εχω παρατηρησει οτι τωρα τελευταια ολο και περισσοτερες μην πω ολες οι εταιρειες φροντιζουν να βγαλουν στην παραγωγη μηχανες μεγαλου κυβισμου μεν φιλικοτερες προς τον χρηστη δε.
επισεις μια (δικαιολογημενη εμπορικα αδικαιολογιτη για εμας ) στροφη προς ''φτηνες΄΄ κατασκευες και υλικα που ναι μεν χαμηλωνει το κοστος της αγορας αλλα απο την αλλη αυξανει την επικυνδινοτητα σε καποιο βαθμο.
διαβασα σε ενα περιοδικο ενθετο εφημεριδας οτι οι πωλησεις αυξηθηκαν κατα 20 % σε σχεση με τα αμαξια που ειχαν μονο ενα 3% τεραστια διαφορα.
αυτο σημαινει οτι λογο μικρου κοστους και φιλικοτιτας ως προς την χρηση (και φυσικα λογο κινησης κλπκλπ) οι οδηγοι μοτοσυκλετας αυξηθηκαν
αυτη ειναι μια διαπιστωση μου.
κια ρωτω την γνωμη σας.
θεωρειτε οτι κακως βγαινουν ΄΄φτηνες΄΄ λυσεις ?
θεωρειτε κακο οτι βγηκαν πολοι οδηγοι εκει εξω που μοτοσυκλετα εχουν μονο γιατι τους φωναζε το αφεντικο και οχι επειδη πραγματικα θελαν? (με αποτελεσμα να μην οδηγουν σωστα να μην φορανε εξοπλισμο κλπ κλπ κλπ) οχι οτι δεν υπηρχαν και πριν απλως τωρα αυξηθηκαν? και για να μην γινει παρεξηγηση μιλω για αυτους που πηραν καταναγκην
και οχι γιααυτους που ναι μεν την εχουν για την δουλεια τους αλλα την γουσταρουν ετσι και αλλιως.
![]()