Νομίζω οτι την φτιάχνει ένας τύπος ερασιτεχνικά στην Αμερική και είναι ψιλοακριβή ;
Παρακαλώ διόρθωσέ με...![]()
Την έχει το Motoraid στα 75 Ε
http://clubs.pathfinder.gr/CLUB_V
Πιστευώ πως είναι καλύτερο να πάρεις την βάση και να κρατήσεις την μανίσια την ζελατίνα παρά να δώσεις 80 - 90 ευρώ για πιο ψηλή.
http://clubs.pathfinder.gr/CLUB_V
Αρχικά δημιουργήθηκε από PARKER97
Την έχει το Motoraid στα 75 Ε
Που είναι αυτό?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titanas
Που είναι αυτό?
www.motoraid.eu
- So, what do you do for a living ?
- I'm into murders and executions.
- I'm sorry ?
- I said, I'm into mergers and acquisitions.
Patrick Bateman
-------------------------------------
Bikepics Photo Album
Ινδία: Δύο εβδομάδες στο Rajasthan
ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΑ ΖΕΛΑΤΙΝΑ ΤΗΣ MRA VARIO TOURING ΜΕ ΤΟ ΦΡΥΔΑΚΙ ΜΕ 145ΕΥΡΟ.Αρχικά δημιουργήθηκε από PARKER97
Πιστευώ πως είναι καλύτερο να πάρεις την βάση και να κρατήσεις την μανίσια την ζελατίνα παρά να δώσεις 80 - 90 ευρώ για πιο ψηλή.
ΕΧΩ ΤΗΣ GIVI ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΜRΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ.
![]()
ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΕΔΩ
http://www.db0anf.de/app/aprs/statio...lemap-SV1DPF-8
ΦΩΤΟ ΜΟΤΟΤΕΕΜ
http://agrinion-moto-team.blogspot.com/
----- ΓΙΩΡΓΟΣ-----
Την παρήγγειλα ήδη. Μόλις την βάλω θα ποστάρω φωτό και φυσικά εντυπώσεις. Πάντως μια σύντομη αναζήτηση του σχετικού thread στο advrider.com σε κάνει να πιστέψεις πως είναι ΤΟ ΑΠΟΛΥΤΟ προιόν για το V-Strom ...![]()
![]()
Μακάρι να είναι έτσι...
Λοιπόν ...
Η βάση ήρθε, όλη η δουλειά είναι αστεία εύκολη και γρήγορη (10 - 20 λεπτά).
Εντυπώσεις πρώτες...
1) Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής (εργοστασιακού επιπέδου) ΑΛΛΑ όχι αντιστοιχα καλή ποοότητα βαφής. Είμαι σίγουρος οτι εκεί που είναι η ράγα που γλυστράνε τα μεταλλικά μέρη μεταξύ τους θα φύγει το χρώμα (ηλεκτροστατική μαύρη βαφή). Βέβαια δεν πολυφαίνεται αλλά είναι κρίμα γιατί όλη η κατασκευή δείχνει πολύ προσεγμένη. Το υπόλοιπο κομμάτι δεν πιστεύω οτι θα έχει πρόβλημα γιατί δεν υπάρχει τριβή.
2) Λίγο παράξενη αισθητική , ανάλογα με την κλίση και το ύψος βέβαια που θα δώσεις στην ζελατίνα, ειδικά άμα έχεις ψηλή after market όπως εγώ. Τα απότελέσματα ποικίλουν από το στύλ "κάπου κοπάνισα και έχει σπάσει η ζελατίνα και είναι έτοιμη να μου κόψει τις καρωτίδες" έως "παλιο 6βολτο παπί παππού με πλατύ ωηλό παρμπρίζ" Στις ενδοιάμεσες θέσεις είναι μια χαρά και ... συνηθίζεται![]()
3) Και το πιο σημαντικό από όλα... Κάνει την δουλειά του ;; Ε ΝΑΙ ! Επιτέλους βρίσκεις το απάγκειο σημείο, βρίσκεις την ηρεμία του τριχωτού του ...κράνους σου. Κανένας στροβιλισμός , κανένας θόρυβος, απλά το γουργουρητό του ...θηριώδους V-2 μας. Απόλυτη μηχανολογική επιτυχία. Ναί είμαι ενθουσιασμένος και πραγματικά, αν κάποιος την ψάχνει εδω και καιρό (ή όχι) με ζελατίνες, φρυδάκια και ρυθμίσεις, ΠΡΕΠΕΙ να το δοκιμάσει. Από τις λίγες πςεριπτώσεις που ένα προιόν κάνει αυτό που διαφημίζεται οτι κάνει. Ε΄χει τα μειονεκτήματα του 1) και 2) αλλά για έμένα ήταν το πιο χρήσιμο αξεσουάρ στο V-Strom.-
Φωτογραφίες σύντομα.![]()