Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 29

Θέμα: Δεν παιρνει Bros

  1. #1

    Δεν παιρνει Bros

    Λοιπον, ειμαι παντελως ασχετος απο μηχανες και εδω και λιγο καιρο εχω μια honda Bros σαν πρωτη μηχανη...

    Να πω την αληθεια δεν πρεπει να ειναι σε παρα πολυ καλη κατασταση, αλλα πονταρα στην αξιοπιστια που αποτι εχω ακουσει-δει εχουν οι Bros....

    Το μεγαλο μου προβλημα ως τωρα ειναι το να παρει μπροστα το πρωι που ειναι κρυα...Και ο τροπος που λειτουργει το μοτερ πριν ζεσταθει κυριως.(μετα την παλευει)

    Ειναι μεγαλη η πιθανοτητα να εχω κανει εγω καποια βλακεια, η να κανω λαθος χειρισμους μιας και οπως ειπα δεν εχω και πολλη ιδεα.

    Τα συμπτωματα ειναι τα εξης:
    Δεν παιρνει μπροστα με τιποτα το πρωι αυτες τις μερες που την εχω (κανει κρυο βεβαια αρκετο). Αναγκαστικα οσες φορες την εβαλα μπροστα ηταν τσουλιτη με δευτερα. Μετα επαιρνε κανονικα.(λιγο πιο δυσκολα αν δεν την ζεσταινα καλα, αλλα επαιρνε)
    Οταν επαιρνε στην αρχη το μοτερ εκανε ολο αρρυθμιες, μπουκωνε, ανοιγα το γκαζι και δεν εκανε τιποτα, η αργουσε πολυ να επιταχυνει και το εκανε αποτομα με καθυστερηση. Αργοτερα οταν ζεσταινοταν πηγαινε καπως καλυτερα,ειδικα χαμηλα(δεν μπερδευοταν τοσο) αλλα ψηλα παλι εκανε μερικα μπερδεματακια.(μετα τις 6000 πχ) Το τσοκ οταν ειναι ακομα σχετικα κρυα μολις το κατεβασω (κλεισω) τερμα κατω δεν κραταει ρελαντι και σβηνει.

    Το αποκορυφωμα ηταν σημερα που δεν επαιρνε ουτε σπρωχτη με δευτερα!!Εκανε πως παιρνει και εσβηνε.

    ΑΥτα ειναι τα συμπτωματα.

    Τωρα αυτα που εκανα εγω, και οι συμβουλες που χρειαζομαι....

    Αρχικα αλλαξα λαδια,φιλτρο λαδιου, μπουζι, μιζα(!)(τα ιδια ομως και μετα απο αυτα,καμια βελτιωση)

    Ισως κανω κατι λαθος στον τροπο που το βαζω μπροστα.Ισως το μπουκωνω??Του δινω πολυ γκαζι??Δεν κραταω αρκετη ωρα το κουμπι της μιζας πατημενο??Το τσοκ για να το βαλω μπροστα το βαζω στη θεση τερμα πανω(το μοχλο δλδ), δλδ ανοιχτο...(φανταζομαι).

    Θα ελεγα οτι εχει προβλημα η μηχανη, αλλα ο πρωιν ιδιοκτητης με διαβεβαιωσε οταν μιλησαμε οτι κατι κανω λαθος με το γκαζι και το τσοκ και οτι εκεινου του επαιρνε το πολυ με την τριτη στο πολυ κρυο....


    Εχω φαει τα χερια μου και τα ποδια μου να σπρωχνω και να μην παιρνει καθε πρωι...Δεν αντεχω αλλο...Ελπιζω να με βοηθησετε γιατι θα την πεταξω απο καναν γκρεμο μου φαινεται...

  2. #2
    KTHακικό Μέλος Το avatar του/της Emden
    Εγγραφή
    28/11/2007
    Μηνύματα
    70

    RE

    File me to bros. Prin meroikous mhnes eixa kai egw to idio akrivws mhxanaki, To bros einai ena poli axiopisto mhxanaki kai diskola tha se afhsei. Anaforika me to provlima pou les na sou pw thn alhtheia den to eixa pote sth paramikrh dwsh. Kanonika to mhxanaki den thelei gazi me thn ekkinhsh..para mono afou ginei to 1 tsaf.Auto pou se sumvouleuw na kaneis einai ruthmish valvidwn giati an thimame kala den to anafereis, akoma tha mporouses na xrhsimopoieis to magiko chock, des an to chock kleinei kanonika ton aera kai douleuei, nai to chock anoigh pros ta panw! An kai pali den ginete tpt tote mporeis na shkwseis ligo ta zigler me kindino omws na mpoukoni. Epiprostheta dokimase an to mhxanaki pairnei to aparaithtw reuma gia thn ekkinhsh tou kinhthra. An pali den ginete tpt dokimase na pas sto mhxaniko gia sumvoulh prwta kai meta episkeuh! mh se gdarei apo thn arxh
    Elpizw na se vohthisoun k alloi apo to forum:smilea:

  3. #3
    old school gixxer Το avatar του/της alex14
    Εγγραφή
    27/01/2003
    Μηνύματα
    2.125
    Δεν πας σε κανα μαστορα να σου κατεβασει τα καρμπυρατερ
    για καθαρισμο και ρυθμιση ?
    Μπαμπα μην πεφτεις !!!!
    __________________
    suzuki bandit 650
    suzuki dr250 djebel
    piaggio medley 150

  4. #4
    Κι αν δωσω κανα 100αρικο και για αυτο (καρμπιρατερ καθαρισμα ρυθμιση) και τελικα δεν φταιει αυτο και παλι δεν παιρνει??Δε θα το αντεξω αν μου συμβει και αυτο...Εχω ηδη δωσει αρκετα παραπανω χρηματα αποτι υπολογιζα και παλι καμια διαφορα..

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της BIG BLACK
    Εγγραφή
    01/03/2006
    Μηνύματα
    168
    Είχα και εγώ παλιά Bros.Ίσως το πιό αξιόπιστο μηχανάκι που είχα ποτέ.

    Στα επίπεδα του ΚΤΜ.

    Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπιζαν μετά από πάρα πολλά χιλιόμετρα

    ήταν η αντλία βενζίνης και νομίζω ότι εκεί ακριβώς έγκειται το πρόβλημά σου.

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.707

    Re: RE

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Emden
    mporeis na shkwseis ligo ta zigler ...
    Έλααααα ...???

    Αρχικά δημιουργήθηκε από Emden
    dokimase an to mhxanaki pairnei to aparaithtw reuma gia thn ekkinhsh tou kinhthra.
    Ξαναέλααααα ...???



    Υ.Γ.
    Στα παλιά μηχανάκια, υπάρχει και η περίπτωση "πεσμένης" συμπίεσης (από φθορά ελατηρίων και επικαθήσεις στις έδρες των βαλβίδων), οπότε η εκκίνησή τους εμπεριέχει αρκετά στοιχεία από την Θεωρία της Αβεβαιότητας ..!!!
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227

    Re: Re: RE

    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Στα παλιά μηχανάκια, υπάρχει και η περίπτωση "πεσμένης" συμπίεσης (από φθορά ελατηρίων και επικαθήσεις στις έδρες των βαλβίδων), οπότε η εκκίνησή τους εμπεριέχει αρκετά στοιχεία από την Θεωρία της Αβεβαιότητας ..!!!
    Θα μπορουσες να επεκταθείς λίγο πάνω σε αυτην τη θεωρία?

    Δεν εχω πολύ δουλειά σημερα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  8. #8
    Α εμενα δεν εμπεριεχει τετοια στοιχεια η διαδικασια της εκκινησης...
    Ειναι ΒΕΒΑΙΟ οτι δε θα παρει ποτε!(τουλαχιστον εν σταση και οσο δεν βρισκω τι φταιει)

  9. #9
    Λοιπον εχω μερικα νεα στοιχεια που ισως βοηθησουν στην επιλυση του προβληματος....

    Συγγνωμη που σας κουραζω κι εσας παιδια..(αλλα αν δεν με βοηθησει καποιος εμπειρος θα ακινητοποιηθει και θα πηγαινω παντου με τα ποδια..που μεχρι τωρα πιο ξεκουραστο θα ηταν βεβαια, αν σκεφτει κανεις το τρεξιμο που εχω ριξει για να παρει.. )

    ΑΠοτι εχω καταλαβει ενα απο τα λαθη που εκανα ως τωρα ηταν οτι εδινα ελφρως γκαζι ΕΝΩ παταγα τη μιζα(δλδ το ειχα λιγο ανοιγμενο ηδη), ενω θελει ισα ισα μια μικρη γκαζια στο τελος της μιζιας, η και καθολου (αμα εχεις σωστη μηχανη )

    Αφου σημερα μετα απο ξεπατωμα την εβαλα σε κατηφορα, εχω καποια νεα στοιχεια...

    Καταρχην χαμηλα οταν ζεσταθει και βρω το σωστο σημειο για το τσοκ δεν κανει μπερδεματα πλεον. Ψηλα εξακολουθει να κανει αρκετα (πολυ ψηλα, δλδ 7-9)

    Το τσοκ με εχει μπερδεψει πολυ. Ο πρων ιδιοκτητης μου ειπε οτι θελει ανοιγμενο για μερικα λεπτα στην αρχη καιμετα να το κλεινω. Εγω αναγκαστικα το εχω τερμα ανοιχτο για να παρει και μετα καπου στη μεση. (εκει κραταει ρελαντι 1500 και σταθερα με μονο μειον τα μπερδεματα ψηλα)

    Αν το κατεβασω (το μοχλακι του τσοκ) πολυ κατω το ρελαντι ανεβαινει παρα πολυ ψηλα.(σχεδον 3000!!). Αν το κατεβασω τελειως τελειως, κανει αρρυθμια και σβηνει.

    (μηπως η λυση ειναι καποια ρυθμιση του ρελαντι πιο χαμηλα με καποιο τροπο?δεν ξερω...)


    Αυτα τα ολιγα....Ελπιζω να σας διαφωτισα, ωστε να καταλαβετε τι εχει...Γιατι το σπρωξιμο με εχει κουρασει...

  10. #10
    Banned Το avatar του/της crewdriver
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    60
    εμενα τροφοδοσια στην αρχη της μου κανει...καθαρισμο στα καρμπ εκανες?η αντλια ειναι οκ?το ντεποζιτο μηπως εχει σκουριες κλπ και περνανε μεσα????απο βενζινη πως παει?μηπως εχει πεσει τπτ νερο μεσα(ξερω κι εγω ,πολλα εχω δει!!)...

  11. #11
    Αραχτό Μέλος Το avatar του/της red_monster
    Εγγραφή
    01/03/2007
    Μηνύματα
    224
    Βάζει κλειδι στη μίζα, ανοιγεις το τσοκ και πατας τη μιζα.
    περιμένεις κανα 30'' και μέτα κλείνεις το τσοκ, το μοτερ θα πρέπει να κρατα ρελαντι γυρο στις 1100.
    Αν εχει κομπιασματα ακόμα και 7000-9000 πρέπει να εχει βουλομένο φίλρο η προβλημα στην αντλία η και τα 2.
    Αν θέλει αντλία βενζίνης υπολόγισε κανα 120 +φπα απο σαρακάκι

    Μην σκίζεις το μηχανάκι μολις το βάζεις μπρος , ασε το να έρθει σε θερμοκρασία λειτουργίας.
    Ρύθμισε και τις βαλβίδες(γίνεται πολυ εύκολα ,με κοντρα παξιμάδι είναι)

  12. #12
    Και εμένα το bros που οδηγούσα παλιά αυτά μου έκανε. Το καλοκαίρι ήταν καλύτερα τα πράγματα, αλλά με τα κρύα είχα θέμα κάθε πρωί. Πολλές απόπειρες να πάρει μπρος (πάντα με τσοκ), μετά τσιγαράκι μέχρι να ζεσταθεί και τέτοια. Μετά ήταν όλα οκ.. αλλά έπρεπε να ξυπνάω 10' νωρίτερα για να "ξυπνήσω" και το μπροσάκι...

  13. #13
    Αραχτό Μέλος Το avatar του/της red_monster
    Εγγραφή
    01/03/2007
    Μηνύματα
    224

    Re: Δεν παιρνει Bros

    Αρχικά δημιουργήθηκε από General_lee
    Λοιπον, ειμαι παντελως ασχετος απο μηχανες και εδω και λιγο καιρο εχω μια honda Bros σαν πρωτη μηχανη...

    Να πω την αληθεια δεν πρεπει να ειναι σε παρα πολυ καλη κατασταση, αλλα πονταρα στην αξιοπιστια που αποτι εχω ακουσει-δει εχουν οι Bros....

    Το μεγαλο μου προβλημα ως τωρα ειναι το να παρει μπροστα το πρωι που ειναι κρυα...Και ο τροπος που λειτουργει το μοτερ πριν ζεσταθει κυριως.(μετα την παλευει)

    Ειναι μεγαλη η πιθανοτητα να εχω κανει εγω καποια βλακεια, η να κανω λαθος χειρισμους μιας και οπως ειπα δεν εχω και πολλη ιδεα.

    Τα συμπτωματα ειναι τα εξης:
    Δεν παιρνει μπροστα με τιποτα το πρωι αυτες τις μερες που την εχω (κανει κρυο βεβαια αρκετο). Αναγκαστικα οσες φορες την εβαλα μπροστα ηταν τσουλιτη με δευτερα. Μετα επαιρνε κανονικα.(λιγο πιο δυσκολα αν δεν την ζεσταινα καλα, αλλα επαιρνε)
    Οταν επαιρνε στην αρχη το μοτερ εκανε ολο αρρυθμιες, μπουκωνε, ανοιγα το γκαζι και δεν εκανε τιποτα, η αργουσε πολυ να επιταχυνει και το εκανε αποτομα με καθυστερηση. Αργοτερα οταν ζεσταινοταν πηγαινε καπως καλυτερα,ειδικα χαμηλα(δεν μπερδευοταν τοσο) αλλα ψηλα παλι εκανε μερικα μπερδεματακια.(μετα τις 6000 πχ) Το τσοκ οταν ειναι ακομα σχετικα κρυα μολις το κατεβασω (κλεισω) τερμα κατω δεν κραταει ρελαντι και σβηνει.

    Το αποκορυφωμα ηταν σημερα που δεν επαιρνε ουτε σπρωχτη με δευτερα!!Εκανε πως παιρνει και εσβηνε.

    ΑΥτα ειναι τα συμπτωματα.

    Τωρα αυτα που εκανα εγω, και οι συμβουλες που χρειαζομαι....

    Αρχικα αλλαξα λαδια,φιλτρο λαδιου, μπουζι, μιζα(!)(τα ιδια ομως και μετα απο αυτα,καμια βελτιωση)

    Ισως κανω κατι λαθος στον τροπο που το βαζω μπροστα.Ισως το μπουκωνω??Του δινω πολυ γκαζι??Δεν κραταω αρκετη ωρα το κουμπι της μιζας πατημενο??Το τσοκ για να το βαλω μπροστα το βαζω στη θεση τερμα πανω(το μοχλο δλδ), δλδ ανοιχτο...(φανταζομαι).

    Θα ελεγα οτι εχει προβλημα η μηχανη, αλλα ο πρωιν ιδιοκτητης με διαβεβαιωσε οταν μιλησαμε οτι κατι κανω λαθος με το γκαζι και το τσοκ και οτι εκεινου του επαιρνε το πολυ με την τριτη στο πολυ κρυο....


    Εχω φαει τα χερια μου και τα ποδια μου να σπρωχνω και να μην παιρνει καθε πρωι...Δεν αντεχω αλλο...Ελπιζω να με βοηθησετε γιατι θα την πεταξω απο καναν γκρεμο μου φαινεται...

    Μόλις το φτιάξεις και του βάλεις φρέσκα λάστιχα θα δεις γιατι δεν αξίζει να το πετάξεις απο γκρεμό

  14. #14
    Το προβλημα ειναι οτι υπαρχουν διαφορα πιθανα αιτια για τα προβληματα που εχω, και μου ειναι οικονομικα αδυνατον να αλλαξω ενα ενα ολα τα πιθανα σημεια που μπορει να φταινε, μεχρι να διορθωθει....

    Αν πχ παω και ρυθμισω-καθαρισω-κατεβασω καρμπιρατερ και τελικα ειναι κατι αλλο, η αν αλλαξω αντλια και τελικα δεν εφταιγε αυτο και κανει τα ιδια, θα τρελλαθω....

    Γιατι και στον προηγουμενο μαστορα που πηγα μου αλλαξε μιζα, και μπουζι (περα απο λαδια και φιλτρο λαδιου) και διαφορα δεν υπηρξε τελικα....

    Οποτε αναγκστικα θα το ξαναπαω να μου βρουν τι φταιει...Δε βλεπω οικονομικοτερη λυση...
    Μιας και μονος μου, εφοσον δεν εχω τις γνωσεις δεν ξερω τι μπορει να ειναι.

    Δε μου κανει παντως για ηλεκτρικο θεμα.
    Κατι με τις βενζινες μου κανει να ειναι, αλλα δεν ξερω κιολας. Με αγχωνει παντως που μετα απο 4-5 μιζιες πεφτει η μπαταρια αισθητα και δεν παιρνει πλεον για τα καλα.... Βεβαια γενικα αμα δεν παρει στις 2-3 πρωτες μετα μονο σπρωχτη....

    (Επειδη αναφερθηκε, και λαστιχα θελω σιγα σιγα, αλλα ειναι πολυ ακριβα και κοιταω πρωτα να παιρνει φυσιολογικα και μετα να παρω)

  15. #15
    Αρχικά δημιουργήθηκε από crewdriver
    εμενα τροφοδοσια στην αρχη της μου κανει...καθαρισμο στα καρμπ εκανες?η αντλια ειναι οκ?το ντεποζιτο μηπως εχει σκουριες κλπ και περνανε μεσα????απο βενζινη πως παει?μηπως εχει πεσει τπτ νερο μεσα(ξερω κι εγω ,πολλα εχω δει!!)...
    Οχι δεν εκανα καθαρισμο. Η αντλια απο που θα καταλαβω αν ειναι οκ? οταν παρει σπρωχτη η μηχανη μετα δουλευει -σχεδον- φυιολογικα(με εξαιρεση καποια μπερδεματακια ψηλα), αν αυτο βοηθαει...Δεν ξερω αν εχει σκουριες το τεποζιτο(ειναι μανουρα να το δω αραγε?)... Βενζινη απλη αμολιβδη εβαλα (95οκτανιων)....Λες οι 98ρες, η η σουπερ να ειναι καλυτερες?(δλδ να παιρνει ευκολοτερα η α μην μπερδευει)
    Νερο δε νομιζω..Μηπως να αδειασω το τεποζιτο και να το ξαναγεμησω?(Πως γινεται αυτο...?)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Αμ δεν παιρνει...
    από possidi στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 30
    Τελευταίο μήνυμα: 14/01/2007, 17:53
  2. Δεν παιρνει μπρος...
    από possidi στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2006, 07:39
  3. γιατι δεν παιρνει μπροστά ?
    από as_pino στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2006, 22:09
  4. Πρόβλημα! Δεν παίρνει μπρος!! (CBF-250)
    από SnakeMJK στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 04/10/2005, 17:39

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF