Δινω το transalp και σκεφτομαι να παρω το καινουριο fazer 600.Θελω να εχω χαμηλοτερο κεντρο βαρους, καλυτερους ελιγμους και ροπη μεσα στην πολη.Θα τα εχω?
Δινω το transalp και σκεφτομαι να παρω το καινουριο fazer 600.Θελω να εχω χαμηλοτερο κεντρο βαρους, καλυτερους ελιγμους και ροπη μεσα στην πολη.Θα τα εχω?
Oxi !!Αρχικά δημιουργήθηκε από lanselot
Δινω το transalp και σκεφτομαι να παρω το καινουριο fazer 600.Θελω να εχω χαμηλοτερο κεντρο βαρους, καλυτερους ελιγμους και ροπη μεσα στην πολη.Θα τα εχω?
Θα εχεις λιγοτερη ροπη ( στις πολυ χαμηλες ) που οταν την χρειαστεις θα σου ερχεται αρκετα αποτομα ( σε συγκριση με το transalp... )
Χαμηλοτερο κεντρο βαρους για την μεση ωριαια ταχυτητα πολης γιατι ?? Και ποσο θα σου χρησιμευσει ???
Ελιγμους... Σαφως το ψηλοτερο κεντρο βαρους υπερτερει στους μικρους ""σπαμωδικους"" ελιγμους στην πολη......
Και το μεγαλο μειον..... Οι ατελειωτες λακουβες -- Ανωμαλιες των δρομων της πολης γενικα που θα σε υποχρεωσουν σε ατελειωτα μικροφρεναρισματα με το fazer ( πραγμα που ουτε καν σκεφτεσε τωρα με το transalp ...) Αυτα τα ολιγα οσο αφορα την πολη.....![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από lanselot
Δινω το transalp και σκεφτομαι να παρω το καινουριο fazer 600.Θελω να εχω χαμηλοτερο κεντρο βαρους, καλυτερους ελιγμους και ροπη μεσα στην πολη.Θα τα εχω?
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Oxi !!
Θα εχεις λιγοτερη ροπη ( στις πολυ χαμηλες ) που οταν την χρειαστεις θα σου ερχεται αρκετα αποτομα ( σε συγκριση με το transalp... )
Χαμηλοτερο κεντρο βαρους για την μεση ωριαια ταχυτητα πολης γιατι ?? Και ποσο θα σου χρησιμευσει ???
Ελιγμους... Σαφως το ψηλοτερο κεντρο βαρους υπερτερει στους μικρους ""σπαμωδικους"" ελιγμους στην πολη......
Και το μεγαλο μειον..... Οι ατελειωτες λακουβες -- Ανωμαλιες των δρομων της πολης γενικα που θα σε υποχρεωσουν σε ατελειωτα μικροφρεναρισματα με το fazer ( πραγμα που ουτε καν σκεφτεσε τωρα με το transalp ...) Αυτα τα ολιγα οσο αφορα την πολη.....![]()
![]()
Από καλύτερους ελιγμούς και χαμηλό κέντρο βάρους μέσα στην πόλη μπορώ να σου πω πως το Fazer είναι πολύ εύκολο.
Δεν έχω οδηγήσει τρανσάλπ και δεν ξέρω πως παει, αλλά προσωπικά το μέγεθος και το βάρος του Fazer μέσα στην πόλη είναι άγνωστες έννοιες, τις ξεχνάς.
Όσο για τη ροπή χαμηλά και για τα στιγμιαία ξεσπάσματα-ανοίγματα με ξεχασμένη μια ή και δυο ταχύτητες πάνω, ενδεχομένος να έχεις πρόβλημα. Αλλά να ξέρεις πως μιλάμε για εντελώς διαφορετικούς κινητήρες σε αρχιτεκτονική, άρα και λειτουργία.
Θέλει δηλαδή προσαρμογή στον τρόπο λειτουργία του, να είσαι πιο "μετρημένος" στις επιλογές σχέσης με τα δεδομένα της κίνησης εμπρός-πίσω σου. Να ξέρεις πάντως πως το Fazer μπορεί να κινηθεί και με 5η ή και 6η χαλαρά-νωχελικά-οικονομικά με 35-40χ.α.ω. αν το μάθεις και ξέρεις τη διαδρομή.
Η άνεση επίσης θα είναι ένα θέμα διότι, πρέπει και είναι πιο σκληρό από το τράνσαλπ σε θέμα αναρτήσεων, συνολικού στησίματος αλλά και διότι έχει χυτές ζάντες σε αντίθεση με τις ακτίνες του ΤΑ.
Γενικά έχει 2 πρόσωπα, 1) νωχελικό (κούφιο το λένε κάποιοι) και το 2) από 8000rpm και πάνω είναι εκρηκτικό. Άλλωστε μην ξεχνάς πως έχει τα διπλάσια άλογα στον τροχό του τράνσαλπ, την ίδια μεν ροπή αλλά σε επίσης διπλάσιο εύρος λειτουργίας να την κατανείμει οπότε και η διττή αυτή λειτουργία του.
Εγώ την έχω καταβρεί, διότι μπορείς να κάνεις με ένα φούλ γεμάτο (ίδιο 19άρι με το τράνσαλπ) τεπόζιτο και 300χλμ αυτονομία μέσα στην πόλη ή να πάς και μια πολύ καλή σβέλτη βόλτα εκτός αυτής με πολύ καλή αυτονομία επίσης.
Ευχαριστώ τους Ιάπωνες για τα γαμηστερά εν σειρά τετρακύλινδρα που απλόχερα προσέφεραν στον πτωχό και ταπεινό τούτο πλανήτη.
για την πολη ειναι καλυτερο να κρατησεις το μηχανακι που εχεις...
Επιτρέψτε μου να θεωρήσω τον εαυτό μου από τους πιο κατάλληλους για να βοηθήσω τον φίλο μας.
Και αυτό γιατί έχω Fazer 3 χρόνια και έχω κάνει με αυτό 44.000χλμ και ταυτόχρονα έχει ο αδελφός μου Transalp 650 εδώ και 4 χρόνια, οπότε έχω εμπειρία και στα δύο σε κάθε είδους δρόμο.
Λοιπόν είναι δύο ΠΟΛΥ διαφορετικά μηχανάκια.
Η διαφορά υποδύναμης και χαρακτήρα είναι τεράστια και από εκεί ξεκινάνε όλα. Όταν ανεβαίνω στο Transalp λέω κάθε φορά τι ωραία που είναι να τραβάει από τόσο χαμηλά, αλλά, αν και πράγματι στις χαμηλές στροφές το Fazer υστερεί, η διαφορά δύναμης είναι τέτοια που σου φαίνεται ότι πάνω από τις 3.000σαλ το Fazer τραβάει καλύτερα.
Αν το θες για την πόλη τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρεις Fazer. Το τιμόνι δεν κόβει όσο του Transalp, οι αναρτήσεις είναι σκληρές όπως και η σέλα, η πιο σκυφτή θέση οδήγησης είναι πιο κουραστική και η ευστροφία του κινητήρα σε συνδυασμό με το κιβώτιο δεν είναι ό,τι καλύτερο για την κίνηση της πόλης.
Δεν ενοχλεί στην πόλη γενικά απλά το Transalp είναι καταλληλότερο.
Όταν ήρθε η ώρα να πάρω μηχανή, ξέρωντας ήδη το Transalp από τον αδελφό μου προτίμησα το Fazer γιατί ήταν πολύ όμορφο, γρήγορο, έστριβε καλά και είχε πολύ καλή τιμή.
Κάνω πολλά χιλιόμετρα καθημερινά (όχι τόσο στο κέντρο), αλλά και συχνά ταξιδάκια. Στον ανοιχτό δρόμο το Fazer είναι απόλαυση και δεν συγκρίνεται με τίποτα με το Transalp. Υπάρχουν φορές που ανεβαίνω στο Honda μετά το Yamaha και απορώ πως οδηγεί ο αδελφός μου τέτοιο μηχανάκι.
Ελπίζω να βοήθησα.
+1 σε όλα απλά να προσθέσω ότι το Fazer έχει πολύ χαμηλότερο κέντρο βάρους από το Τρανσαλπ (και γενικότερα τα ον-οφ) οπότε θα σου φανεί αρκετά πιο ελαφρύ! Έχω το FZ6 εδώ και 3 εβδομάδες σχεδόν ενώ το Τρανσαλπ το οδήγησα μια φορά. Φυσικά και το παιδί που έχει το Τρανσαλπ οδήγησε το δικό μου και είχε την ίδια εντύπωση με το βάρος! Οδήγησε το Fazer σε τεστ ντραιβ και θα καταλάβεις μόνος σου τί θές!!Αρχικά δημιουργήθηκε από mixalakis
Επιτρέψτε μου να θεωρήσω τον εαυτό μου από τους πιο κατάλληλους για να βοηθήσω τον φίλο μας.
Και αυτό γιατί έχω Fazer 3 χρόνια και έχω κάνει με αυτό 44.000χλμ και ταυτόχρονα έχει ο αδελφός μου Transalp 650 εδώ και 4 χρόνια, οπότε έχω εμπειρία και στα δύο σε κάθε είδους δρόμο.
Λοιπόν είναι δύο ΠΟΛΥ διαφορετικά μηχανάκια.
Η διαφορά υποδύναμης και χαρακτήρα είναι τεράστια και από εκεί ξεκινάνε όλα. Όταν ανεβαίνω στο Transalp λέω κάθε φορά τι ωραία που είναι να τραβάει από τόσο χαμηλά, αλλά, αν και πράγματι στις χαμηλές στροφές το Fazer υστερεί, η διαφορά δύναμης είναι τέτοια που σου φαίνεται ότι πάνω από τις 3.000σαλ το Fazer τραβάει καλύτερα.
Αν το θες για την πόλη τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να πάρεις Fazer. Το τιμόνι δεν κόβει όσο του Transalp, οι αναρτήσεις είναι σκληρές όπως και η σέλα, η πιο σκυφτή θέση οδήγησης είναι πιο κουραστική και η ευστροφία του κινητήρα σε συνδυασμό με το κιβώτιο δεν είναι ό,τι καλύτερο για την κίνηση της πόλης.
Δεν ενοχλεί στην πόλη γενικά απλά το Transalp είναι καταλληλότερο.
Όταν ήρθε η ώρα να πάρω μηχανή, ξέρωντας ήδη το Transalp από τον αδελφό μου προτίμησα το Fazer γιατί ήταν πολύ όμορφο, γρήγορο, έστριβε καλά και είχε πολύ καλή τιμή.
Κάνω πολλά χιλιόμετρα καθημερινά (όχι τόσο στο κέντρο), αλλά και συχνά ταξιδάκια. Στον ανοιχτό δρόμο το Fazer είναι απόλαυση και δεν συγκρίνεται με τίποτα με το Transalp. Υπάρχουν φορές που ανεβαίνω στο Honda μετά το Yamaha και απορώ πως οδηγεί ο αδελφός μου τέτοιο μηχανάκι.
Ελπίζω να βοήθησα.
![]()
Chris
Λοιπον ειχα Transalp 650 kai πριν 3 μηνες το πουλησα και πηρα To Fazer S2 .
Φιλε μην το σκεφτεις παρτο το μηχανακι δεν παιζετε.Ευελικτο στην πολη απο ροπη τα ιδια και απο αλογα τα διπλασια απο τρανσαλπ.Το μονο οτι δεν μπορεισ να καβαλας πεζοδρομια ανετα και να πας χωματοδρομο.Σε ολα τα αλλα ειναι παρα πολυ καλο.Για βολτα εκτος αθηνων εκει να δεις ευχαριστηση.Μιλαμε εχω μεινει πολυ ικανοποιημενος.
Και να φανταστεις ειχα και γω παρομοιες αποριες αφου αλαξα κατηγορια αλλα απο τοτε που το πηρα το φαζερακι εχω παθει πλακα.
κατ αρχην σας ευχαριστω για τις πολυτιμες συμβουλες σας που με βοηθουν να σχηματισω μια αποψη. Για εκτος πολης δεν το συζητω οτι υπαρχει τεραστια διαφορα για τις δυο μοτοσυκλετες. το θεμα ειναι ομως η πολη. Κανω καθημερινα τουλαχιστον 30 χιλιομετρα στο κεντρο της-μιλαω για Θεσσαλονικη που ομως τωρα που αρχισαν τα εργα του ΜΕΤΡΟ ισως να ειναι η χειροτερη σε κινηση οχι της Ελλαδος αλλα της Ευρωπης(οι παροικουντες στην Ιερουσαλημ ξερουν)-και μονο το καλοκαιρι καποια ταξιδια 100 με 150 χλμ. σε Ε.Ο. Το ΤΡΑΝΣΑΛΠ ειναι πολυ αξιοπιστο μηχανικα τουλαχιστον ομως εχω προβλημα οταν φυσαει σχετικα δυνατος αερας και οταν πρεπει απο 30 χλμ να επιταχυνω γρηγορα για να μπω σφηνα καπου. ομως το οτι ειναι ψιλη μηχανη, σε αντιθεση με το fazer που ειναι χαμηλοτερο με βοηθα να περναω πανω απο τους καθρεφτες δυο αυτοκινητων που εχουν σταματησει στο φαναρι ακριβως διπλα-διπλα. Με δυσκολευει ομως στους ελιγμους οταν πρεπει να μπω καθετα αναμεσα σε δυο ΙΧ. επισης οι δρομοι που διασχιζω καθημερινα (Λαγκαδα που ανακατασκευαστηκε προσφατα, Β.Ολγας, Τσιμησκη κ παραλιακη ) εκτος απο καποιες ανωμαλιες που τις γνωριζω ειναι σχετικα συντηρημενες. Μοναδικο προβλημα και θα ηθελα και εδω την αποψη σας ειναι οτι ειναι σαν γυαλι και η προσφυση ειναι κατι που πρεπει να εχεις κατα νου συνεχως οταν φρεναρεις.
και παλι ευγνωμων για τις συμβουλες σας
Λοιπόν φίλε μάλλον το Fazer δεν είναι για σένα! Το fazer είναι στρήτ μηχανή και για να έχεις στρήτ πρέπει να κάνεις κάποιες θυσίες όπως άνεση, θέρμανση κινητήρα σε κίνηση καθότι τετρακύλινδρο, δεν πάει χώμα ούτε ανεβαίνει πεζοδρόμια εύκολα κ.τ.λ. Αν το θές για την πόλη όπως λές και για 150 km το καλοκαίρι τότε το Fazer δεν φτιάχτηκε για σένα! Σε ελιγμούς στην πόλη όπως λές θα είναι μεν πιο εύκολο αλλά όχι τόσο, ώστε να το πάρεις για τον λόγο αυτό! Για δρόμους με ανωμαλίες το Fazer θα σε κουράσει, το τρανσάλπ υπερτερεί σαφώς εδώ.Αρχικά δημιουργήθηκε από lanselot
κατ αρχην σας ευχαριστω για τις πολυτιμες συμβουλες σας που με βοηθουν να σχηματισω μια αποψη. Για εκτος πολης δεν το συζητω οτι υπαρχει τεραστια διαφορα για τις δυο μοτοσυκλετες. το θεμα ειναι ομως η πολη. Κανω καθημερινα τουλαχιστον 30 χιλιομετρα στο κεντρο της-μιλαω για Θεσσαλονικη που ομως τωρα που αρχισαν τα εργα του ΜΕΤΡΟ ισως να ειναι η χειροτερη σε κινηση οχι της Ελλαδος αλλα της Ευρωπης(οι παροικουντες στην Ιερουσαλημ ξερουν)-και μονο το καλοκαιρι καποια ταξιδια 100 με 150 χλμ. σε Ε.Ο. Το ΤΡΑΝΣΑΛΠ ειναι πολυ αξιοπιστο μηχανικα τουλαχιστον ομως εχω προβλημα οταν φυσαει σχετικα δυνατος αερας και οταν πρεπει απο 30 χλμ να επιταχυνω γρηγορα για να μπω σφηνα καπου. ομως το οτι ειναι ψιλη μηχανη, σε αντιθεση με το fazer που ειναι χαμηλοτερο με βοηθα να περναω πανω απο τους καθρεφτες δυο αυτοκινητων που εχουν σταματησει στο φαναρι ακριβως διπλα-διπλα. Με δυσκολευει ομως στους ελιγμους οταν πρεπει να μπω καθετα αναμεσα σε δυο ΙΧ. επισης οι δρομοι που διασχιζω καθημερινα (Λαγκαδα που ανακατασκευαστηκε προσφατα, Β.Ολγας, Τσιμησκη κ παραλιακη ) εκτος απο καποιες ανωμαλιες που τις γνωριζω ειναι σχετικα συντηρημενες. Μοναδικο προβλημα και θα ηθελα και εδω την αποψη σας ειναι οτι ειναι σαν γυαλι και η προσφυση ειναι κατι που πρεπει να εχεις κατα νου συνεχως οταν φρεναρεις.
και παλι ευγνωμων για τις συμβουλες σας
Τώρα για την πρόσφυση φίλε με όλα τα μηχανάκια θα έχεις πρόβλημα, αφού απλά δεν υπάρχει πρόσφυση. Το Fazer έχει όντως καλύτερα φρένα, αλλά και πάλυ δεν είναι λόγος αυτός να το πάρεις κατ`εμέ.
Θα σου πρότεινα κάτι άλλο σε στρήτ όπως Er6n ή cb500 που είναι δικύλινδρες, πιό ελαφριές, δεν ζεστένεται τόσο το μοτέρ τους στην κίνηση, επίσης ευέλικτες, πιο φθηνές κ.τ.λ.
Αν θες πες μας και άλλα μηχανάκια που γουστάρεις να σου πούμε απόψεις!
![]()
PS: Τα άλογα του Fazer ΔΕΝ είναι για να τα χρησιμοποιείς σε σφήνες φίλε! Αυτό απλά ξέχνα το επειδή η δύναμη του έρχεται ψηλά και απότομα. Επίσεις για σφήνες καλύτερο είναι το Τρανσαλπ λόγω δύναμης χαμηλά!
Chris
εχεις δικιο φιλε cartman, δεν το διατυπωσα σωστα. οταν λεω προσφυση εννοω τα φαρδυτερα λαστιχα για τα οποια εχω την εντυπωση οτι εχουν καλυτερα κρατηματα σε ολισθηρο οδοστρωμα.
η τριβη εξαρτάται από το υλικό των δυο επιφανειων που ερχονται σε επαφή και από την κάθετη δύναμη που ασκείται σε αυτα και όχι από την επιφάνεια.Αρχικά δημιουργήθηκε από lanselot
εχεις δικιο φιλε cartman, δεν το διατυπωσα σωστα. οταν λεω προσφυση εννοω τα φαρδυτερα λαστιχα για τα οποια εχω την εντυπωση οτι εχουν καλυτερα κρατηματα σε ολισθηρο οδοστρωμα.
Ένα ελαστικό κρατάει καλύτερα στο δρόμο επειδή τα υλικά κατασκεής του έχουν μεγαλύτερο συντελεστή τριβής και όχι μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής!
![]()
Συγουρα το φαζερ εχει πολυ πιο καλυτερα κρατηματα απο το τρανσαλπ καθοτι και στρεετ και καλυτερα στριβει.Τωρα το θεμα ειναι τι σου αρεσει εσενα φιλεμου.Να σου πω παρε αυτο που σου αρεσει και μην σκεφτεσε τιποτε αλλο.Αν σαρεσει πολυ το φαζερ παρτο,ολες οι μηχανες καπου κερδιζουν και καπου χανουν.Αν οι αποριεσου ειναι μονο για την πολη μεσα για μενα δεν υπαρχει κανενα προβλημα εδω στην αθηνα βλεπω αλλους με μεγαλητερες μηχανες να κυκλοφορουν στο κεντρο.Το βασικο ειναι αν σου αρεσει η μηχανη πολυ
Αρχικά δημιουργήθηκε από 346iason
Συγουρα το φαζερ εχει πολυ πιο καλυτερα κρατηματα απο το τρανσαλπ καθοτι και στρεετ και καλυτερα στριβει.Τωρα το θεμα ειναι τι σου αρεσει εσενα φιλεμου.Να σου πω παρε αυτο που σου αρεσει και μην σκεφτεσε τιποτε αλλο.Αν σαρεσει πολυ το φαζερ παρτο,ολες οι μηχανες καπου κερδιζουν και καπου χανουν.Αν οι αποριεσου ειναι μονο για την πολη μεσα για μενα δεν υπαρχει κανενα προβλημα εδω στην αθηνα βλεπω αλλους με μεγαλητερες μηχανες να κυκλοφορουν στο κεντρο.Το βασικο ειναι αν σου αρεσει η μηχανη πολυ
Το θεμα δεν ειναι τι κανουν οι άλλοι και πως το κάνουν!
Αν σου αρέσει και θες να το παρεις άλλο θέμα. Ότι κα να σου πούνε θα πας να το αγοράσεις!
Αλλά αν σκέφτεσαι να προβείς σε μια αγορά για να κάνεις την ζωή σου και τις μετακινήσεις σου πιο εύκολες δεν πας να αγοράσεις απλά αυτό που σου αρέσει.
Για μένα πάντος το καλύτερο ειναι το trnslap που έχεις!Δεν ζεστένεται μέσα στην κίνηση το τιμόνι κόβει αρκετά καβαλας και κανα πεζοδρόμιο στην δύσκολη έχεις και την βαλίτσα πίσω να βάζεις και κανα δυο πράγματα, άνετη σέλα και θέση οδήγησης και καλύτερο πέρασμα στις λακούβες!
Αυτά τα υπέρ για την χρήση που το θες!Τα κατά τα ξέρεις!
Αν σου αρέσει τόσο το fazer και θες να πας και σε κάτι καινούργιο επειδή βαρέθηκες το translap κάντο. Και αυτό θα το συνηθίσεις και ολα θα ειναι οκ.
Απλά κάντο με τα σωστά κριτήρια!
Συμφωνώ και εγώ ότι αν σου αρέσει το fazer πάρτο! Αν είναι για τους λόγους που είπες και μόνο η γνώμη μου είναι να μην το πάρεις!
![]()
Chris
Στους τομείς των επιδόσεων, του κρατήματος και των φρένων απλά δεν υπάρχει σύγκριση!!