Δε γνωρίζω.Αρχικά δημιουργήθηκε από painterakis
κοστος?
Βρήκα τις φωτογραφίες και τις έβαλα μήπως και κάποιος ξέρει τίποτα περισσότερο να μας πει.
Τέρμα λάδωμα,τέρμα καθάρισμα,τέρμα θόρυβος...
Α,τέρμα και τα λεφτά μας...
Γέλιο που θα έχει να φύγει κανένα σωληνάκι
(ναι,ναι όλα είνα πιθανά,εγώ έχασα ολόκληρη βασίτσα,άλλοι έχουν χάσει και την γυναίκα τους...)
και να χυθεί το λαδάκι σε λάστιχο και δισκόφρενο...
βασίτσα=βαλίτσα
Αρχικά δημιουργήθηκε από zeremefico
εγώ έχασα ολόκληρη βασίτσα...
Εινα απιστευτο το τι βγαζουν μερικες φορες για να κονομανε...Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
Σχετικά με το λάδωμα υπάρχει και αυτή η λύση αλλά ρωτώ ξανά.. αξίζει το κόπο; (και τα λεφτά μας σίγουρα .. τέρμα!)
Ολα αυτο για να λαδωνεις την αλυσιδα καθε 300 χλμ.??
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Τελικα εχει βρει κανεισ που τον πουλανε αυτον τον ημαντα;Σιγουρα οσο και να κανει θα αξιζει τα λεφτα του .μονο τον κοπο να κερδιζεισ απο το λαδωμα και καθαρισμα και σφιξιμο και και ...τα εβγαλε τα λεφτα του.
ποιοσ ξερει κατι ασ μασ φωτησει και εμασ
Πλακα-πλακα το συστημα της ημιαυτοματης λιπανσης μου σρεσει πολυ.
Δεν κανει σαφως για να λιπαινεις την αλυσιδα ταξιδευοντας, αλλα για να το ενεργοποιεις λιγο πριν την ακινητοποιησεις, μετα απο οδηγηση, οπου η αλυσιδα θα ειναι ζεστη και το λαδωμα πιο αποτελεσματικο.
Ποιος εχει ορεξη μετα απο ταξιδι να βγαζει κρανη ρουχα να την βαζει στο κεντρικο σταντ και να λαδωνει εκεινη την στιγμη;
-Have you any famous last words?
-..Not Yet!
-"Not yet"!? Is that famous?
O ιμαντας, ειδικα στο v strom δεν κολλαει με τιποτα...
οκ ειναι πιο αθορυβος και σαφως εχει μεγαλυτερη αντοχη απο μια αλυσιδα, αλλα ξεχνας το χωμα οπου και φθειρεται πολυ.
αν αποκλεισεις εστω και τις εκτος δρομου ομάλες διελευσεις γιατι αγορασες v-strom