Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: ΠΡΙΝ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ

  1. #1
    και γ@μω τα μελη Το avatar του/της xampos
    Εγγραφή
    11/03/2007
    Μηνύματα
    1.734

    ΠΡΙΝ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ

    ρε παιδια για το οταν αναψι το πορτοκαλι και βρισκομαστε καποια μετρα πριν το φαναρι υπαρχει ενα θεμα

    πολλες φορες προλαβαινω να σταματησω (δυνατοτητες φρενων κτλ) αλλα προσωπικα δινω γκαζι και περναω λιγο πριν αναψει το κοκκινο ενω θα μπορουσα να σταματησω

    αυτο το κανω λογω του οτι πιγαν να με σκοτωσουν 2 φορες αυτοκινητα που ηταν πισω μου καθως φρεναρα οταν αναβε πορτοκαλι οπως ειναι το σωστο , ενω αυτοι εδιναν γκαζι για να περασουν , τελευταια στιγμει τους ειδα απ τον καθρεπτη και τις 2 φορες και αφησα το φρενο και δν με χτυπησανε ,

    εχω ποιασει τον εαυτο μου να περναει και μολις εχει αναψει το κοκκινο γιατι ο απο πισω μου ειναι κολιτα και φοβαμαι μη με καρφωσει


    ηθελα να ακουσω εσεις τι κανεται σε τετοιες καταστασεις γιατι πραγματκικα δεν ξερω ποιο ειναι το σωστο

  2. #2
    Φώτησε μας Θεέ Απόλλωνα!! Το avatar του/της CBF - HRC
    Εγγραφή
    27/11/2007
    Μηνύματα
    86
    Καλημέρα φίλε μου , εγώ προσωπικά όσες φορές έχει τύχει να μου κολλήσει κουτί από πίσω μου , πρώτα κοιτάω αν μπορώ να περάσω με ασφάλεια το κόκκινο πρίν με καρφώσει κανάς κάθετα χωρίς να φταίει , αλλιώς φρενάρω και προσπαθώ να βγώ από την γραμμή του κουτιού ώστε να το περάσει αυτός και εγώ να μείνω ασφαλής στο κοκκινο.
    το πρόβλημα γενικά είναι πως οι περισότεροι οδηγούν λές και τρέχουν F1 και δεν τους νοιάζει τίποτα , γι' αυτό και εγώ μέσα στην πόλη και ειδικά με υψηλή κίνηση , πάω σαν κοτούλα με 50-60 χλμ , όταν ο δρόμος είναι άδειος την ανοίγω παραπάνω.
    CBF 600S - HRC

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kinhsh
    Εγγραφή
    20/04/2004
    Μηνύματα
    311
    Σε τετοια φαναρια απο πριν θεση τερμα δεξια θα επαιρνα εγω για να κανει το αμαξι οτι θελει.Αν αυτο δεν ηταν ευκολο θα παταγα φρενα απο πριν για να αναβει το πισω φως και να προειδοποιησω τον πισω οδηγο οτι πιθανως να σταματησω.Κοιταγμα καθρεφτη αναγκαστικα.

  4. #4
    Αρχικά δημιουργήθηκε από CBF - HRC
    το πρόβλημα γενικά είναι πως οι περισότεροι οδηγούν λές και τρέχουν F1 και δεν τους νοιάζει τίποτα , γι' αυτό και εγώ μέσα στην πόλη και ειδικά με υψηλή κίνηση , πάω σαν κοτούλα με 50-60 χλμ , όταν ο δρόμος είναι άδειος την ανοίγω παραπάνω.
    +1
    More Techno..More Dijital!!
    This way please...www.di.fm


  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dodos 900
    Εγγραφή
    12/07/2007
    Μηνύματα
    379
    Παίζει ρόλο ο τρόπος προσέγγισης του φαναριού.Άν το πλησιάζεις με λίγα,προλαβαίνεις να κόψεις
    ομαλά χωρίς να δώσεις ελπίδες στον πίσω ότι προλαβαίνει να περάσει ή ανοίγεις το γκάζι και
    περνάς,αλλά όχι απο νωρίς,στα τελευταία μέτρα.
    Αυτό κάνω εγώ και δέν κολλάνε πίσω μου :rotflmao:
    ήτανε ωραία σούζα...αλλά ξύπνησα

  6. #6
    και γ@μω τα μελη Το avatar του/της xampos
    Εγγραφή
    11/03/2007
    Μηνύματα
    1.734
    μια φορα πηγαινα σχετικα με λιγα και αναψε πορτοκαλι και προλαβαινα ανετα να σταματησω , πατησα και το φρενο να αναψει το πισω στοπ ωστε να το δει ο οδηγος που ηταν αρκετα πισω μου, σταματαω κοιτοντας και τον καθρεπτη γιατι ειχα καταλαβει οτι το παει για μαλακια ο τυπος και αυτος εδινε γκαζι αντι για φρενο , τελευταια στιγμη τον ειδα και ακουσα τα λαστιχα του να τσιριζουν, ευτηχως εδωσα γκαζι και περασα εγω με κοκκινο , ο τυπος σταματησε πανω στη διαβαση και θα σκοτωνε και εμενα και πιθανον κανεναν πεζο που θα περνουσε εκεινη την ωρα,


    γενικα στο φαναρι προσπαθω να παω τερμα δεξια και να φρεναρω με την υσηχια μου , η αμα εχει αλλα αυτοκινητα σταματημενα μπροστα τοτε δεν υπαρχει προβλημα , παω και καθομαι μπροστα τους και ειμαι ασφαλης,

    ο φοβος ειναι οταν ειναι αδιος ο δρομος και εισαι εσει μπροστα απο τα αυτοκινητα οπως γινεται συνηθως και αναψη πορτοκαλι

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dodos 900
    Εγγραφή
    12/07/2007
    Μηνύματα
    379
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xampos

    ο φοβος ειναι οταν ειναι αδιος ο δρομος και εισαι εσει μπροστα απο τα αυτοκινητα οπως γινεται συνηθως και αναψη πορτοκαλι [/B]

    Ή σιγά-σιγά φρένο ή απότομο γκάζι,ανάλογα την κατάσταση.
    Τώρα άν ο πίσω είναι μ@λ@κ@ς ότι και να κάνεις... καλή μας τύχη.
    Θα καταλήξουμε να βάζουμε τα κωλοφάναρα που έχουνε στα παπιά οι κάγκουρες,πατάνε φρένο
    και απο την στραβομάρα δέν βλέπεις τίποτα για τα επόμενα 100 μέτρα.
    :rotflmao:
    ήτανε ωραία σούζα...αλλά ξύπνησα

  8. #8

  9. #9
    Αρχικά δημιουργήθηκε από dodos 900
    Παίζει ρόλο ο τρόπος προσέγγισης του φαναριού.Άν το πλησιάζεις με λίγα,προλαβαίνεις να κόψεις
    ομαλά χωρίς να δώσεις ελπίδες στον πίσω ότι προλαβαίνει να περάσει ή ανοίγεις το γκάζι και
    περνάς,αλλά όχι απο νωρίς,στα τελευταία μέτρα.
    Αυτό κάνω εγώ και δέν κολλάνε πίσω μου :rotflmao:

    +440

    οι αποτομες κινησεις στην οδηγηση τις περισσότερες φορες ειναι αυτες που δημιουργούν τα ατυχηματα.

    εαν ομαλη ροη προς ο φαναρι κ απλα ρολαρεις, θα καταλαβει ο απο απισω σου οτι εχεις προθεση να σταματησεις ή τουλαχιστον δε θα του δινεις την εντυπωση οτι ισως κ να προλάβει (ενω εισαι μπροστα του!)

    εαν πας σπαστος μεχρι το φαναρι κ τελευταια στιγμη σου καβλωσει να σταματησεις με εντο το πιθανοτερο ειναι καποιος να σου πηδηξει το λοκο (κυριολεκτικα + μεταφορικα!)

    εξαλλου ο ΚΟΚ ειναι σαφεστατος
    το πορτοκαλι ειναι ΚΟΚΚΙΝΟ, κ παραβιαζετε μονον εαν δεν ειναι εφικτο να σταματησουμε με ασφαλεια!




    Αρχικά δημιουργήθηκε από CBF - HRC

    μπορώ να περάσω με ασφάλεια το κόκκινο
    :a53: :a53: :a53: :a53: :a53: :a53: :a53: :a53:
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από xampos
    μια φορα πηγαινα σχετικα με λιγα και αναψε πορτοκαλι και προλαβαινα ανετα να σταματησω , πατησα και το φρενο να αναψει το πισω στοπ ωστε να το δει ο οδηγος που ηταν αρκετα πισω μου, σταματαω κοιτοντας και τον καθρεπτη γιατι ειχα καταλαβει οτι το παει για μαλακια ο τυπος και αυτος εδινε γκαζι αντι για φρενο , τελευταια στιγμη τον ειδα και ακουσα τα λαστιχα του να τσιριζουν, ευτηχως εδωσα γκαζι και περασα εγω με κοκκινο , ο τυπος σταματησε πανω στη διαβαση και θα σκοτωνε και εμενα και πιθανον κανεναν πεζο που θα περνουσε εκεινη την ωρα
    Ξέρεις ποιά είναι η μαλ@κία... αυτός ο ηλίθιος θα πεί οτι εσύ σταμάτησες απότομα και θα σε σκότωνε χωρίς να φταίει!
    Μακάρι να είχαμε παιδεία σε αυτή τη χώρα...
    ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ...


  11. #11
    Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
    Ξέρεις ποιά είναι η μαλ@κία... αυτός ο ηλίθιος θα πεί οτι εσύ σταμάτησες απότομα και θα σε σκότωνε χωρίς να φταίει!
    Μακάρι να είχαμε παιδεία σε αυτή τη χώρα...

    παντα φταιει ο πισω, γιατι ο ΚΟΚ επιβάλει να κρατας αποσταση ασφαλειας απο τα προπορευόμενα οχηματα.

    αλλα με τις μηχανες δεν εχει τοση σημασια να εχεις νομικα δίκιο οσο να εχεις ολα σου τα μελη άρτια κ στη θεση τους!!!!

    τι να το κανω να εχω δικιο κ 5 λαμες στη κνημη???
    Dorsoduro 750 & Norton 16H

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
    παντα φταιει ο πισω, γιατι ο ΚΟΚ επιβάλει να κρατας αποσταση ασφαλειας απο τα προπορευόμενα οχηματα. Το ξέρουν όλοι αυτοί που νομίζουν οτι ο δρόμος τους ανήκει;

    αλλα με τις μηχανες δεν εχει τοση σημασια να εχεις νομικα δίκιο οσο να εχεις ολα σου τα μελη άρτια κ στη θεση τους!!!!

    τι να το κανω να εχω δικιο κ 5 λαμες στη κνημη???Αυτό να το πείς σε κάθε μ@λάκα που όταν πετάγεται από στοπ και τον βρίζεις σου λέει "έλα μωρέ δεν έγινε τίποτα..."

    ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ...


  13. #13
    και γ@μω τα μελη Το avatar του/της xampos
    Εγγραφή
    11/03/2007
    Μηνύματα
    1.734
    Αρχικά δημιουργήθηκε από trigger
    Ξέρεις ποιά είναι η μαλ@κία... αυτός ο ηλίθιος θα πεί οτι εσύ σταμάτησες απότομα και θα σε σκότωνε χωρίς να φταίει!
    Μακάρι να είχαμε παιδεία σε αυτή τη χώρα...
    αμα ο αλλος οταν βλεπει πορτοκαλι η ακομα και κοκκινο παταει γκαζι αντι να φρεναρει γιατι ετσι εμαθε

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.990
    ειναι θεμα:
    ποσο γρηγορα πας,
    ποσο καλο ειναι το οδοστρωμα κατω,
    σε τι κατασταση ειναι τα φρενα σου και τα λαστιχα σου,
    τι ταχυτητα εχεις μεσα και κατα ποσο μπορεις να κατεβασεις τεσσερις πριν το φαναρι, (γιατι ως γνωστον σταματαμε με κατεβασματα και οχι μονο με φρενο)
    αν ειναι βρεγμενα κατω,
    εκτιμηση αποστασης φρεναρισματος,
    και αλλα πολλα



    εγω συνηθως περναω. αν παντως θελω να σταματησω παντα ελεχγω πισω για αμαξι και βγαινω απο την πορεια του.

  15. #15
    Θυμίζω ένα βασικό κολπάκι από τα φυλλάδια του MSF:

    Πριν αρχίσετε να φρενάρετε ομαλά όπως είπατε παραπάνω, τσεκάρετε καθρέφτες για συνήθεις υπόπτους και αναβοσβήστε τη λάμπα του φρένου 2-3 φορές όχι μόνο μία. Μετά, φρενάρετε κανονικά.

    Έχετε περισσότερες πιθανότητες να γίνετε αντιληπτοί από κάποιον πίσω σας...




    Για κάποια πράγματα πάνω στην οδήγηση στη κίνηση, ρίχτε μια ματιά σε κάμποσα topics τριγύρω και εδώ.


    Θα πρότεινα και γω να μη "κολλάτε" από δήθεν γρήγορους και οδηγάτε στη πρίζα. Κουλάτα και κότα όπως πάω και γω βλέπεις λιγότερους ασπροντυμένους περίεργους τύπους που σε ρωτάνε που πονάς, ενώ διακριτικά ή όχι σου δείχνουν ένα ανοιχτό φάκελλο, υποννοόωντας να βάλεις μέσα όχι το σπασμένο καθρέφτη του πραπρά σου, κάτι άλλο... -το νου σου γιατρέ, τα @@ μου θα πάρεις.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Τι Καβαλαγεσ Πριν Το Ζ Σου?
    από BAD BOY στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 15/05/2006, 14:21
  2. πριν το Ζ
    από NICK-Z-DAGREEK στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2006, 08:07
  3. μιάμιση ωρα πρίν το ΤΡΑΚΝΕΥ και ολα μου φταίνε...
    από free rider στο forum Ιστορίες του δρόμου
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2005, 06:50
  4. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 00:00

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF