Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 57

Θέμα: Περί Ανορθωτή ....

  1. #1

    Περί Ανορθωτή ....

    Η ερώτηση είναι πάρα πολύ απλή για κάποιον που έχει καλές ηλεκτρολογικές γνώσεις , αλλά όχι για μένα που ήμουν και παραμένω σκράπας στα + και - ....

    και δεν προλαβαίνω να το ψάξω εξού και η ερώτηση ενός ευδαιμονιστή νέου (?)


    έστω μπαταρία 12V με ονομαστική χωρητικότητα 8 Αμπέρ .... αν βάλω στο μηχανάκι ανορθωτή που παρέχει π.χ. 9 Αμπέρ στις 5000 σαλ τι καταφέρνω ;;;


    1. Ψήνω τον ανορθωτή ;;

    2. Βράζω την μπαταρία ;;

    3. Άστο πάω σε κάνα ηλεκτρολόγο γνώστη ;;





  2. #2
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Τίποτε από τα τρία ....
    9 Αμπέρ είναι λίγα...μήπως είναι 19 ή 29 του ανορθωτή?
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    Τίποτε από τα τρία ....
    9 Αμπέρ είναι λίγα...μήπως είναι 19 ή 29 του ανορθωτή?
    τώρα που το λές και το ξανασκέφτομαι ... μάλλον έχεις δίκιο και για να πω την αλήθεια έκανα μια υπόθεση που είναι (?) λάθος ....


    ο ανορθωτής που θέλω να βάλω είναι για μπαταρία χωρητικότητας 9 Amp - η λάθος μου υπόθεση είναι ότι αυτός ο ανορθωτής δίνει 9 Amp ....



  4. #4
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Ο ανορθωτής δεν τροφοδοτεί μόνο την μπαταρία , αλλά και άλλα κυκλώματα στην μηχανή, ή ακόμη και extras που τοποθετεί ο καθένας από εμάς (προβολείς, θερμαινόμενα γκριπς, gps).
    Τι ακριβώς θέλεις να κάνεις?
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της stefanos
    Εγγραφή
    16/06/2002
    Μηνύματα
    6.076
    Νομίζω οτι το κρίσιμο μέγεθος για την διαστασιολόγιση του ανωρθωτή είναι η ισχύς της γεννήτριας

  6. #6
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Νομίζω οτι το κρίσιμο μέγεθος για την διαστασιολόγιση του ανωρθωτή είναι η ισχύς της γεννήτριας
    Το ορθόν........

    Γιαυτό ρωτάω τι θέλουμε να κάνουμε πάνω στην μηχανή...????
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  7. #7
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    Ο ανορθωτής δεν τροφοδοτεί μόνο την μπαταρία , αλλά και άλλα κυκλώματα στην μηχανή, ή ακόμη και extras που τοποθετεί ο καθένας από εμάς (προβολείς, θερμαινόμενα γκριπς, gps).
    ....
    εγώ νόμιζα πως ο ανορθωτής δίνει κατευθείαν σταθεροποιημένο ρεύμα στην μπαταρία (?) άσχετα από τα "παραφερνάλια" που έχω βάλει επάνω ....


    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    Τι ακριβώς θέλεις να κάνεις?
    καρβούνιασα τον ανορθωτή στο Super Four (κλασικά πράγματα δηλαδή ... ) του οποίου φουρακίου η μπαταρία είναι (ήταν μάλλον) οκτάρα .... (μεγάλη η χάρη της και της Yuasas )


    ψάχνομαι μπας και μπορώ να βάλω ανορθωτή από άλλο μοντέλο (αλλάζοντας φυσικά κατάλληλα και την καλωδίωση) .... το θέμα είναι πως ο ανορθωτής που έχει καλύτερες θερμοαπαγωγικές ιδιότητες είναι για μοντέλο που η μπαταρία είναι εννιάρα ...


  8. #8
    Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
    Νομίζω οτι το κρίσιμο μέγεθος για την διαστασιολόγιση του ανωρθωτή είναι η ισχύς της γεννήτριας
    σωστό , αλλά πώς θα μετρήσω την ισχύ του στάτορα ρε παιδες ;;

    (εκτός και αν τσεκάρω τα manuals των 2 μοντέλων και κάνω πάλι υπόθεση ότι μου δίνουν ότι γράφουν ... )

  9. #9
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Μην σε απασχολούν τα Αμπέρ της μπαταρίας......8-9 δεν έχει καμία σημασία..

    Πρέπει ο ανορθωτής που βρήκες να έχει την ίδια ισχύ, για να μπορεί να τροφοδοτηθεί από την γεννήτρια και να τροφοδοτήσει τα κυκλώματα
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    ...
    Πρέπει ο ανορθωτής που βρήκες να έχει την ίδια ισχύ, για μπορεί να τροφοδοτηθεί από την γεννήτρια και να τροφοδοτήσει τα κυκλώματα
    Με την προϋπόθεση ότι γνωρίζει την ισχύ του ανορθωτή, αν μετρήσει τάση κι ένταση στις φίσες της γεννήτριας και εφαρμόσει τον τύπο, δεν κάνει δουλειά;

  11. #11
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    σωστό , αλλά πώς θα μετρήσω την ισχύ του στάτορα ρε παιδες ;;
    Από το manual....

    Εκτός αν ξεκουμπώσεις την φύσα και μετρήσεις Volts και Amperes με όργανο, ας πούμε στις 4500-5000 rpm...

    Την καλωδίωση την ξέρεις ...ή θα το πας..κόκκινο στο κόκκινο, μαύρο στο μαύρο, και θα έχεις άλλα μετά...???
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
    Από το manual....

    Εκτός αν ξεκουμπώσεις την φύσα και μετρήσεις Volts και Amperes με όργανο, ας πούμε στις 4500-5000 rpm...

    Την καλωδίωση την ξέρεις ...ή θα το πας..κόκκινο στο κόκκινο, μαύρο στο μαύρο, και θα έχεις άλλα μετά...???

    η καλωδίωση είναι κλασική Χόνδα ... (ο "μαμά" ανορθωτής είναι μία φύσα με πέντε καλώδια τρία κίτρινα , κόκκινο , πράσινο ...)


    σε αυτόν που θέλω έχω 8 καλώδια ... αλλά απλά έρχονται σε 2 φύσες ....

    τρία κίτρινα που έρχονται από στάτορα και κουμπώνουν σε μια φύσα , 2 κόκκινα που θα τα ενώσω μαζί και 2 πράσινα που πάλι μαζί θα ενωθούν ... και ένα μαύρο που απ' ότι νομίζω πρέπει να είναι καβάτζα(?) για βραχυκύκλωμα ...

    (τη βλέπω τη ψησταριά .... έρχεται λέμε ... )

  13. #13
    Ο ΠΡΟΕΔΡΑΣ Το avatar του/της Anty12
    Εγγραφή
    04/09/2006
    Μηνύματα
    2.210
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    η καλωδίωση είναι κλασική Χόνδα ... (ο "μαμά" ανορθωτής είναι μία φύσα με πέντε καλώδια τρία κίτρινα , κόκκινο , πράσινο ...)


    σε αυτόν που θέλω έχω 8 καλώδια ... αλλά απλά έρχονται σε 2 φύσες ....

    τρία κίτρινα που έρχονται από στάτορα και κουμπώνουν σε μια φύσα , 2 κόκκινα που θα τα ενώσω μαζί και 2 πράσινα που πάλι μαζί θα ενωθούν ... και ένα μαύρο που απ' ότι νομίζω πρέπει να είναι καβάτζα(?) για βραχυκύκλωμα ...

    (τη βλέπω τη ψησταριά .... έρχεται λέμε ... )
    Έχε το νου σου.......
    Τα πιο σημαντικά καλώδια , είναι αυτά που πάνε στην ηλεκτρονική........
    Στων χιλιομέτρων την ερημιά....
    ..... και στη σιωπή των χρονομέτρων

  14. #14
    ...ο θεατής μου !!! Το avatar του/της AVATOS
    Εγγραφή
    06/11/2007
    Μηνύματα
    119
    ...γνωμη μου ειναι οτι αν ο ανορθωτης ειναι ιδιας η περισσοτερης ισχης τοτε δεν θα εχεις κανενα προβλημα αρκει να μην κανεις λαθος στις συνδεσμολογιες.

    (το εκανα παλιοτερα σε bandit 400) !
    ...που να στα λέω κύριε πρόεδρε!

  15. #15
    Το λοιπόν .... βάση του manual :

    Super Four : Generator - 312 Watt @ 5000 rpm

    Το μηχανάκι που θέλω να κάνω μόντα τον ανορθωτή του έχει

    Generator Output : 345 Watt @ 5000 rpm ....



    νομίζω (?) δεν θα έχουμε πρόβλημα ....


Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Περι Γαμου
    από dela στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 23/10/2008, 18:46
  2. Περί Αλυσίδας …
    από niko13g στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 23/12/2003, 14:38
  3. περι βενζινης
    από bsari στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 13/11/2003, 01:48
  4. Περι γουρουνιων ο λογος!!!!
    από dela στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 07/11/2003, 15:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF