Γειά χαρά και πάλι!![]()
Χρειάζεται ειδικό κλειδάκι για τα καψούλια σε περίπτωση αλλαγής ακτίνων...?
Μπορεί να γίνει με ασφάλεια μια τέτοια διαδικασία από κάποιον που δεν το έχει ξανακάνει ??![]()
(Εμένα π.χ.)![]()
![]()
Γειά χαρά και πάλι!![]()
Χρειάζεται ειδικό κλειδάκι για τα καψούλια σε περίπτωση αλλαγής ακτίνων...?
Μπορεί να γίνει με ασφάλεια μια τέτοια διαδικασία από κάποιον που δεν το έχει ξανακάνει ??![]()
(Εμένα π.χ.)![]()
![]()
σε ρόδα που μετά θα χρησιμοποιήσεις ή σε ρόδα πάνω στην οποία απλά θες να μάθεις να περνας ακτινες?Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
Μπορεί να γίνει με ασφάλεια μια τέτοια διαδικασία από κάποιον που δεν το έχει ξανακάνει ??![]()
(Εμένα π.χ.)![]()
![]()
Κανονικά... σε ρόδα που θα χρησιμοποιήσω![]()
Σκέφτηκα ότι αν μπορώ να τις βάλω μπορώ μετά απλώς (!) να πάω για ζύγισμα τον τροχό..
![]()
η λογική λέει να πας να πληρώσεις να στο κάνουν (πέρασμα ακτινών εννοώ, ε? ) ... να δεις πως γίνεται, τί εργαλεία χρησιμοποιούν και μετά (αν σε παίρνει οικονομικά) να αγοράσεις τα εργαλεία που χρειάζονται και κάνα δυο ρόδες για τεστ και μετά να αρχίσεις του πειραματισμούς...Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
Κανονικά... σε ρόδα που θα χρησιμοποιήσω![]()
Σκέφτηκα ότι αν μπορώ να τις βάλω μπορώ μετά απλώς (!) να πάω για ζύγισμα τον τροχό..
![]()
η παράλογη λέει.. τί άλλα? καλά?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
η λογική λέει να πας να πληρώσεις να στο κάνουν (πέρασμα ακτινών εννοώ, ε? ) ... να δεις πως γίνεται, τί εργαλεία χρησιμοποιούν και μετά (αν σε παίρνει οικονομικά) να αγοράσεις τα εργαλεία που χρειάζονται και κάνα δυο ρόδες για τεστ και μετά να αρχίσεις του πειραματισμούς...
η παράλογη λέει.. τί άλλα? καλά?
λιιιιιιιγο υπερβολικο σε βρισκω!
motaba@ μπορεις να πειραματιστεις σε μια ροδα, κ οταν την πας για ζυγισμα πες στο μαστορα να κανει εναν ελεγχο παραπανω ωστε να σΕ δωσειτο ΟΚ για να τη βαλεις πανω στη μηχανη σου!
δεν πιστευω να ειναι τρομαχτηκα δυσκολο με τα καταλληλα εργαλεια!
καλη τυχη!
Dorsoduro 750 & Norton 16H
Το πλέξιμο ρόδας δεν ειναι καθόλου απλή δουλειά και δεν μπορείς να την φέρεις εις πέρας μόνος σου και με επιτυχία χωρίς εμπειρία.
Τα εργαλεία ειναι σχετικά απλά, ενα κλειδάκι για τα καψούλια, και μια κατασκευή που θα στηρίζεις τον τροχό απο τον άξονά του με ενδείξεις για τις αποστάσεις δεξιά αριστερά στο στεφάνι.
Το να τον πλέξεις και ακτινολογήσεις σωστά, με ιση τάση σε όλες τις ακτίνες και να ειναι και κεντραρισμένος απλά αποκλείεται χωρίς την απαραίτητη εμπειρία.
Sorry αν σε απογοήτευσα![]()
Το να βάλεις πάνω τις ακτίνες χαλαρές και να τον πας για ακτινολόγηση ειναι σχετικά ευκολο αλλά δεν κερδίζεις και τίποτα.
Τα ίδια θα πληρώσεις.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Η ακτινολόγηση είναι σχετικά εύκολη διαδικασία (και δεν χρειάζεται οπωσδήποτε ειδικό κλειδί - με ένα γεμανικό κάνεις την δουλειά σου).
Το πλέξιμο όμως....![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Οκ, δεν το κάνω![]()
Πόσο μπορεί να κοστίζει αλλαγή ακτίνων και ακτινολόγηση (μαζί..) ?
Αν οι ακτίνες δεν έχουν σκουριάσει (δεν ξέρω αλλά φαίνονται ανοξείδωτες..) , αλλά πάνω στο στεφάνι έχει αρκετά βαρύδια, χρειάζεται αλλαγή ακτίνων ώστε να γίνει από την αρχή καλύτερο ζύγισμα...?
![]()
Τελικά μάλλον τα D.I.D. θα κρατήσω...
20 euro o troxos peripou!Αρχικά δημιουργήθηκε από motaba
Πόσο μπορεί να κοστίζει αλλαγή ακτίνων και ακτινολόγηση (μαζί..) ?
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
20 euro o troxos peripou!![]()
![]()
Καλή τιμή !!