εχω μια απορια ρε παιδια και δε μπορω να βρω λυση.
οταν παταμε πισω φρενο με σκοπο να ελατωσουμε ταχυτητα η πισω αναρτηση τι κανει?
εκτεινεται η συσπυρωνεται και γιατι???
εχω μια απορια ρε παιδια και δε μπορω να βρω λυση.
οταν παταμε πισω φρενο με σκοπο να ελατωσουμε ταχυτητα η πισω αναρτηση τι κανει?
εκτεινεται η συσπυρωνεται και γιατι???
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Το ότι θέλουμε να μειώσουμε ταχύτητα εφαρμόζοντας δύναμη στην πίσω ρόδα, σε συνδυασμό με την αδράνεια της μηχανής+αναβάτη, λογικά θα κάνει την ανάρτηση να εκτείνεταιΑρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
εχω μια απορια ρε παιδια και δε μπορω να βρω λυση.
οταν παταμε πισω φρενο με σκοπο να ελατωσουμε ταχυτητα η πισω αναρτηση τι κανει?
εκτεινεται η συσπυρωνεται και γιατι???
Basika ean patiso prota mprostino ,bi8istoun oi mpoukales mprosta,kai meta patiso piso freno
blepo oti sispironetai kai i piso anartisi.nomizo oti me piso freno ,to mixanaki ka8ete kato.
Εξαρτάται απο την γωνία που σχηματίζει το ψαλίδι με το οριζόντιο επίπεδο και απο την απόσταση του κέντρου βάρους του οχήματος απο το έδαφος.
Θα μπρουμουτίσει, λιγότερο απο το μπροστινό βέβαια.
σκάλωσε ο catmaster εεε?
Ακόμα το συζητάτε???
Πηγαινε σε μια κατηφορα και σταματα εντελως. Μετα πατα το μπροστινο μονο φρενο ετσι ωστε για να μην προχοραει καθολου η μηχανη. Θα δεις οτι θα βυθιστει μπροστα.(λογικο)Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
εχω μια απορια ρε παιδια και δε μπορω να βρω λυση.
οταν παταμε πισω φρενο με σκοπο να ελατωσουμε ταχυτητα η πισω αναρτηση τι κανει?
εκτεινεται η συσπυρωνεται και γιατι???
Μετα πατα το πισω φρενο και ασε σιγα σιγα το μπροστινο ετσι ωστε να μην προχωραει παλι η μοτο αλλα να μενει σταματημενη μονο με το πισω.
θα δεις οτι το μηχανακι θα σηκωθει απο μπροστα και θα κατσει πισω.
Εν κινησει τωρα, συμβαινει το ιδιο ακριβως μονο που ελαχιστα βυθιζεται κι εμπρος λογω της αδρανειας του σωματος σου και διοτι στηριζεσαι με τα χερια στο μπροστινο μερος της μηχανης.
![]()
Περίεργη αντίληψη για την χρήση του πίσω φρένου ....Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
οταν παταμε πισω φρενο με σκοπο να ελατωσουμε ταχυτητα![]()
Υ.Γ. 1 Η σπείρα γράφεται με "ει" !!!
Υ.Γ. 2 Φύγαμε για Οδήγηση - Tips & Tricks![]()
(για να μην φύγουμε για τον Καιάδα ...)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Περίεργη αντίληψη για την χρήση του πίσω φρένου ....![]()
Υ.Γ. 1 Η σπείρα γράφεται με "ει" !!!
Υ.Γ. 2 Φύγαμε για Οδήγηση - Tips & Tricks![]()
(για να μην φύγουμε για τον Καιάδα ...)![]()
παρολαυτά, δεν απαντάς θείε .....
Τι να απαντήσω ρε ανηψιέ ...??? :a31:Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
παρολαυτά, δεν απαντάς θείε .....
Εφόσον η δύναμη πέδησης (sic!) αντιτίθεται στην αδράνεια μεταβολής κίνησης και εφαρμόζεται ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ (επαφή τροχού με δρόμο) από το κέντρο βάρους του "οχήματος" (γιατί αυτό που καβαλάει ο TROOPER δεν είναι μηχανάκι ...), τείνει να σηκώσει τον τροχό προς τα πάνω (ή να κατεβάσει το όχημα προς τα κάτω, αν προτιμάς...), οπότε η πίσω ανάρτηση ΣΥΜΠΙΕΖΕΤΑΙ !!
(Στοιχειώδης Διανυσματική Ανάλυση είναι ...)![]()
Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...
Γιώργο μας το πε (αν θυμάσαι) ο Χούντρας τον Νοέμβρη στα Μέγαρα στο εισαγωγικό θεωρητικό σεμινάριο.
Ερώτηση μαθητή:-Ποιός είναι ο σωστός τρόπος φρεναρίσματος? (όχι για αγωνιστικά πράγματα έτσι?)
Θ.Χ.:-Πρώτα τσιμπάμε το πίσω φρένο για να αποφορτιστεί το μπροστινό σύστημα και έπειτα φρενάρουμε με το μπροστά φρένο.
Γιατί?πατώτας ελαφρά το πίσω φρένο συμπιέζεται η πίσω ανάρτηση και μεταφέρεται το βάρος προς τα πίσω.
Αυτό γίνεται για να μην πέσει όλο το βάρος μπροστά και μπλοκάρει το μπροστινό.
Για καλύτερη ορολογία ας απαντήσουν οι πιο σοφοί.
![]()
Με το πίσω φρένο πρέπει να κάθεται η πίσω αναρτηση.
Ο Code λέει (και έτσι είναι) αν βάλεις τη μηχανή με τον μπροστινό τροχό σε ένα τοίχο και πας να ξεκινήσεις το πίσω μέρος σηκώνεται.
τι σχέση έχει αυτό με το φρενάρισμα?Αρχικά δημιουργήθηκε από shatz
Ο Code λέει (και έτσι είναι) αν βάλεις τη μηχανή με τον μπροστινό τροχό σε ένα τοίχο και πας να ξεκινήσεις το πίσω μέρος σηκώνεται.
Αρχικά δημιουργήθηκε από shatz
Με το πίσω φρένο πρέπει να κάθεται η πίσω αναρτηση.
Ο Code λέει (και έτσι είναι) αν βάλεις τη μηχανή με τον μπροστινό τροχό σε ένα τοίχο και πας να ξεκινήσεις το πίσω μέρος σηκώνεται.
Ναι... και κάθε φορά που ξεκινάω ψάχνω να βρώ έναν τοίχο.....![]()
![]()
Η πίσω ανάρτηση ΑΡΧΙΚΑ συμπιέζεται! και μετά, πολύ φυσικά, αποσυμπιέζεται....
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
Γιώργο μας το πε (αν θυμάσαι) ο Χούντρας τον Νοέμβρη στα Μέγαρα στο εισαγωγικό θεωρητικό σεμινάριο.
Ερώτηση μαθητή:-Ποιός είναι ο σωστός τρόπος φρεναρίσματος? (όχι για αγωνιστικά πράγματα έτσι?)
Θ.Χ.:-Πρώτα τσιμπάμε το πίσω φρένο για να αποφορτιστεί το μπροστινό σύστημα και έπειτα φρενάρουμε με το μπροστά φρένο.
Γιατί?πατώτας ελαφρά το πίσω φρένο συμπιέζεται η πίσω ανάρτηση και μεταφέρεται το βάρος προς τα πίσω.
Αυτό γίνεται για να μην πέσει όλο το βάρος μπροστά και μπλοκάρει το μπροστινό.
Για καλύτερη ορολογία ας απαντήσουν οι πιο σοφοί.
![]()
...αυτό γινεται για να προλάβεις να ''πάρεις'' και λίγη επιβράδυνση από τον πίσω τροχό, αν πατήσεις πρώτα το μπροστά, ο πίσω θα μπλοκάρει σχεδόν ακαριαία.... (αυτά βέβαια συμβαίνουν στα δικά μας χέρια ....)
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Τι να απαντήσω ρε ανηψιέ ...??? :a31:
Εφόσον η δύναμη πέδησης (sic!) αντιτίθεται στην αδράνεια μεταβολής κίνησης και εφαρμόζεται ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΑ (επαφή τροχού με δρόμο) από το κέντρο βάρους του "οχήματος" (γιατί αυτό που καβαλάει ο TROOPER δεν είναι μηχανάκι ...), τείνει να σηκώσει τον τροχό προς τα πάνω (ή να κατεβάσει το όχημα προς τα κάτω, αν προτιμάς...), οπότε η πίσω ανάρτηση ΣΥΜΠΙΕΖΕΤΑΙ !!
(Στοιχειώδης Διανυσματική Ανάλυση είναι ...)![]()
αυτά μου είχανε λείψει ρε θείε ......![]()