A) Πιθανον να εχει στραβωσει καποιο καβαλετο....
Λυσιμο και κοιταγμα και ριξε και καμμια ματια και στο τιμονι.....
Β) Δυστηχως σου εσπασε καποιο κοματακι απο το στοπ ( τερμα) του τιμονιου..)
Για μενα δεν υπαρχει καποιος κινδυνος και καλα θα ηταν να το αφησεις ως εχει.....
Εχει πολυ δουλεια για να φτιαχτει και δεν αξιζει τον κοπο και τα χρηματα....
![]()
Γ) Αν διακρινω καλα πιθανον πρεπει να εχει στραβωσει και η μπαρα του τιμονιου...![]()
![]()
βάλε ενα φρέσκο τιμόνι για αρχή , και δοκίμασε το μπροστινό σύστημα στο δρόμο ,
στο θέμα ευστάθεια !!
Απο εκεί και πέρα βλέπουμε .
Αν ειναι να αρχισουμε να αλλαζουμε διαφορα μεχρι να το πετυχουμε ζητω που καηκαμε.Τα καβαλετα παντως εχουν σιγουρα στραβωσει.Το ενα κοιταει το Περιστερι και το αλλο το Καϊρο,που λεει και ο Ζηκος.Τωρα το τιμονι δεν πρεπει να εχει στραβωσει απ'οσο ειδα
Αμα θες να φέρω πυροσβεστήρα , απλά πες το στα ίσα !!Αρχικά δημιουργήθηκε από katsavidi2005
ζητω που καηκαμε.
Επεσε η μηχανή , και δεν πήρε το τιμόνι !!
Αυτο και εάν είναι από τα άγραφα !
περιεργο.... συνηθως το τιμονι την ακουει πρωτο...
αλλαξε καβαλέτα (καμμια 50αρα για αφτερ μαρκετ)
και δοκιμασε με το ιδιο τιμονι...
με το ματι δεν μπορεις να καταλαβεις το τιμονι (παρα πολυ δυσκολο) με την οδηγηση θα το καταλαβεις σιγουρα ευκολοτερα.
πριν ξεκινησεις για δοκιμαστική όμως λυσε τις βιδες της πάνω τιμονοπλακας, και τις βιδες των νυχιων απο τις μποτες των καλαμιων (αυτες που σφιγκουν τον αξονα του τροχου)
και πατωντας το μπροστινο φρενο βυθισε με δυναμη το προστινο φορτιζωνας το με το βαρος σου, καντο με δυναμη 3-4 φορες.
ξανασφιξε τιμονοπλακα και τροχο, και πηγαινε μια βολτα να δεις...
οταν το μηχανακι πηγαινει ευθεια θα πρεπει το τιμονι να ειναι τελειςως καθετο με την κατευθυνση της ταχυτητας!
edit: με το λυσιμο και την συσπειρωση τπυ μπροστινου πετυχαινεις να παραλληλιστουν ξανα οι μπουκαλες σε περιπτωση που εχουν χασει απο την πτωση, αν και αυτο συμβαινει συνηθως σε πτωσεις με μερικα χιλιομετρα κι οχι σε στατικες!