εχω ενα XT600 2000 μοντέλο.Υπαρχει καποιος τροπος για να κανω πιο σκληρά τα μπροστινα αμορτισερ;φοραω τα μαμα.
εχω ενα XT600 2000 μοντέλο.Υπαρχει καποιος τροπος για να κανω πιο σκληρά τα μπροστινα αμορτισερ;φοραω τα μαμα.
Αλλάζεις ελατήρια και λάδια !!![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
τι λαδια πρεπει να βαλω και τι ποσοτητα;Απο τις ταπες που εχει απο πανω αδειαζω και γεμιζω λαδια;
Τέτοια ώρα θα το κάνεις ???
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αν δεν θες να απαντησεις ή δεν ξερεις καλυτερα να το πεις
Μα καλά νέος στο φόρουμ και βρήκες να τη πεις στον old man; Ντίσκολο ντρόμο βλέπω για σένα αγκόρι ....:rotflmao:
Eν πάση περιπτώσει οι μπουκάλες στο πλάι κάτω χαμηλά έχουν βιδάκια . Τα ξεβιδώνεις και πιέζεις πατώντας φρένο το τιμόνι για να αδειάσουν ή ακόμα καλύτερα τις βγάζεις ξεβιδώνεις τις τάπες και αδειάζεις τα λάδια . Τώρα από λάδια υπάρχουν διάφορες μάρκες και το ίδιο ισχύει για ΄τα ελατήρια . Εγώ θα σου έλεγα πως δεν είναι πολύ δύσκολο για να το επιχειρήσεις μόνος σου αλλά καλύτερα να πας σε κάποιον που να ξέρει από αυτά διότι δεν είναι έβαλα λάδι και εντάξει .. Θέλει και αυτό τον Γερμανό του .![]()
δεν πιανει το εκλεπτισμενο χιουμορ του oldy..προφανως ειναι το χασμα των γεννεων (ή στο κεφαλι του![]()
)
![]()
![]()
Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!
Αρχικά δημιουργήθηκε από gusjacob
Αν δεν θες να απαντησεις ή δεν ξερεις καλυτερα να το πεις![]()
![]()
![]()
ωρέ αυτός είναι άγριος....
Λοιπόν αγαπητέ φίλε...
Πριν ανοίξεις οτιδήποτε, μάθε την μάρκα και τον τύπο λαδιού που έχεις τώρα στο πηρούνι σου (π.χ. Texaco Slim Fork 10w).
Μετά πήγαινε σε κάποιον πίνακα που αντιστοιχίζει το τυποποιημένο ιξώδες του λαδιού σου (10w) με το πραγματικό του ιξώδες (cSt σε 40 και 100 βC).
Αποφάσισε πόσο "σκληρότερο" (θεέ μου σχώρα με...) θέλεις να γίνει το πηρούνι σου και διάλεξε ένα αντίστοιχου ιξώδους λάδι (πάντα σε cSt...).
(π.χ. αν από 30 cSt πας σε 37,5 cSt, το πηρούνι σου θα "σκληρήνει" (τι ψυχή θα παραδώσω ..??) κατά 25% (*) ΚΑΙ στην απόσβεση συμπίεσης ΚΑΙ στην απόσβεση επαναφοράς !!
Μετά τσιμπάς αναλυτικόν manual και βλέπεις ΠΟΣΗ ποσότητα λαδιού μπαίνει στο πηρούνι (για να αγοράσεις στο περίπου..) και Το ΥΨΟΣ ΣΤΑΘΜΗΣ του λαδιού (για να βάλεις στο ακριβώς !!)
(το ύψος στάθμης μετριέται με το πηρούνι τέρμα ΣΥΜΠΙΕΣΜΕΝΟ και ΧΩΡΙΣ ελατήριο...)
Αφού τα κάνεις αυτά, τσεκάρεις την συμπεριφορά του μπροστινού σου και αν συνεχίζει να μην σΕ αρέσει, ξαναπερνάς από το μαγαζί μας να συζητήσουμε για ελατήρια (και όγκο θαλάμου αέρα και αποστάτες προφόρτισης και ότι άλλο γουστάρεις...)![]()
(*) Μιλάμε για απόσβεση σε "χαμηλές" ταχύτητες κίνησης του εμβόλου...
(στα πολύ "γρήγορα" η δύναμη απόσβεσης (αντίσταση στην ροή του λαδιού) αρχίζει να γίνεται ανάλογη του τετραγώνου της ταχύτητας οπότε, αν είσαι και γαμώ τους γρήγορους ή βάζεις ΛΙΓΟ παχύτερο λάδι που στο 98% των χλμ που θα κάνεις θα συμπεριφέρεται σαν το σώβρακο του "Μεγάλου Ρεμαλιού" του Reiser ή αλλάζεις κομπλέ μπροστινό και παίρνεις ένα που να έχει διπλή ρύθμιση αποσβέσεων (Low - High) !!
![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Οπως σου είπα νέε .....ο παλιός έγραψε:a19:
Αγαπητε Oldman, νομιζω οτι ο νέος δεν πρεπει να ξανακοιταξε to thread.
Τοση ανάλυση και ούτε ένα σχολιο... τς παντων.
Στο δικό μου μηχανάκι (tenere xtz 660) πέρυσι που ζήτησα από τον μηχανικό μου με την ευκαιρία της αλλαγής των λαδιών του πηρουνιου, αν μπορουμε να το "σκληρηνουμε" λιγάκι, έκανε το εξής:
Από 10ρι λάδι που φόρογε (και ήταν βεβαια πολυκαιρισμένο), το αντικατέστησε με λάδι της White Power... coctail! Αναέμιξε δηλαδή 10ρι και 15ρι (σε ίδιες αναλογίες) και βγηκε... 12,5ρι!!
Έβαλε επίσης και εσωτερικές προσθήκες 2 cm από τεφλόν!
Μου είπε ότι είναι παλια δοκιμασμένη πατέντα.
Μόικρυνε λοιπόν απο τα 220 στα 218 η διαδρομή του πηρουνιού.
Το αποτέλεσμα ήταν πολύ ικανοποιητικό, βέβαια, δεν είχα άλλες εμπειρίες διαφορετικού σεταρίσματος της μπροστινής ανάρτησης στο συγκεκριμένο μηχανακι για να μπορώ να κρίνω.
Τι μειονέκτημα θεωρητικά μπορεί να έχει η μείωση αυτη της διαδρομής με το ιδιο ελατήριο? Πέρα φυσικά ότι το πηρούνι θα τερματίζει κατα 2 πόντους λιγότερο απότι πριν.
Αναφέρομαι στην συμπεριφορά, σε σχέση με την αρχική διαδρομή του πηρουνιού.
Πολύ γρήγορη απόσβεση ισως σε σχέση με την ιδανική?
![]()
Όλα είναι έτσι, μέχρι να αποδειχθεί ότι είναι αλλιώς! :a39:
OldMan ευχαριστω για την αναλυση οπως επισης και τους υπολοιπους που απαντησαν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Τέτοια ώρα θα το κάνεις ???
![]()
Την παραπανω απαντηση την ελαβα ως ειρωνικη και γι΄αυτο απαντησα με τετοιο υφος.Δεν περιμενα να μου δωσεις ολη αυτη την αναλυση εκεινη την ωρα αλλα θα προτιμουσα να μην απανταγες καθολου.Αν τωρα αυτο ειναι απλος χιουμορ μαλλον το παρεξηγησα.
Παντως βλεποντας το υφος των υπολοιπων καταλαβα οτι το ονομα που ζητατε στην φορμα εγγραφης ειναι αχρηστο τον πρωτο καιρο,μιας και ολοι βλεπουν το νεο μελος και οχι το ονομα.Που θα παει θα παλιωσουμε και μεις.
Αρχικά δημιουργήθηκε από gusjacob
OldMan ευχαριστω για την αναλυση οπως επισης και τους υπολοιπους που απαντησαν.
Την παραπανω απαντηση την ελαβα ως ειρωνικη και γι΄αυτο απαντησα με τετοιο υφος.Δεν περιμενα να μου δωσεις ολη αυτη την αναλυση εκεινη την ωρα αλλα θα προτιμουσα να μην απανταγες καθολου.Αν τωρα αυτο ειναι απλος χιουμορ μαλλον το παρεξηγησα.
Παντως βλεποντας το υφος των υπολοιπων καταλαβα οτι το ονομα που ζητατε στην φορμα εγγραφης ειναι αχρηστο τον πρωτο καιρο,μιας και ολοι βλεπουν το νεο μελος και οχι το ονομα.Που θα παει θα παλιωσουμε και μεις.
Chill out!! Things gonna change!!
(John Lee Hooker)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Antwnis
Έβαλε επίσης και εσωτερικές προσθήκες 2 cm από τεφλόν!
Μου είπε ότι είναι παλια δοκιμασμένη πατέντα.
Μόικρυνε λοιπόν απο τα 220 στα 218 η διαδρομή του πηρουνιού.
![]()
![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....