Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 30

Θέμα: Η αναφορά του Χέρτ (Hurt Report)

  1. #1
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150

    Η αναφορά του Χέρτ (Hurt Report)

    Στο τέλος του 70, στην Αμερική, οι πωλήσεις μοτοσυκλετών παρουσιάζουν κατακόρυφη αύξηση, και μαζί με αυτές και τα ατυχήματα που σχετίζονται με την χρήση τους. Η κυβέρνηση (και συγκεκριμένα η Διεύθυνση Οδικής Ασφαλείας Εθνικών Αυτοκινητοδρόμων, που υπάγεται στο Υπουργείο Συγκοινωνιών), προσπαθώντας να βρει τρόπο να περιορίσει τον όλο και αυξανόμενο αριθμό θυμάτων και τραυματιών, αναθέτει σε μια επιστημονική ομάδα να μελετήσει και να αναλύσει στατιστικά τις παραμέτρους των ατυχημάτων που εμπλέκουν μοτοσυκλετιστές. Σκοπός της είναι να αποκτήσει μια σαφή και εμπεριστατωμένη εικόνα της κατάστασης και ενδεχομένως ένα εργαλείο ανάλυσης των μέτρων που μπορούν να ληφθούν όσο αφορά σε εξοπλισμό αναβάτη, εκπαίδευση οδηγών, κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, κ.λπ.

    Η μελέτη χρηματοδοτείται αδρά, και την αναλαμβάνει το Τμήμα Κυκλοφοριακής Ασφάλειας του πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνια. Υπεύθυνος καθηγητής είναι ο Χιού Χερτ (Hugh H. Hurt, Jr.), αναγνωρισμένος ερευνητής σε θέματα ασφαλείας, και ένθερμος μοτοσικλετιστής. Ο ζήλος, η υπευθυνότητα, η σοβαρότητα, και η άμεμπτη μεθοδολογία με την οποία διεξάγεται η έρευνα μένουν ιστορικές. Μέχρι τις μέρες μας---σχεδόν τριάντα χρόνια μετά---η αναφορά της ομάδας του Χερτ θεωρείται από τους περισσότερους η μόνη ουσιαστικά και επιστημονικά τεκμηριωμένη μελέτη των μοτοσυκλετιστικών ατυχημάτων και των παραμέτρων τους.

    Ο Χερτ οργάνωσε μια πολυπληθή ομάδα ερευνητών που επί δύο χρόνια επισκεπτόταν για επιτόπου αυτοψία σχεδόν κάθε ατύχημα στην περιοχή της Νότιας Καλιφόρνια. Βασική παράμετρος: όλοι οι ερευνητές ήταν και οι ίδιοι μοτοσυκλετιστές. H ομάδα αυτή ανέλυσε διεξοδικά κάθε ατύχημα και συνέλεξε πάνω από 2000 περιπτώσεις. Πήρε φωτογραφίες, εξέτασε συντρίμμια, μέτρησε σημάδια φρεναρισμάτων, πήρε συνεντεύξεις από εμπλεκόμενους σε περίπου 1000 ατυχήματα, μίλησε με άλλους 3000 περίπου αυτόπτες μάρτυρες, και εξέτασε επιπλέον περίπου 4000 αναφορές της αστυνομίας. Στην συνέχεια ανέλυσε τα δεδομένα από κάθε πιθανή οπτική γωνία για δύο χρόνια, και κατέληξε στην αναφορά της, γνωστή και ως Αναφορά του Χερτ. Ο πλήρης τίτλος της αναφοράς είναι:


    Motorcycle Accident Cause Factors and Identification of Countermeasures
    Hurt, H.H., Ouellet, J.V. and Thom, D.R.,
    Traffic Safety Center, University of Southern California, Los Angeles, California 90007,
    Contract No. DOT HS-5-01160, January 1981 (Final Report)
    Χαρακτηριστικό της συγκρότησης του Χερτ είναι ότι όταν, πολύ αργότερα, ρωτήθηκε για την τεράστιας σημασίας μελέτη του, δήλωσε ότι: Έγινε σχετικά βιαστικά, μόνο σε 4 χρόνια, και ως σκοπό είχε κυρίως να καθιερώσει την μεθοδολογία έρευνας, συλλογής δεδομένων, και ανάλυσης, αναμένοντας χρηματοδότηση για μια πολύ εκτενέστερη μελέτη. Η χρηματοδότηση αυτή, βέβαια, ακόμη αναμένεται...

    Όπως και να έχει πάντως, η αναφορά του Χερτ είναι η πλέον (και πιθανότατα η μόνη) τεκμηριωμένη ανάλυση που έχουμε μέχρι στιγμής σχετικά με ατυχήματα μοτοσικλετιστών. Τα βασικά συμπεράσματα στα οποία κατέληξε (χωρίς να συμπεριλαμβάνω πίνακες και ακριβή ποσοτικά δεδομένα) συνοψίζονται στις παρακάτω παρατηρήσεις:

    1. Περίπου τα 3/4 των ατυχημάτων είναι συγκρούσεις με άλλα οχήματα, πιο συχνά ΙΧ αυτοκίνητα (ατυχήματα "πολλαπλών οχημάτων")

    2. Περίπου το 1/4 είναι ατυχήματα "ενός οχήματος", με την μοτοσυκλέτα είτε να πέφτει στο οδόστρωμα, είτε να συγκρούεται με σταθερό αντικείμενο του περιβάλλοντος

    3. Μηχανικές βλάβες έχουν να κάνουν με λιγότερο από το 3% των ατυχημάτων. Τα περισσότερα από αυτά είναι ατυχήματα ενός οχήματος και οφείλονται σε τρυπημένο η χαλασμένο ελαστικό.

    4. Στα ατυχήματα ενός οχήματος, το λάθος χειριστή είναι ο κυρίαρχος παράγοντας σε περίπου τα 2/3 των περιπτώσεων. Το πλέον τυπικό λάθος είναι πτώση εξαιτίας υπερβολικού φρεναρίσματος και πολύ ανοιχτής γραμμής σε στροφή, εξαιτίας υπερβολικής ταχύτητας ή πολύ μικρής κλίσης (under-cornering)

    5. Η κακή κατάσταση του οδοστρώματος (ρωγμές, καπάκια φρεατίων, κ.λπ) είναι η αιτία του ατυχήματος στο 2% των περιπτώσεων. Ζώα εμπλέκονται στο 1% των ατυχημάτων.

    6. Σε ατυχήματα πολλαπλών οχημάτων, ο οδηγός του άλλου οχήματος παραβιάζει την προτεραιότητα του μοτοσικλετιστή και προκαλεί το ατύχημα στα 2/3 των περιπτώσεων.

    7. Η αποτυχία των αυτοκινητιστών να εντοπίσουν και να αναγνωρίσουν τον μοτοσικλετιστή μέσα στην κίνηση είναι ο κυρίαρχος λόγος των ατυχημάτων. Ο οδηγός του άλλου οχήματος που εμπλεκόταν στο ατύχημα δεν είδε την μοτοσυκλέτα πριν την σύγκρουση ή την είδε πολύ αργά προκειμένου να αποφύγει το ατύχημα.

    8. Σκόπιμη εχθρική ενέργεια από αυτοκινητιστή εναντίον μοτοσικλετιστή είναι σπάνια αιτία ατυχήματος. Η πιο συνήθης περίπτωση είναι η μοτοσυκλέτα να κινείται ευθεία και το αυτοκίνητο να εκτελεί ελιγμό (στροφή) αριστερά ανακόπτοντας την πορεία της μοτοσυκλέτας.

    9. Οι διασταυρώσεις είναι ο πλέον πιθανός τόπος για μοτοσικλετιστικά ατυχήματα, με το άλλο όχημα να παραβιάζει την προτεραιότητα του μοτοσικλετιστή, και συχνά να παραβιάζει και σήματα ελέγχου κυκλοφορίας.

    10. Οι καιρικές συνθήκες δεν αποτελούν παράγοντα στο 98% των ατυχημάτων

    11. Τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται σε σύντομες διαδρομές για ψώνια, δουλειές, επισκέψεις φίλων, διασκέδαση, κ.λπ. και το ατύχημα είναι πιθανότερο να συμβεί κοντά στην αφετηρία της διαδρομής.

    12. Το οπτικό πεδίο του μοτοσικλετιστή ή του οδηγού του άλλου οχήματος παρεμποδίζεται από λάμψεις / ανακλάσεις ή από άλλα οχήματα και εμπόδια στο 50% σχεδόν των ατυχημάτων πολλαπλών οχημάτων.

    13. Το δυσδιάκριτο της μοτοσυκλέτας είναι κρίσιμος παράγοντας σε ατυχήματα πολλαπλών οχημάτων, και η εμπλοκή σε ατυχήματα μειώνεται με την χρήση των προβολέων (αναμμένοι την ημέρα) και την χρήση ευδιάκριτων (κίτρινων, πορτοκαλί, κόκκινων, κ.λπ) ρούχων.

    14. Διαρροές καυσίμων είναι παρούσες στο 62% των ατυχημάτων στην φάση μετά το ατύχημα. Αυτό αυξάνει τους κινδύνους ανάφλεξης.

    15. Η μέση (median όχι average) ταχύτητα αμέσως πριν το ατύχημα είναι 47.9 χλμ/ω, η μέση (median) ταχύτητα σύγκρουσης είναι 34.6 χλμ/ω, και η ταχύτητα σύγκρουσης στο 1/1000 των περιπτώσεων είναι περίπου 140 χλμ/ω

    16. Το τυπικό οπτικό πεδίο των μοτοσικλετιστών αμέσως πριν το ατύχημα, δεν δείχνει συμβολή μιας πιθανώς περιορισμένης περιφερικής όρασης στα αίτια του ατυχήματος. Σε περισσότερα από τα 3/4 των ατυχημάτων ο κίνδυνος βρίσκεται εντός 45 μοιρών εκατέρωθεν τις ευθείας του μοτοσικλετιστή.

    17. Το δυσδιάκριτο της μοτοσυκλέτα είναι πιο κρίσιμο όσο αφορά την μετωπική επιφάνεια της μοτοσυκλέτας και του αναβάτη.

    18. Μηχανικές βλάβες που προκαλούν ατύχημα είναι σπάνιες και οι πιο πολλές έχουν να κάνουν με κακή η ελλειπή συντήρηση.

    19. Ηλικίες αναβατών 16 έως 24 παρουσιάζουν σημαντική υπερ-εκπροσώπηση στα ατυχήματα. Ηλικίες αναβατών 30 έως 50 παρουσιάζουν σημαντική υπο-εκπροσώπηση. Η πλειονότητα των αναβατών που εμπλέκονται σε ατυχήματα είναι άνδρες (96%). Μολαταύτα γυναίκες μοτοσυκλετιστές παρουσιάζουν σημαντική υπερ-εκπροσώπηση στα ατυχήματα.

    20. Οι περισσότεροι εμπλεκόμενοι σε ατυχήματα αναβάτες είναι τεχνίτες, εργάτες, και φοιτητές. Επαγγελματίες, υπάλληλοι και τεχνίτες παρουσιάζουν υπο-εκπροσώπηση. Εργάτες και φοιτητές παρουσιάζουν υπερ-εκπροσώπηση.

    21. Αναβάτες με πρόσφατες βεβαιωμένες τροχαίες παραβάσεις υπερ-εκπροσωπούνται στα δεδομένα των ατυχημάτων.

    22. Οι αναβάτες που εμπλέκονται στα ατυχήματα είναι ουσιαστικά ανεκπέδευτοι. 92% είναι αυτοδίδακτοι ή έμαθαν από φίλους και συγγενείς. Η εκπαίδευση των αναβατών ελαττώνει την πιθανότητα εμπλοκής σε ατυχήματα, και σχετίζεται με την μείωση των τραυματισμών στην περίπτωση ατυχήματος.

    23. Περισσότεροι από τους μισούς αναβάτες που εμπλέκονται σε ατυχήματα είχαν εμπειρία λιγότερη των 5 μηνών στην μοτοσυκλέτα με την οποία συνέβει το ατύχημα, παρόλο που η συνολική τους εμπειρία οδήγησης ήταν περίπου 3 χρόνια. Αναβάτες με εμπειρία στην οδήγηση εκτός δρόμου παρουσιάζουν σημαντική υπο-εκπροσώπηση στα δεδομένα των ατυχημάτων.

    24. Έλλειψη προσοχής στην οδήγηση είναι σημαντικός παράγοντας ατυχήματος για τον μοτοσικλετιστή.

    25. Σχεδόν τα μισά των μοιραίων ατυχημάτων έχουν να κάνουν με χρήση οινοπνεύματος.

  2. #2
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    26. Οι αναβάτες που εμπλέκονται σε ατυχήματα παρουσιάζουν σοβαρές ελλείψεις στην ικανότητα αποφυγής προβλημάτων. Οι περισσότεροι φρενάρουν υπερβολικά με το πίσω φρένο και ελλιπώς με το μπροστινό ελαττώνοντας σημαντικά την επιβράδυνση και την ικανότητά τους να αποφύγουν την σύγκρουση. Η χρήση του "γυροσκοπικού" για την αποφυγή εμποδίου (swerve) είναι πρακτικά απούσα.

    27. Το τυπικό ατύχημα δίνει στον μοτοσικλετιστή χρόνο 2 δευτερολέπτων για να ολοκληρώσει όλους τους χειρισμούς αποφυγής.

    28. Μοτοσυκλέτες με συνεπιβάτη δεν υπερ-εκπροσωπούνται στα δεδομένα ατυχημάτων

    29. Οι οδηγοί των άλλων οχημάτων που εμπλέκονται σε συγκρούσεις με μοτοσυκλέτες δεν παρουσιάζουν κάποιο ιδιαίτερο ηλικιακό προφίλ, σε σχέση με άλλους πληθυσμούς οδηγών που εμπλέκονται σε ατυχήματα---με την εξαίρεση ότι οδηγοί ηλικίας 20 έως 29 και άνω των 65 υπερ-εκπροσωπούνται. Επίσης οι οδηγοί γενικά δεν είναι εξοικειωμένοι με τις μοτοσυκλέτες.

    30. Μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού υπο-εκπροσωπούνται στα ατυχήματα, αλλά σχετίζονται με σοβαρότερους τραυματισμούς όταν εμπλέκονται σε ατυχήματα.

    31. Οποιαδήποτε σχέση του χρώματος της μοτοσυκλέτας με την εμπλοκή της σε ατύχημα δεν μπορεί να συναχθεί από τα δεδομένα που συλλέχθηκαν. Δεν αναμένεται να υπάρχει συσχέτιση καθώς η μετωπική επιφάνεια είναι αυτή που είναι συνήθως ορατή από το άλλο όχημα κατά την σύγκρουση.

    32. Μοτοσυκλέτες με φαιρινγκ και ανεμοθώρακες υπο-εκπροσωπούνται στα δεδομένα των ατυχημάτων. Πιθανότατα λόγο της συμβολής τους στην ορατότητα της μοτοσυκλέτας, καθώς και της συσχέτισης αυτών των μοτοσυκλετών με πιο έμπειρους και εκπαιδευμένους αναβάτες.

    33. Πολλοί αναβάτες που εμπλέκονται στα ατυχήματα δεν έχουν άδεια οδήγησης, δεν έχουν άδεια οδήγησης μοτοσυκλέτας, ή η άδειά τους έχει αφαιρεθεί.

    34. Τροποποιημένες μοτοσυκλέτες, όπως ημι-τσόπερ και cafe-racer υπερ-εκπροσωπούνται σημαντικά.

    35. Η πιθανότητα τραυματισμού είναι μεγάλη σε ατυχήματα με μοτοσυκλέτα. 98% των ατυχημάτων πολλαπλών οχηματων, και 96% των ατυχημάτων ενός οχήματος οδηγούν σε κάποιο τραυματισμό στον αναβάτη. 45% οδηγούν σε περισσότερο από ελαφρύ τραυματισμό.

    36. Οι μισοί τραυματισμοί στο σώμα του αναβάτη είναι στο πέλμα/αστράγαλο, κνήμη, γόνατο, και μηρό.

    37. Τα προστατευτικά κάγκελα δεν προστατεύουν από τραυματισμούς. Η μείωση του τραυματισμού στο πέλμα/αστράγαλο, εξισορροπείται από την αύξηση του τραυματισμού στον μηρό, γόνατο, κνήμη.

    38. Η χρήση μποτών, σακακιών, γαντιών, κ.λπ. είναι αποτελεσματική στην αποφυγή ή στην ελάττωση των εκδορών και κοψιμάτων που είναι πολλοί συχνοί αλλά σπανίως σοβαροί τραυματισμοί.

    39. Τραυματισμοί στην περιοχή της λεκάνης παρατηρήθηκαν σε τουλάχιστον το 13% των ατυχημάτων, τυπικά σε ατυχήματα πολλαπλών οχημάτων, μετωπικής σύγκρουσης, με ταχύτητα άνω της μέσης.

    40. Η σοβαρότητα του τραυματισμού αυξάνεται με την αύξηση της ταχύτητας, της κατανάλωσης οινοπνεύματος, και του μεγέθους της μοτοσυκλέτας.

    41. Στο 73% των ατυχημάτων οι μοτοσυκλετιστές δεν είχαν προστασία στα μάτια, και είναι πιθανό ο άνεμος στα απροστάτευτα μάτια να συνέβαλε σε περιορισμό της όρασης που οδήγησε στην καθυστέρηση αντίληψης του κινδύνου.

    42. Περίπου το 50% των μοτοσικλετιστών φοράει κράνος, αλλά μόνο το 40% των εμπλεκομένων σε ατυχήματα φορούσε κράνος κατά την στιγμή του ατυχήματος.

  3. #3
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    43. Η εθελοντική χρήση κράνους είναι μικρότερη στους ανεκπαίδευτους, χαμηλού μορφωτικού επιπέδου και νεότερους αναβάτες, στις ζεστές μέρες, και σε σύντομες διαδρομές.

    44. Οι πλέον θανατηφόροι τραυματισμοί είναι στο στήθος και στο κεφάλι.

    45. Η χρήση κράνους είναι ο σημαντικότερος και κρισιμότερος παράγοντας για την αποφυγή τραυματισμού στο καφάλι. Το κράνος που πληρεί τις προδιαγραφές FMVSS 218 είναι ένας ουσιαστικά αποτελεσματικός μηχανισμός προστασίας.

    46. Η χρήση κράνους δεν προκαλεί εξασθένηση των κρίσιμων ακουστικών ερεθισμάτων, περιορισμό του ωφέλιμου οπτικού πεδίου, ούτε κούραση και απώλεια προσοχής. Καμία αιτία ατυχήματος δεν μπορεί να αποδοθεί στη χρήση κράνους.

    47. Η προδιαγραφή FMVSS 218 παρέχει υψηλό επίπεδο προστασίας και πρέπει να τροποποιηθεί μόνο προκειμένου να αυξηθεί η κάλυψη στο πίσω μέρος του κεφαλιού, καθώς οι απαιτήσεις για προστασία από το μπροστινό προστατευτικό τμήμα στα πλήρη (full-face) κράνη. Επίσης πρέπει όλα τα μεγέθη κρανών ενηλίκων να καλύπτονται από την προδιαγραφή.

    48. Αναβάτες και συνεπιβάτες με κράνη παρουσίασαν σημαντικά μειωμένους τραυματισμούς στο κάτω μέρος του κεφαλιού και στον λαιμό (απ' ότι αναβάτες και συνεπιβάτες χωρίς κράνη), για όλες τις μορφές και όλες τις διαβαθμίσεις σοβαρότητας του τραυματισμού.

    49. Η αυξημένη κάλυψη των πλήρων (full-face) κρανών αυξάνει την προστασία και ελαττώνει σημαντικά τους τραυματισμούς στο πρόσωπο.

    50. Η χρήση κράνους δεν προκαλεί τραυματισμούς στον λαιμό. Αναβάτες με κράνη παρουσιάζουν πολύ λιγότερους τραυματισμούς στον λαιμό από αναβάτες χωρίς. Μόνο τέσσερις ελαφριοί τραυματισμοί μπορούν να αποδοθούν στην χρήση κράνους, και σε κάθε περίπτωση το κράνος προστάτεψε από άλλους πιθανώς κρίσιμους ή μοιραίους τραυματισμούς.

    51. Από τους αναβάτες που εμπλέκονται σε ατυχήματα το 60% δεν φοράει κράνος. Από αυτούς το 26% ισχυρίζεται ότι το κάνει επειδή τα κράνη είναι άβολα και αντιπρακτικά, και το 53% απλά δεν περιμένει ότι θα εμπλακεί σε ατύχημα.

  4. #4
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αυτά...

    Η μετάφραση των συμπερασμάτων έγινε λίγο βιαστικά, οπότε μπορεί να έχω κάνει μερικά λαθάκια... Δεν νομίζω πάντως να έχω αλλοιώσει σημαντικά το νόημα...


  5. #5
    Παρα πολυ ενδιαφερουσα,βλεπω μεχρι στιγμης ταυτιση με αυτα που ακουσαμε απο τον χουντρα ,αλλα και με αρκετα απο οσα ακουγονται εδω μεσα.
    that I was where I would be,
    Then I would be where I am not,
    Here I am where I must be
    Go where I would, I can not


  6. #6


    χρειαζομαι εξηγηση για το 26
    that I was where I would be,
    Then I would be where I am not,
    Here I am where I must be
    Go where I would, I can not


  7. #7
    Πολύ ενδιαφέρον.

    Ξαναδιαβάστε το 23, και κάνετε τις συγκρίσεις σας με τους Ελληνικούς δρόμους που μάλλον θα είναι πιο γλιστεροί....

    You BETA believe...
    ________________________________
    You should be exhausted.....
    ________________________________
    Hit me, crush me....

  8. #8
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    @npat:

    μπράβω για την μετάφραση!
    ερωτηξης: βρηκες και εσύ μονο την περίληψη ( το αγγλικο κειμενο που μετεφρασες )
    ή έχεις βρει και ΟΛΟ το κειμενο της μελέτης? :smilea:


    @ moderation team: μηπως να γίνει sticky μιας και αποτελει σημαντική πηγη πληροφόρησης?
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  9. #9
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
    χρειαζομαι εξηγηση για το 26
    26. Οι αναβάτες που εμπλέκονται σε ατυχήματα παρουσιάζουν σοβαρές ελλείψεις στην ικανότητα αποφυγής προβλημάτων. Οι περισσότεροι φρενάρουν υπερβολικά με το πίσω φρένο και ελλιπώς με το μπροστινό ελαττώνοντας σημαντικά την επιβράδυνση και την ικανότητά τους να αποφύγουν την σύγκρουση. Η χρήση του "γυροσκοπικού" για την αποφυγή εμποδίου (swerve) είναι πρακτικά απούσα.
    εννοει οτι οι αναβάτες δεν ηξεραν ή δεν μπόρεσαν (λογω κυριως των ενστικτοδων ανιδρασεων) να εκτελέσουν εκείνους του ελιγμούς που θα τους γλιτωναν απο την συγκρουση/ατυχημα.
    Η αναφορα στην απουσία γυροσκοπικού ειναι χαρακτηριστική σε αυτό!

    ελπίζω να βοηθησα καπως
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  10. #10
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    επίσης να αναφέρω οτι υπάρχει και αντίστοιχη ευρωπαϊκη μελετη πολυ πιο συχρονη η οποια ομως χρησημοποιει τα δεδομένα απο ατυχήματα για εξετάσει την αποτελεσματικότητα των κρανων και οχι τόσο ωστε να αναλυσει τα αιτια των ατυχημάτων

    ΕΡΕΥΝΑ COST 327

    Προσοχή ειναι σε μορφή PDF και το μεγεθος ειναι 7,19 MB!!!!

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  11. #11
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Moderator
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από div400

    ερωτηξης: βρηκες και εσύ μονο την περίληψη ( το αγγλικο κειμενο που μετεφρασες )
    Βρήκα την περίληψη, κάποια σκόρπια κομμάτια μετα-πληροφορίας για την μελέτη (πότε έγινε, υπό ποιες συνθήκες, κ.λπ.) καθώς και ελάχιστους σκόρπιους πίνακες με αριθμητικά δεδομένα. Το πλήρες κείμενο της μελέτες δεν νομίζω να υπάρχει ον-λάιν.

  12. #12
    αχ...και να χα μοτόρι! Το avatar του/της Tropeas
    Εγγραφή
    06/05/2005
    Μηνύματα
    4.983
    Μήπως θα έπρεπε να το προωθήσουμε κάπου αυτό?
    σε κάνα υπουργείο Μεταφορών...
    μήπως αν γινόταν στην Ελλάδα το 98% των ατυχημάτων μονού οχήματος (αλλά και εμπλοκής με άλλο)που δεν οφείλεται στην ποιότητα του δρόμου ΑΝΤΙΣΤΡΕΦΟΤΑΝ σαν ποσοστο?

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    πολυ καλο Νικολακη αν και μετα απο 30 χρονια καποια πραγματα (οπως οι ταχυτητες των μοτοσυκλετων) εχουν αλλαξει!

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/10/2004
    Μηνύματα
    1.661

    Re: Η αναφορά του Χέρτ (Hurt Report)

    Μπράβο npat!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
    Πολύ ενδιαφέρον.

    Ξαναδιαβάστε το 23, και κάνετε τις συγκρίσεις σας με τους Ελληνικούς δρόμους που μάλλον θα είναι πιο γλιστεροί....
    Αυτό ήθελα να το τονίσω και εγώ!

    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    23. Περισσότεροι από τους μισούς αναβάτες που εμπλέκονται σε ατυχήματα είχαν εμπειρία λιγότερη των 5 μηνών στην μοτοσυκλέτα με την οποία συνέβει το ατύχημα, παρόλο που η συνολική τους εμπειρία οδήγησης ήταν περίπου 3 χρόνια. Αναβάτες με εμπειρία στην οδήγηση εκτός δρόμου παρουσιάζουν σημαντική υπο-εκπροσώπηση στα δεδομένα των ατυχημάτων.


    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    22. Οι αναβάτες που εμπλέκονται στα ατυχήματα είναι ουσιαστικά ανεκπέδευτοι. 92% είναι αυτοδίδακτοι ή έμαθαν από φίλους και συγγενείς. Η εκπαίδευση των αναβατών ελαττώνει την πιθανότητα εμπλοκής σε ατυχήματα, και σχετίζεται με την μείωση των τραυματισμών στην περίπτωση ατυχήματος.
    :ZZZ: και θα συνεχίσουμε να μοιράζουμε διπλώματα

  15. #15
    Αρχαία Ολυμπία Το avatar του/της marios8
    Εγγραφή
    02/04/2005
    Μηνύματα
    2.079
    Ωραίο θεμα μπράβο
    Τον κάθε λαό τον κυβερνάει αυτός που του αξίζει.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2015, 15:16
  2. Προέλευση του... fuck!
    από KAS77 στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2008, 16:46
  3. Δημοσιογραφοι του κωλου!!!
    από AFTER στο forum Αντιπαραθέσεις
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2003, 07:31
  4. Report Από το Yard με soundtrack μουσική από τα χεράκια του S4
    από Julius στο forum Συναντήσεις & βόλτες
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο μήνυμα: 09/12/2003, 10:22
  5. Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 10:53

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF