Και εχω την εξής απορία....
Εαν αποφασίσω να βαλω το DP κιτ για την καμπάνα, και την αφήσω ανοιχτή,
με την βροχή τι γίνεται???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
θα εχει πρόβλημα εαν οδηγώ με βροχή? Εαν εχει νερά ο δρομος κτλ κτλ?![]()
![]()
Και εχω την εξής απορία....
Εαν αποφασίσω να βαλω το DP κιτ για την καμπάνα, και την αφήσω ανοιχτή,
με την βροχή τι γίνεται???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
θα εχει πρόβλημα εαν οδηγώ με βροχή? Εαν εχει νερά ο δρομος κτλ κτλ?![]()
![]()
:rotflmao:
:rotflmao:
:rotflmao:
![]()
(συγγνώμη, αλλά οι "ξηροκάμπανοι" την έχετε φάει την πετριά σας...)![]()
![]()
![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
μην ανησυχεις για τα νερα εκτος και αν θελεις να περασεις απο κανα ποταμι.
βεβαια και θα σκουριασουν αμεσως τα ελατηρια.
τι καπακι θα βαλεις?
V POWER
Να ξέρεις ότι πέρα απο τον ήχο και το κλότσιμα στο κατέβασμα που γλυτώνεις απο εκεί και πέρα θα έχεις φθορά των δίσκων ποιο γρήγορη.Για πίστα αξίχει μόνο.
Εμενα αυτος ο ηχος δεν μου αρεσει καθολου...ειναι σαν να εσπασε κατι.
if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law
δεν εχει κανενα προβλημα με το ανοιχτο καπακι ...απλα μετα απο πλυσιμο πατας συμπλεκτη και με αερα φυσας τα νερα ...οι δισκοι αεριζονται καλυτερα ...και κρατανε και περισσοτερο .. τα ελατηρια υπαρχουν στο νετ ανοξειδωτα πολυ φτηνα ....το μονο προβλημα που μου δημιουργησε ηταν οτι ολα μου τα παντελονια ειχαν ξεφτια στο δεξι μπατζακι!!!
υγ..με το μισο καπακι ....
FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.
Ευχαριστώ παίδες για τις απαντήσεις!! :smilea:
Πιο κιτ ακόμη 8α βάλω δεν ξερω, μιας και θα δω με τα χρήματα. Ομοίως και
για το καπάκι. Αλλα σίγουρα οχι το μισό :rotflmao: :rotflmao:![]()
Οσο για τον ήχο, η αλήθεια έιναι πως δεν το εχω ακουσει...Μαλλον θα ξεβιδώσω
το καπάκι να το ακούσω....
Σαν ηχος εμενα παντος μου αρεσει, τωρα το λιγοτερο κλότσιμα στο κατέβασμα δεν το καταλαβαινω, τι διαφορα υπαρχει? Τελικα εχει περισσοτερη λιγοτερη η καμια διαφορα στην φθορα?
Α, και το καπακι που γουσταρω ειναι το carbon μισο..
τι διαφορα ρε παιδια να εχουν στη φθορα ..ισα ισα που με ανοιχτο και αεριζονται καλυτερα και σκονη δεν μαζευετε..
FORNICATION UNDER CONSENT (OF THE) KING.
NIKOSRR-μαλλον λιγοτερο κλωτσημα=μονοδρομος συμπλεκτης!!αξιζει ειδικα στον 1000DS που εχει πολυ φρενο ο κινητηρας,αλλα κοστιζει.
XRIDER να με συνχωρας αλλα αμα θες να ακουγεται σαν να μην εσπασε τπτ παιρνεις αθορυβο γιαπωνεζικο φουρνο μικροκυματων
μεχρι τωρα εχω παρατηρησει τα εξεις.αεριζονται καλυτερα οι δισκοι,αλλα μαζευουν πολυ σκονη.θελει περιοδικο φυσημα
V POWER
Και εμένα πιο λογικό ακούγεται....Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
τι διαφορα ρε παιδια να εχουν στη φθορα ..ισα ισα που με ανοιχτο και αεριζονται καλυτερα και σκονη δεν μαζευετε..![]()
+1 Ακριβως γιαυτον το λογω τα ανοιγουν.Αρχικά δημιουργήθηκε από GST
τι διαφορα ρε παιδια να εχουν στη φθορα ..ισα ισα που με ανοιχτο και αεριζονται καλυτερα και σκονη δεν μαζευετε..
if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law
Δηλαδη εσυ οταν πατας συμπλεκτη δεν ακους κατι σαν ενα διχρονο Ιαπ στο ρελαντι?Αρχικά δημιουργήθηκε από chducos1
XRIDER να με συνχωρας αλλα αμα θες να ακουγεται σαν να μην εσπασε τπτ παιρνεις αθορυβο γιαπωνεζικο φουρνο μικροκυματων
Καντε πρωτα τα βασικα στις μηχανες σας που ειμαι σιγουρος οτι κανενας εδω στο φορουμ με Ντουκατι δεν εχει κανει,γιατι δεν ξερει τι επρεπε να εχει κανει και μετα ασχοληθειτε με τα υπολοιπα.
Επειδη εχω ξυπνησει στραβωμενος για να μην ακουσω παπαριες θα πω μονο το εξης..οταν την πηγα πρωτη φορα στον Θωμα γιατι ημουνα στα χιλιομετρα να αλλαξω ιμαντες...ο τυπος με ρωταγε τι εχω κανει στην μηχανη και πως.
Το πολυ πολυ να εφτιαξε και σε κανεναν την εξατμιση οπως ειναι η δικη μου...στα υπολοιπα ομως δεν νομιζω.
Οποιος καταλαβε...καταλαβε
if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law
Οταν ξυπνησεις και πιεις και τον καφε σου, δεν μας λες και μας κανενα μυστικο???Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
Δηλαδη εσυ οταν πατας συμπλεκτη δεν ακους κατι σαν ενα διχρονο Ιαπ στο ρελαντι?
Καντε πρωτα τα βασικα στις μηχανες σας που ειμαι σιγουρος οτι κανενας εδω στο φορουμ με Ντουκατι δεν εχει κανει,γιατι δεν ξερει τι επρεπε να εχει κανει και μετα ασχοληθειτε με τα υπολοιπα.
Επειδη εχω ξυπνησει στραβωμενος για να μην ακουσω παπαριες θα πω μονο το εξης..οταν την πηγα πρωτη φορα στον Θωμα γιατι ημουνα στα χιλιομετρα να αλλαξω ιμαντες...ο τυπος με ρωταγε τι εχω κανει στην μηχανη και πως.
Το πολυ πολυ να εφτιαξε και σε κανεναν την εξατμιση οπως ειναι η δικη μου...στα υπολοιπα ομως δεν νομιζω.
Οποιος καταλαβε...καταλαβε
Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body;
but rather to slid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and loudly proclaiming:
"WOW...WHAT A RIDE!!!"
Πινω ακομα καφε...Αρχικά δημιουργήθηκε από stradas
Οταν ξυπνησεις και πιεις και τον καφε σου, δεν μας λες και μας κανενα μυστικο???
Δεν ειναι μυστικα...ακομα και στο νετ υπαρχουν τι να κανεις και πως.
Παραδειγμα....το κοψιμο της "πεταλουδας" στ αελληνικα δεν ξερω πως λεγεται.
Οποιος ομως το εχει κανει θα καταλαβε.
Ας κανει ενας ενα ποστ και ας πει οτι το εκανε...εγω σου λεω κανενας απο εσας δεν το εχει κανει ακομα και στο Μακ να πας θα σε κοιτανε σαν χαζοι.
Ξεκοληστε απο το ποσο ωραια ειναι μια Ντουκατι...δεν ειναι μονο αυτο...αυτος που μαλλον εχει καταλαβει απ-οσους εχουν σε αυτο το φορουμ -τι ειναι μια Ντουκατι -αν και δεν νομιζω να ειχε κοψει τις πεταλουδες- ειναι μονο ο Runner Baylistic πως τον λενε δεν θυμαμαι.
Αυτο ειναι μονο ενα παραδειγμα...υπαρχουν πολλα αλλα που γινονται και δεν εχετε κανει ΤΙΠΟΤΑ!
Μια εξατμιση -φιλτρο ποσοι αλλαξαν μαζι με την εξατμισηρυθμησμα στα καρμπ
- και αυτο ειναι ολο.
Υ.Γ
Μην αρχησετε παλι τα ΠΜ....:o
if anything just cannot go wrong, it will anyway -Murphy's law