Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 20

Θέμα: Bmw 650 ΓΝΩΜΕΣ

  1. #1

    Bmw 650 ΓΝΩΜΕΣ

    ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΟΔΗΓΑΩ ΕΝΑ ΠΑΠΑΚΙ, ΩΣ ΝΕΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ MOTO ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ!!! ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΤΑ ΠΡΗΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ ΜΟΤΟ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΑΝ ΘΑ ΤΗΝ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η BMW 650GS, ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΜΕ ΑΥΤΗ!!! ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΡΙΕΣΤΕ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΠΑΡΟΜΟΙΟ!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ

  2. #2
    στα μοντελα ρε φιλε...

  3. #3
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kalant
    στα μοντελα ρε φιλε...
    Γιατί, εκεί θα του πεις γνώμη ???
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  4. #4
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Ας σου απαντήσει και κάποιος σοβαρά για το θέμα που προβληματίζεσαι.
    Εδώ & 2,5 χρόνια έχω ένα BMW F650GS (το μονόμπουζο). Από το 2004 και μετά άρχησε να βγαίνει 2μπουζο και έχει καλύτερη κάυση καθώς και δεν υπάρχει πια ένα μικρό "κρέμασμα" του κινητήρα στις 4500- 5000 στροφές.
    Η μηχανή γενικά είναι πολύ ευκολοδήγητη & μέσα στη πόλη είναι παιχνιδάκι.Δε θα σε προβληματίσει καθόλου. Το ABS λειτουργεί άψογα ενώ η κατανάλωση του είναι πραγματικά ελάχιστη. Η σέλα του πολή άνετη (ειδικά για μονοκύλινδρο) & δε θα έχεις πρόβλημα ακόμα και δικάβαλος σε μακρινά ταξίδια. Το μηχανάκι εν ολίγεις είναι σκυλί. Το φορτώνεις σα το γάιδαρο, σε πάει όπου θες. Προσωπικά ακόμα και εντουράδες κάνω. Τα προβλήματα του είναι ελάχιστα εως μηδαμηνά θα έλεγα.Σέρβις κάθε 10000 χιλιόμετρα & λάδια κάθε 5000. Το κόστος τους μέσα στα λογικά πλαίσια ιδιαίτερα αν πιάνουν τα χέρια σου θα σου βγαίνει πολύ φτηνά. Γενικά είναι ένα πολύ καλό σύνολο για κάποιον που ζητάει να κάνει τα πάντα με μια μηχανή & να μην πάρει καμια ντουλάπα.
    Αρνητικό εγώ θα έλεγα τα σχετικά λίγα του άλογα, περίπου 47 στο τροχό. Επίσης δε νομίζω ότι θα σε προβληματίσουν τυχόν κραδασμοί, μιας και μονοκύλινδρο αφού αυτοί έρχονται ύστερα από τα 140 χλμ που δε νομίζω να τα πιάνεις συχνά.
    Αυτά προς το παρόν..



  5. #5
    Δηλαδη τωρα σοβαρευτηκα.? Το avatar του/της rsp
    Εγγραφή
    07/06/2004
    Μηνύματα
    1.363
    Μακραν το πιο βαρετο μηχανακι που εχω οδηγησει ποτε...
    Με σύμβολο και οδηγό την ευχή και κατάρα των αλησμόνητων νεκρών μας, δίδομε όρκο και υπόσχεση τούτη τη στιγμή πως δεν θα λησμονήσουμε ποτέ ότι γεννηθήκαμε Έλληνες για την Ελλάδα και μόνο γι αυτήν...(Δ.Πανουργιάς)

    www.elnak-seaside.blogspot.com

  6. #6
    Κουλό μέλος
    Εγγραφή
    31/12/2006
    Μηνύματα
    349
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Ας σου απαντήσει και κάποιος σοβαρά για το θέμα που προβληματίζεσαι.
    Εδώ & 2,5 χρόνια έχω ένα BMW F650GS (το μονόμπουζο). Από το 2004 και μετά άρχησε να βγαίνει 2μπουζο και έχει καλύτερη κάυση καθώς και δεν υπάρχει πια ένα μικρό "κρέμασμα" του κινητήρα στις 4500- 5000 στροφές.
    Η μηχανή γενικά είναι πολύ ευκολοδήγητη & μέσα στη πόλη είναι παιχνιδάκι.Δε θα σε προβληματίσει καθόλου. Το ABS λειτουργεί άψογα ενώ η κατανάλωση του είναι πραγματικά ελάχιστη. Η σέλα του πολή άνετη (ειδικά για μονοκύλινδρο) & δε θα έχεις πρόβλημα ακόμα και δικάβαλος σε μακρινά ταξίδια. Το μηχανάκι εν ολίγεις είναι σκυλί. Το φορτώνεις σα το γάιδαρο, σε πάει όπου θες. Προσωπικά ακόμα και εντουράδες κάνω. Τα προβλήματα του είναι ελάχιστα εως μηδαμηνά θα έλεγα.Σέρβις κάθε 10000 χιλιόμετρα & λάδια κάθε 5000. Το κόστος τους μέσα στα λογικά πλαίσια ιδιαίτερα αν πιάνουν τα χέρια σου θα σου βγαίνει πολύ φτηνά. Γενικά είναι ένα πολύ καλό σύνολο για κάποιον που ζητάει να κάνει τα πάντα με μια μηχανή & να μην πάρει καμια ντουλάπα.
    Αρνητικό εγώ θα έλεγα τα σχετικά λίγα του άλογα, περίπου 47 στο τροχό. Επίσης δε νομίζω ότι θα σε προβληματίσουν τυχόν κραδασμοί, μιας και μονοκύλινδρο αφού αυτοί έρχονται ύστερα από τα 140 χλμ που δε νομίζω να τα πιάνεις συχνά.
    Αυτά προς το παρόν..



    +650!

    έχω το δίμπουζο και προσθέτω: συγχωρεί λάθη και είναι καλό για να ξεκινήσεις. Πρόσεχε μόνο γιατί όταν είναι πάνω στην ανάπτυξη θέλει να γίνει 1200!
    ​The journey is the reward!

  7. #7
    Συμβουλή: πάρε μια χόντα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο φίλε.

  8. #8
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΟ ΜΕΤΑΦΕΡΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΙΧΑ ΒΑΛΕΙ ΚΑΤΑΛΑΘΟΣ ΣΤΙΣ ΓΕΝΙΚΕΣ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ, ΚΥΡΙΩΣ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΝ ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ ΠΡΙΝ Ο MIKE ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΤΟΥΛΑΠΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΚΑΙ ΚΑΝΑ ΤΑΞΙΔΑΚΙ!! ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΤΕΛΙΚΗ ΟΠΟΤΕ ΜΕΧΡΙ 140 ΑΝ ΤΑ ΠΑΕΙ ΑΝΕΤΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΥΜΕΝΟΣ, ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΡΑΒΑΕΙ, ΤΑ ΑΛΟΓΑ ΤΟΥ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ!!!

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από vagkan
    Συμβουλή: πάρε μια χόντα να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο φίλε.
    ΟΤΑΝ ΛΕΣ HONDA ΣΕ ΠΟΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ?

  10. #10
    το vstrom το εχεις σκεφτει καθολου?

  11. #11
    Απο την σειρα X το Country μηπως?

  12. #12
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Defiant
    Απο την σειρα X το Country μηπως?
    Το Country είναι καθαρά γαι μέσα στη πόλη, άντε και καμιά πολύ κοντινή βόλτα, μιας & δε παίζει να βάλεις πάνω του αποσκευές ή συνεπιβάτη & να είστε άνετα.
    Όλη γενικά η σειρά Χ είναι πολύ εξειδικευμένη στη χρήση της θα έλεγα.
    Φίλε ψάξε να βρεις ένα μτχ με όλα τα έξτρα πάνω γύρω στα 5000 & θα με θυμηθείς. Μια χαρά τραβάει & μια χαρά ροπή έχει για 650 on-off. Για μένα ο όγκος είναι σημαντικό να είναι σχετικά μικρός .


  13. #13
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Το Country είναι καθαρά γαι μέσα στη πόλη, άντε και καμιά πολύ κοντινή βόλτα, μιας & δε παίζει να βάλεις πάνω του αποσκευές ή συνεπιβάτη & να είστε άνετα.
    Όλη γενικά η σειρά Χ είναι πολύ εξειδικευμένη στη χρήση της θα έλεγα.
    Φίλε ψάξε να βρεις ένα μτχ με όλα τα έξτρα πάνω γύρω στα 5000 & θα με θυμηθείς. Μια χαρά τραβάει & μια χαρά ροπή έχει για 650 on-off. Για μένα ο όγκος είναι σημαντικό να είναι σχετικά μικρός .

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ Ο ΟΓΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΡΑΒΑΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΜΕ ΒΛΕΠΩ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΤΩΡΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΟΥ ΘΑ ΔΩ ΑΝ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ Η ΜΕΤΑΧΟΙΡΙΣΜΕΝΟ ΚΑΠΟΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΠΟ 94 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ!!! THANKS ΓΙΑ ΟΛΑ MIKEG!!!

  14. #14
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
    το vstrom το εχεις σκεφτει καθολου?
    ΠΟΛΥ ΟΓΚΩΔΕΣ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ! ΤΟ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ! ΑΣΕ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΟ ΚΑΙ ΟΣΟ ΝΑ ΝΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΕΜΦΑΝΙΣΙΑΚΑ (ΓΟΥΣΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ)

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Άμα (και όοοοοταν) δουλεύει η αντλία βενζίνης ....

    ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ? ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Η ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Η Γνώμη σας για τη BMW 650
    από MikeG στο forum BMW
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 13/02/2005, 21:39
  2. Transalp 650 Vs Fazer 600 Vs Bmw 650 Gs
    από ΤΑSΟS στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2004, 16:04
  3. TDM 850 εναντίον BMW 650 scarver
    από kostas16 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2004, 13:22

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF