Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 76

Θέμα: Επισκευή πίσω ανάρτησης XT660Z (;)

  1. #1

    Επισκευή πίσω ανάρτησης XT660Z (;)

    Πισω αναρτηση γιοκ,καπουτ

    Για πειτε οι γνωριζοντες,επισκευαζεται η ιδια η παμε γι'αλλα;;
    Στον K-shock ειχα επισκευασει του Dakar και ημουν ευχαριστημενος,αλλα τελευταια ακουω καποια αρνητικα σχολια.
    Η καινουργια αναρτηση αποκλειεται λογω κοστους.
    Το μΕχανακι φορα ολινς ελατηρια εμπρος πισω.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της camen
    Εγγραφή
    18/09/2008
    Μηνύματα
    4.443
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    τελευταια ακουω καποια αρνητικα σχολια.
    Οπως τι ομορφαντρα μου? Οσες φορες εχω φτιαξει ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο τα παλικαρια και εχουν κ πολυ λογικες τιμες...
    Τωρα ετοιμαζομαι να στειλω κ τα μπροστινα του Ελεφαντα γτ τσιμουχα γιοκ

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από camen Προβολή μηνύματος
    Οπως τι ομορφαντρα μου? Οσες φορες εχω φτιαξει ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο τα παλικαρια και εχουν κ πολυ λογικες τιμες...
    Τωρα ετοιμαζομαι να στειλω κ τα μπροστινα του Ελεφαντα γτ τσιμουχα γιοκ
    Κι εγω ημουν ικανοποιημενος απο την αναρτηση που μου εφτιαξε στο μπεμπε,αλλα λενε οτι τελευταια
    κανει λαθη και υπαρχουν πολλα παραπονα.
    Φυσικα μπορει να ειναι και αρβυλα.
    Το θεμα με την δικη μου αναρτηση στο τΡεΜεΡε ειναι οτι ειναι κλειστου τυπου..

  4. #4
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από camen Προβολή μηνύματος
    Οπως τι ομορφαντρα μου? Οσες φορες εχω φτιαξει ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο τα παλικαρια και εχουν κ πολυ λογικες τιμες...
    Τωρα ετοιμαζομαι να στειλω κ τα μπροστινα του Ελεφαντα γτ τσιμουχα γιοκ
    Δεν έχει ο βασκα εργαλεία?




    Tai αν ανοίξεις καινούριο θέμα θα το δουν περισσότεροι.
    Sent from me using a computer.

  5. #5
    Κώστας - "Ανήσυχο" Μέλος Το avatar του/της el-Gatto
    Εγγραφή
    11/01/2008
    Μηνύματα
    1.116
    Πριν 2 χρόνια που ψαχνόμουν τι να κάνω με την δικιά μου ,η οποία δεν ήταν καπούτ ,απλά είχε μαλακώσει πολύ για τις "ανάγκες" μου ,ειχα πάρει τηλφ στο K-shock κ είχα ρωτήσει.

    Με έκπληξή μου έλαβα σαν απάντηση οτι ΔΕΝ την αναλαμβάνουν ,επειδή είναι κλειστού τύπου κ χωρίς καμία δυνατότητα ρυθμισης ,
    κατι το οποίο δημιουργεί την ανάγκη πατεντών στο άνοιξε κλείσε ,
    κι επίσης το αποτέλεσμα δεν είναι δεδομένο ,μια κ λάδι κ αέριο κ πιθανά αναλώσιμα θα ξαναμπούν μεσα κατα προσεγγιση ,
    κ δεν μπορούν να ξέρουν κ να εγγυηθούν την σωστή λειτουργία της after.

    Μετά απο επιμονή μου δε ,του στύλ ,ρε σεις αφού το κατέχετε ,κάντε το κατα προσέγγιση κ οτι κ να γίνει ,καλύτερη θα είναι αφού θα προσθέσουμε κι ένα νέο ελατήριο...
    μου απάντησαν κ πάλι όχι ,γιατί δεν μπορούν να διακινδυνέψουν την φήμη τους με πιθανή δυσλειτουργία (σεβαστόν)
    αλλά κ γιατί δεν αξίζει τον κόπο κ το κόστος επισκευή + ελατήριο η συγκεκριμένη (κ πιστεύω οτι έχουν δίκιο αφού επισκευή κ ελατήριο κοστιζουν πάνω απο 270€).

    Βεβαια στην δική σου περίπτωση που εχεις ήδη καλό ελατήριο πιθανόν κ να αξίζει.

    Μην με ρωτήσετε ποιός μου τα πε αυτά ,γιατί δεν γνωρίζω κανέναν τους προσωπικά.
    Η φωνή στο τηλεφ του K-shock.

    Δεν γνωρίζω αν έχει αλλάξει κάτι στην άποψή τους σήμερα.
    Ούτε εχω επισκευάσει κάποια ανάρτηση εκεί.
    Τα λόγια που έχω ακούσει όμως απο φίλους κ γνωστούς που έχουν κάνει δουλειά εκεί ,είναι μόνον καλά.
    Ειναι γνώστες ,οπότε ,ρώτα τους κι ενημέρωσε μας για τις εξελίξεις.
    Μάστορα άσε κάτω τη σέλα, θα τ'αλλάξω μόνος μου τα λάδια!
    " the PouroDuro team "

  6. #6
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taisteal Προβολή μηνύματος
    Πισω αναρτηση γιοκ,καπουτ

    Για πειτε οι γνωριζοντες,επισκευαζεται η ιδια η παμε γι'αλλα;;
    Στον K-shock ειχα επισκευασει του Dakar και ημουν ευχαριστημενος,αλλα τελευταια ακουω καποια αρνητικα σχολια.
    Η καινουργια αναρτηση αποκλειεται λογω κοστους.
    Το μΕχανακι φορα ολινς ελατηρια εμπρος πισω.
    χαλασμενο μεκανακι σε δωκανε!!!
    κι εγω για αυτους που ειπες ξερω.βεβαια αν δεν ανοιγουν οπως λεει ο γατος....δενξερω αν παιζει αλλος να την αναλαβει..
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  7. #7
    Banned
    Εγγραφή
    10/02/2013
    Μηνύματα
    9.317
    Γιώργο
    Κάνε ένα τηλ εδώhttp://www.sixdays.gr/contact/

  8. #8
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Πάντως μια boge γερμανική από ένα gagiva που ήταν κλειστού τύπου μια χαρά την ανοίξανε και για δυο χρόνια ακόμα που το κράτησα, δεν έπαθε τίποτα.
    Sent from me using a computer.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της STF
    Εγγραφή
    30/01/2014
    Μηνύματα
    1.990
    Και στον http://www.wolf-racing.gr/ που είχα κάνει μια ερώτηση πριν από καιρό η απάντηση ήταν πως δεν βελτιώνεται η μαμίσια ανάρτηση, άρα δεν επισκευάζεται και όλας γιατί αν άνοιγε με φυσιολογικό τρόπο όλο και κάπως καλύτερα θα μπορούσε να σεταριστεί.

    Υπάρχουν όμως after Market που ξεκινούν από 450€ και σίγουρα καλύτερες από τη μαμίσια που αν και sachs λειτουργεί όσο δεν έχει ζεσταθεί, μετά... Όχι ότι τα λεφτά είναι λίγα, αλλά αν το κόστος επισκευής -εφόσον αυτό γίνει εφικτό- αγγίξει τα 250€ μάλλον θα προτιμήσω την επιλογή μιας νέας.

  10. #10
    Μια αναρτηση κλειστου τυπου ειναι λαχειο το να την ανοιξει καποιος και να την επισκευασει.

    Καλοριζικη η nitron
    πουτσ@@@@@@@@@

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Ζεύκας
    Εγγραφή
    15/10/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Άσχετο αλλά τι μαλακία είναι αυτή; Το μηχανάκι μπορεί να συντηρείται και να φτάσει πχ στα 200.000 χλμ
    ενώ το αμορτισέρ να φτάνει μέχρι τα 60.000 χλμ; και μετά ρε μάγκα κατασκευαστή;

    νταβατζιλίκι άφτερμαρκετ ή να κυκλοφορείς με κλασμένο αμορτισέρ;
    όλα θα έπρεπε να επισκευάζονται

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    Άσχετο αλλά τι μαλακία είναι αυτή; Το μηχανάκι μπορεί να συντηρείται και να φτάσει πχ στα 200.000 χλμ
    ενώ το αμορτισέρ να φτάνει μέχρι τα 60.000 χλμ; και μετά ρε μάγκα κατασκευαστή;

    νταβατζιλίκι άφτερμαρκετ ή να κυκλοφορείς με κλασμένο αμορτισέρ;
    όλα θα έπρεπε να επισκευάζονται
    Και ολα θα επρεπε να εχουν ρυθμιστη προφορτισης και να μη θες γατζο αλλα αυτα ειναι ααααααααααλλη κουβεντα
    πουτσ@@@@@@@@@

  13. #13
    εναλλακτικό μέλος Το avatar του/της akis_trevor
    Εγγραφή
    28/07/2011
    Μηνύματα
    2.939
    Ζωρζ....φανταζομαι οτι θα παιζουν ξενα φορουμ αποκλειστικα για τα τενερε.ψαξε και σιγουρα θα βρεις κατι.
    εγω οταν ψαχνομουν για το fz8 στο αγγλικο φορουμ βρηκα πολυ πραμα...
    ....νιώθω μεγάλη μοναξιά μέσα στο πλήθος....

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyrakos35 Προβολή μηνύματος
    Μια αναρτηση κλειστου τυπου ειναι λαχειο το να την ανοιξει καποιος και να την επισκευασει.

    Καλοριζικη η nitron
    Πολλα τα λεφτα για καινουργια..
    Δεν παιζει για κανενα λογο.
    Θα πεσουν τα τηλεφωνα την Δευτερα και βλεπουμε.

    @Ακη στειλε κανενα λινκ ρε μαν

    Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Ζεύκας Προβολή μηνύματος
    Άσχετο αλλά τι μαλακία είναι αυτή; Το μηχανάκι μπορεί να συντηρείται και να φτάσει πχ στα 200.000 χλμ
    ενώ το αμορτισέρ να φτάνει μέχρι τα 60.000 χλμ; και μετά ρε μάγκα κατασκευαστή;

    νταβατζιλίκι άφτερμαρκετ ή να κυκλοφορείς με κλασμένο αμορτισέρ;
    όλα θα έπρεπε να επισκευάζονται
    Ναι ρε φιλε γμ τ πτνμ γμ

    Απαραδεκτο να μην φτιαχνεται.
    Νταβατζιλικι,και ειναι και πολλα τα φραγκα

Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Επισκευή πίσω ανάρτησης ...
    από WWW στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 10/04/2009, 16:15
  2. Πρόβλημα πίσω ανάρτησης CBF-600
    από Pan_Londinium στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 60
    Τελευταίο μήνυμα: 18/10/2007, 14:41
  3. αλλαγη ρυθμισης πισω αναρτησης
    από b_bong12 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 26/06/2006, 21:12
  4. Σεταρισμα πισω αναρτησης
    από DrIoannis στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/08/2005, 07:31
  5. Ρύθμιση πίσω ανάρτησης στο ΑΧ-1
    από downhill στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 15/06/2005, 10:32

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF