1)Πεντακάθαρο φίλτρο αέρα ή ένα K&N πλενόμενο
2)Αριστος καθαρισμός και ρύθμιση καρμπυρατέρ απο γνώστη με όργανα (υποπιεσόμετρα, ανάλυση καυσαερίων κτλ) και όχι με το μάτι και τον πούτσο (σόρυ αλλά τα παίρνω με τους "μαστόρους").
3) Αλυσίδα -γρανάζια πάντα αγορά σε σετ και σε καλή κατάσταση με πολύ καλή τακτική λίπανση αλλιώς μία στεγνή αλυσίδα κλέβει για πλάκα λίγα άλογα.
4) Λάδι ακριβό όπως π.χ Bel Ray και όχι τις παπαριές που βάζει ο συνεργειάς. ένα καλό λάδι ξεπερνά τα 11 ευρουδάκια το λίτρο αλλά ο κινητήρας γαμεί και δεν φθείρεται γρήγορα ενώ κερδίζεις και κανά αλογάκι ακόμη λόγω μικρώ τριβών.
5)Μπαταρία και ανορθωτή σε καλη κατάσταση.
6)Ρουλεμάν τροχών, φρένα και λάστιχα σε καλή κατάσταση, λάστιχα ποιοτικά και αλλαγή το πολύ να δύο χρόνια ότι χιλιόμετρα και να κάνεις καθώς γινονται σαν παξιμάδια με τον καιρό.
7) Οι πολλες γκαζοπατινιές και σπινοπατικολιές φθείρουν τις αρθρώσεις του ψαλιδιού, τους άξονες και τα ρουλεμάν ΠΡΟΣΟΧΗ. Αν δεν ξέρεις πώς ,βάλε ένα μάστορα καλό να το βάλει σε γρύλο ή διπλό στάντ και να κουνήσει το ψαλίδι δεξιά αριστερά να ελέγξει για τζόγους. Το ίδιο και για άξονες τροχών και μπροστινό.
8)Φίλτρο λαδιού σε κάθε αλλαγή λαδιού καθώς το λίγο λάδι που μένει στο παλιό φίλτρο μολύνει το καινούριο πολύ γρήγορα και ο παλιομάστορας μπορεί να σου σκουπίσει με ένα πανί το παλιό και να σου πεί Σού άλλαξα και φίλτρο μεγάλε.
9) Ρύθμιση βαλβίδων στα 40000 χλμ τουλάχιστον και άντε βρές άνθρωπο να στις ρυθμίσει, εγώ έφαγα δύο μέρες κάποτε, να τις μετρήσω, να βγάλω εκκεντροφόρους, να αλλάξω καπελότα και να ξαναχρονίσω. Αρχίδια ,ποιός θα την κάνει αυτή την δουλεια, λένε στις ρύθμισα και έχουν κάνει μία τρύπα στο νερό, ρίχνουν και λίγο παχύτερο λάδι άμα χτυπάνε και τελείωσε. Αν βάλεις μάστορα να στις ρυθμίσει πήγαινε και κάνε αιφνιδιαστική εςπίσκεψη ή βάλε λίγο μπλάνκο ή μπογια μεταξύ καπακιού βαλβίδων και μπλόκ πάνω απο τα καρμπυρατέρ (που δύκολα θα το δεί καθώς θα πρέπει να βγάλει ντεπόζιτο) και κοίτα μετά το σέρβις εάν έχει σπάσει το χρώμα.
10) Καινούρια μπουζί και ακόμη καλύτερα του παλιού Blackbird (πλατινούχα τα οποία μου άντεξαν πάνω απο 20000 χλμ και αυτός που του το πούλησα δεν έχει αλλάξει ακόμη μπουζί. (δες μήνυμα 3)