Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: Σωληνάκια υψηλής στο Fz1....

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219

    Σωληνάκια υψηλής στο Fz1....

    Πριν λίγες ώρες φόρεσα σωληνάκια υψηλής στο μπροστινό φρένο του FZ1...

    Αν και έκανα πολύ λίγα χιλιόμετρα (απο τον Πειραιά μέχρι την Ηλιούπολη) δεν μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα...Σίγουρα λίγο καλύτερη προοδευτικότητα αλλά η διαφορά με τα μαμίσια είναι μικρή - να μην πω ότι έχω την εντύπωση ότι τώρα χρειάζεται περισσότερη δύναμη στην μανέτα !!!...
    Θα αποκτήσω καλύτερη άποψη μόλις κυκλοφορήσω λίγο περισσότερο, πάντως ΣΙΓΟΥΡΑ η διαφορά δεν είναι αυτή που είχα δει παλιότερα και με είχε εντυπωσιάσει.... Σε άλλα μηχανάκια με διπίστονες δαγκάνες (FZ6 - VSTROM) η διαφορά στην αίσθηση και την αποτελεσματικότητα ήταν τόσο μεγάλη σε βαθμό να τα συστήνω ανεπιφύλακτα, αλλά στο FZ1 δεν το φχαριστήθηκα...
    Ίσως σε ένα βαθμό να φταίει και το γεγονός ότι δεν κράτησα την μαμά διάταξη με μονή γραμμή και διακλαδωτήρα αλλά έβαλα από την τρόμπα 2 ξεχωριστές γραμμές (μία για κάθε δισκόφρενο)....
    Τέσπα...Πάντως είναι όμορφα...Φωτό σε λίγο...

  2. #2
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623
    Στα προηγούμενα (FZ6 - VSTROM) τι διάταξη είχες βάλει..;

    Απ'ότι κατάλαβα μια (έστω και μικρή) διαφορά στην αίσθηση είδες ε..;

    Τι σωληνάκια (μάρκα) έβαλες..;
    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από lampros_fazer
    Στα προηγούμενα (FZ6 - VSTROM) τι διάταξη είχες βάλει..;

    Απ'ότι κατάλαβα μια (έστω και μικρή) διαφορά στην αίσθηση είδες ε..;

    Τι σωληνάκια (μάρκα) έβαλες..;
    Στα προηγούμενα είχα βάλει μονή γραμμή, χωρίς όμως να μπορώ να πω ότι το γεγονός ότι δεν έκαναν καμμία σοβαρή διαφορά στο FZ1 οφείλεται σε αυτό....Μπορεί απλά τα μαμίσια σωληνάκια να είναι αρκετά καλά και να μην κερδίζεις από την αλλαγή τους...εξάλλου το fz1 φοράει τετραπίστονες (αντίθετα με τα προηγούμενα) και ίσως εκεί να είναι το σημείο που κάνει την διαφορά...

    Ναι μια μικρή αλλαγή στην αίσθηση την έχει, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι μ' αρέσει...Από την άλλη λόγω δουλειάς δεν το διερεύνησα πολύ, πάντως σε καμμία περίπτωση η αλλαγή της αίσθησης δεν με εντυπωσίασε όπως στα προηγούμενα....

    Για μάρκα δεν ξέρω... Δεν ασχολήθηκα με αυτό...απλά ζήτησα από τον μάστορα να βάλω σωληνάκια υψηλής και τα έβαλα... Πάντως είναι ντυμένα με διαφανή πλαστικό απ' έξω...

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD

    Για μάρκα δεν ξέρω... Δεν ασχολήθηκα με αυτό...απλά ζήτησα από τον μάστορα να βάλω σωληνάκια υψηλής και τα έβαλα... Πάντως είναι ντυμένα με διαφανή πλαστικό απ' έξω...
    Μπορει να σου εφτιαξε ακομα και χειροποιητα δηλαδη;
    Συν τοις αλλοις σπανιως τα σωληνακια υψηλης βελτιωνουν αισθητα την αποκριση και την αισθηση στην μανετα σε απλη χρηση δρομου.
    Την διαφορα την κανουν στα πολυ δυνατα και παρατεταμενα φρεναρισματα σε χρηση πιστας η ...δρομου που τον βλεπουμε πιστα.....
    Συνηθως βλεπουμε διαφορα αμεσως διοτι προηγειται και μια καλη εξαερωση, αλλαγη υγρων κτλ.
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Μπορει να σου εφτιαξε ακομα και χειροποιητα δηλαδη;
    Συν τοις αλλοις σπανιως τα σωληνακια υψηλης βελτιωνουν αισθητα την αποκριση και την αισθηση στην μανετα σε απλη χρηση δρομου.
    Την διαφορα την κανουν στα πολυ δυνατα και παρατεταμενα φρεναρισματα σε χρηση πιστας η ...δρομου που τον βλεπουμε πιστα.....
    Συνηθως βλεπουμε διαφορα αμεσως διοτι προηγειται και μια καλη εξαερωση, αλλαγη υγρων κτλ.
    Μπα...ήταν σε κλειστό σακουλάκι...ψιλοεπίσημα μου φάνηκαν αλλά δεν ρώτησα κιόλας...

    Δεν ξέρω τι λές αλλά στα προηγούμενα μηχανάκια είχαν βελτιώσει πολύ την αίσθηση και την απόκριση...και δεν χρειάστηκε να μπω πίστα για να το καταλάβω...φάνηκε ΑΜΕΣΩΣ...

    Και επίσης, σίγουρα και τα προηγούμενα μηχανάκια μου δεν θέλαν εξαέρωση (μπορώ να το καταλάβω αυτό...) ούτε είχαν πολυκαιρισμένα υγρά....μηχανάκια ενός έτους και πιο καινούργια ήτανε...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της gcrook
    Εγγραφή
    22/03/2003
    Μηνύματα
    6.231
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    Μπα...ήταν σε κλειστό σακουλάκι...ψιλοεπίσημα μου φάνηκαν αλλά δεν ρώτησα κιόλας...

    Δεν ξέρω τι λές αλλά στα προηγούμενα μηχανάκια είχαν βελτιώσει πολύ την αίσθηση και την απόκριση...και δεν χρειάστηκε να μπω πίστα για να το καταλάβω...φάνηκε ΑΜΕΣΩΣ...

    Και επίσης, σίγουρα και τα προηγούμενα μηχανάκια μου δεν θέλαν εξαέρωση (μπορώ να το καταλάβω αυτό...) ούτε είχαν πολυκαιρισμένα υγρά....μηχανάκια ενός έτους και πιο καινούργια ήτανε...
    Σου χαλαω εγω χατιρι;
    -Have you any famous last words?
    -..Not Yet!
    -"Not yet"!? Is that famous?

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
    Σου χαλαω εγω χατιρι;
    Το ξέρω ότι είσαι γλυκό αγόρι.... :a029:

  8. #8
    Βρες ενα ιδιο φαζερ χωρις υψηλης ,αλλαχτε λίγο μηχανακια και τσεκαρε τις διαφορές τους για πιο ασφαλή συμπεράσματα, πιστεύω οτι θα δεις διαφορά

  9. #9
    DOT SAE E1778JY32 μέλος Το avatar του/της lampros_fazer
    Εγγραφή
    16/07/2005
    Μηνύματα
    1.623
    Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
    εξάλλου το fz1 φοράει τετραπίστονες (αντίθετα με τα προηγούμενα) και ίσως εκεί να είναι το σημείο που κάνει την διαφορά...
    Έτσι νομίζω κι εγώ..

    Σκεφτόμουνα να βάλω κι εγώ στο δικό μου (fzs '03- 4πίστονες) και μου λέει ο μηχανικός μου πιθανότατα δε θα δω διαφορά..
    [size=4pt]έχω μεγάλο ταλέντο στα χείλη[/size]


    [FONT=courier new]tennis365.gr [/FONT]

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/08/2002
    Μηνύματα
    143
    Καλημερα,

    Αυτο που προσφερουν τα σωληνακια υψηλης ειναι οτι οταν παταμε με δυναμη την μανετα του φρενου τα σωληνακια δεν "μπαλοναρουν" (δηλαδη δεν παραμορφωνονται - κρατανε σταθερη την διατομη τους) οποτε οτι δυναμη βαλουμε στην μανετα το αναλογο της θα φτασει στα εμβολα και δεν θα χαθει καπου στην πορεια.. Τρελλη διαφορα δεν βλεπεις πλεον στα συγχρονα μηχανακια λογω καλυτερης ποιοτητας κατασκευης κτλ και σιγουρα οχι στα χαλαρα φρεναρισματα...

    Αν θελετε να δειτε διαφορα αλλαξτε τρομπα (και δεν το λεω επειδη πουλαω τρομπες απο το μηχανακι μου ), βασικα το ολο θεμα του φρεναρισματος παιζει απο το υλικο τριβης και την δυναμη που ασκειται (η βαζουμε δαγκανες με μεγαλυτερα / περισσοτερα εμβολα (ακριβο) η αλλαζουμε την διαμετρο της τρομπας (εκει παιζουμε και με την αισθηση / προοδευτικοτητα του φρενου...))

    Υ.Γ. Η 'επιστημονικη' εξηγηση του πως δουλευει το σωληνακι υψηλης και γενικα τα επιστημονικα σε αυτα που γραφω ισως να περιεχουν λαθη και να ειναι καλυτερο να μιλησετε με καποιον φυσικο

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Να σας τα δείξω για να καταλάβετε καλύτερα πως περάστηκαν και που πιθανόν είναι το πρόβλημα...

    Οι 2 γραμμές όπως φεύγουν από την τρόμπα...Δεν ξέρω αν η διπλή γραμμή ζορίζει περισσότερο την τρόμπα, αλλά "μουράτη" είναι πάντως...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	p9250308---n2.jpg 
Προβολές:	365 
Μέγεθος:	83,5 KB 
ID:	106671

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    η δεξιά όπως κάθεσαι πλευρά...όλα καλά μέχρι εδώ...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	p9250307-n2.jpg 
Προβολές:	359 
Μέγεθος:	76,6 KB 
ID:	106672

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219
    Και η αριστερή όπως κάθεσαι πλευρά...

    Εδώ υπάρχει πρόβλημα..επειδή περάστηκαν 2 γραμμές η διαδρομή των σωλήνων δεν είναι η εργοστασιακή, με αποτέλεσμα το αριστερό σωληνάκι να αναγκάζεται από τον αποστάτη σε αυτήν την κλειστή και ανεπιθύμητη γωνία που βλέπετε...Ίσως μέρος του προβλήματος ή και εξ' ολοκλήρου να οφείλεται εκεί...
    Τέσπα...ήδη το συνεργείο ψάχνει στην αγορά να βρεί σωληνάκια που να είναι όπως τα μαμά (μονή γραμμή με διακλάδωτήρα) ώστε να ακολουθηθεί το εργοστασιακό configuration, και τότε θα δούμε...Ίσως να χρειαστεί και καμμία πατεντούλα στον αριστερό αποστάτη...
    Στην ανάγκη ξαναπερνάω τα μαμά πάνω και καθάρισα... Σιγά μην κάτσω να σκάσω...


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	p9250310-n2.jpg 
Προβολές:	351 
Μέγεθος:	81,1 KB 
ID:	106673

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/08/2002
    Μηνύματα
    143

    hello

    Καλημερα,
    Μην βαλεις διακλαδωτηρα, καλυτερα ειναι να εχεις δυο σωληνακια
    Επειδη δεν με νοιαζει το εικαστικο αλλα το λειτουργικο θα επιανα το σωληκι με ενα δεματικο απο τον οδηγο αφου του αλλαζα λιγο θεση (δεν κουνιεται-στραβωνει αυτο το πραμα ?)...
    Για μενα το σωστο ειναι να βαλεις τα σωληνακια με καποια πατεντα.. Για το εικαστικο δεν αξιζει να χασεις το ουσιαστικο.............
    Οντως το να το εχεις με τετοια γωνια δεν ειναι καλο... (Σε μια μαρκα μαλιστα ειχε τσακισει το σωληνακι !!! .. Πραγματικα δεν θυμαμαι το ονομα της, αλλα δεν ηταν απο τις γνωστες), επισης θα 'λεγα οτι ειμαι αρκετα σιγουρος οτι ειναι και επικινδυνο ετσι οπως το εχεις, τα σωληνακια συνηθως για καθε μηχανακι τα δινουν σε μηκος τσιμα-τσιμα, οποτε ετσι οπως το εχεις περασει το σωληνακι θα ειναι τεντωμενο.. Δεν ξερω τι βυθισμα εχεις τωρα στα καλαμια σου αλλα σιγουρεψου οτι οτι με πληρη εκταση στο μπροστινο, σε μια σουζα πχ (τελος παντων οποιαδηποτε κατασταση το αποφορτισει τελειως) δεν ζοριζονται τα σωληνακια...................


    Α, η διπλη γραμμη δεν ζοριζει περισσοτερο την τρομπα

    Με 'γειες
    Πουλαω μπροστινο φουλ (τιμονοπλακες (ανω/κατω) καλαμια κλιπον κτλ) απο gsxr1000k6 με ελαχιστα χλμ (συμπεριλαμβανομενου μαυρου φτερου) καθως και τρομπα ακτινικη απο το ιδιο μηχανακι, κοιταξτε στις αγγελιες για παραπανω και στειλτε μου πμ αν θελετε πληροφοριες

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της THEOD
    Εγγραφή
    12/04/2003
    Μηνύματα
    2.219

    Re: hello

    Αρχικά δημιουργήθηκε από ZX-9R
    Καλημερα,
    Μην βαλεις διακλαδωτηρα, καλυτερα ειναι να εχεις δυο σωληνακια
    Επειδη δεν με νοιαζει το εικαστικο αλλα το λειτουργικο θα επιανα το σωληκι με ενα δεματικο απο τον οδηγο αφου του αλλαζα λιγο θεση (δεν κουνιεται-στραβωνει αυτο το πραμα ?)...
    Για μενα το σωστο ειναι να βαλεις τα σωληνακια με καποια πατεντα.. Για το εικαστικο δεν αξιζει να χασεις το ουσιαστικο.............
    Οντως το να το εχεις με τετοια γωνια δεν ειναι καλο... (Σε μια μαρκα μαλιστα ειχε τσακισει το σωληνακι !!! .. Πραγματικα δεν θυμαμαι το ονομα της, αλλα δεν ηταν απο τις γνωστες), επισης θα 'λεγα οτι ειμαι αρκετα σιγουρος οτι ειναι και επικινδυνο ετσι οπως το εχεις, τα σωληνακια συνηθως για καθε μηχανακι τα δινουν σε μηκος τσιμα-τσιμα, οποτε ετσι οπως το εχεις περασει το σωληνακι θα ειναι τεντωμενο.. Δεν ξερω τι βυθισμα εχεις τωρα στα καλαμια σου αλλα σιγουρεψου οτι οτι με πληρη εκταση στο μπροστινο, σε μια σουζα πχ (τελος παντων οποιαδηποτε κατασταση το αποφορτισει τελειως) δεν ζοριζονται τα σωληνακια...................


    Α, η διπλη γραμμη δεν ζοριζει περισσοτερο την τρομπα

    Με 'γειες
    Δεν ξέρω τι ακριβώς φταίει αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι ικανοποιημένος...Αντι να αποκτήσω μαλακότερη και καλύτερη αίσθηση, το φρένο είναι πιο "ξύλινο" και απαιτεί μεγαλύτερη δύναμη στην μανέτα.... Σαν να φόρεσα σκληρότερα τακάκια ένα πράγμα ή αλλιώς όπως νοιώθεις όταν φρενάρεις στο βρεγμένο που στην αρχή μέχρι να καθαρίσει το νερό δεν έχεις αίσθηση πόσο φρενάρεις... Δύναμη στα φρένα υπάρχει-δεν είναι εκεί το θέμα, η αίσθηση όμως έχει κάνει 1-2 βήματα προς τα πίσω... Οδήγησα μάλιστα ένα fz1 με μαμά φρένα και το επιβεβαίωσα ότι έχω δίκιο...
    Έχοντας εμπειρίες από αλλαγή με σωληνάκια υψηλής στο παρελθόν, πιστεύω ότι μπορώ να καταλάβω-κρίνω ότι κάτι δεν ταίριαξε σωστά...

    Θα γίνουν κάποιες προσπάθειες είτε με πατέντα στον αποστάτη (ο φούστης δεν στραβώνει προς την διεύθυνση που θέλω...), είτε με αλλαγή γραμμών με την μαμά διάταξη, και θα δώ τι θα προκύψει...όπως είπα αν δω τα σκούρα ξαναπερνάω τα μαμά και καθάρισα...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Σωληνακια υψηλης
    από κουκουρουκου στο forum Yamaha TDM series
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 25/03/2006, 19:22
  2. Σωληνάκια Υψηλής Goodridge
    από sporky στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο μήνυμα: 15/03/2006, 23:40
  3. About Σωληνάκια Υψηλής
    από turist στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 31/01/2006, 12:11
  4. 1ο ZZZ group buy - σωληνακια υψηλης
    από idi στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 193
    Τελευταίο μήνυμα: 15/10/2005, 09:11

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF