Ο πατέρας μου έχει μια 1988 K100 RS ABS [σε βυσιννί μεταλλικό (brillant)]. Παρουσιάζει δείγματα αστάθειας στις στροφές (όταν ας πούμε πλαγιασμένος βρίσκεσαι ξαφνικά σε γούβα) και κοσκινίσματος, σε υψηλές αλλά και σε χαμηλές ταχύτητες.
Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει λαστιχένιες φυσούνες εκεί που βγαίνουν τα πηρούνια από το κάτω μέρος του φαίρινγκ και αυτές μου είπε ο πατέρας μου, κάνουν και τη δουλειά του stabilisateur κατά κάποιο τρόπο. Οι δικές μας όμως ξεράθηκαν και χάλασαν, και η BMW δεν έχει, αλλά ούτε και μπορεί να φέρει μας είπαν (οοότι να ναι).
Οπότε σκέφτηκα ότι είναι ίσως καλύτερα να βάλουμε ένα stabilisateur για να κάνει τη δουλειά καλύτερα, δεν ξέρω όμως αν γίνεται και ποια εταιρία βγάζει, όπως επίσης και αν είναι καλή ιδέα εξ αρχής να κάνουμε μια τέτοια κίνηση.
SO... please advise που λένε. :smilea: