ρε παιδιά παρατηρούσα εχθές τα φράνα στο fazer, και απο οτι είδα είναι monoblock
δεν μου φαίνονται να ανοίγουν στα 2 , φαίνονται ενιαία και τα τακάκια πρέπει να βγαίνουν συρταρωτά, κάνω λάθος???![]()
ρε παιδιά παρατηρούσα εχθές τα φράνα στο fazer, και απο οτι είδα είναι monoblock
δεν μου φαίνονται να ανοίγουν στα 2 , φαίνονται ενιαία και τα τακάκια πρέπει να βγαίνουν συρταρωτά, κάνω λάθος???![]()
Το απόγευμα θα ποστάρω την σελίδα του service manual όπου φαίνεται η διαδικασία αφαίρεσης των τακακιών και ελπίζω να σε (μας) διαφωτίσει...
Αν θυμάμαι καλά το FZ1 εχει τις Sumitomo του R1 και ειναι οντως monoblock.
Τα εμβολα αν χρειαστεί βγαίνουν ξεβιδωνοντας τα αστέρια (σαν τεράστια Torx).
Κατα τα άλλα, σε όλες τις δαγκάνες τα τακάκια συρταρωτά βγαίνουν ανεξάρτητα αν ειναι διαιρούμενες η οχι.
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
ωραίο το manual ! αν ανοιγε στα 2 θα το έδειχνε
και ο φίλος ο sapila έχει δίκιο
το επιβεβαίωσε και ο μάστορας μου, που ασχολείτε με τα r1,τον ρωτησα το απόγευμα
και ναι
είναι
MONOBLOCK!
έτσι για να μη μας τη λένε και τα καινούργια ducati![]()
Ρε παιδιά το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένα τα τακάκια που μπορώ να βρώ πληροφορίες?
Έχει υπόψιν του κανείς, διότι πιστεύω αμίαντο δεν πρέπει να έχουν τα τακάκια, έτσι δεν είναι?
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.