό πρωτοκόλλου 46941 στη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, όλα τα δικαιολογητικά που ζητήθηκαν από τους υπευθύνους της για να λάβει την ειδική αθλητική αναγνώριση.
Η εμφάνιση μιας άλλης Ομοσπονδίας, η οποία απΥ ότι γνωρίζουμε δεν πληροί τις προϋποθέσεις που ο αθλητικός νόμος ορίζει για να ζητήσει την ειδική αθλητική αναγνώριση, κατάφερε να ορθώσει εμπόδια ανάμεσα στην Αθλητική Μοτοσυκλετιστική Ομοσπονδία Ελλάδας και στους υπευθύνους της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού οι οποίοι διστάζουν να εφαρμόσουν το νόμο.