Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: ΠΛΥΣΙΜΟ V-strom(ΜΕ Bagster-ΒΑΛΙΤΣΑ)

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/10/2008
    Μηνύματα
    15

    Wink ΠΛΥΣΙΜΟ V-strom(ΜΕ Bagster-ΒΑΛΙΤΣΑ)

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΕΟΣ "ΧΡΗΣΤΗΣ" V-STROM ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΤΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΤΗΣ.
    1.ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ BAGSTER?
    2.ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΤΟ ΣΥΧΝΟ ΠΛΥΣΙΜΟ?(ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΣΚΟΥΡΙΕΣ Κ.Τ.Λ)


    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..
    G.P

  2. #2
    Εκνευριστικο μελος Το avatar του/της Band(age)it
    Εγγραφή
    09/01/2007
    Μηνύματα
    312

    Re: ΠΛΥΣΙΜΟ V-strom(ΜΕ Bagster-ΒΑΛΙΤΣΑ)

    Αρχικά δημιουργήθηκε από GEOPIP
    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΝΕΟΣ "ΧΡΗΣΤΗΣ" V-STROM ΕΔΩ ΚΑΙ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΤΟ ΠΛΥΣΙΜΟ ΤΗΣ.
    1.ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ BAGSTER?
    2.ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΤΟ ΣΥΧΝΟ ΠΛΥΣΙΜΟ?(ΘΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ ΣΚΟΥΡΙΕΣ Κ.Τ.Λ)


    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ..
    1.Τα bagster ειναι "αδιαβροχα" .
    2.Καλο ειναι το πλυσιμο αρκει να λαδωνεις την αλυσιδα μετα την καθε φορα
    Και αν το πλενεις με πιεστικο μη ριχνεις απευθειας στα ηλεκτρικα του απο κοντα .

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/10/2008
    Μηνύματα
    15
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ..
    G.P

  4. #4
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    αν και σωστά τα λέει ο Band(age)it, εντούτοις εγώ θα πρότεινα να το αφαιρείς το bagdster από την μηχανή όταν είναι να την πλύνεις.... και λόγο υγρασίας που ενδεχομένως να ''παγιδευτεί'' από κάτω (ειδικά τώρα το χειμώνα που δεν εξατμίζεται εύκολα) και γιατί το ντεπόζιτο σίγουρα θα είναι σκονισμένο από κάτω οπότε ένα καθάρισμα το θέλει....αλλα thats just me...

    αν η αλυσίδα σου είναι καθαρή λάδωσε την πριν το πλύσιμο ώστε να απωθούνται τα νερά (και απέφευγε να ρίξεις νερό απευθείας πάνω της..) αλλιώς καθάρισε την με πανάκι και λίγο παραφίνη ή φωτιστικό πετρέλαιο και την λαδώνεις μετά...
    φρόντισε να κλείσεις την εξάτμιση για να μην μουν νερά μέσα της, ρίξε λίγο σπρέι επαφών στα ηλεκτρικά για μην πιάσουν υγρασία...

    γενικά το πλύσιμο κάνει καλό. και φροντίζεις την μηχανή σου και έχεις την ευκαιρία να δεις την γενικότερη κατάσταση της και να εντοπίσεις κάποιο πρόβλημα εν την γενέσει του....




    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    12/10/2008
    Μηνύματα
    15
    ΦΙΛΕ DIV ΕΛΕΓΑ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΩ ΤΟ ΒΑΛΕ-ΒΓΑΛΕ(ΟΠΩς ΕΙΠΑ ΕΙΜΑΙ "ΝΙΟΥΦΡΗΣ" ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΤΕΧΩ ΑΚΟΜΑ..
    THANKS ANYWAY
    G.P

  6. #6
    SV 1000S K3 Το avatar του/της div400
    Εγγραφή
    29/04/2003
    Μηνύματα
    1.712
    Αρχικά δημιουργήθηκε από GEOPIP
    ΦΙΛΕ DIV ΕΛΕΓΑ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΩ ΤΟ ΒΑΛΕ-ΒΓΑΛΕ(ΟΠΩς ΕΙΠΑ ΕΙΜΑΙ "ΝΙΟΥΦΡΗΣ" ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΤΕΧΩ ΑΚΟΜΑ..
    THANKS ANYWAY
    μα δεν είναι υποχρεωτικό! αν θες δεν το βγάζεις το bagdster...απλά την άποψη μου σου είπα...
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!

  7. #7
    φιλε GEOPIP δεν ειναι και πολυ δυσκολο να βγει και να μπει...

    εγω οταν την επλυνα το καλοκαιρακι, το εβγαλα για να πλυθει και το ρεζερβουαρ αλλα και το βαγστερ απο μεσα, ενταξει δεν ειχε και τιποτα αλλα οσο ναναι μαζευει λιγη σκονη και με τον καιρο με την τριβη θαμπωνει το ρεζερβουαρ...

    οποτε μιασ και ειμαι ψειρας το βγαζω...

  8. #8
    Ahmadinejad Το avatar του/της painterakis
    Εγγραφή
    24/06/2005
    Μηνύματα
    530
    και αμα βρεξει,τι κανετε;βγαζετε το bagster;
    το ιδανικο (και σωστο,εξαιτιας της σκονης) αυτο που λεει ο φιλος Band(age)it αλλα μη το παρατραβαμε κιολας.
    εκτος και οταν βρεχει το βαζετε στο γκαραζ.
    εγω παντως που το ειχα,το εβγαλα,το πουλησα και εβαλα ενα tank pad εδω και 2 χρονια.
    το μηχανακι μου ειναι του 05 και ειναι μαυρο γυαλιστερο,γρατσουνιες δεν εχω αλλα αμα εμφανιστει καμια, με μια αλοιφουλα ολα καλα.
    τωρα εχω παρει ενα μαγνητικο tank bag και δεν εχω προβλημα.
    παντως σε ενα service (στην αρχη) οταν ο μηχανικος το εβγαλε (το bagster) ηταν γεματο σκονη απο κατω,μιας και εδω στη κρητη και σκονη εχει και χωματοδρομους για να πας σε καμια παραλια

  9. #9
    Κατ αρχην, μ αρεσει που εισαι χρηστης vstrom.
    Εισαι στα προθυρα του εθισμου δηλαδη και σε λιγο θα γινεις σκληρος χρηστης.
    Το μπαξτερ εγω δεν το εχω βγαλει ποτε απο το 2005 που την πηρα και ουτε σκοπευω να το βγαλω για να καθαρισω.
    Δεν πιστευω οτι μπορει να γινει ζημια εαν εχει παει λιγη σκονιτσα ουτε η υγρασια εχει καμια ορεξη να παει να χωθει εκει μεσα. Τωρα εαν εσυ θελεις να τραβιεσε με το βγαλε βαλε ειναι θεμα χαρακτηρα και υπομονης.
    Για το πλυσιμο ισχυουν γενικος αυτα που ειπαν τα παιδια παραπανω.
    Παντως η γνωμη μου ειναι οτι την μηχανη πρεπει να την πλενεις οταν ειναι πραγματικα λερωμενη και οχι καθε τρεις και λιγο, η οταν πιανει την παραμικρη σκονιτσα.
    Παντα βεβαια σε σχεση με την χρηση και αναλογα σε τι δρομους την κινεις.

Παρόμοια θέματα

  1. Σουζα Με V Strom 650!
    από mello στο forum Οδήγηση: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 27/07/2004, 23:09

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF