Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 41

Θέμα: To απόλυτο "0" στο κυκλοφοριακό έμφραγμα που μας έρχεται...

  1. #1
    κοιμώμενος άγρυπνα Το avatar του/της Gandalf dr685sm
    Εγγραφή
    25/04/2004
    Μηνύματα
    1.755

    To απόλυτο "0" στο κυκλοφοριακό έμφραγμα που μας έρχεται...

    source:http://www.auto24.gr/html/ent/024/ent.24024.asp

    Κολλημένοι με το ΙΧ

    Επιμέλεια: Γιάννης Αντωνίου
    Δημοσίευση: 25 Σεπτεμβρίου 2007



    Από το κακό στο χειρότερο πάει η κατάσταση με το μποτιλιάρισμα των αυτοκινήτων στο Λεκανοπέδιο της Αττικής. Κάθε μέρα είναι πολύ χειρότερη από την προηγούμενη καθώς χιλιάδες συμπολίτες μας δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς το αγαπημένο τους μέσο.

    Ακόμα και την ημέρα χωρίς αυτοκίνητο, το προηγούμενο Σάββατο 22/09/2007, παρατηρήθηκε έμφραγμα σε όλους τους δρόμους της πρωτεύουσας. Και αναρωτιέται κανείς; Αν υπήρχε ημέρα για το αυτοκίνητο τι θα γινόταν; Μαύρο χιούμορ, αλλά δυστυχώς η κατάσταση δεν είναι για γέλια.

    Δεν πάει να είναι τσάμπα οι μετακινήσεις, ο Αθηναίος εκεί. Κολλημένος με το ΙΧ του. Λες και δεν υπάρχει άλλος τρόπος να μετακινηθεί.

    Χρόνος 0

    Οι έρευνες των συγκοινωνιολόγων πάντως κρούουν των κώδωνα του κινδύνου καθώς σε λίγα χρόνια θα αγγίξουμε το «χρόνο 0». Τι είναι αυτό; Η απόλυτη ακινητοποίηση. Μιλάμε για το απόλυτο χάος σε μια πόλη που δεν θα μπορεί να ανασάνει κυκλοφοριακά από πουθενά. Όλοι οι οδικοί άξονες αρχίζουν να τιγκάρουν με πρώτη και καλύτερη την Αττική οδό.

    Θυμηθείτε πως το μεγάλο αυτό έργο είχε λανσαριστεί ως τον μεγάλο «πνεύμονα» στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης και το περιμέναμε πως και πως. Και το έργο έγινε. Πήραμε μια ανάσα μερικά χρόνια και μετά άντε πάλι.

    Η Αττική οδός στο όριο

    Οι μελέτες των ειδικών δεν μπορούσαν όμως να προβλέψουν τη συνεχώς αυξανόμενη κίνηση των οχημάτων που έχει ξεφύγει πλέον από τον έλεγχο. Μπλόκαρε και αυτή η λύση. Η Αττική οδός, «φιλοξενεί» 290.000 οχήματα κατά μέσο όρο την ημέρα και έχει φθάσει κοντά στα όρια αντοχής. Ήδη ακούγονται σενάρια για δημιουργία διώροφης λεωφόρου με νέο υπόγειο δρόμο στο τμήμα μεταξύ των κόμβων Δ. Πλακεντίας και Μεταμόρφωσης, όπου παρατηρείται και το μεγαλύτερο πρόβλημα. Δεν ξέρουμε κατά πόσο ευσταθεί το σενάριο αυτό αλλά αν συνεχίσει έτσι η κατάσταση μπορεί και να το δούμε να υλοποιείται.

    118.990 νέα αυτοκίνητα

    Φτάνει να αναλογιστεί κανείς ότι η κυκλοφορία νέων αυτοκινήτων στην πρωτεύουσα αυξήθηκε σχεδόν 4% σε σχέση με την περασμένη χρονιά. Με απλά λόγια, υπολογίζεται ότι το πρώτο εξάμηνο του 2007 κυκλοφόρησαν στην Αττική 118.990 νέα αυτοκίνητα. Καταλαβαίνετε και μόνοι σας τα μεγέθη.

    Οι συγκοινωνιολόγοι βλέπουν πιο μακριά και φοβούνται πως τα πράγματα θα χειροτερέψουν αν δεν ληφθούν άμεσα μέτρα για την αντιμετώπιση του φαινομένου αυτού. Και μόνοι σας θα έχετε παρατηρήσει ότι οι ώρες αιχμής στους δρόμους έχουν επιμηκυνθεί επικίνδυνα.

    Συνεχές μποτιλιάρισμα

    Δεν είναι όπως παλιά. Δεν υπάρχει πλέον μποτιλιάρισμα μόνο το πρωί ή το μεσημέρι, κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ωρών. Το μποτιλιάρισμα αφορά πλέον όλα τα ωράρια. Από το πρωί μέχρι το απόγευμα και ξανά το βράδυ γιατί έχουμε και τα νυχτοπερπατήματα μας που δεν κόβονται ή δεν ελαττώνονται.

    Είπαμε πως εμείς οι Έλληνες είμαστε δεμένοι ως λαός. Όπου πάμε, πάμε μαζί. Στη δουλειά, στη διασκέδαση, στις διακοπές. Που να μας πετύχει κανείς μόνους; Δύσκολο. Ξεκινάς να πας κάπου και εύχεσαι να μην έχει σκεφτεί και κάποιος άλλος το ίδιο. Δεν γίνονται όμως στην πράξη αυτά.

    Το πρωί φεύγουν όλοι για τις δουλειές τους. Εθνική οδός, Αττική οδός, κέντρο, Καρέας, Κηφισίας, Μεσογείων και κάθε οδικός άξονας που πηγαίνει προς ή φεύγει από την Αθήνα ασφυκτιεί. Μα κανείς να μην θέλει να χρησιμοποιήσει τα ΜΜΜ;

    Οι 4 στους 10 με ΜΜΜ

    Ας μην είμαστε υπερβολικοί. Πολύ κόσμος μετακινείται με λεωφορεία, τρένα, μετρό ή τρόλεϊ. Είτε επειδή δεν έχουν κάποιο άλλο μέσο είτε επειδή απλά τους βολεύουν οι συγκοινωνίες, είτε επειδή δεν αντέχουν το κυκλοφοριακό κομφούζιο. Όποιος και να είναι ο λόγος, το καλό είναι ότι δεν χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο. Υπολογίζεται πως στην Αθήνα, 4 στους 10 συμπολίτες μας μετακινούνται με τα ΜΜΜ. Άρα οι υπόλοιποι 6 που απομένουν δημιουργούν το πρόβλημα.

    Γιατί όμως είναι τόσοι πολλοί; Τι φταίει; Η λογική λέει ότι οι περισσότεροι από εμάς προτιμούμε την άνεση και την ευκολία του ΙΧ. Απεχθανόμαστε την αναμονή στις στάσεις ή την πολυκοσμία στα τρένα και τα λεωφορεία. Άλλοι πάλι δεν αντέχουν να χρησιμοποιούν πάνω από μία συγκοινωνίες για να φτάσουν στον προορισμό τους. Το θεωρούν κουραστικό και δεν το προτιμούν.

    Σε τρία χρόνια από σήμερα

    Η μια λύση που προκύπτει είναι η βελτίωση των ΜΜΜ και η αύξηση των δρομολογίων ώστε να καλύπτονται όλο και περισσότερο οι ανάγκες των επιβατών. Όσο και να βελτιωθούν όμως τα πράγματα, οι αριθμοί λένε πάντα την αλήθεια. Σύμφωνα με τους συγκοινωνιολόγους, σε όλο το Λεκανοπέδιο γίνονται κατά μέσο όρο και σε καθημερινή βάση 8 εκατ. μετακινήσεις, που το 2010 θα φθάσουν τα 10 εκατομμύρια. Έτσι όπως πάμε δηλαδή και σύμφωνα με έγκυρους υπολογισμούς, σε κάτι παραπάνω από τρία χρόνια, οι βασικοί οδικοί άξονες στο Λεκανοπέδιο θα έχουν κορεστεί στο 78% έως και 95%, έναντι του σημερινού 55%.

    Τα νούμερα είναι ανησυχητικά και δεν είναι εφικτό να σταματήσουμε να μετακινούμαστε για να σταματήσει το χάος. Η πολιτεία πρέπει να βρει άμεσα λύσεις για να εκτονώσει το πρόβλημα.

    Το υπουργείο Μεταφορών, οι ειδικοί συγκοινωνιολόγοι αλλά και το ΥΠΕΧΩΔΕ (τίθεται και θέμα προστασίας του περιβάλλοντος λόγω των ρύπων) πρέπει να επιληφθούν του θέματος και εμείς με τη σειρά μας να αρχίσουμε να χρησιμοποιούμε περισσότερο τις συγκοινωνίες.
    Δύο μηνάκια έμειναν για την αγορά της μηχανής... άστους να κουρεύονται μετά.

    Όμως πραγματικά παιδιά δεν υποφέρεται μιλάμε. Κατά ανάγκη το τελευταίο διάστημα είμαι με το Ι.Χ. και μιλάμε για πραγματικό μαρτύριο , όπου και να πας... ακόμα και στο τελευταίο στενό μέσα στην Σταμάτα (Β.Π.) που δεν έχει και τόσο κίνηση όπως το κέντρο... θα βρείς ενα παρκαρισμένο ή ενα κινούμενο Ι.Χ.

    Υπομονή λοιπόν για 60 μερούλες και αμέσως μετά έρχεται η μηχανούλα μου.

    Gandalf
    Στην Ελλάδα θέλουμε να λειτουργούν τα πάντα υπέρ του ατόμου , έστω και εις βάρος του συνόλου.

  2. #2
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΜΗΧΑΝΗ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΕΙΣ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΕΣΑΙ!!! ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ 0 ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΠΟΣΤΑΡΕΣ ΘΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΕΛΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ Η ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ!!! ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΙΝΟΥΝ 3 ΩΡΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ,ΜΕΤΡΟ,ΤΡΑΜ ΚΤΛ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ!!

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από CIRUS
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΟΥ ΜΗΧΑΝΗ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΨΕΙΣ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΕΣΑΙ!!! ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΣ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ 0 ΟΠΩΣ ΤΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΠΟΣΤΑΡΕΣ ΘΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΨΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΘΕΛΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ Η ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΕΙ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ!!! ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΜΕΙΝΟΥΝ 3 ΩΡΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ,ΜΕΤΡΟ,ΤΡΑΜ ΚΤΛ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ!!

    δεν παιζει ουτε μια στο εκατομυριο!!


  4. #4
    ΜΑΝΟΣ para siempre Το avatar του/της vangelis 64
    Εγγραφή
    06/11/2005
    Μηνύματα
    1.431
    Αγαπητέ Gandalf,νομίζω ότι δεν υπάρχει καμμία ελπίδα βελτίωσης τού κυκλοφοριακού στην Αθήνα.Κι αυτό γιατί είναι μία πόλη που χτίστηκε από απατεώνες,τι κι αν μελετήθηκε από επιστήμονες.

    Είναι μία πόλη με προδιαγραφές 1,5-2 εκατομμυρίων ανθρώπων και έχει ήδη 5.Κάθε σπιθαμή ελεύθερη χτίζεται.Αν ήταν δυνατόν να ξηλώναν όλα τα πάρκα και να κάναν πολυκατοικίες,θα το έκαναν.Για δρόμους,ποιός νοιάζεται!
    Η τηλεόραση εδώ και 20 περίπου χρόνια,ιδίως με τα ιδιωτικά κανάλια,διαφημίζει αυτοκίνητα.Υπήρξε εποχή που,όταν έβγαινε ένα καινούργιο μοντέλο,την άλλη μέρα έβλεπα 2-3 κομμάτια στο δρόμο πηγαίνοντας για δουλειά.
    Ο μόνος τρόπος να ανασάνει η Αθήνα είναι να φύγουν από κει κανά-δυό εκατομμύρια άνθρωποι,πράγμα αδύνατο.Και όχι μόνο δεν φεύγουν αλλά συνεχίζουν να έρχονται κιόλας.
    Ίσως,όταν φτάσει η κατάσταση στο "0",ν' αρχίσουν να παίρνουν χαμπάρι ότι κάτι δεν πάει καλά.Ίσως!

    Α!Τίς ευχές μου ώστε να περάσουν γρήγορα αυτές οι 60 μέρες.
    moto perpetuo



    Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
    y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
    hasta luego.
    -------------------------------------------------------------------
    [FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
    δεν παιζει ουτε μια στο εκατομυριο!!

    Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ, ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ, ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΝΙΕΤΑΙ ΦΥΛΛΟ ΝΑ ΠΑΡΑΛΗΣΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΟΡΙΣΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΟΙ ΚΟΥΤΑΚΗΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΤΙ Η ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΗΧΑΝΗ Η Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ!!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΑΚΟ!!!

  6. #6
    τσαμπα γκρινιαζετε μου φαινεται. τοσο πραγμα καηκε, θα μετακινηθουν προς τα εκει οι κατοικοι και θα απλωθει η πολη.

  7. #7
    Solomostrongos Το avatar του/της byron
    Εγγραφή
    20/10/2005
    Μηνύματα
    13.723
    Πιθανή η επιβολή διοδίων στο κέντρο της Αθήνας
    Αντιγράφω από capital.gr

    Mε μέτρα τιμολόγησης των χρήσεων των υποδομών της πόλης (επέκταση ελεγχόμενης στάθμευσης με αυστηρή αστυνόμευση, επιβολή διοδίων, κ.ά.) εκτιμούν οι συγκοινωνιολόγοι ότι μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση του κυκλοφοριακού της Αθήνας.

    Κατά την διάρκεια συνεδρίου με θέμα "Οδοιπορικό για τις μετακινήσεις στην Αθήνα της επόμενης δεκαετίας", το οποίο πραγματοποιήθηκε σήμερα στο αμφιθέατρο του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών, παρουσία του υπουργού Μεταφορών Κωστή Χατζηδάκη και τη συμμετοχή επιστημόνων από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι συγκοινωνιολόγοι έκρουσαν τον κώδωνα του κινδύνου για την κατάσταση που διαμορφώνεται στο κυκλοφοριακό της Αθήνας.

    Στην εκδήλωση τονίστηκε η ανάγκη λήψης μέτρων για να αντιμετωπιστεί η συνεχώς αυξανόμενη κίνηση των οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας και να δοθούν κίνητρα στο επιβατικό κοινό, ώστε να χρησιμοποιεί τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

    Στην σύντομη παρέμβασή του, ο υπουργός Μεταφορών τόνισε ότι γνωρίζει το θέμα, εξαιτίας και της θητείας του ως πρόεδρος της Επιτροπής Μεταφορών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ενώ σε ερώτηση για την επιβολή διοδίων στην Αθήνα, δεν απέκλεισε την εφαρμογή τους.

    Η εικόνα των δρόμων της πρωτεύουσας ολοένα και δυσχεραίνει, αφού οι περίοδοι κυκλοφοριακής αιχμής συνεχώς επιμηκύνονται και το μποτιλιάρισμα αφορά πλέον σχεδόν όλες τις εργάσιμες ώρες. Από τα στοιχεία των συγκοινωνιολόγων προκύπτουν τα εξής:

    - Σε όλο το Λεκανοπέδιο γίνονται κατά μέσο όρο και σε καθημερινή βάση 6-7 εκατ. μετακινήσεις που το 2010 θα φθάσουν τα 9 εκατομμύρια.

    - Πάνω από το 60% των μετακινήσεων γίνεται με ΙΧ, παρά το γεγονός ότι ο δείκτης ιδιοκτησίας ΙΧ παραμένει σε μεσαία επίπεδα, παρά τις συνεχείς αυξήσεις. Υπολογίζεται ότι το πρώτο εξάμηνο του 2007 κυκλοφόρησαν στην Αττική 118.990 νέα αυτοκίνητα, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 3,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

    - Σε τρία χρόνια, ο κορεσμός στους βασικούς οδικούς άξονες στο Λεκανοπέδιο θα φθάνει το 78% έως και 95%, έναντι 55% σήμερα. Είναι ενδεικτικό ότι και η Αττική οδός, με κυκλοφοριακό φόρτο 290.000 οχήματα κατά μέσο όρο την ημέρα, έχει φθάσει κοντά στα όρια αντοχής της και ήδη ακούγονται σενάρια για διώροφη λεωφόρο, με νέο υπόγειο δρόμο στο τμήμα μεταξύ των κόμβων Δ. Πλακεντίας και Μεταμόρφωσης.

    - Λιγότερο από το 40% χρησιμοποιεί τις αστικές συγκοινωνίες, αφού παρά τις βελτιωμένες υπηρεσίες που προσφέρουν, κυρίως με το μετρό, δεν καλύπτουν τις ανάγκες. Είναι ενδεικτικό ότι πρόσφατη έρευνα του ΟΑΣΑ, του φορέα των μέσων μαζικής μεταφοράς στο Λεκανοπέδιο, έδειξε ότι οι επιβάτες απεχθάνονται την αναμονή στις στάσεις των λεωφορείων και των τρόλεϊ, ενώ αποφεύγουν τις συγκοινωνίες λόγω της ταλαιπωρίας που συνεπάγεται η μετεπιβίβαση από το ένα μέσο στο άλλο.
    SRX6 & Tuono Rulezzz
    Επί αμφιβολίας άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μη δώσει λύση στο πρόβλημα αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία..

  8. #8
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Gandalf τελικά τι μοντέλο αποφάσισες να πάρεις...?
    Υπομονή.


  9. #9
    Και 15 μηχανες να εχει ο καθενας μας, το αυτοκινητο καποια στιγμη ειναι αναγκαιο
    Ειτε για να κουβαλησεις πραγματα ειτε καποιον ασθενη ειτε ειτε ειτε...

    Το προβλημα το εχουμε ΟΛΟΙ μας, και οχι μονο οσοι πηγαινουν καθε μερα με αμαξι στην δουλεια

    Απο συγκοινωνια μονο το Μετρο αξιζει, ολα τα αλλα ειναι Γ.Τ.Π.

  10. #10
    καμμένος.. Το avatar του/της ronin1
    Εγγραφή
    04/06/2005
    Μηνύματα
    567
    ΄πλήρη αναβάθμιση των συγκοινωνιών...

    να επιτραπεί η μεταφορά ποδηλατων σε μετρό..κ συγκοινωνιες..σε ειδικό πχ τελευταίο βαγόνι...

    οικονομικό...οικολογικό κ ίσως το πιο γρήγορο...για αποστάσεις λίγων χλμ...

    κανεις κ τη γυμναστική...

    κ πέστε να με φάτε...


  11. #11
    This is the road to hell....

    Το προβλημα ειναι ο (νεο)Ελληνας παιδια...
    Πειτε στον Ελληναρα να ΜΗΝ παρει το αμαξι για να παει στη δουλεια/γκομενα/φιλο.
    Πειτε στον Ελληναρα να παρει ενα ποδηλατο και να μετακινειται (οπως κανουν τοσα εκατομμυρια ανθρωποι ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ).

    Διπλοι δρομοι και διοδια ειναι ασπιρινες στο εμφραγμα...

    ΟΣΑ μετρα και να παρθουν, δεν ειναι αυτονοητο οτι απλα επιμυκηνουν το αναποφευκτο; Καθε χρονο ο νεοελληνας θα παιρνει ολο και περισσοτερα αμαξακια, ενω ολο και πιο πολλοι θα ερχονται απο τα χωρια τους στην (κωλο)Αθηνα, ενω ολοι εμεις εδω θα πηζουμε χωρις να παιρνουμε την αποφαση να ΦΥΓΟΥΜΕ μακρυα....

    Η ΜΟΝΗ λυση ειναι να φυγουμε (οσοι εχουμε τη δυναμη και τη δυνατοτητα) απο την Αθηνα. & _
    Νίκος
    Open Horizons

  12. #12
    Ερχομαι!!!! Το avatar του/της zephyr1
    Εγγραφή
    01/12/2005
    Μηνύματα
    3.023
    Η μονη λυση ειναι να φτιαξουν οικολογικα μηχανακια των 10 ιππων που να καινε κακά.

  13. #13
    ΜΑΝΟΣ para siempre Το avatar του/της vangelis 64
    Εγγραφή
    06/11/2005
    Μηνύματα
    1.431
    Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
    Η μονη λυση ειναι να φτιαξουν οικολογικα μηχανακια των 10 ιππων που να καινε κακά.
    Με τη γνωστή σέλλα-χέστρα!φαντάζεσαι τι θα γίνεται απ' τα "καυσαέρια";
    moto perpetuo



    Todo eso de la creacion es mentira, el sufrimiento de la creación es mentira, lo que pasa que los artistas somos unos charlaores (habladores)
    y lo que queremos es engañar a la gente. Los artistas de verdad como vivimos es así, to el día echao, no sufrimos ni na, lo pasamos muy bien,
    hasta luego.
    -------------------------------------------------------------------
    [FONT=courier new]Paco de Lucia[/FONT]

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.078
    Είμαστε πολύ πίσω ακόμα στο θέμα του αυτοκινήτου.
    Για να φτάσουμε τους Αμερικάνους που έχουν 7 ανα 10 κάτοικους έχουμε ακόμα δρόμο.
    Δεν είναι Ελληνικό το πρόβλημα ούτε η νοοτροπία.
    Είναι το μοντέλο ανάπτυξης κατά το Αμερικάνικο πρότυπο που έχουμε υιοθετήσει.
    Ζούμε σε προάστια και έχουμε αυτοκίνητα για να πάμε στη δουλειά μας 100 μίλια μακρυά.
    Αντίθετα οι πρώην Ανατολικοί.
    Μένουμε σε εργατικές κατοικίες με μεγάλη πυκνότητα πληθυσμού και έχουμε δυνατότητα να πάμε στη δουλειά με ΜΜΜ.
    Συνδυάζουμε τα μειονεκτήματα και των 2 τάσεων.
    Στην πραγματικότητα ΔΕΝ μπορείς να πάς απο την Καλλιθέα στο Ελληνικό, απόσταση 15 λεπτών με μοτο με ΜΜΜ.
    Εκτός αν γυρίσεις την Αθήνα όλη με οτι κυκλοφορεί.
    Χρειάζεται ολοκληρωτική αναδιάθρωση των δρομολογίων.
    Χρειάζεται τάισμα το μετρό και ο Ηλεκτρικός απο τα λεωφορεία και το Τράμ.
    Χρειάζονται δρομολόγια στις γειτονίες να μπορεί ο κόσμος να πηγαίνει στις αρτηρίες.
    Ετσι όπως είναι ΔΕΝ γίνεται να πάει ο κόσμος με ΜΜΜ.

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
    Πειτε στον Ελληναρα να παρει ενα ποδηλατο και να μετακινειται (οπως κανουν τοσα εκατομμυρια ανθρωποι ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ)
    Νίκο στο εξωτερικό εχουν κυκλοφοριακή παιδεία, σέβονται το ποδήλατο και υπάρχουν παντού ποδηλατόδρομοι. Βγες εδω εξω με ενα και σε έχουν φάει λάχανο δυστυχώς

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. famous quotes from dirt people..
    από dirtbird στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2008, 09:41
  2. Quote
    από Mago Babidi στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2007, 21:23
  3. Λυση στο κυκλοφοριακο
    από alex14 στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 04/09/2006, 19:02
  4. To σκισεις or not to σκισεις στο στρωσημο?
    από DrIoannis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 01/09/2005, 19:58

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF