Τι να κανω για να αυξησω λιγο ην αποσταση απο τα εδαφος;
Θελω να περναω δικαβαλος και φορτωμενος απο παντου και να μην βρισκει κατω τιποτα.
Γινετε;
Οταν αλαξω αναρτησεις υπαρχει περιπτωση να λυσω αυτο το θεμα;
Τι να κανω για να αυξησω λιγο ην αποσταση απο τα εδαφος;
Θελω να περναω δικαβαλος και φορτωμενος απο παντου και να μην βρισκει κατω τιποτα.
Γινετε;
Οταν αλαξω αναρτησεις υπαρχει περιπτωση να λυσω αυτο το θεμα;
ΔίαιταΑρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Τι να κανω για να αυξησω λιγο ην αποσταση απο τα εδαφος;![]()
Την πισω μπορεις να τη σκληρύνεις τέρμα, αλλα μπροστά τι μπορείς να κάνεις;![]()
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Σοβαρα τωρα. Ειμαι απολυτα ικανοποιημενος με το μηχανακι και σκεφτομε να το κρατησω για παντα. Αυτο το κουσουρι ομως πως να το εξαλειψω ρε παιδια;
Σβήστο πριν το δει κανας Αντώνης αυτό!Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Την πισω μπορεις να τη σκληρύνεις τέρμα![]()
O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!
Λάμπρος
Ειναι σε διακοπές, το τσέκαραΑρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
Σβήστο πριν το δει κανας Αντώνης αυτό!![]()
![]()
Ισχύει πάντως (αν και δεν το έχω γράψει σωστά)
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Πειτε καμια ιδεα, εστω και δαπανηρη. Να γινετε ομως και να ειναι αξιοπιστη.
Μια λύση, η φθηνή, θα ήταν να ψηλώσεις το μηχανάκι μπρος - πίσω. Το μπροστά 2 λεπτά υπόθεση, το πίσω θα χρειαστείς κάτι τέτοιο .
Άν πας για αναρτήσεις, πάρε κάτι πιο σκληρό πίσω και μπροστά άν θες αλλάζεις μόνο ελατήριο (πάλι σε πιο σκληρό) Αλλά να προσέξεις να είναι σε νορμάλ πλαίσια να μη γίνει το μηχανάκι κώλος.
Τώρα θετικά - αρνητικά της μιας περίπτωσης ή της άλλης ας τα πεί κάποιος πιο έμπειρος.
EDIT: Παίξε βέβαια και με την προφόρτηση πρώτα, όπως λέει ο Captain.
O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!
Λάμπρος
Λαμουν, δεν ξερω αγκλικα, Μπορεις με δυο λογια περιπου να μου πεις πως γινετε, να το συζητησω με τον μηχανικο μου;![]()
Νομίζω μοχλικό λέγεται. Αυτά που είδες στις φωτό υπάρχουν ήδη στο μηχανάκι, απλά βάζεις λίγο μεγαλύτερα ή μικρότερα ανάλογα τί θες να πετύχεις.
Επειδή για την ονομασία δεν είμαι σίγουρος, κοίτα την πίσω ανάρτηση και σύγκρινέτο με τη φωτό, ώστε όταν πας στο μηχανικό να του το δείξεις να καταλάβει αυτός. http://www.ofb.net/~sethml/motorcycl...talled-big.jpg
Για το μπροστινό απλά χαλαρώνεις τις βίδες που σφίγγουν το πιρούνι και ανεβάζεις λίγο την τιμονόπλακα (κατεβάζεις τις αναρτήσεις).
Δέσ'το όμως με το μηχανικό σου, και προσπάθησε να μην αλλάξεις ιδιαίτερα τη γεωμετρία της μηχανής (ισόποση ανύψωση και μπρος - πίσω)
![]()
O lamoun στη βροχή με λάδια είναι μέγας βρόντακας!
Λάμπρος
Και αφού το δείτε, μείνε (αν)ήσυχος......Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
Δέσ'το όμως με το μηχανικό σου, και προσπάθησε να μην αλλάξεις ιδιαίτερα τη γεωμετρία της μηχανής (ισόποση ανύψωση και μπρος - πίσω)
![]()
![]()
You BETA believe...
________________________________
You should be exhausted.....
________________________________
Hit me, crush me....
Για να καταλαβω, εννοεις για εκτος δρομου δικαβαλος και φορτωμενος;;;
Εχω την εντυπωση οτι ο,τι και να κανεις, εστω και αν δε βρισκει κατω η μηχανη, θα απηυδησεις και εσυ αλλα κυριως ο/η συνεπιβατης.
Παντως τα καλαμια μονο να τα ανεβασεις μπορεις, δλδ να χαμηλωσεις μονο το μπροστινο.
Τωρα για το πισω μπορεις να βαλεις αυτους τους αποστατες του μοχλικου και να το ψηλωσεις αλλα γεωμετρια. Μπορει να κερδισεις σε αποσταση απο εδαφος αλλα στα ταξιδια με υψηλες ταχυτητες θα εχεις ασταθεια. Υπαρχουν βεβαια και ρυθμιζομενοι αποστατες αλλα...
Να φανταστω οτι εχει δοκιμασει με τερμα την προφορτιση πισω ε;
Βαλε ενα σετ ελατηρια εμπρος-πισω της Hyperpro η της White Power.Λογω της προοδευτικοτητας τους εχουν μεγαλυτερο μηκος απο τα μαμα με αποτελεσμα να ψηλωνει η μηχανη και δεν αλλαζει το sag της μοτο.Μπορεις επισης να βαλεις πισω κιτ ψηλωματος στο πισω αμορτισερ-μοχλικο οπως ειπε ο lamoun και να σηκωσεις τις τιμονοπλακες.Σ'αυτην την περιπτωση πρεπει να φροντισεις να μην αλλαξει το sag.Να ξερεις ομως οτι αν ψηλωσει η μοτο θα γερνει επικυνδινα οταν την εχεις στον πλαγιοστατη!![]()
Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια.![]()
![]()
![]()
Η πιο ασφαλης αλλα και ακριβη, ειναι μαλλον ενα σετ white power.
Τωρα αυτο με τους αποστατες, θα το κοιταξω και βλεπουμε.
Παντως πιστευω, αν και δεν ειμαι σιγουρος, πως αν ψηλωσει λιγο, σε συνδιασμο με το δικαβαλο και πολλες φορες τα μπαγκαζια, θα υπαρξει μια ισοροπια και δεν θα αλαξει σημαντικα η γεωμετρια. Τι λετε;
εγώ λέω ότι δεν είναι τα πράγματα τόσο απλά, όσο απλά τα έχεις στο μυαλό σου.Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Τι λετε;
θέλει λίγο μελέτη το θέμα, και ως συνήθως συμβιβασμούς..
(θα επανέλθω--έχω δουλειά προς στιγμήν--)
Δεν ξερω για τους αλλους, αλλα εγω λεω να το αφησεις ετσι οπως ειναι το μηχανακι και να μην πειραξεις τιποτα...αντε να βαλεις ενα after-market αμορτισερ πισω με τηλε-προφορτιση ελατηριου αν κανεις τοσο συχνα δικαβαλα ταξιδια με αποσκευες...Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια.![]()
![]()
![]()
Η πιο ασφαλης αλλα και ακριβη, ειναι μαλλον ενα σετ white power.
Τωρα αυτο με τους αποστατες, θα το κοιταξω και βλεπουμε.
Παντως πιστευω, αν και δεν ειμαι σιγουρος, πως αν ψηλωσει λιγο, σε συνδιασμο με το δικαβαλο και πολλες φορες τα μπαγκαζια, θα υπαρξει μια ισοροπια και δεν θα αλαξει σημαντικα η γεωμετρια. Τι λετε;
Ολα τα αλλα ειναι ιστοριες για αγριους και για XT 550 με νικελωμενα ψαλιδια, που εκτος απο μοστρα (της πο*τσας) δεν καναν τιποτα αλλο καλα.
Πρωτα απ΄ολα αν σηκωσεις "ισοποσα" (ελεος) το Strom στις αναρτησεις του ποιος σου ειπε οτι δεν θα πειραχθει η γεωμετρια του; Θα επηρεαστει το ιχνος της μοτοσικλετας...απο εκει και επειτα η νεα σχεση των μοχλικων ειναι ικανη να επηρεασει και το μεταξονιο και την γωνια καστερ...(που ειμαι σιγουρος οτι θα τα επηρεασει)
Αντε πες πως το εχεις παει σε γατα μηχανικο (που κοστιζει...αυτοι που δεν κοστιζουν δεν ειναι γατες...διαλεγεις και παιρνεις) και στο φερνει ισοποσα πανω (ξανα ελεος)... πως; εχει "αερα" το πιρουνι του strom για να δεσει πιο κατω στην τιμονοπλακα; απο οτι βλεπω στην φωτο που επισυναπτω ειναι μολις ενα χιλ. πανω απο την τιμονοπλακα και δενει με μια βιδα....εγω δεν θα το κατεβαζα απο εκει που να γ@μιεται ο Διας....δεν μιλαμε για χαμηλωμα οπου ερχεται το πιρουνι πανω αλλα για ανυψωση οπου παει προς τα κατω...ετσι οπως το βλεπω εγω ζητημα να κερδισεις 1-2 χιλ απο εκει και να εισαι ( ; ) ασφαλης...αξιζει τον κοπο;
Αποστατες κτλ ειναι για την προφορτιση του ελατηριου και οχι για ψηλωμα της αναρτησης...
Αν θες να μην καθεται το μηχανακι η λυση ειναι μια....προφορτιση πισω (και λιγοτερο μπροστα) και καθαρισες...
Αλλιως σε βλεπω με KTM Adv 990
![]()
![]()