Λοιπον, μετα απο 1 μήνα σεμνής μεταχείρισης και καλής συνεργασίας με το XT600 (2001) σήμερα είδα για πρώτη φορά μια μαυρη μικρή κυλίδα απο λάδι στο πεζοδρόμιο που είχα αφήσει το ΧΤ ακριβώς κάτω απο το μοτέρ..
Πράγμα που σίγουρα συνέβη πρώτη φορά αφού το αφήνω σε στάνταρ σημείο και δεν ξαναείδα ποτέ λεκέ απο κάτω..
..γυρισα σπίτι προ ολίγου λοιπόν και πάω να κοιτάξω αν εξακολουθεί να δακρύζει και προς μεγάλη απογοήτευση είδα ότι όπως γύρναγα δακρυζε είχε λερωθεί από κατω το μοτέρ με λαδι(αρα έσταζε κατα την διαρκεια της πειστροφής) αλλά πλέον εβλεπα και το λάδι να στάζει με σταθερό ρυθμό...
..ο οποίος μειωνόταν όσο πέρναγε η ώρα!!!
...Κοιταξα να δώ απο που στάζει και είδα ότι πρεπει να έιναι απο την βίδα κατω κατω στο καπάκι του μοτέρ..αλλα όρκο δεν πέρνω γαιτι μπορεί απλώς να καταλήγουν εκεί απο κάπου αλλου..
..το (σχεδόν) σίγουρο είναι ότι μόλις το έβαλα μπροστά και γύρισα...τότε αρχισε να στάζει..
...τι γινετεεεε..
δεν το χωράει το μυαλο μου..!!![]()