Καλησπερα και παλι παιδια....θελω να γραψετε τις γνωμες σας για την καλυτερη εξατμιση σε αποδοση και λαιμο....
εγω εχω πανω ρεμους και μου ειπαν οτι δεν ειναι οτι καλυτερο σε αποδοση!
πειτε γνωμες![]()
Καλησπερα και παλι παιδια....θελω να γραψετε τις γνωμες σας για την καλυτερη εξατμιση σε αποδοση και λαιμο....
εγω εχω πανω ρεμους και μου ειπαν οτι δεν ειναι οτι καλυτερο σε αποδοση!
πειτε γνωμες![]()
απσογε παρε ενα lc4 να ηρεμησεις δεν υπαρχει αλλος τροπος...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
απσογε παρε ενα lc4 να ηρεμησεις δεν υπαρχει αλλος τροπος...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ορθα ομιλησες![]()
![]()
Πωλουνται ζαντες mx-enduro excel πορτοκαλι ανωδιομενο και μαυρο για ΚΤΜ (το λεω λογω χρωματος) και super moto did (tubeless). Μαζι προεραιτικα δινονται κεντρα και ακτινες με ergal καψουλια. Πμ για πληροφοριες!
γελατε γελατε ....οταν εγω θα συνεχιζω και θα συνεχιζω με το χτ....θα δω καποια κτμ σταματημενα στο δρομο...![]()
Βάλε τους μαμά λαιμούς και τη Remus (φαντάζομαι έχεις την grand prix)
Οι πιο μεγάλης διατομής λαιμοί σου κόβουν ροπή χαμηλά για ελάχιστο κέρδος κοντά στα κόκκινα.
Φυσικα, ένα ελέυθερο φίλτρο (Κ& Ν, DNA) και ανάλογα μεγαλύτερο ζιγκλέρ.
Και θα έχεις ότι καλύτερο μπορείς χωρίς να πειράξεις το μοτέρ.
Άμα δεν σου φτάνει, το να πάς για εκκεντροφόρους και υπερκυβισμούς, θα μπλέξεις και θα πληρώσεις αδρά κάνοντας παράλληλα και το μηχανάκι σου πιο ευάλωτο σε 8ερμοκρασίες και αξιοπιστία γενικότερα (κάτι ανάλογο σε ΚΤΜ δηλαδή!!).
![]()
Όλα είναι έτσι, μέχρι να αποδειχθεί ότι είναι αλλιώς! :a39:
Απσογε σε πάω. μου θημίζεις εμένα. έτσι κι εγώ ρωτάω ολη την ώρα για το ένα και το άλλο και σκέφτομαι πώς θα πειράξω λίγο ακόμα το μηχανάκι. Η αλήθεια όμως είναι οτι όσο και να πειράξουμε το ΧΤακι τρελέσ διαφορές δεν θα δουμε. τέλος πάντων. εγώ εχω επάνω μια G.P.R. Δεν μπορώ να πώ έχει πάρει λιγο το μηχανάκι. Εχει αλλαφρύνει κιολάς. Το θέμα είναι οτι η εξάτμηση "δειχνει" το οφελος της όταν της βγάζω την τάπα αλλά τότε με ακουει όλη η πάτρα γι αυτό και την έχω κυρίως ταπωμένη! αλήθεια με τα ζιγκλέρ τι έκανες?
οχι δεν προκειται να ανοιξω μοτερ για βελτιωση!Αρχικά δημιουργήθηκε από Antwnis
Βάλε τους μαμά λαιμούς και τη Remus (φαντάζομαι έχεις την grand prix)
Οι πιο μεγάλης διατομής λαιμοί σου κόβουν ροπή χαμηλά για ελάχιστο κέρδος κοντά στα κόκκινα.
Φυσικα, ένα ελέυθερο φίλτρο (Κ& Ν, DNA) και ανάλογα μεγαλύτερο ζιγκλέρ.
Και θα έχεις ότι καλύτερο μπορείς χωρίς να πειράξεις το μοτέρ.
Άμα δεν σου φτάνει, το να πάς για εκκεντροφόρους και υπερκυβισμούς, θα μπλέξεις και θα πληρώσεις αδρά κάνοντας παράλληλα και το μηχανάκι σου πιο ευάλωτο σε 8ερμοκρασίες και αξιοπιστία γενικότερα (κάτι ανάλογο σε ΚΤΜ δηλαδή!!).
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnkerasi
Απσογε σε πάω. μου θημίζεις εμένα. έτσι κι εγώ ρωτάω ολη την ώρα για το ένα και το άλλο και σκέφτομαι πώς θα πειράξω λίγο ακόμα το μηχανάκι. Η αλήθεια όμως είναι οτι όσο και να πειράξουμε το ΧΤακι τρελέσ διαφορές δεν θα δουμε. τέλος πάντων. εγώ εχω επάνω μια G.P.R. Δεν μπορώ να πώ έχει πάρει λιγο το μηχανάκι. Εχει αλλαφρύνει κιολάς. Το θέμα είναι οτι η εξάτμηση "δειχνει" το οφελος της όταν της βγάζω την τάπα αλλά τότε με ακουει όλη η πάτρα γι αυτό και την έχω κυρίως ταπωμένη! αλήθεια με τα ζιγκλέρ τι έκανες?
για σου ρε τζον!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από apsogos
Καλησπερα και παλι παιδια....θελω να γραψετε τις γνωμες σας για την καλυτερη εξατμιση σε αποδοση και λαιμο....
εγω εχω πανω ρεμους και μου ειπαν οτι δεν ειναι οτι καλυτερο σε αποδοση!
πειτε γνωμες![]()
Arrow τελικο
Λαιμοι Devil
Για ΧΤ οτι καλυτερο![]()
Τα λογια πρεπει να ακολουθουνται απο πραξεις.Αλλιως...τουφες :-)
"ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΚΗΘΩ"
αυτό που λένε με τους λαιμούς Devil οτι δηλ. κάνουν διαφορά ισχύει ρε παιδιά? Γιατι αλλοι λένε ναι και άλλοι λένε αυτά που λέει και ο αντώνης. Μήπως είναι υπερβολή? πολλά ακουγονται ρε γαμώτο και δεν μπορώ να καταληξω!!!!!!
συμπληρώνω: Δηλαδή οι devil δεν έχουν μεγαλύτερη διατομή απο τους μαμα; Αν έχουν τότε δεν ισχυεί οτι κόβουν από τα χαμηλά; Και κάτι άλλο: Υπάρχει περίπτωση να μην δένουν το τελικό με τους λαιμούς αν είναι διαφορετική μάρκα ή αφου είνα και τα 2 για ΧΤ δεν υπαρχει θέμα;
Να κάνω κι εγώ κάποιες ερωτησεις σχετικές να μην ανοίγω άλλο topic.
Ας υποθέσουμε πως μπαίνει ελεύθερο τελικό και ελεύθερο φίλτρο..
1)Τι επεμβάσεις πρέπει να γίνουν στη τροφοδοσία για να δουλέψει σωστά το μοτέρ (μεγαλύτερο ζιγκλέρ?Υπάρχει στάνταρ συνταγή για την περίπτωση?
2)Χρειάζεται κάποια ρύθμιση σε δυναμόμετρο ή με την αλλαγή του ζιγκλέρ δουλεύει σωστά το μοτέρ για πιο πλούσιο μείγμα?
3)Επηρεάζεται η αξιοπιστία του μοτέρ? Ποια μ@λ@κία μπορεί να κάνει κάποιος μάστορας και να κάνει κακό στο μοτέρ?Παίζει κάτι τέτοιο?
4)Το μοτέρ ανεβάζει πιο εύκολα θερμοκρασία ή λόγω πιο εύκολης αναπνοής-εκπνοής δουλεύει πιο σωστά?
5)Πόσα κιλα πιο βαρύ είναι μια arrow (π.χ.) απο το μαμά τελικό?
6)Πόσο μεγαλύτερη κατανάλωση να υπολογίζει κάποιος?
Ευχαριστώ
ελα ρε παιδια! δεν μπορεί να μην ξερει κάποιος να πει κάτι!
το ζιγκλερωσα....!
αλλαγει θορυβου...λιγακι στο φιλτροκουτι λογο του οτι στο ενα καρπυρατερ εχει μπει φιλτρο & το αλλο τραβασει απο το Κ&Ν.
ειπαμε φοραω ρεμους γραντ πριξ εξατμιση και λαιμους ρεμους παλι...διαφορες που αντιληφθηκα...σε αποτομο ανοιγμα.... πχ φτανει τα 140 (αν βαλουμε μετρο εκει) πιο γρηγορα...και στα ψηλα σιγουρα τραβαει καλυτερα...αρπαγμα καλυτερο....απο πριν...καταναλωση δεν ξερω ακομη...αυτα
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnkerasi
ελα ρε παιδια! δεν μπορεί να μην ξερει κάποιος να πει κάτι!
Οι Devil λαιμοι μπορεις να τους βρεις με 200e στου Billrebuilts
Tοσο γνωριζω οτι τους εφερνε...ρωτα δεν χανεις τιποτσ
Επισης βαλε οπωσδηποτε καρμπυρατερ Keihin FCR 39mm.
Πιστονακι βαλε Wossner 101 mm
Ελατηρια τιτανιου
Και εκκεντροφορο απο ttr600 ,βρισκεις ευκολα πιστευω
Δεν σου λεω αλλους εκκεντροφορους after μαρκετ παει ακριβα το μαλλι...
Τα λογια πρεπει να ακολουθουνται απο πραξεις.Αλλιως...τουφες :-)
"ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΚΗΣΩ,ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΝΙΚΗΘΩ"