Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 36

Θέμα: Ανοχες πιστονιου και κυλινδρου

  1. #1

    Ανοχες πιστονιου και κυλινδρου

    Κατ αρχην καλημερα
    Εχω ενα χρ 400 του οποιου εβγαλα χτες την κεφαλη και τον κυλινδρο.
    Οταν εβγαλα την κεφαλη παρατηρησα οτι το πιστονι μπορουσε να κινηθει μεσα στον κυλινδρο αριστερα δεξια ( σε τετοιο βεθμο που ακουγοταν) αλλα οχι μπροστα πισω.
    Ειναι ανεκτη η κινηση αυτη?
    Το μηχανακι εχει 60χιλ κλμ και με το ματι κυλινδρος και πιστονι δεν φαινονται να εχοτν γρατζουνιες

  2. #2
    rolling fredo king Το avatar του/της DUKASII
    Εγγραφή
    11/07/2002
    Μηνύματα
    3.547

    ????

    ελατηρια είχε το πιστονι πάνω..?????



    ΛΑΔΙ ΚΑΙΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ?????

  3. #3
    Ναι ελατηρια ειχαν θυμηθει οι γιαπωνεζοι να βαλουν.
    Λαδακι καιει (φανταζομαι λιγο πολυ ολα τα χρ) χωρις να βγαζει ασπριλα απο την εξατμιση.

  4. #4
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Re: Ανοχες πιστονιου και κυλινδρου

    Αρχικά δημιουργήθηκε από xtzanos
    Κατ αρχην καλημερα
    Εχω ενα χρ 400 του οποιου εβγαλα χτες την κεφαλη και τον κυλινδρο.
    Οταν εβγαλα την κεφαλη παρατηρησα οτι το πιστονι μπορουσε να κινηθει μεσα στον κυλινδρο αριστερα δεξια ( σε τετοιο βεθμο που ακουγοταν) αλλα οχι μπροστα πισω.
    Ειναι ανεκτη η κινηση αυτη?
    Το μηχανακι εχει 60χιλ κλμ και με το ματι κυλινδρος και πιστονι δεν φαινονται να εχοτν γρατζουνιες
    Δεν υπάρχει αριστερά δεξιά και μπρος πίσω

    Αν θέλεις να συνεννοηθούμε, οι 2 διαστάσεις ανοχών (bores) του κυλίνδρου είναι: κατά μήκος του πείρου και κάθετα σ'αυτόν.

    Η ανοχή που παρατήρησες (αν ισχύουν αυτά που γράφεις...) είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ !!! και θα πρέπει το πιστόνι σου να κοπανάει ασύστολα μέσα στον κύλινδρο. (και να σπάσει όπου νάναι...)


    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Αριστερά δεξιά αν εννοεί στη διεύθυνση του πείρου μου φαίνεται κουφό.
    Δεν έχεις παρά να το μετρήσεις.
    Αν ο κύλινδρος είναι εντελώς λείος δεν είναι και το καλύτερο.

  6. #6
    θελω να συνεννοηθουμε αλλα δυστυχως τοσα ξερω και δεν σκεφτηκα καποιον καλυτερο τροπο για να το διατυπωσω.

    Ειναι πρωτη φορα που ανοιγω ενα μοτερ οποτε ζηταω απο τους γνωστες αν θελουν να βοηθησουν να δειξουν κατανοηση για τις τυχον μ@λ@κιες που θα ρωτησω ή την διατυπωσή τους.

    Η ερωτηση εγινε με το εξης σκεπτικο

    α. Αν τα πιστονια ειναι οβαλ γιατι διαστελλονται ανομοιομορφα οποτε πιθανον να ειναι λογικο οι ανοχες του πιστονιου με τον κυλινδρο να ειναι μεγαλυτερες κατα μηκος του πειρου απο οτι καθετα σ αυτον
    β. Αν δεν κανω λαθος η πιεση που ασκειται στον κυλινδρο απο το πιστονι ειναι μεγαλυτερη στα σημεια που βρισκονται καθετα του πειρου. Οποτε ανοχες θα δημιουργηθουν σε μεγαλυτερο βαθμο σε αυτα τα σημεια και σε μικρότερο βαθμο στα σημεια κατα μηκος του πειρου.

    Σωστό ή λαθος.

  7. #7
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707


    Ρε Στέφανε...

    και κάθετα στον πείρο να εννοεί, πέρα από το γεγονός ότι στον άξονα εισαγωγής - εξαγωγής τα αερόψυκτα μονοκύλινδρα έχουν μεγαλύτερη ανοχή από από τον άξονα του πείρου, πάλι είναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ !!!

    Για τα XR δεν ξέρω, αλλά για το IT200 (αν θυμάμαι καλά...) ήταν της τάξης του (+)(-) 0.08mm !!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  8. #8
    Εννοω οτι στο ανω νεκρο σημειο κουνοντας το πιστονι με το χερι
    - το πιστονι κινειται κατα μηκος του πειρου σε βαθμο που κανει τακ τακ
    -το πιστονι δεν φαινεται να κουνιεται καθετα στο πειρο.

    Thanx

  9. #9
    Το manual δινει cylinder to piston clearance
    standard 0.015-0.050 mm
    service limit 0.10 mm

  10. #10
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xtzanos
    α. Αν τα πιστονια ειναι οβαλ γιατι διαστελλονται ανομοιομορφα οποτε πιθανον να ειναι λογικο οι ανοχες του πιστονιου με τον κυλινδρο να ειναι μεγαλυτερες κατα μηκος του πειρου απο οτι καθετα σ αυτον
    β. Αν δεν κανω λαθος η πιεση που ασκειται στον κυλινδρο απο το πιστονι ειναι μεγαλυτερη στα σημεια που βρισκονται καθετα του πειρου. Οποτε ανοχες θα δημιουργηθουν σε μεγαλυτερο βαθμο σε αυτα τα σημεια και σε μικρότερο βαθμο στα σημεια κατα μηκος του πειρου.

    Σωστό ή λαθος.


    Σωστά και τα δύο !!!

    Με την διευκρίνηση ότι (στο β.): Οι ανοχές προϋπάρχουν (κατασκευαστικά) για τους παραπάνω λόγους, ακριβώς για να μην "δημιουργούνται" αργότερα (και ανεξέλεγτα..).

    Αν όντως έχει το πιστόνι σου τις ανοχές που λές (και στον άξονα που λές..) τότε εκτός από ρεκτιφιέ, σίγουρα υπάρχει πρόβλημα και στην μπιέλα (ρουλεμάν ή κουζινέτα - δεν ξέρω τι έχει το XR - κεφαλής και βάσης...).

    Πιθανότατα ο κύλινδρος στο πάνω μέρος του (εκεί που σταματάει το πιστόνι στο Α.Ν.Σ.) να έχει δημιουργήσει "χείλος" !!!

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  11. #11
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xtzanos
    Εννοω οτι στο ανω νεκρο σημειο κουνοντας το πιστονι με το χερι
    - το πιστονι κινειται κατα μηκος του πειρου σε βαθμο που κανει τακ τακ
    -το πιστονι δεν φαινεται να κουνιεται καθετα στο πειρο.

    Thanx


    Τώρα μας τα λές ανάποδα ...

    Και μάλλον κάπου κάνεις λάθος !!!

    Για να γίνεται αυτό το πράγμα, θα πρέπει η μπιέλα (πάνω και κάτω) να παίζει "τραμπάλα" στον πείρο και στο κομβίο του στροφάλου ....
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.077
    Σωστά η φθορά εντοπίζεται στην κάθετη στον πείρο διεύθυνση.
    Το κάτω κουζινέτο της μπιέλας έλεγξε προσεκτικά για τζόγο, το πάνω δικαιολογεί κίνηση του πιστονιού στην διεύθυνση του πείρου.
    Μετα απο το ρεκτιφιέ ή το hone δεν θα έχει πρόβλημα.

  13. #13
    Ανοιγοντας το μοτερ ανακαλυψαμε οτι
    - το πιστονι κινειται κατα μηκος του πειρου σε βαθμο που κανει τακ τακ
    -το πιστονι δεν φαινεται να κουνιεται καθετα στο πειρο.

    - η μπιελα κουνιεται κατα μηκος του κομβιου. Βιg end side clearance μετρηθηκε με φιλερ ( στα σημεια που βλεπουμε με τον στροφαλο στα καρτερ ) στα 0,26mm. To manual δινει standard 0,05-0,45mm

    -η μπιελα μετο χερι δεν φαινεται να κουνιεται πανω κατω ( το manual δινει big end radial clearance standard 0.006-0.018)

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Σωστά η φθορά εντοπίζεται στην κάθετη στον πείρο διεύθυνση.
    Το κάτω κουζινέτο της μπιέλας έλεγξε προσεκτικά για τζόγο, το πάνω δικαιολογεί κίνηση του πιστονιού στην διεύθυνση του πείρου.
    Μετα απο το ρεκτιφιέ ή το hone δεν θα έχει πρόβλημα.
    -Αρα η κινηση του πιστονιου στην διευθυνση του πειρου δεν ειναι αποτελεσμα αυξημενης φθορας κυλινδρου πιστονιου. Σωστό ή λάθος?

    -Οι παραπανω μετρησεις των ανοχων τις μπιελας ειναι αρκετες για να μην αλλάξω μπιέλα? ( η μπιέλα δεν ακουγόταν πριν ανοιξω το μοτερ)

    - Καμια γνώμη για τον δράκο? Να του πάω κύλινδρο για ρεκτιφιέ?

  15. #15
    παρερμηνευσες τα λεγομενα του στεφανου φιλε...ο τζογος που εχει το εμβολο διαμηκως του πειρου ειναι φυσιολογικος με το εμβολο ΑΜΟΝΤΑΡΙΣΤΟ...

    εμβολο μεσα σε κυλινδρο δεν εχει τον παραμικρο τζογο...ουτε εγκαρσιο ουτε διαμηκη....

    παρε λοιπον ενα μικρομετρο 0.100 και μετρα το εμβολο,παρε μετα ενα μικρομετρο κυκλου και μετρα τον κυλινδρο....

    φυσιολογικα ,εαν τα πραγματα ειναι οπως τα λες, πρεπει να ειναι εντελως εκτος οριων...(οπως ειπε κι ο παππους)...
    frankly my dear, i dont give a damn...

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. ΑΛΑΓΗ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ-ΠΙΣΤΟΝΙΟΥ
    από KOSTIS1976 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 35
    Τελευταίο μήνυμα: 16/04/2010, 16:18
  2. Και κάτι ακόμα
    από bikersonly στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2003, 15:41
  3. Γεια και χαρα
    από sonus στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 11:47
  4. Προς admins, moderatores και όποιος άλλος...
    από TManiac στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 31/10/2003, 08:29

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF