Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 17

Θέμα: γ@μώ τον αυτοσχεδιασμό των μηχανικών.........

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peter86
    Εγγραφή
    31/03/2007
    Μηνύματα
    634

    γ@μώ τον αυτοσχεδιασμό των μηχανικών.........

    χωρις να τα πολυλογώ,ειμαι κατοχος ενός bros pgm. μόλις σήμερα παρέλαβα τη μαχανή μου από servise (το κλασικό των 10000χλμ.).Έχω την εξής πολύ σημαντική παράτηρηση:
    πριν το servise με 5η και 5000 στροφες/λεπτό ειχά πάντα μα πάντα 100 χλμ.
    μετά το servise με 5η και 5000 στροφές/λεπτο έχω 80 χλμ. φανταστικό??????????????
    η μηχανή δ έχει παρουσιάσει το ποτέ το παραμικρό πρόβλημα μαλλον δ τα πάει καλα με τους μηχανικούς από οτι φαίνεται.
    και ρωτάω: τι στο διάολο έκανε ο μάστορας??????φαντάζομαι πως πρέπει να κανε κάποια πατατα στο ρύθμισμα των βαλβίδων???στέκει????
    επρεπε να παω στη δουλεά μου και δεν πρόλαβαινα να το πάω πίσω,γαμώτο....
    τη δεύτερα θα πάω και θα του φέρω στο κεφάλι το καρμπυρατέρ....
    ευχαριστω για τη προσοχή σας

    προσοχή στους μηχανικούς....

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peter86
    Εγγραφή
    31/03/2007
    Μηνύματα
    634
    μάλλον τελικά είμαι πολυλογάς....
    σορρύ παίδες.....

  3. #3
    Γατάκιαααααα....... Το avatar του/της arxaios
    Εγγραφή
    18/11/2004
    Μηνύματα
    1.553
    ΑΝ το μηχανάκι δουλεύει σωστά χωρίς βηξίματα, σβυσίματα ή να μην τραβάει ............. ψάξε πρώτα τι φταίει καθώς αυτό που λες ότι συμβαίνει ... για να συμβεί θα πρέπει να έχει γίνει αλλαγή της σχέσης μετάδοσης !!!
    Τσέκαρε πρώτα κοντερόντιζες κ.λ.π. και μετά τον βρίζεις ............
    Με απλά λόγια ............ αν χωρίς να κοιτάς το κοντέρ σου δίνει την ίδια αίσθηση με πρίν τότε δες αυτό που σου λέω.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peter86
    Εγγραφή
    31/03/2007
    Μηνύματα
    634
    το ξέρω είναι άσχημο να μιλάς έτσι για κάποιον συνάνθρωπο σου....απλα όταν κάποιος δ κάνει σωστά τη δούλεια του,νομιζω ότι παίζει με τα οριά σου...εγώ να κοιτάξω τις κοντερόντιζες που λες,αλλά μήπως ήταν δουλειά του μάστορα???
    για αυτό άλλωστε δ τον πλήρωσα???? καταλαβαίνεις τι εννοώ, κρίνω τη δουλειά του και όχι αυτόν ως πρόσωπο.....

    επείδη κάτι έκανε με τα ηλεκρτικά του βεντιλατέρ,παίζει να επηρέασε και τα ηλεκτρικά του στροφομέτρου????

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της hidefnick
    Εγγραφή
    07/08/2005
    Μηνύματα
    1.583
    Μάλλον για κοντέρ πας........
    "Growing old is inevitable. Growing up is optional"...

  6. #6
    Γατάκιαααααα....... Το avatar του/της arxaios
    Εγγραφή
    18/11/2004
    Μηνύματα
    1.553
    Αρχικά δημιουργήθηκε από peter86
    ...εγώ να κοιτάξω τις κοντερόντιζες που λες,αλλά μήπως ήταν δουλειά του μάστορα???
    για αυτό άλλωστε δ τον πλήρωσα???? .......

    επείδη κάτι έκανε με τα ηλεκρτικά του βεντιλατέρ,παίζει να επηρέασε και τα ηλεκτρικά του στροφομέτρου????
    Στο πρώτο η απάντηση είναι ότι ΝΑΙ είναι δουλειά του αν του το έχεις πει να το κοιτάξει !!! Εσύ το πήγες για ΤΥΠΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ ........ Να στο πω και αλλιώς ........ ΑΝ σου έλεγε Τόσα Ευρώ το ένα, Τόσα Ευρώ το άλλο, Τόσα το παράλλο και 20 Ευρώ έλεγχος στις ντίζες και 100 Ευρώ γιατί έκρινα ότι ήθελαν άλλαγμα !!! Τι θα έκανες ;;; Το πιό πιθανό να ξύνιζες και να έλεγες ΕΓΩ δεν του είπα να τις αλλάξει ούτε και να τις ελέγξει και αφού δεν είναι βλάβη που ακινητοποιεί τη μηχανή έπρεπε να με ρωτήσει !!!

    Για το ερώτημα β η απάντηση είναι μάλλον απίθανο ............

    Και μια ερώτηση από μένα ................. του πότε είναι, πόσους ιδιοκτήτες είχε και πόσα χιλιόμετρα έχει το μηχανάκι σου ;;;
    Περιμένεις ότι ΔΕΝ θα αρχίσει να έχει απροειδοποίητες βλάβες ;;;

  7. #7
    Μήπως άλλαξες γράναζια στο Service;
    Για τσέκαρε το!
    Bilias aka Fazer 1000

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/12/2006
    Μηνύματα
    169
    To 400 έχεις ή το 650?

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.069

    Re: γαμώ τον αυτοσχεδιασμό των μηχανικών.........

    Αρχικά δημιουργήθηκε από peter86
    χωρις να τα πολυλογώ,ειμαι κατοχος ενός bros pgm. μόλις σήμερα παρέλαβα τη μαχανή μου από servise (το κλασικό των 10000χλμ.).Έχω την εξής πολύ σημαντική παράτηρηση:
    πριν το servise με 5η και 5000 στροφες/λεπτό ειχά πάντα μα πάντα 100 χλμ.
    μετά το servise με 5η και 5000 στροφές/λεπτο έχω 80 χλμ. φανταστικό??????????????
    η μηχανή δ έχει παρουσιάσει το ποτέ το παραμικρό πρόβλημα μαλλον δ τα πάει καλα με τους μηχανικούς από οτι φαίνεται.
    και ρωτάω: τι στο διάολο έκανε ο μάστορας??????φαντάζομαι πως πρέπει να κανε κάποια πατατα στο ρύθμισμα των βαλβίδων???στέκει????
    επρεπε να παω στη δουλεά μου και δεν πρόλαβαινα να το πάω πίσω,γαμώτο....
    τη δεύτερα θα πάω και θα του φέρω στο κεφάλι το καρμπυρατέρ....
    ευχαριστω για τη προσοχή σας

    προσοχή στους μηχανικούς....
    Μόνο αν σου χάλασε τα όργανα, η στο γρανάζωσε κοντό.

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peter86
    Εγγραφή
    31/03/2007
    Μηνύματα
    634
    Αρχικά δημιουργήθηκε από johnnyestia
    To 400 έχεις ή το 650?
    το 400 έχω,γιατί ρωτάς?

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peter86
    Εγγραφή
    31/03/2007
    Μηνύματα
    634
    Αρχικά δημιουργήθηκε από KRHTIKOS
    Μήπως άλλαξες γράναζια στο Service;
    Για τσέκαρε το!
    οχι,δ μου άλλαξε γραναζια,σίγουρα..

  12. #12
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της peter86
    Εγγραφή
    31/03/2007
    Μηνύματα
    634
    Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios
    Στο πρώτο η απάντηση είναι ότι ΝΑΙ είναι δουλειά του αν του το έχεις πει να το κοιτάξει !!! Εσύ το πήγες για ΤΥΠΙΚΟ ΣΕΡΒΙΣ ........ Να στο πω και αλλιώς ........ ΑΝ σου έλεγε Τόσα Ευρώ το ένα, Τόσα Ευρώ το άλλο, Τόσα το παράλλο και 20 Ευρώ έλεγχος στις ντίζες και 100 Ευρώ γιατί έκρινα ότι ήθελαν άλλαγμα !!! Τι θα έκανες ;;; Το πιό πιθανό να ξύνιζες και να έλεγες ΕΓΩ δεν του είπα να τις αλλάξει ούτε και να τις ελέγξει και αφού δεν είναι βλάβη που ακινητοποιεί τη μηχανή έπρεπε να με ρωτήσει !!!

    Για το ερώτημα β η απάντηση είναι μάλλον απίθανο ............

    Και μια ερώτηση από μένα ................. του πότε είναι, πόσους ιδιοκτήτες είχε και πόσα χιλιόμετρα έχει το μηχανάκι σου ;;;
    Περιμένεις ότι ΔΕΝ θα αρχίσει να έχει απροειδοποίητες βλάβες ;;;
    σε όλα αυτα που αναφέρεις παραπάνω,το μόνο που έχω να απαντήσω είναι ότι η ζημιά έγινε κατά τη διάρκεια του servise..........εννοείται πως περιμένω το μηχανάκι μου να έχει προβλήματα,αλλά ποτέ δ το περίμενα αυτό μετά απο ένα servise(είναι χαζό...) και δ λέω να παρουσιαστεί το πρόβλημα μετά από 1000χλμ. αλλά να παραλάβεις τη μηχανή έτσι..
    μηχανικός είσαι?????

  13. #13
    Γατάκιαααααα....... Το avatar του/της arxaios
    Εγγραφή
    18/11/2004
    Μηνύματα
    1.553
    Αρχικά δημιουργήθηκε από peter86
    σε όλα αυτα που αναφέρεις παραπάνω,το μόνο που έχω να απαντήσω είναι ότι η ζημιά έγινε κατά τη διάρκεια του servise..........εννοείται πως περιμένω το μηχανάκι μου να έχει προβλήματα,αλλά ποτέ δ το περίμενα αυτό μετά απο ένα servise(είναι χαζό...) και δ λέω να παρουσιαστεί το πρόβλημα μετά από 1000χλμ. αλλά να παραλάβεις τη μηχανή έτσι..
    μηχανικός είσαι?????
    Όχι δεν είμαι μηχανικός και πίστεψέ με έχω τραβήξει πολλά στα 27 χρόνια που οδηγώ μηχανάκια .....
    Αλλά πάντα προσπαθώ να βλέπω όλες τις πλευρές του νομίσματος .......

    Αν είναι κοντερόντιζα ΔΕΝ έχει ευθύνη ο μηχανικός ......... αν υπάρχει ζημιά πάλι απλά έτυχε.
    Στο τυπικό σέρβις ΔΕΝ έχει κανένα λόγο να σου σκαλίσει όργανα και ντίζες, απλά έλαχε η ζημιά να γίνει τώρα ......

    Αυτά αν φυσικά το μηχανάκι λειτουργεί σωστά ......... δηλαδή σωστό ρελαντί, ανέβασμα χωρίς δισταγμούς, σκορτσαρίσματα, σκασίματα κ.λ.π.

    Κάνε το εξής ..... βρες κάποιο φίλο σου που να δουλεύει σωστά το κοντέρ του πηγαίνετε μαζί μέχρι τις στροφές που λες και δείτε τι λέει το κοντέρ του ........

    Ακόμα καλύτερα αν το μηχανάκι του είναι ίδιο με το δικό σου, αλλά όχι απαραίτητο !!!

  14. #14
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    29/12/2007
    Μηνύματα
    3.614
    Συμφωνώ με τα παραπάνω.

    Μια εικασία μπας και...

    Είχα και γω το ίδιο μηχανάκι και μια φορά όταν του έβαλα σαμάρια άρχισε τις διακοπές - μπερδέματα. Από το βάρος στο δεξί σαμάρι έφυγαν τα καλώδια του pgm αν θυμάμαι καλά. Κάνε ένα έλεγχο στις καλωδιώσεις που είναι μέσα στην δεξιά πλευρά τις ουράς, (αρκεί να βγάλεις μόνο τη σέλα).

    Επίσης πρέπει να τσεκάρεις αν σου άλλαξε και τα 4 μπουζί γιατί τα δύο έχουν δύσκολη πρόσβαση και δεν τα αλλάζουν πάντα. (Χωρίς να θέλω να προσβάλω τον μάστορα, απλά είμαι παθών).

    Λίγο τραβηγμένα τα παραπάνω αλλά δεν ξέρεις καμιά φορά.

  15. #15
    Πάρτε τα βουνά! Το avatar του/της nassosxlvbros
    Εγγραφή
    30/03/2005
    Μηνύματα
    1.651
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
    Συμφωνώ με τα παραπάνω.

    Μια εικασία μπας και...

    Είχα και γω το ίδιο μηχανάκι και μια φορά όταν του έβαλα σαμάρια άρχισε τις διακοπές - μπερδέματα. Από το βάρος στο δεξί σαμάρι έφυγαν τα καλώδια του pgm αν θυμάμαι καλά. Κάνε ένα έλεγχο στις καλωδιώσεις που είναι μέσα στην δεξιά πλευρά τις ουράς, (αρκεί να βγάλεις μόνο τη σέλα).

    Επίσης πρέπει να τσεκάρεις αν σου άλλαξε και τα 4 μπουζί γιατί τα δύο έχουν δύσκολη πρόσβαση και δεν τα αλλάζουν πάντα. (Χωρίς να θέλω να προσβάλω τον μάστορα, απλά είμαι παθών).

    Λίγο τραβηγμένα τα παραπάνω αλλά δεν ξέρεις καμιά φορά.


    βρεεε καλώς τα παιδιά με τα BROSάκιαααααααα

    κατ'αρχήν σαν πρώην και νυν σε λίγο του συγκεκριμένου μοντέλου έχω να τονίσω το εξής:
    Ρε παιδια,ΜΗΝ το πάτε σε μηχανικό αυτό το μηχανάκι! 1ον δε χαλάει!... 2ον το χαλάει περισσότερο (συνήθως τα βαριούνται ένεκα "βε"μοτέρ),και 3ον είναι τόσο εύκολο που μπορείς με ελάχιστα εργαλεία-ακόμα και με τα μαμα-να κάνεις το σέρβις μόνος σου!
    επί του θέματος τώρα:
    -Τροχός μπροστά:αν έβγαλε τροχό και δεν "κούμπωσε" σωστά μετα το καβούκι στο τροχο που συνδέει τον ατέρμονα με το άκρο της ντίζας είναι η μια αιτία πολύ κοινή (τόχω πάθει,και μάλιστα κάνει θόρυβο) θεραπεία: λύσιμο και τοποθέτηση πάλι.
    -Βίδα του καβουκιού που ασφαλίζει τη ντίζα:στραβοβιδώνει για πλάκα και αρκετοί την αφήνουν ξεβίδωτη,και φυσικά η ντίζα δεν πατάει καλά...
    -Ντίζα:αν έχουν γίνει όλα αυτά το κάτω μέρος της είναι τετράγωνο...αν δεν είναι ή είναι σκουριασμένο πας για ντίζα....με γειές...(δε χρειάζεται να πάρεις τη γνήσια,έχει και ιμιτασιόν )
    -Κοντέρ: κοίτα για "περίεργες" γρατζουνιές...μπορεί να έχουν αλλαχτεί τα όργανα...
    -Σε κάθε περίπτωση μας λες με πμ ποιο είναι το αστέρι που τα κατάφερε...(και πόσα σου πήρε)

    αυτά τα ολίγα...
    Throw down the sword,The fight is done and over,
    Neither lost, neither won.To cast away the fury of the battle
    And turn my weary eyes for home....
    www.youtube.com/c/nassosxlvbros

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 26
    Τελευταίο μήνυμα: 02/02/2010, 07:44
  2. Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
    από gkr στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 05/09/2008, 22:36
  3. καλο μηνα απο τον καινουργιο αναβατη των motogp
    από stratosZX10 στο forum Καλημέρες κι ευχολόγια
    Απαντήσεις: 55
    Τελευταίο μήνυμα: 05/04/2007, 11:14
  4. (Γ)Ελλάς το μεγαλείο σου / Τον καιρό των τσιγγάνων
    από anf125 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 15/09/2006, 16:05
  5. Για Τον Σπυρο (duke IΙ)
    από XTMPAM στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 07/12/2003, 09:27

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF