exw faei kollima,voi8iste!pia na agorasw![]()
gia xrhsh on-off,perissitero on fysika...
exw faei kollima,voi8iste!pia na agorasw![]()
gia xrhsh on-off,perissitero on fysika...
αν θες χρηση περισσοτερο On με περιστασιακο περασμα απο χωμα και οχι στα δυσκολα...οι επιλογες σου ειναι πολυ περισσοτερες...Αρχικά δημιουργήθηκε από marbell
exw faei kollima,voi8iste!pia na agorasw![]()
gia xrhsh on-off,perissitero on fysika...
...δεν βοηθησα ε?![]()
1200gs.......Αρχικά δημιουργήθηκε από marbell
exw faei kollima,voi8iste!pia na agorasw![]()
gia xrhsh on-off,perissitero on fysika...![]()
Με σύμβολο και οδηγό την ευχή και κατάρα των αλησμόνητων νεκρών μας, δίδομε όρκο και υπόσχεση τούτη τη στιγμή πως δεν θα λησμονήσουμε ποτέ ότι γεννηθήκαμε Έλληνες για την Ελλάδα και μόνο γι αυτήν...(Δ.Πανουργιάς)
www.elnak-seaside.blogspot.com
Γενικά αλλά γνωστή ποσότητα κι αναγνώρηση προσφέρει η GS!
Ειδικά για καλύτερη αίσθηση σαν μοτο και γκάζαρο KTM
Κατι διαφορετικό Aprilia!
Μεταπωλητικά δεν χρειάζετε να σου πω πιο ειναι το καλύτερο.
Προβληματάκια έχουν ακουστεί για όλα τους
GS για μπαταρίες και όργανα
KTM το 950 έκαιγε λαδάκι το 990ι δεν ξερω
Αprilia....ποτε δεν ξέρεις αλλά γενικά βελτιωμένο σε σχέση με τα πρώτα μοτέρ.
Ότι και να επιλέξεις πάντως σαν μοτο θα σε ικανοποιήσουν μιας και δεν ειναι μαλθακά ή άσχημα μηχανάκια άλλων κατασκευαστών!
CALCULATOR ISLAND
eyxaristw polu paides pou mpikate sto kopo...mallon me vlepw na pernw thn perissotero omorfh sta dika mou ta matia...to ktm einai panemorfo alla to kavalisa(sto stand)k me xalase ligo..polu steno...
telika sto bmw poia einai h timh tou kserete?
![]()
-To GS δεν το ξερω καθολου
-Το KTM το εχει φιλος κ ειναι φοβερο. Πραγματι, ο κινητηρας καιει λιγο λαδι αλλα οχι τιποτα τραγικα πραγματα. Δηλαδη δεν εισαι με ενα μπουκαλι λαδι στις αποσκευες, απλα μετα απο κατι χιλιαδες χιλιομετρα συμπληρωνεις. Φοβερο στο δρομο κ εκτος δρομου.
-Το Caponord-raid δεν βγαινει πια, μονο μεταχειρισμενο μπορεις να το βρεις. Παντως τα εξτρα που ειχε το raid τωρα ειναι στανταρ στα καπο παραγωγης.Ο κινητηρας ειναι αυθραυστος! Ειναι πολυ αξιοπιστος, χιλιαρης της Rotax που κινει ολα τα χιλιαρια της Aprilia. Στο δρομο ειναι φοβερο κ εχει τρελες δυνατοτητες φορτωσης.
Κ τα τρια μηχανακια μοιαζουν μεταξυ τους οποτε διαλεξε με βαση το συναισθημα κ αναλογα με τη χρηση που θα του κανεις.
Αν ήθελα να γράψω πολλά χιλιόμετρα δικάβαλος (π.χ. ευρωπαϊκά) μάλλον θα πήγαινα στο Capo. Το έχω οδηγήσει και έχει πολύ καλή προστασία από αέρα, σπιρτόζικο κινητήρα και πολυθρόνα για σέλα (οδηγού και συνεπιβάτη).
Αν τα ταξίδια μου κινούνταν κυρίως εντός ελλάδας με αρκετές χωμάτινες εξορμήσεις, και λίγες απαιτήσεις σε προστασία από αέρα και άνεση θα επέλεγα ΚΤΜ.
BMW θα έπερνα γιατί τα κάνει και τα 2 (ασφάλτινα χλμ και χώμα) αρκετά καλά, αλλά κυρίως λόγο της προπέλας.
Αλλά επειδή προπέλα έχω και στην εξωλέμβια της βάρκας απορρίφθηκε![]()
propela dld? anartisi varka to bmw?Αρχικά δημιουργήθηκε από sas
Αν ήθελα να γράψω πολλά χιλιόμετρα δικάβαλος (π.χ. ευρωπαϊκά) μάλλον θα πήγαινα στο Capo. Το έχω οδηγήσει και έχει πολύ καλή προστασία από αέρα, σπιρτόζικο κινητήρα και πολυθρόνα για σέλα (οδηγού και συνεπιβάτη).
Αν τα ταξίδια μου κινούνταν κυρίως εντός ελλάδας με αρκετές χωμάτινες εξορμήσεις, και λίγες απαιτήσεις σε προστασία από αέρα και άνεση θα επέλεγα ΚΤΜ.
BMW θα έπερνα γιατί τα κάνει και τα 2 (ασφάλτινα χλμ και χώμα) αρκετά καλά, αλλά κυρίως λόγο της προπέλας.
Αλλά επειδή προπέλα έχω και στην εξωλέμβια της βάρκας απορρίφθηκε![]()
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Yianniss
-To GS δεν το ξερω καθολου
-Το KTM το εχει φιλος κ ειναι φοβερο. Πραγματι, ο κινητηρας καιει λιγο λαδι αλλα οχι τιποτα τραγικα πραγματα. Δηλαδη δεν εισαι με ενα μπουκαλι λαδι στις αποσκευες, απλα μετα απο κατι χιλιαδες χιλιομετρα συμπληρωνεις. Φοβερο στο δρομο κ εκτος δρομου.
-Το Caponord-raid δεν βγαινει πια, μονο μεταχειρισμενο μπορεις να το βρεις. Παντως τα εξτρα που ειχε το raid τωρα ειναι στανταρ στα καπο παραγωγης.Ο κινητηρας ειναι αυθραυστος! Ειναι πολυ αξιοπιστος, χιλιαρης της Rotax που κινει ολα τα χιλιαρια της Aprilia. Στο δρομο ειναι φοβερο κ εχει τρελες δυνατοτητες φορτωσης.
Κ τα τρια μηχανακια μοιαζουν μεταξυ τους οποτε διαλεξε με βαση το συναισθημα κ αναλογα με τη χρηση που θα του κανεις. [
to caponrd exeis?ok gia to kinhthra alla 8elei ka8e 7500 service omws....
όχι βέβαια!Αρχικά δημιουργήθηκε από marbell
propela dld? anartisi varka to bmw?
Αρχικά δημιουργήθηκε από rsp
1200gs.......![]()
mallon bmw 8a exeis......h oxi?
Ειχα ΚΤΜ 950 και εχω ΚΤΜ 990, αλλα απο αυτα που μου λες μαλλον θα σου ταιριαξει καλυτερα το BMW...Το 1200 ειναι ενα καταπληκτικο μηχανακι που ταξιδευεις ανετα, χαλαρα, μπορει να παει καταπληκτικα στο χωμα αν ο οδηγος του μπορει να το παει. Στην πολη σε βοηθα το χαμηλο κεντρο βαρους και γενικα δεν εχει βγαλει ιδιαιτερα προβληματα! Το ΚΤΜ ειναι το απολυτο παιχνιδι, ακομα και μεχρι το περιπτερο να θελεις να πας , θα πας με τρελο χαμογελο, δεν εχει την ιδια ανεση αλλα σου προσφερει πολυ μεγαλυτερη χαρα στην οδηγηση, αν εισαι οπαδος του νευρου και της τρελας παιρνεις ΚΤΜ..Στο χωμα πηγαινει πολυ καλυτερα απο το BMW και δεν εχει και το φιλτρο λαδιου χαμηλα οπως το 1200...Δεν μου εχει βγαλει κανενα προβλημα ποτε. Το Aprilia δεν το ξερω καθολου σαν μηχανακι!Αρχικά δημιουργήθηκε από marbell
mallon bmw 8a exeis......h oxi?
Με σύμβολο και οδηγό την ευχή και κατάρα των αλησμόνητων νεκρών μας, δίδομε όρκο και υπόσχεση τούτη τη στιγμή πως δεν θα λησμονήσουμε ποτέ ότι γεννηθήκαμε Έλληνες για την Ελλάδα και μόνο γι αυτήν...(Δ.Πανουργιάς)
www.elnak-seaside.blogspot.com
mhn nomizeis oti k egw phgenw xalara sto dromo...tdm900 exw twra...to 990 to goustarw poly apo emfanish apla eimai ligo epifhlaktikos sto poso aksiopisto einai k an kanei kalo taksidi....xerw den toso aneto oso to bmw ase pou einai k panakrivo!posa xlm exeis grapsei?poso ladi sou kaiei to moter?kradasmous?Αρχικά δημιουργήθηκε από rsp
Ειχα ΚΤΜ 950 και εχω ΚΤΜ 990, αλλα απο αυτα που μου λες μαλλον θα σου ταιριαξει καλυτερα το BMW...Το 1200 ειναι ενα καταπληκτικο μηχανακι που ταξιδευεις ανετα, χαλαρα, μπορει να παει καταπληκτικα στο χωμα αν ο οδηγος του μπορει να το παει. Στην πολη σε βοηθα το χαμηλο κεντρο βαρους και γενικα δεν εχει βγαλει ιδιαιτερα προβληματα! Το ΚΤΜ ειναι το απολυτο παιχνιδι, ακομα και μεχρι το περιπτερο να θελεις να πας , θα πας με τρελο χαμογελο, δεν εχει την ιδια ανεση αλλα σου προσφερει πολυ μεγαλυτερη χαρα στην οδηγηση, αν εισαι οπαδος του νευρου και της τρελας παιρνεις ΚΤΜ..Στο χωμα πηγαινει πολυ καλυτερα απο το BMW και δεν εχει και το φιλτρο λαδιου χαμηλα οπως το 1200...Δεν μου εχει βγαλει κανενα προβλημα ποτε. Το Aprilia δεν το ξερω καθολου σαν μηχανακι!
![]()
Πολλα με το 950, γυρω στα 5000χλ με το 990, κανενα προβλημα μεχρι τωρα!! Προς Θεου δεν συγκρινετε με το TDΜ... Δεν μου εκαιγε λαδι, κραδασμους εχει αλλα φοραω τακουνια(στα λαστιχα) και ψηλο φτερο...
Με σύμβολο και οδηγό την ευχή και κατάρα των αλησμόνητων νεκρών μας, δίδομε όρκο και υπόσχεση τούτη τη στιγμή πως δεν θα λησμονήσουμε ποτέ ότι γεννηθήκαμε Έλληνες για την Ελλάδα και μόνο γι αυτήν...(Δ.Πανουργιάς)
www.elnak-seaside.blogspot.com
Μόλις έδωσα το 950 με 26500 χλμ. κανένα πρόβλημα.
Δεν έχω οδηγήσει τα αλλά γιατί δεν χρειάστηκε, το ΚΤΜ τα κάνει σχεδόν όλα καλύτερα από τα άλλα δύο...
Άνεση:::::
Δεν χρειάζεται άνεση όταν οδηγάς το ΚΤΜ γιατί δεν εχεις την πολυτέλεια να την σκεφτείς, το μυαλό σου ταξιδεύει.
Του συνεπιβάτη όμως που δεν ταξιδεύει το μυαλό αρνείται να ταξιδέψει και το σώμα (πάνω απο 500χλμ)
Αν δεν έχεις σταθερό δεσμό (συνεπιβάτη) πάρε το ΚΤΜ, αν έχεις πάρε τα βουνά (μάλλον με το BMW)