Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 26

Θέμα: Πόσο Πιστά ακολουθήτε τον K.o.k.

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    19/01/2003
    Μηνύματα
    113

    Πόσο Πιστά ακολουθήτε τον K.o.k.

    Μετά απο 4 χρόνια οδηγός μηχανής στους δρόμους της αθήνας επαρχιακούς προσπαθώ να εντοπίσω μερικές παραβάσεις που κάνω σε καθημερινή βάση. Σας παραθέτω μερικές απο αυτές

    Διήθηση: Πιάνω πολλές φορές να οδηγώ ανάμεσα απο τα αυτοκίνητα όταν αυτά είναι στα σταματιμένα με 40 και πολλές φορές παραπάνω. Βλέπω κιόλας αυτη η ταχύτητα να είναι χαμηλή γιατί ούκ ολίγες φορές με έχουν περάσει διάφορες μηχανες και με έχουν αφήσει πολύ πίσω.

    Παραβίαση στοπ: Ναι σε κάθε διάβαση ελέγχω πριν περάσω είτε έχει στοπ είτε όχι αλλά σύμφωνα με τον κώδικα. Δεν σταματάω τελείως την μηχανή δεν ελέγχω και απο τις δύο κατευθύνσεις δεν ξεκινάω σιγά σιγά. Αντίθετα ελέγχω οτι δεν έχω πορεία σύγκρουσης με κανέναν διερχόμενο εφόσον έχω ορατότητα (όταν δεν έχω μπορεί και να σταματήσω τελείως) Οταν δώ οτι δεν υπάρχει πορεία σύγκρουσης απλά επιταχύνω όσο μπορώ μέχρι να περάσω την διασταύρωση. Παρόλα αυτά παραβιάζω το στοπ. Θυμάστε το θέατρο που κάναμε όταν δίναμε εξετάσεις για το δίπλωμα. Απο τις λίγες φορές που κάποιος οδηγός έχει βρεθεί μπροστά μου να ακολουθεί τον σωστό τρόπο οδήγησης νιώθω οτι νευριάζω ναι μου έρχεται η έντονη επιθημία να τον προσπεράσω στα στενά πράγμα που αποφεύγω.

    Παραβίαση ορίων ταχύτητας. Ναι πιάνω τον εαυτό μου να πηγαίνει με 120 εκεί που το όριο είναι 90 μάλιστα όταν προσπερνω μπορεί να πιάσω και τα 140 και 150. πιάνω τα 100 στην παραλιακή και παραπάνω όταν το όριο ειναι 70. 100 120 140 σε επαρχιακούς με όριο 80 και 50 τουλάχιστον στα στενά κρατάω τα όρια ταχύτητας αν και όχι απόλυτα.

    Παράνομες προσπεράσεις. Φανταστήτε δρόμο επαρχιακό με διπλή διαχωριστική και μια λωρίδα ανα κατεύθυνση... ναι εάν κάποιος πάει με ρυθμό πιο αργό απο αυτόν που θέλω να ακολουθήσω θα τον προσπεράσω όπου με πέρνει και με την μηχανή με πέρνει σε πολλά σημεία και θα βγώ και στο αντίθετο. Υπάρχουν και περιπτώσεις που δεν γίνεται αλλιώς... παράδειγμα κυριακή απόγευμα διαδρομή χαλκίδας αθήνας μέχρι να βγείς εθνίκη. Τα αυτοκίνητα πάνε με 20 με 10 με 5 σταματημένα.

    Παραβιάζω διαβάσεις πεζών. Ναι το κάνω και αυτό. Υπάρχουν διαβάσεις (μεσογείων, πατησίων κατεχάκη κτλ) οι οποίες δεν έχουν φανάρια. Αυτό σημαίνει οτι όταν περιμένει να περάσει ένας πεζός πρέπει να του δώσουμε προτεραιότητα. Έτσι δεν κάνουν στην ευρώπη στις διαβάσεις? Εγώ δεν σταματάω. Φοβάμαι οτι θα πέσει πάνω μου αυτός που έρχεται απο πίσω μου. Αντίθετα εάν δώ πεζό στην μέση του πουθενά μέσα στο δρόμο θα προσπαθήσω να σταματήσω πάση θυσία.

    Παραβίαση κόκκινου. Ναι είναι η χειρότερη παράβαση που κάνω το ξέρω και το παραδέχομαι. Δεν το κάνω πάντα και όταν το κάνω το κάνω πολύ προσεκτικα. Όταν παραβιάζω το κόκκινο είναι για να στρίψω δεξιά και όχι να περάσω κάθετα κάποιο ρευμα κυκλοφορίας. Κοροιδευω τον εαυτό μου και λέω: " αφού ο παρακάτω δρόμος δεν έχει φανάρι για να μπεις σε αυτον που μπαίνω τώρα παρα μόνο ενα στοπ δεν κάνω τίποτα κακό. Πάρτε παράδειγμα την παραλιακή ανα 5 δρόμους που μπορείς να πάρεις το ρευμα για πειραιά ο ένας έχει φανάρι. Μάλιστα πολλοί που δεν έχουν φανάρια έχουν χειρότερη ορατότητα απο αυτούς που έχουν. Αυτό γίνεται σε όλους τους μεγάλους δρόμους.

    Αναστροφές και αντίθετη κίνηση σε στενά. Ναι τα κάνω και αυτά όταν ψάχνω έναν δρόμο έναν συγκεκριμένο αριθμό σε μια περιοχή που δεν ξέρω καλα. Όσες φορές έχω προσπαθήσει να πάω σύμφωνα με τις μονοδρομήσεις έχω χαθεί και έχω κάνει άδικους κύκλους.

    Πέρα απο την παραβιάση του κοκκινου του οποίου τον τελευταίο καιρό την αντιμετωπίζω και προσπαθώ να έχω υπομονή δηλαδή να μην βιάζομαι νιώθω οτι δεν μπορώ να σταματήσω να κινούμε παρανόμος κάθε μερα. Βλέπω μάλιστα άλλους να κάνουν χειρότερα απο αυτά που κάνω εγώ. Απο την άλλη νιώθω οτι οδηγώ πολύ προσεκτικά και μέχρι στιγμής δεν έχω πάθει οτιδίποτε που να με κάνει να πονέσω. Μόνο ηλίθια πεσίματα στην αρχή που δεν ήξερα με μηδενικά χιλιόμετρα και μια φορά έπεσα γιατι ο δρόμος ήταν γλυστερός και πάτησα φρένο για να περάσει πεζός.

    Αν 50% τις κίνησης στους δρόμους της αθήνας κινούμαι παράνομα. Όταν θα μου συμβεί το οτιδίποτε έχω το μερίδιο της ευθήνης. Θα μου πείτε οτι επιλογή μου είναι να κινούμαι παράνομα. Όταν όμως το 90% των μηχανών κινούνται παράνομα μήπως υπάρχει πρόβλημα με τον νόμο και όχι με τις μηχανές και τον τρόπο που έχουν υιοθετήσει να κινούνται. Πράγμα που σημαίνει οτι ο νόμος ο οποίος μπορεί να είναι λάθος και να χρειάζεται βελτιώση δεν με προστατεύει όταν κάποιος αποφασίσει να αλλάξει λωρίδα χωρίς να ελενξει. Δεν μιλάω φυσικά για την παραβίαση στοπ κόκκινου σηματοδότη αλλα για την διήθηση και το παράνομο προσπέρασμα όπως το περιέργραψα παραπάνω.

    Έχω την εντύπωση οτι ο Κ.Ο.Κ. δεν είναι αυτός που θα μας προστατέψει στην τελική. Αλλά είναι να προστατέψει το κράτος και να μπορεί να βγεί κάποιος φταίχτης απο οποιαδήποτε κατάσταση και να μην τρέχουμε στα δικαστήρια με το παραμικρό. Δεν είναι η υπερβολική ταχύτητα που προκαλεί τα ατυχήματα. Ναι τα εντυπωσιακά ατυχήματα προκαλούνται απο υπερβολική ταχύτητα αυτά που ακούμε στις ειδήσεις. αλλα γενικότερα πιστεύω οτι η απροσεξία είναι ο κύριος λόγος που προκαλούνται τα ατυχήματα.


    Δεν ξέρω αν υπάρχει αλλά θα πρέπει κάποιος να μελετήσει όλα αυτά τα ατυχήματα που συμβαίνουν καθημερινά και να ψάξει το βαθύτερο λόγο. Να λάβει υπόψιν του όλους τους παράγοντες. Να βγάλει στατιστικές μελετες τις οποίες να τις δώσει σε άτομα που θα κάνουν προτάσεις. Στις εξετάσεις των οδηγών να υπάρχουν εκθέσεις με πραγματικά ατυχήματα τις οποίες να πρέπει να μελετάνε και να εξετάζονται σε αυτές. Δεν μπορεί κάθε χρόνο να πεθαίνουν 2000 άτομα στην ελλάδα (6 άτομα την ημέρα) και να γίνονται 10.000 ατυχήματα τον χρόνο τα οποία έχουν τραυματισμό. Ο κόσμος οφείλει να προσέχει. Όχι τόσο τον κώδικα αλλά τον συνάνθρωπό του. Πρέπει όλοι να καταλάβουν πόσο εύκολο είναι να γίνει το ατύχημα. 6 νεκροί την ημέρα είναι υπερβολικό νούμερο. Ίσως αν καταλάβουμε το πλήθος τον ατυχημάτων που γίνονται κάθε μέρα να είμαστε πιο προσεκτικοί γιατί πολλοί απο μας νομίζουμε οτι δεν θα γίνει σε εμάς τίποτα.

    Απο την άλλη δεν μπορεί αυτός που παρανομεί και προκαλεί ατύχημα απλά να κάνει μια φιλική δήλωση και να πηγαίνει σπιτάκι του αλάζοντας μόνο ένα φτερό ή έναν προφυλακτίρα και να είναι κύριος. Θα πρέπει να πληρώνει και το πρόστιμο της παράβασης που έκανε αφού μάλιστα την αποδέχεται. Μάλιστα το πρόστιμο δεν πρέπει να είναι απόλυτο ποσό αλλά να είναι ένα ποσοστό του μισθού του έτσι να τους πονάει όλους.

    Αυτά είχα να πώ μετά απο 4 χρόνια οδήγησης... τα σχόλια δικά σας.

  2. #2
    οι περισσοτεροι ετσι κανουμε,.
    προσωπικα στα στοπ σταματαω ,οπως και ποτε δεν περναω κοκκινο,παρα μονο μερικες φορες που δεν με επαιρνε στα φρενα.
    αντιθετα μονοδρομους ,ουτε παλι,προτιμω να κανω κανα γυρω παραπανω.τωρα τι να πω,οδηγω 11 χρονια και φορτηγα και αμαξι και μηχανη,αν ειναι να σου τυχει...
    απλα τηρεις καποιους κανονες ωστε να επιζησεις πιο πολυ.
    θελω να πεθανω γέρος ,και κυριοτερο δεν θελω ουτε η γυναικα μου
    ουτε οι δικοι μου να ντυθουν στα μαυρα για μια μαλακι.α

    αν παντρευτεις θα δεις,θα κοψεις τις μαλαΚΙΤΣΕς,ΟΧΙ GIATI UA PEI KATI H GYNAIKA SOY\
    APLA EPIDI ESI ΘΑ ΕΧΕΙς ΩΡΙΜΑΣΕΙ
    dagazono
    VINCERE................

    φτηνα κτεβατια-επιπλα
    www.kouketa.com

  3. #3
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.708
    Χμμμμ,

    Ναι, οκ περνάω μου αρκετά χλμ ανάμεσα από τα σταματημένα αυτοκίνητα!Ναι ξεπερνώ το όριο ταχύτητας σε αρκετές περιπτώσεις, και αν είχα πιο γρήγορο μηχανάκι ίσως να ήταν περισσότερες! Ναι, προσπερνάω παράνομα (αναγκαζόμενη, αφού η αριστερή λωρίδα είναι πάντα πηγμένη), και σε επαρχιακούς δρόμους με διπλή λωρίδα ναι κάνω προσπεράσεις!!!

    Όσο για τα υπόλοιπα όμως, προσπαθώ να τα τηρώ! Για τα κόκκινα και τα στοπ δεν το συζητάω!!!! Ακινητοποιώ το όχημα, ότι κι αν είναι!!! Όσο για τις διαβάσεις των πεζών, κόβω ταχύτητα και κοιτάω να δω αν θα κάνουν κίνηση να κατέβουν από το πεζοδρόμιο. Σε αυτή την περίπτωση σταματάω σε κεντρικό σημείο του δρόμου, έτσι ώστε και οι επόμενοι οδηγοί να με δούν, και να έχουν χώρο να περάσουν (αν δεν τηρήσουν την πρωταιρεώτητα του πεζού) και να μπορούν να δουν τον πεζό!!!

    Για αναστροφές και αντίθετες κατευθύνσεις, ούτε λόγος!!!

    Προσπαθώ να βελτιωθώ κι άλλο!!!

    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

  4. #4
    Τρέχον Μέλος Το avatar του/της gemara
    Εγγραφή
    15/06/2004
    Μηνύματα
    29
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira
    Χμμμμ,
    ...........Όσο για τις διαβάσεις των πεζών, κόβω ταχύτητα και κοιτάω να δω αν θα κάνουν κίνηση να κατέβουν από το πεζοδρόμιο. ...

    Το σωστό δεν είναι να κόβουμε ταχύτητα, αλλά να σταματάμε τελείως, και μετά να δούμε τι θα κάνουν αυτοί. Το ίδιο πρέπει να κάνουμε και εκεί που δεν υπάρχει διάβαση και πάλι περιμένει πεζός να περάσει.

    Το μύνημα που πρέπει να περάσει σε όλους, είναι ότι ο πεζός έχει προτεραιότητα ΟΠΟΥ μα ΟΠΟΥ και αν βρίσκεται.
    Whatever it is, it's better in the wind

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της zzr2005
    Εγγραφή
    23/05/2005
    Μηνύματα
    450
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gemara
    Το σωστό δεν είναι να κόβουμε ταχύτητα, αλλά να σταματάμε τελείως, και μετά να δούμε τι θα κάνουν αυτοί. Το ίδιο πρέπει να κάνουμε και εκεί που δεν υπάρχει διάβαση και πάλι περιμένει πεζός να περάσει.

    Το μύνημα που πρέπει να περάσει σε όλους, είναι ότι ο πεζός έχει προτεραιότητα ΟΠΟΥ μα ΟΠΟΥ και αν βρίσκεται.
    μήπως υπερβάλεις λίγο??
    δηλαδή αν περιμένει ένας πεζός να περάσει στο διάζωμα της εθνικής εσυ θα σταματήσεις???
    οι πεζοί έχουν προτεραιότητα όπου τους παραχωρείται απο τον ΚΟΚ....και όπου μπορούμε να τους την παραχωρήσουμε εμείς χωρίς να θέσουμε σε κίνδυνο τη ασφάλειά μας ή την ασφάλεια άλλων οδηγών....
    πολύ επικίνδυνο για παράδειγμα να παραχωρήσεις εσύ προτεραιότητα σε πεζό σε δρόμο με δύο λωρίδες και απο το διπλανή λωρίδα να έρχεται άλλος που δεν έχει δει τον πεζό, με αποτέλεσμα να τον χτυπήσει....
    "δυο πραγματα είναι άπειρα: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία και για το πρώτο δεν είμαι απόλυτα σίγουρος"....
    ....Αλμπερτ Αϊνστάιν

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της maniak.
    Εγγραφή
    26/05/2006
    Μηνύματα
    126
    ΡΕ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΤΣΟΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΨΑΡΩΝΗ





  7. #7
    Ένα μέλος... Το avatar του/της Aggelos_SV
    Εγγραφή
    07/08/2006
    Μηνύματα
    1.533
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gemara

    Το μύνημα που πρέπει να περάσει σε όλους, είναι ότι ο πεζός έχει προτεραιότητα ΟΠΟΥ μα ΟΠΟΥ και αν βρίσκεται.


    Ο πεζος εχει προτεραιοτητα ΜΟΝΟ και ΜΟΝΟ στις διαβασεις πεζων στα πεζοδρομια και στους δρομους με μεγιστο οριο 50 χλμ/ωρα( κατοικημενες περιοχες)

    Μην απορείτε γιατί κάποιοι καβαλάν χωρίς κράνος...το κάνουν για να μη χαλάσει το τυρί που έχουν μεσ'το κεφάλι τους

  8. #8
    μπα μλκιες λες.

    εκ πειρας ξερω οτι κανενας σε αυτο το φορα δεν περναει κοκκινα, δεν ανεβαινει πεζοδρομια (ουτε παρκαρει), δεν εχει μπει ουτε μια φορα σε μονοδρομο, δε κορναρει χωρις λογο, δε μπαινει σε πεζοδρομους δε δε δε δε


























































    :a31:
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  9. #9
    Δε φταίτε εσείς ρε.

    Φταίω εγώ που όταν είμουνα κανίβαλος δεν υπήρχανε κινητά να με φωτογραφίζουνε -έτρεχα με ότι καβάλαγα (δε μπορείς να φανταστείς τη ποικιλία), και μερικές φορές και με τα πόδια.

    Και κάποια στιγμή βαρέθηκα να σπάω το κεφάλι μου.


    Μετά από αρκετά χρόνια, και αφού το κεφάλι μου και τα άλλα άκρα είναι ακόμα στη θέση τους (πολλούς πιο γρήγορους από μένα τους έχουνε χωνέψει τα σκουλήκια δεκαετίες πριν), είμαι στην άλλη μεριά.

    Δεν υπάρχει περίπτωση να τρέχω στη κίνηση λέμε, ούτε να με δεις να κάνω μαλακίες εκεί που ξέρω ότι δε με παίρνει.

    (-Ποια κίνηση ρε χάλια, αφού είσαι επαρχία;
    -Αυτό σημαίνει οδηγός φίλτατε, να προβλέπεις τη κίνηση και να επιλέγεις το σημείο με τη λιγότερη κίνηση -άσε που βολτάρω κι αλλού.
    -Δηλαδή εσύ δε τρέχεις;
    -Ότι θέλω κάνω ρε, απλά εκεί που το κάνω, μόνο εγώ το ξέρω, και άμα έχεις τα ®® κάν' το και συ.)



    Όσο για τους πεζούς, λέτε μαλακίες. Εγώ ξέρω παιδιά που σκοτώθηκαν για να αποφύγουν ένα μαλάκα σε λεωφόρο που σε άσχετη φάση αποφάσισε να τη διασχίσει -και γω το ίδιο θα έκανα, δέ θα τον πάταγα.

    Και μου έτυχε και πέρυσι τέτοια φάση σε λεωφόρο βράδυ -άσε εδώ πόσοι γέροι κομμάτια κυκλοφοράνε ελεύθεροι-, αλλά επειδή πήγαινα με μόνο καμμιά κατοστάρα -όπως συνήθως, μή σου πω και λιγότερα-, είδα τη γιαγιά στο βάθος, και έκοψα κι άλλο επειδή τη ξέρω τη μαλακία που τους δέρνει, που σταματάνε ξαφνικά, και εσύ δε ξέρεις από που να τους προσπεράσεις...





    Δε παίζει σωστή οδική συμπεριφορά από όλους σας, μέχρι ή να αποφασίσεις να έχεις ήσυχο το κεφάλι σου, ή να το σπάσεις αρκετά, δεν υπάρχει εναλλακτική τύπου να σου γίνει βίωμα το να είσαι σωστός σε δημόσιο δρόμο από το δημοτικό -ούτε κάν υπάρχει η κοινή λογική του να είσαι κουλάτος για να μή χαλιέσαι με τον κάθε α®χίδη.



    Που σημαίνει ότι είσαστε πολύ κουλάντζες αγαπητές μου φίλες που εύκολα ομολογείτε πόσο χάλια οδηγείτε, ούτε καν τη στοιχειώδη οδηγική εμπειρία για να επιβιώσετε δεν έχετε...



  10. #10
    Τρέχον Μέλος Το avatar του/της gemara
    Εγγραφή
    15/06/2004
    Μηνύματα
    29
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
    μήπως υπερβάλεις λίγο??
    δηλαδή αν περιμένει ένας πεζός να περάσει στο διάζωμα της εθνικής εσυ θα σταματήσεις???
    οι πεζοί έχουν προτεραιότητα όπου τους παραχωρείται απο τον ΚΟΚ....και όπου μπορούμε να τους την παραχωρήσουμε εμείς χωρίς να θέσουμε σε κίνδυνο τη ασφάλειά μας ή την ασφάλεια άλλων οδηγών....
    πολύ επικίνδυνο για παράδειγμα να παραχωρήσεις εσύ προτεραιότητα σε πεζό σε δρόμο με δύο λωρίδες και απο το διπλανή λωρίδα να έρχεται άλλος που δεν έχει δει τον πεζό, με αποτέλεσμα να τον χτυπήσει....
    Κι όμως φίλε μου, δεν υπερβάλλω καθόλου. Όποιος έχει βγει λίγο παραέξω από την Ελλάδα, θα δει ότι αυτά είναι ο κανόνας στις περισσότερες χώρες του κόσμου, του τρίτου (κόσμου) εξαιρουμένου.

    Στις εθνικές οδούς, και δεν εννοώ αυτό που όλοι έχουμε υπόψη (Αθήνα - Θεσσαλονίκη) δεν είναι δυνατόν να βρεθεί πεζός γιατί δεν υπάρχει πρόσβαση από που-θε-νά.

    Έχω δει την Αμερικάνα οδηγό, να σταματάει στη μέση του δρόμου ταχείας κυκλοφορίας, όταν εγώ ο βλάχος, δεν ξέρω πως είχα βρεθεί εκεί και περίμενα να περάσω απέναντι. Ούτε κανένας έπεσε πίσω της και ούτε κιχ ακούστηκε μέχρι να καταλάβω ότι είχε σταματήσει για να περάσω εγώ με τον κολλητό μου... (Βοστώνη)
    Όσο και αν είναι περίεργο, ο "άλλος" της διπλανής και παραδιπλανής λωρίδας, τον βλέπει και αυτός τον πεζό, γιατί το γεγονός ενός αυτοκινήτου που ελαττώνει ταχύτητα στην μέση του δρόμου, σημαίνει κάτι και δεν είναι αφορμή για εκνευρισμό, κορνάρισμα και φάσκελο στο τέλος (α ρε Ελλαδάραααα).

    Είναι θέμα παιδείας κυρίες και κύριοι συμφορουμίτες. Είναι τελείως φυσιολογικό να σταματάνε στον πεζό ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ και να βρίσκεται αυτός. Έτσι το έμαθαν από μικροί, όπως και γω δεν έμαθα τίποτε από μικρός για την κυκλοφορία στον δρόμο, παρά μόνο με συγκρατούσαν οι φωνές των γονιών μου όταν έβλεπαν να πλησιάζει αυτοκίνητο και δεν κράταγαν σφιχτά το χέρι μου. Το ίδιο έκανα και γώ στα παιδιά μου, και έχω ακόμη το νου μου και τώρα που έχουν μεγαλώσει.

    Είμαστε λίγα εκατομμύρια, τα παραπάνω που σας λέω εφαρμόζονται από δισεκατομμύρια ανθρώπων και ΔΕΝ τους φαίνονται περίεργα.

    Όχι, μπάτσος δεν είμαι (και να ήμουν, τι έγινε...) και η μεγάλη μου απορία είναι πως αυτοί που έχουν καθήκον την επίβλεψη και την εφαρμογή του νόμου, είναι τόσο αλλοτριωμένοι...

    Ο δρόμος είναι μακρύς ακόμη και ασφαλώς δεν περιμένω να αλλάζει τίποτε στην πατρίδα μας.
    Whatever it is, it's better in the wind

  11. #11
    CSS Lv.2 DONE/PSN ID:OST9 Το avatar του/της ktm640lc4
    Εγγραφή
    29/03/2005
    Μηνύματα
    970
    Ρε παιδια οταν οι ξενοι ειχαν αυτοκινητα εμεις ειχαμε γαιδουρια. Δεν ειναι λιγο λογικο να εχουν περασει σε αλλο επιπεδο? Εγω ετσι το βλεπω.

    Ελπιζω να γινουμε καποτε σωστοι (θα γινουμε) αλλα στην δικια μας διαρκεια ζωης δεν το βλεπω....ουτε των παιδιων μας, φανταζομαι.

    Ιταλια που εχω βρεθει και εγω, ετσι ηταν. Κατεβαινα στο δρομο απο το πεζοδρομιο και σταματαγε το συμπαν για να περασω. (στην αρχη δεν καταλαβαινα τι γινοταν, νομιζα οτι κανουν πλακα) Αυτο πριν 15 χρονια.!!!!!!!

    Αν κανεις το λαθος να σταματησεις εδω ο απο πισω σε εφαγε. Εγω δεν σταματαω ποτε. Μονο αν εχω ελεγξει αν ειναι πισω κανεις αν με εχει δει ο πεζος, αν αν αν...........

    Οσο για τα κοκκινα και τα στοπ. Σταματαω και ας μην εχω στοπ εγω στα στενα. Κοκκινο εχω περασει το εχω ξαναγραψει, σε κατι περιεργες περιοχες πρωτες πρωινες ωρες. Για να προστατεψω εμενα, απλα.

    Οταν οδηγω αμαξι δεν το συζητω. ΣΤΟΠ και ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΤΕ.

    Στην Ελλαδα πρεπει να προσεχεις τον εαυτο σου απο την στιγμη που ο κοκ δεν μπορει να το κανει.

  12. #12
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    gemara... ειδικά όσον αφορά τους πεζούς, θα γνωρίζεις οτι (ακόμα και στην Βοστώνη που ήσουν) οι διαβάσεις είναι το μόνο μέρος που θα τους δείς να διασχίζουν. Αν κατά δύναμη σε δεί αστυνομικός να περνάς απο αφύλακτο σημείο, στην αρχή θα σε βοηθήσει να περάσεις απέναντι (γιατί δεν ξέρει τον λόγο...μπορεί κάτι να συμβαίνει σημαντικό) και αν δεί οτι δεν ισχύει κάτι αναγκαίο σου κόβει μια κλησάρα....ΝΑ με το συμπάθειο... και δεν ισχύει εκεί το δεν αυτό..δεν εκείνο.. γιατί θα πληρώσεις και άλλα μετά.

    Η οδική αγωγή των περισσοτέρων ξένων βέβαια όταν έρχονται στην Ελλάδα, πάει περίπατο.

    Για το δε φρενάρισμα των αυτοκινήτων σε ταχεία κυκλοφορίας δρόμο, αν το κάνεις ακόμα και έξω και προκαλέσεις ατύχημα, επειδή κάποιος βλάχος περνάει χωρίς να είναι κάποια ιδιαίτερη ανάγκη , τότε πληρώνει ο "Βλάχος" και κανείς άλλος, όλους όσους ενεπλάκησαν στο ατύχημα , μέσω της ασφαλιστικής του. Τουλάχιστον αυτό ίσχυε στην Γερμανία προ ετών.

    Παρόλα αυτά γίνεται δίκη όπως και εδώ , για να εξακριβωθούν τα αίτια , ακόμα και με ηλεκτρονική αναπαράσταση (ναι... καλά... και εδώ... χαχαχαχα).

    Για τις παραβάσεις τώρα του ΚΟΚ... πριν πείς οτι τις κάνεις...(όπως όλοι μας) πές και γιατί τις κάνεις.

    παραθέτω..

    1) Ανυπομονησία
    2) Άγνοια ΚΟΚ
    3) Ελλειπή οδική αγωγή.
    4) Κακή οδική χάραξη , σήμανση και αρχιτεκτονική.
    5) Κακές υποδομές και το κορεσμένο στόλο οχημάτων που υπάρχουν ανά πόλη.

    το 2-3-4 είναι θέμα του κράτους και δικό μας.... το 1 είναι μόνο δικό μας.

    Όλα όμως είναι και θέμα οδηγού μόνο.

    Γιατί αν σταματήσω στην Σταδίου , μπροστά στην διάβαση για να περάσει πεζός ... ότι και να κάνει ο πίσω που βιάζεται , κάθομαι εκεί μπάστακας μέχρι να φύγει ο πεζός.

    Το ίδιο θα γίνει αν σταματήσω και μπροστά σε STOP.

    To πρόβλημα της βιασύνης μου (μπας και κερδίσω σαν παπάρας 1-2 λεπτά γιατί θα ξαναπέσω στην ουρά ή στην κίνηση) είναι οτι δείχνει και ελάχιστη σκέψη κατά την ώρα της οδήγησης. Κάτι που συνήθως οδηγεί και σε ατύχημα.

    Οπότε προτιμώ να περιμένω λίγο ή να δίνω χώρο στον "γρήγορο" πίσω μου, για να πάρει αυτός την θέση μου στο πιθανό επερχόμενο ατύχημα. Ειδικά μέσα στην πόλη , που είναι και ο κατεξοχήν χώρος ατυχημάτων με μεγάλο βαθμό ζημιάς και σωματικής βλάβης.


    Καλημέρα μας.


    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  13. #13
    Να γράφει το κοντερ...... Το avatar του/της Maira
    Εγγραφή
    22/09/2005
    Μηνύματα
    1.708
    Καλά μη λέμε και ότι θέλουμε τώρα!!!!

    Και βέβαια στο εξωτερικό είναι αλλιώς, αλλά πιστέψτε με ο πεζός δεν έχει παντού και πάντα προτεραιότητα! Κάποια στιγμή 10 κανήβαλοι (η παρέα μου), στη Ζυρίχη αποφασίσαμε να περάσουμε διάβαση με φανάρι χύμα! Χωρίς να δούμε τι λεει για τους πεζούς!!!

    Μας έβρισαν τρελά!!!!!!

    Οι πεζοί δεν έχουν παντού προταιρεότητα!!


    Οι πεζοί υποχρεούνται να συμμορφώνονται με τις ενδείξεις των ειδικών για αυτούς φωτεινών σηματοδοτών ως ακολούθως, εκτός αν η ρύθμιση της κυκλοφορίας γίνεται από τροχονόμους κατά διάφορο τρόπο.

    Οι οδηγοί οχημάτων οφείλουν να συμπεριφέρονται με ευγένεια στους πεζούς και στους άλλους οδηγούς.

    'Aρθρο 38

    Κανόνες κυκλοφορίας πεζών.

    1. Οι πεζοί υποχρεούνται να χρησιμοποιούν τα πεζοδρόμια ή τα ειδικά για αυτούς ερείσματα. Κατ' εξαίρεση μπορούν να χρησιμοποιούν το οδόστρωμα, αφού λάβουν τις αναγκαίες προφυλάξεις:

    α) Πεζοί, που ωθούνται, σύρονται ή μεταφέρουν ογκώδη αντικείμενα, οι οποίοι αν βάδιζαν στο πεζοδρόμιο ή το έρεισμα, θα προκαλούσαν σοβαρή δυσχέρεια στην κίνηση των άλλων πεζών.

    β) Ομάδες πεζών, όταν οδηγούνται από ειδικά για το σκοπό αυτόν επιφορτισμένο πρόσωπο ή σχηματίζουν πομπή.

    γ) Άτομα με μειωμένη κινητικότητα τα οποία κινούνται σε αναπηρικά καθίσματα.

    2. Αν είναι αδύνατη η χρησιμοποίηση των πεζοδρομίων ή των ερεισμάτων, που προορίζονται για τους πεζούς ή δεν υπάρχουν πεζοδρόμια ή ερείσματα, οι πεζοί μπορούν να βαδίζουν στο οδόστρωμα, κατά τρόπον ώστε να μην εμποδίζουν την κυκλοφορία. Αν το οδόστρωμα διαθέτει λωρίδα για ποδήλατα ή μοτοποδήλατα, μπορούν να βαδίζουν σε αυτή αν το επιτρέπει η πυκνότητα της κυκλοφορίας και δεν παρεμποδίζουν την κίνηση των μοτοποδηλάτων ή ποδηλάτων. Οι πεζοί δεν επιτρέπεται να υπερπηδούν εμπόδια π.χ. δοκούς, αλυσίδες, που έχουν τοποθετηθεί από τις αρμόδιες αρχές για ειδικούς λόγους. Η ύπαρξη τέτοιων εμποδίων σημαίνει απαγόρευση εισόδου του πεζού στην αποκλεισμένη επιφάνεια της οδού.

    3. Οι πεζοί που χρησιμοποιούν το οδόστρωμα, υποχρεούνται να βαδίζουν αντίθετα με την κίνηση της κυκλοφορίας και όσον το δυνατόν πλησιέστερα στο άκρο του οδοστρώματος, εκτός αν κατ' αυτόν τον τρόπον κινδυνεύουν ή δεν το επιτρέπουν ειδικές περιστάσεις.

    Κατ' εξαίρεση, πρόσωπα που ωθούν ή σύρουν χειράμαξες, ωθούν ποδήλατο, μοτοποδήλατο ή μοτοσυκλέτα, άτομα με μειωμένη κινητικότητα, που κινούνται σε αναπηρικά καθίσματα ως και ομάδες πεζών, όταν σχηματίζουν πομπή ή οδηγούνται από ειδικά επιφορτισμένο πρόσωπο, υποχρεούνται να βαδίζουν πλησίον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος. Οι πεζοί που βαδίζουν στο οδόστρωμα, αν δεν σχηματίζουν πομπή, υποχρεούνται να βαδίζουν σε απλό στοίχο, όταν το απαιτεί η ασφάλεια της κυκλοφορίας, εξαιτίας των συνθηκών ορατότητας, της πυκνότητας ή άλλων λόγων. Ομάδες πεζών που κινούνται στις οδούς υποχρεούνται να αφήνουν ελεύθερη στα δεξιά της οδού επαρκή επιφάνεια του οδοστρώματος ώστε να μπορεί να διέρχεται ένα όχημα.

    4. Οι πεζοί προκειμένου να διασχίσουν το οδόστρωμα υποχρεούνται:

    α) Αν υπάρχουν στο οδόστρωμα διαβάσεις πεζών να τις χρησιμοποιούν.

    β) Αν στη διάβαση πεζών, την οποία πρόκειται να χρησιμοποιήσουν, υπάρχουν φωτεινοί σηματοδότες πεζών, να συμμορφώνονται στα σήματά τους.

    γ) Αν στη διάβαση δεν υπάρχουν φωτεινοί σηματοδότες πεζών, αλλά η κυκλοφορία ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες, οχημάτων ή από τροχονόμους και δίνεται σήμα για να προχωρήσουν τα οχήματα, να μην κατέρχονται στο οδόστρωμα.

    δ) Σε διαβάσεις που η κυκλοφορία τόσο των πεζών όσο και των οχημάτων δεν ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες, να μην κατεβαίνουν στο οδόστρωμα πριν λάβουν υπόψη τους την απόσταση και την ταχύτητα των οχημάτων τα οποία πλησιάζουν.

    ε) Αν δεν υπάρχουν στο οδόστρωμα διαβάσεις πεζών να μην κατεβαίνουν σε αυτό αν δεν βεβαιωθούν ότι δεν θα παρεμποδίσουν την κυκλοφορία των οχημάτων, στην συνέχεια δε να διασχίζουν το οδόστρωμα κάθετα προς τον άξονά του.

    στ) Σε ισόπεδους οδικούς κόμβους, στους οποίους η κυκλοφορία ρυθμίζεται με φωτεινούς σηματοδότες οχημάτων ή τροχονόμους να διασχίζουν το οδόστρωμα βαδίζοντας παράλληλα με τα κινούμενα οχήματα.

    ζ) Να διασχίζουν το οδόστρωμα, κάθετα χωρίς να βραδυπορούν ή να σταματούν σε αυτό αδικαιολόγητα.

    5. Αυτός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού, τιμωρείται με πρόστιμο (10.000) δραχμών.


    Αμα θέλετε σας στέλνω και το site για φωτοτυπίες!!!!
    ....Έχω επιλεκτική ακοή. Συγνώμη δεν επιλέχτηκες.......

  14. #14
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755
    Αυτό είναι ενα πάρα πολύ καλό έγγραφο , για "ΧΤΥΠΑ ΞΥΛΟ" καμιά περίπτωση να χτυπήσει πεζό που διανύει την Κηφησίας ή την Ε.Ο υπερπηδώντας τις διαχωριστικές λαμαρίνες , λες και είναι χωράφι του παππού του.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  15. #15
    ...και γυμνιστής Το avatar του/της odt
    Εγγραφή
    24/05/2006
    Μηνύματα
    824
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Maira


    ε) Αν δεν υπάρχουν στο οδόστρωμα διαβάσεις πεζών να μην κατεβαίνουν σε αυτό αν δεν βεβαιωθούν ότι δεν θα παρεμποδίσουν την κυκλοφορία των οχημάτων, στην συνέχεια δε να διασχίζουν το οδόστρωμα κάθετα προς τον άξονά του.
    Ε, ναι, ποιον άξονα ακριβώς;

    Κατά τ' άλλα, πολύ ωραίο κείμενο, μπράβο!!!!
    Εισαι σωστος μοτοσυκλετιστής...
    …αν
    Τα προφυλακτικά που χρησιμοποιείς ειναι δίγομα , σκληρά στο κέντρο και μαλακά στα πλάγια
    Βρέθηκε πένσα, παρακαλείται ο κάτοχος να επικοινωνήσει με πμ :a29:

    Pics


Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πόσο θα γαμήσετε ακόμα τον τουρισμό, ελληνάρες;
    από Nostra στο forum Αναζητήσεις, σκέψεις & προβληματισμοί
    Απαντήσεις: 236
    Τελευταίο μήνυμα: 20/08/2011, 13:25
  2. Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2010, 07:44
  3. Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 28/03/2005, 10:24
  4. Για Τον Σπυρο (duke IΙ)
    από XTMPAM στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2003, 09:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF