Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 3 από 3

Θέμα: Service σε Honda cb 400 super four

  1. #1
    EXlrakias cbakias k wild Το avatar του/της BornToBeWild
    Εγγραφή
    04/04/2008
    Μηνύματα
    19

    Service σε Honda cb 400 super four

    Καλησπερα παιδεια ηθελα να σας γραψω πιο πριν αλλα δεν βρηκα το χρονο
    να σας προειδοποιησω οτι δε ξερω κ πολλα καθως πιο πριν ειχα ενα XL 400 R '85

    πηρα το μοντελακι του Chris1983gr ενα cb 400 super four '94 κ περα του οτι ειμαι πολυ ικανοποιημενος προσωπικα η μηχανη βρησκεται σε πολυ καλη κατασταση,
    αλλα
    η χρηση της μεχρι τωρα (απραξια βασικα :smilea: ) της αφησε καποιες ζημιες στο κινητηρα οπως εμαθα απο πμ.
    να μην τα πολυλογω μετα απο ενα μηνα λεω να κανω το πρωτο σερβις κ εχω εστιασει στην αλλαγη γραναζια-αλυσιδα απαραιτητα.... καταλαβαινεται φανταζομαι.....


    1ον τωρα περα απο αυτο μ ειχε παρουσιασει βλαβη στις πιπες. τι κανω αλλαζω πιπες η μιας κ θα παει που θα παει να αλλαξω κ μπουζια?
    2ον στο σερβις τι αλλο να προσεξω?
    3ον σκεφτομαι για ρυθμιστη βεντιλατερ τι λετε? γιατι μεχρι τωρα το χρησιμοποιουσα για μεσα στη πολη κ η θερμοκρασια ανεβαινε γυρω στη μια γραμμη πανω απο τη μεση κ με εβαλε σε σκεψεις......
    4ον για τανκμπαγκ μπροστα τι μου πρωτεινεται???????

    http://www.moto.gr/forums/showthread...&pagenumber=10

    καλα μας ταξιδια θα περιμενω απαντησεις σας γιατι ετοιμαζω ταξιδακι Λαρισα Αθηνα Μεσολογγι.....

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    06/09/2007
    Μηνύματα
    221

    Re: Service σε Honda cb 400 super four

    Αρχικά δημιουργήθηκε από BornToBeWild
    Καλησπερα παιδεια ηθελα να σας γραψω πιο πριν αλλα δεν βρηκα το χρονο
    να σας προειδοποιησω οτι δε ξερω κ πολλα καθως πιο πριν ειχα ενα XL 400 R '85

    πηρα το μοντελακι του Chris1983gr ενα cb 400 super four '94 κ περα του οτι ειμαι πολυ ικανοποιημενος προσωπικα η μηχανη βρησκεται σε πολυ καλη κατασταση,
    αλλα
    η χρηση της μεχρι τωρα (απραξια βασικα :smilea: ) της αφησε καποιες ζημιες στο κινητηρα οπως εμαθα απο πμ.
    να μην τα πολυλογω μετα απο ενα μηνα λεω να κανω το πρωτο σερβις κ εχω εστιασει στην αλλαγη γραναζια-αλυσιδα απαραιτητα.... καταλαβαινεται φανταζομαι.....


    1ον τωρα περα απο αυτο μ ειχε παρουσιασει βλαβη στις πιπες. τι κανω αλλαζω πιπες η μιας κ θα παει που θα παει να αλλαξω κ μπουζια?
    2ον στο σερβις τι αλλο να προσεξω?
    3ον σκεφτομαι για ρυθμιστη βεντιλατερ τι λετε? γιατι μεχρι τωρα το χρησιμοποιουσα για μεσα στη πολη κ η θερμοκρασια ανεβαινε γυρω στη μια γραμμη πανω απο τη μεση κ με εβαλε σε σκεψεις......
    4ον για τανκμπαγκ μπροστα τι μου πρωτεινεται???????

    http://www.moto.gr/forums/showthread...&pagenumber=10

    καλα μας ταξιδια θα περιμενω απαντησεις σας γιατι ετοιμαζω ταξιδακι Λαρισα Αθηνα Μεσολογγι.....

    Γενικά τα λέμε και παρακάτω, απλά έχω απορία, τη ζημιές στον κινητήρα εννοείς.? Πως το ξέρεις.?

    Όσο για την θερμοκρασία να ελένξεις τα υγρά γιατί τα CB σε καλή κατάσταση στο κύκλωμα υγρών δεν ανεβάζουν θερμοκρασίες. Τέλος αν έχει κάνει περισσότερα από 10000 χλμ με αυτά τα μπουζί τότε αλλαξέ τα αλλά όπως και νάχει τα μπουζοκαλώδια θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση οπότε ασχέτος τα μπουζί κάνε τώρα την αλλαγή με άλλα καλής ποιότητας, εννοείται και τις πίπες.
    Χαιρετώ και τα ξαναλέμε.
    Panatha

  3. #3
    EXlrakias cbakias k wild Το avatar του/της BornToBeWild
    Εγγραφή
    04/04/2008
    Μηνύματα
    19
    κ εγω δε το ηξερα αλλα ειδα μια πολυ ενδιαφερουσα συζητηση οσο αναφορα την κατασταση μηχανικα σε σχεση ακινησια-χρηση κ μεσα απο πμ ο billias1gr μ εξηγησε τι εννοει. κ καταλαβα
    παραθετω χωρις την αδεια του αλλα θα πρεπει να κανω μεγαλο ταξιδι κ θελω τη βοηθεια σας (εχω κανει ηδη απο το πασχα 3000χλμ!!!) κορινθο μεσολογγι λαρισα

    1)Πεντακάθαρο φίλτρο αέρα ή ένα K&N πλενόμενο
    2)Αριστος καθαρισμός και ρύθμιση καρμπυρατέρ απο γνώστη με όργανα (υποπιεσόμετρα, ανάλυση καυσαερίων κτλ) και όχι με το μάτι και τον πούτσο (σόρυ αλλά τα παίρνω με τους "μαστόρους").
    3) Αλυσίδα -γρανάζια πάντα αγορά σε σετ και σε καλή κατάσταση με πολύ καλή τακτική λίπανση αλλιώς μία στεγνή αλυσίδα κλέβει για πλάκα λίγα άλογα.
    4) Λάδι ακριβό όπως π.χ Bel Ray και όχι τις παπαριές που βάζει ο συνεργειάς. ένα καλό λάδι ξεπερνά τα 11 ευρουδάκια το λίτρο αλλά ο κινητήρας γαμεί και δεν φθείρεται γρήγορα ενώ κερδίζεις και κανά αλογάκι ακόμη λόγω μικρώ τριβών.
    5)Μπαταρία και ανορθωτή σε καλη κατάσταση.
    6)Ρουλεμάν τροχών, φρένα και λάστιχα σε καλή κατάσταση, λάστιχα ποιοτικά και αλλαγή το πολύ να δύο χρόνια ότι χιλιόμετρα και να κάνεις καθώς γινονται σαν παξιμάδια με τον καιρό.
    7) Οι πολλες γκαζοπατινιές και σπινοπατικολιές φθείρουν τις αρθρώσεις του ψαλιδιού, τους άξονες και τα ρουλεμάν ΠΡΟΣΟΧΗ. Αν δεν ξέρεις πώς ,βάλε ένα μάστορα καλό να το βάλει σε γρύλο ή διπλό στάντ και να κουνήσει το ψαλίδι δεξιά αριστερά να ελέγξει για τζόγους. Το ίδιο και για άξονες τροχών και μπροστινό.
    8)Φίλτρο λαδιού σε κάθε αλλαγή λαδιού καθώς το λίγο λάδι που μένει στο παλιό φίλτρο μολύνει το καινούριο πολύ γρήγορα και ο παλιομάστορας μπορεί να σου σκουπίσει με ένα πανί το παλιό και να σου πεί Σού άλλαξα και φίλτρο μεγάλε.
    9) Ρύθμιση βαλβίδων στα 40000 χλμ τουλάχιστον και άντε βρές άνθρωπο να στις ρυθμίσει, εγώ έφαγα δύο μέρες κάποτε, να τις μετρήσω, να βγάλω εκκεντροφόρους, να αλλάξω καπελότα και να ξαναχρονίσω. Αρχίδια ,ποιός θα την κάνει αυτή την δουλεια, λένε στις ρύθμισα και έχουν κάνει μία τρύπα στο νερό, ρίχνουν και λίγο παχύτερο λάδι άμα χτυπάνε και τελείωσε. Αν βάλεις μάστορα να στις ρυθμίσει πήγαινε και κάνε αιφνιδιαστική εςπίσκεψη ή βάλε λίγο μπλάνκο ή μπογια μεταξύ καπακιού βαλβίδων και μπλόκ πάνω απο τα καρμπυρατέρ (που δύκολα θα το δεί καθώς θα πρέπει να βγάλει ντεπόζιτο) και κοίτα μετά το σέρβις εάν έχει σπάσει το χρώμα.
    10) Καινούρια μπουζί και ακόμη καλύτερα του παλιού Blackbird (πλατινούχα τα οποία μου άντεξαν πάνω απο 20000 χλμ και αυτός που του το πούλησα δεν έχει αλλάξει ακόμη μπουζί. (δες μήνυμα 3)

    1,2,3,4,7,8,9,

    το 3 οπωσδηποτε γιατι η αλυσιδα κανει κυκλους!!!!! :smilea: :smilea:
    κ πιπες γιατι μ παρουσιασε ενα προβληματακι στα πρωτα χλμ
    λαστιχα οχι ακομα μπαταρια επισης γιατι ο χρησταρας ξηγηθηκε

    P.S. χρησταρα σε ευχαριστω κ δημοσια που μ εμπιστευτηκες τη γυναικα σου να ξερεις οτι ειναι σε καλα χερια

Παρόμοια θέματα

  1. HONDA CB 400 Super Four Version S
    από Da.Vintage στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 30/07/2005, 22:32
  2. Ψυγειο Απο Honda Cb 400 Super Four
    από sevax στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 11/07/2005, 11:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF